rupeaa takkuilemaan.Päivitykset pelaa ja winku on aito.Mutta välillä jumii niin helvetisti.Sivujen aukeaminen kestää kauan,sekä välillä tulee ilmoitus PROXY ERROR.Olen hankkimassa uutta konetta ja xp professional käyttistä.Koneeni on ostettu muistaakseni 2000 tai 2001.Mitenkä kauan mikrosoft päivittää tätä järjestelmää?Onko tietoa?
Vanha
5
275
Vastaukset
vuoteen 2014.
- oppia.
Etkö voi tollasta katsoa kuukkelista? Onko hankalaa?
Hakusanat "xp tuki" ensimmäinen osuma:
***********************'
Torstai, 26.6.2008
Windows XP:n tuki jatkuu vuoteen 2014 asti
Microsoft on lähettänyt asiakkailleen kirjeen, jonka mukaan Windows XP säilyy tukipalvelujen parissa aina vuoteen 2014 asti. Samalla yhtiö lupasi tuoda Windows 7:n markkinoille vuoden 2010 aikana. Microsoft sallii OEM-valmistajille Windows XP:n tarjoamisen asiakkaille ns. downgrade-vaihtoehtona 31.1.2009 asti. "Windows Vista on merkittävä askel eteenpäin, mutta asiakkaamme ovat tehneet selväksi, että he haluavat laajemman tuen laitteilleen ja sovelluksilleen", kirjoitti Microsoftin Bill Veghte.
Lue juttu K2, 26.6.2008 00:03. Lähde: Reuters- guuglettaa
tästä lähtien.
- Nero Burner
että Internet-selaimeen avautuu sivu tuskastuttavan hitaasti, ei ole mitään tekemistä keskenään varsinkaan silloin, kun tulee virheilmoituksia välityspalvelimelta eli PROXY: lta: vika on silloin Internet-yhteydessä välityspalvelimelta eteenpäin.
Mikäli et käytä välityspalvelinta ja tulee kutakuinkin ilmoitus, että sitä sivua ei voi nyt näyttää, vika on Internetyhteydessä heti modeemistasi ulos päin. Jos yhteysvika on modeemin sillä puuolella, jolla tietokoneesi on, tulee kutakuinkin sellainen ilmoitus, että nyt siitä suorastaan verkkokkaapeli puuttuu.- asiallisesta
vastauksesta.Joskus on tullut ilmoituksia-verkkokaapelia ei ole yhdistetty-Siinä vaiheessa poistan yhteyden ja otan uudelleen käyttöön.niin toimii taas.Sen lisäksi minun asunto on varsin kummallinen kun tuo pistoke mihin liitän tämän koneen pistokkeen on sängyn takana.Siksi minulla on 3:n metrin piuha joka sieltä tulee koneelle.En kyllä ymmärrä miksi yksiön jossa tuo paikka on ainut mihin sängyn voi laitta sen alle on laitettu puhelinliittymä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806