Ajattelin hankkia Antec 300-kotelon ja siihen sivupaneeliin tuulettimen.
Kaksi kysymystä:
1: Pitääkö se tuuletin laittaa puhaltamaan sisään päin vai imemään ilmaa ulos?
2: Entä kun avaan tuon sivupaneelin? Tuuletinhan tulee väkisinkin mukaan ja johto pitää aina irroittaa. Onko jotain jatkojohtoja olemassa? Olisi helppo tehdä itsekkin, mutta en aio yrittää?
Sivupaneeliin tuuletus
4
263
Vastaukset
sisäänpäin puhaltamaan.
tuossa ainakin joku jatko:
http://www.tietoasema.fi/eshop/?sid=1&cid=3&gid=111&sgid=11109&vid=&pcode=SSI-37&whid=- laitoin
120 mm tuulettimen suodattimen läpi puhaltamaan sisään prossun ja näyttiksen väliin jatkojohdon kera, jossa on nopeuden säädin. Pysyy sisukset puhtaampana pölystä.
- jkl
laittaa se tuuletin eteen? Itellä on kyseinen kotelo ja jos yhden tuulettimen lisäisin niin kyllä laittasin sen eteen ja tietysti sisäänpäin puhaltamaan. Ite joskus pähkäilly sitä sivutuuletinta ja en ehkä ulospäin ainakaan laittaisi koska silloin se saattaa "pölliä" edestä prossulle menevän ilman.
Ja ne Antecin omat kaksi tuuletinta sitten pitää aika kovaa meteliä että ite ainakin joudun jossain vaiheessa vaihtamaan nekin. - keksijä_-
Itse olen tehnyt seinään reiän ja laittanut koneen pihalle.Vain johdot tulee reiästä sisään ja koneen laitan käyntiin pitkällä tikulla tuosta pienemmästä reiästä.Ei pahemmin käy kuumana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271558Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391549Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131353Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121008
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826