Minun lempikukkani on ruusu. Sellainen iso ja tummanpunainen. Mikä on muiden lempikukka?
Lempikukka
21
788
Vastaukset
- Neilikka
Se on ehdottomasti
aivan varmasti
...Neilikka...
Kaunis, samettinen ,
kerroksittain auvautuva Neilikka
pidän sen pikkuruisista lehdistäkin...:)- miljoonapulu
Joo samaa mieltä :)
- Aloha oe
värililja, lajikkeena Stargazer.
Värililja korvan taakse, niinihame päälle ja taustalla turkoosinsiniset aallot...Olenkohan asustanut edellisessä elämässä tyynen meren saarilla...- miljoonapulu
Havaijiako tarkoiti? Kiva kuvaelma.
- mira-ley
Hei,
Pidän monenlaisista kukkakaunokaisista. Mutta minulla on ruusua taulussa ja joissain muissa sisustuksissani. Eli pidän ruusuista. Mutta näin taas matkallani kiehtovia eksoottisia kukkia jotka ovat kivoja sisustuksessa jne.
Kukat aina ilahduttavat. --"Salomo ei ollut loistossaan niin puettu, kuin voi kedon kukat olla"..
t:mira-ley ;)- miljoonapulu
Kauniisti kirjoitit.
- vanhapiru.
Gerbera.
- miljoonapulu
Kaunis on.
Pihallani kasvaa monen moista kukkaa, liljaa, ruusua, kellokasveja, pionia...
Kukin on kukkiessaan kaunis.
Näin pimeään vuoden aikaan ostan kotiin mielelläni värikkäitä tulppaaneita - on kuin nostaisi auringon pöydälle.
Syksyllä syvän punaiset ruusut valtaavat maljakon.
*ei minusta ole tuomariksi...*- miljoonapulu
Pihasi on varmasti kaunis kesällä kukkaloistossaan, voin vain kuvitella.
- Conan Obrien
Valitaan valkean puhtoinen kielo
http://www.pratensis.fi/kuvat/Kielo1.jpg- miljoonapulu
Tuo pieni ja kaunis kukka.
- sivupersooNaNa
Kielo ja varsin jos mieheltä joka uhranut energiaa metsässä vaelteluun poimiakseen ne minulle "vautsi"
Nyt on tulppaanien aika nekin kauniita, taidan ostaa kimpun pöydälle kauppareissulla.
Kaikki kukat on kauniita viherkasveista puhumattakaan;=)- Putkivalo
KrisseLinnanneito kirjoitti:
....Kielo ja sen huumaava tuoksu,sekaan vielä siniset lemmikit....
Kukat sai Linnanneidonkin esille :))
Kieloista mittaan aina kuinka pitkälle kesä on edennyt, ne ovat siskon lemppareita myös ja yritän aina poimia ne hänen synttäreille 18.6. :) Joskus löytyy joskus ei.
Oma lemppari on freesiat. Tai lasten keräämät vuokot äitienpäiväksi :) - miljoonapulu
Putkivalo kirjoitti:
Kukat sai Linnanneidonkin esille :))
Kieloista mittaan aina kuinka pitkälle kesä on edennyt, ne ovat siskon lemppareita myös ja yritän aina poimia ne hänen synttäreille 18.6. :) Joskus löytyy joskus ei.
Oma lemppari on freesiat. Tai lasten keräämät vuokot äitienpäiväksi :)Joo vuokot on ihania ja niistäkin tietää, että kesä on lähellä :)
- Putkivalo
miljoonapulu kirjoitti:
Joo vuokot on ihania ja niistäkin tietää, että kesä on lähellä :)
erivärisenä :)
http://cherylwilbraham.co.uk/assets/images/db_images/db_Freesia1.jpg
- Narsisti
ja juoru mitkä ovat palstalaisten lempikukkasia.
- gg-10
Turussa kukat mulkukka ja sulkukka suosituimmat. Olen hetken turkulainen. Työpäivän jälkeen kotiin tullessani kysyn: Onx mulkukka soittanu?
- uk-ko
jonottaa. Mulla on kuitenkin yksi kasvi, joka kukkiessaan saa erityishuomiota: kevätpiippo.
Niin vaatimaton, ettei sitä näe, jos ei kasvia tunne ja harva taitaa tuntea. Se ei ole edes kaunis: se vain on. Siksi se ehkä mua koskettaa. Etsin sen joka kevät silmiini, ja löydänkin, koska se on ihan yleinen.- Hanna
Toki tiedän. Lapsena kiipeilin räksien pesillä kevätpiippojen aikaan.
Rakastan puita ja kukkia, ruusut ovat ihania ja kaikki luonnonkukat, pelto-ohdakekin on kaunis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826