Toivottavasti ei tule tämä aihe kahteen kertaan, sekoilee tämä suomi24 jotenkin...
En ymmärrä näistä tehoista yhtään mitään, joten pystyisikö kannettavani pyörittämään The Sims kolmosta?
Vaatimukset:
Windows Vista läppärillä:
- Prosessori: Pentium IV 2.4 GHz / Athlon XP 2400
- Muisti: 2 GB
- Näytönohjain: GeForce Go 6200 / Radeon mobile 9600 125 Mb
Ja minulla on tämä kone:
http://tinyurl.com/658zmo
Toimiiko The Sims 3 koneellani?
2
158
Vastaukset
kato googlesta saako ladattua demon niin sillä voit kokeilla.
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
tuota saa myös katottua, mihin peleihin rauta riittää, mutta siellä ei ole tällä hetkellä kuin sims kakkosta.Prosessorinopeuden puolesta kevyesti ja näytönohjaimenkin puolesta kyllä jotenkin. Intel GMA4500 on niin suosittu perustason integroitu näytönohjain, että Simsin tapaisen ylettömän suositun "perhepelin" vähimmäisspeksit pitää suunnitella sen mukaisesti.
Ei se pelaaminen välttämättä aina herkkua ole paikoitellen ja silmäkarkista on pakko joka tapauksessa tinkiä, mutta kyllä tuolla toimeen tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969