Kukaa ei huomannut

rusalkaa

...mitään :D

Olin ihan kännissä palstalla eilen ja sammuin koneen päälle. Tänään pelkäsin, että olen solminut montakin palstasuhetta.

20

386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zisel

lähdekkään mun kanssa sinne Las Vegasiin niinkun lupasit?? :´( Meidän piti pitää lesbo-häät ja kaikki!

• rusalkaa

yritin poistaa kaikki epämääräisimmät viestini :D Hemmetti toi jäi kyllä jotenkin huomaamatta. Sovitaanko, että säkin olit niin kännissä, ettet muista mitään?

• zisel
        rusalkaa kirjoitti:

yritin poistaa kaikki epämääräisimmät viestini :D Hemmetti toi jäi kyllä jotenkin huomaamatta. Sovitaanko, että säkin olit niin kännissä, ettet muista mitään?

sopia. Se että mä olen ollut pihalla tästä maailmasta on fakta :D:D

• Michiko_
        rusalkaa kirjoitti:

Eräässä CSI-jaksossa (alkuperäinen sarja siis sijoittuu Las Vegasiin) oli pariskunta, joka järjesti vihkimisiä Elvikseksi tai humanoidiksi pukeutuneena. Simpsoneissa puolestaan Homer Simpsons ja Ned Flanders päätyivät kännissä naimisiin Las Vegas-pimujen kanssa ja myöhemmässä jaksossa heille tuli vaikeuksia asiasta...Homer sai toisen vaimonsa karkoitettua siten, että huijasi tämän naimisiin isänsä kanssa, toinen eukko taas kyllästyi Flandersin uskonnollisuuteen.

• rusalkaa
        Michiko_ kirjoitti:

Eräässä CSI-jaksossa (alkuperäinen sarja siis sijoittuu Las Vegasiin) oli pariskunta, joka järjesti vihkimisiä Elvikseksi tai humanoidiksi pukeutuneena. Simpsoneissa puolestaan Homer Simpsons ja Ned Flanders päätyivät kännissä naimisiin Las Vegas-pimujen kanssa ja myöhemmässä jaksossa heille tuli vaikeuksia asiasta...Homer sai toisen vaimonsa karkoitettua siten, että huijasi tämän naimisiin isänsä kanssa, toinen eukko taas kyllästyi Flandersin uskonnollisuuteen.

ja sen ukko. Ne kävi vihkiytymässä siellä. Ziselin kanssahaa me oltasi mukava pari. Wanha kääkkä sai nuorikon.

• zisel
        rusalkaa kirjoitti:

ja sen ukko. Ne kävi vihkiytymässä siellä. Ziselin kanssahaa me oltasi mukava pari. Wanha kääkkä sai nuorikon.

Jos oot kääkkä niin kerro mullekkin mitä naamarasvaa käytät :O Ihanaa rakas, meistä tulee loisto pari!

• rusalkaa
        zisel kirjoitti:

Jos oot kääkkä niin kerro mullekkin mitä naamarasvaa käytät :O Ihanaa rakas, meistä tulee loisto pari!

viimeksi itseruskettavaa voidetta.

• Michiko_
        rusalkaa kirjoitti:

viimeksi itseruskettavaa voidetta.

Itseruskettava voide on niin suuri synti, että siitä on tuomittava yli varttitunniksi Helkuttiin. Jos yhdistät sen hiusten vetyperoksidiblondaukseen, sinut täytyy "hukata" vähän pidemmäksi aikaa (ei kuitenkaan mitään ikuisia kadotuksia).

• rusalkaa
        Michiko_ kirjoitti:

Itseruskettava voide on niin suuri synti, että siitä on tuomittava yli varttitunniksi Helkuttiin. Jos yhdistät sen hiusten vetyperoksidiblondaukseen, sinut täytyy "hukata" vähän pidemmäksi aikaa (ei kuitenkaan mitään ikuisia kadotuksia).

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000041274604

Tuossahan mä jo kerroin, että mulla on punaruskeat hiukset. Sitä en kyllä millään muista MIKSI olen Brad Pittille kateellinen...

• NevilleR

että oisit ollu ainoa DUI?
      /Nev

• rusalkaa

Enhä minä täälä kännissä ole koskaan o:)

Eihä siitä mitää iloa ollut, kun ei oikee muista mitään. Sitä paitsi se oli vahinko. Olen joulusta lähtien yrittänyt juoda tota mitä-lie-varten hankkimaani sherryä. Hyi että se on pahaa. Ei se enää niin pahalta maistunut ja meni yksi toinen pikkupullo jotain yhtä kamalaa.

• NevilleR
        rusalkaa kirjoitti:

Enhä minä täälä kännissä ole koskaan o:)

Eihä siitä mitää iloa ollut, kun ei oikee muista mitään. Sitä paitsi se oli vahinko. Olen joulusta lähtien yrittänyt juoda tota mitä-lie-varten hankkimaani sherryä. Hyi että se on pahaa. Ei se enää niin pahalta maistunut ja meni yksi toinen pikkupullo jotain yhtä kamalaa.

Tuon vois melkein laittaa kehyksiin seinälle. Mitähän varten sitä viunaa yleensä tulee kotiin kannettua... =8-)
        /Nev

• ja just sellanen päivä/ilta ku mie en ollu notkumassa täällä... Sen kerran ku telkkarista tuli mielenkiintosempaa :/

• rusalkaa

Meni kaikki ihan sivu suun. Pääasiassa vastasin 'nokkelia' tolle massapostaajalle.

• rusalkaa kirjoitti:

Meni kaikki ihan sivu suun. Pääasiassa vastasin 'nokkelia' tolle massapostaajalle.

magnetokorsk vs. Zurich CHL:n toinen finaali... =)

Pikkusen oli erimeininki sveitsissä verrattuna suomeen. Täällä saa katsomossa soihdun heiluttelusta 40 päiväsakkoo. Siellä olut virtas ja sigge sauhuaa... sekä niitä soihtuja oli 10 vähän hieno tunnelma ihan vaan telkkarin välityksellä.

• rusalkaa
        Frederico kirjoitti:

magnetokorsk vs. Zurich CHL:n toinen finaali... =)

Pikkusen oli erimeininki sveitsissä verrattuna suomeen. Täällä saa katsomossa soihdun heiluttelusta 40 päiväsakkoo. Siellä olut virtas ja sigge sauhuaa... sekä niitä soihtuja oli 10 vähän hieno tunnelma ihan vaan telkkarin välityksellä.

nyt säkin jäit kuitenkin ilman.

• kukaan ei huomannut mitään eroa? Kännissäkin voi kirjoitella järkevästi. :) Minulta se on onnistunut aika usein, eikä mopo ole lähtenyt käsistä.

• rusalkaa

tein käsittämättömiä kirjoitusvirheitä ja painoin monta samaa kirjainta. Mun mielestä olin kirjoittanut kaikki ihan oikein, mutta aamulla huomasin, että kaikki oli mennyt ihan väärin. Sitä paitsi olin lyhytsanainen ja tyly. Enhä mä sellanen oikeesti ole :D

• NevilleR

Tehdä varmaan ihan uusi säie.
        /Nev

• pitäny

huomata? Et joku palstan vosu puuttuu.. ? Pidäkkö itteäs semmosena, et sut huomataan jos vaikka puutut?

Hahjoo.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1568
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1559
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1363
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1319
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1255
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1018
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      971
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      911
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      836
    Aihe