Aion vallata palstan, koska koko touhu on mennyt hallitsemattomaksi. Jokaisella ryhmällä pitää olla johtaja, ajattelin helppottaa valintaanne. Kömpikää esiin luolistanne ja sanokaa nyt sanottavanne, jos on asiaan jotain kommentoitavaa. Tässä asiassa myös puskasta huutelijoilla on sanavalta, vakaumukseni mukaisesti vastaan jokaiselle periaatteella: "Täältä pesee", sama ruotsiksi "Härifrån tvättas".
Minusta tulee tämän palstan kuningas!
Valtaan tämän koko palstan
311
10341
Vastaukset
- Skäidi
;))
- tomppa2006
Aika masentava alku. Eikö löydy luottamusta?
Olen möhömpi kuin sinä... olen rakentanut massaa tätä tilannetta varten... minua ei tompan suunnalta tulevat tuulahdukset heiluttele...=))))
Huomenta aamuun...- tomppa2006
Tuleekohan tästä valtauksesta yhtään mitään? Älkää nyt noin kovasti vastaan hangoitelko, minua ei ole helppo kaataa maahan, sinä tiedät.
Oikein hyvää huomenta, mohna. tomppa2006 kirjoitti:
Tuleekohan tästä valtauksesta yhtään mitään? Älkää nyt noin kovasti vastaan hangoitelko, minua ei ole helppo kaataa maahan, sinä tiedät.
Oikein hyvää huomenta, mohna.Kovasti kun yrittää, joskus voi onnistuakin...=))))
- tomppa2006
mohna kirjoitti:
Kovasti kun yrittää, joskus voi onnistuakin...=))))
...mohna nyt enemmän kuin koskaan...
Kerro sinäkin nyt lukijoille, että minä en ole sinä.
Minun piti vaan paneutua tähän kuningas-kampanjaani ja nyt on epäilyksen siemen identiteetistäni kylvetty palstalle. tomppa2006 kirjoitti:
...mohna nyt enemmän kuin koskaan...
Kerro sinäkin nyt lukijoille, että minä en ole sinä.
Minun piti vaan paneutua tähän kuningas-kampanjaani ja nyt on epäilyksen siemen identiteetistäni kylvetty palstalle.Miten minä voisin olla sinä ja sinä minä...=))))
- tomppa2006
mohna kirjoitti:
Miten minä voisin olla sinä ja sinä minä...=))))
...asia ei ole minusta lähtöisin...
Sinä olet mukava heppu ja minulla ei ole koskaan tapanani kehua itseäni, joten asia on vilpitön. tomppa2006 kirjoitti:
...asia ei ole minusta lähtöisin...
Sinä olet mukava heppu ja minulla ei ole koskaan tapanani kehua itseäni, joten asia on vilpitön.Epäillykään...=))))
Kiitos samoin...- tomppa2006
mohna kirjoitti:
Epäillykään...=))))
Kiitos samoin......tosiaan tiedämme, muut luulevat vain...
- F-i-a
suakin mohna kannustan:)Oot sellaisen niin pehmeeen ja kultaisen tuntuinen/näköinen:))
F-i-a kirjoitti:
suakin mohna kannustan:)Oot sellaisen niin pehmeeen ja kultaisen tuntuinen/näköinen:))
Fiiuli, jos peittoan tompan... teen sinusta palstan kuningattaren...=))))
- F-i-a
mohna kirjoitti:
Fiiuli, jos peittoan tompan... teen sinusta palstan kuningattaren...=))))
ala nyt sit äkkiä kilpaan ihan tosissaan:))
Onks sulla kruunu valmiina minulle? F-i-a kirjoitti:
ala nyt sit äkkiä kilpaan ihan tosissaan:))
Onks sulla kruunu valmiina minulle?Katsellaan rauhassa miten tompan käy...
Onhan mulla, saat sen mikä oli tompalle tarkoitettu... sen naisellisen...=))))- F-i-a
mohna kirjoitti:
Katsellaan rauhassa miten tompan käy...
Onhan mulla, saat sen mikä oli tompalle tarkoitettu... sen naisellisen...=))))odotan innolla että saan lopettaa työt ja saan laiskotella päivät pitkät.
Hovinaisia ja kamaripalvelijoita alan jo etsimään:)) F-i-a kirjoitti:
odotan innolla että saan lopettaa työt ja saan laiskotella päivät pitkät.
Hovinaisia ja kamaripalvelijoita alan jo etsimään:))Valintoihisi... mutta laitettasko noi puskista ilkeilijät puuceen siivoojiksi...????
- F-i-a
mohna kirjoitti:
Valintoihisi... mutta laitettasko noi puskista ilkeilijät puuceen siivoojiksi...????
valitsen ne vähän myöhemmin.
Juu..kyll mä voin ne laittaa huusit siivoamaan..oispahan niillä sit jotain muuta ajateltavaa. Mutta ajattele jos he alkavat paskaa jauhamaan...yök! F-i-a kirjoitti:
valitsen ne vähän myöhemmin.
Juu..kyll mä voin ne laittaa huusit siivoamaan..oispahan niillä sit jotain muuta ajateltavaa. Mutta ajattele jos he alkavat paskaa jauhamaan...yök!Valitse tarkasti ja hartaasti, voisit käyttää kuulustelu valoja ja hiillostaa oikein kunnolla...=))))
Laita vaan puuceet putsaamaan, jauhavat jo nyt niin paljon potaskaa ettei haittaa kun kummiskin syövät kuormasta...=))))- F-i-a
mohna kirjoitti:
Valitse tarkasti ja hartaasti, voisit käyttää kuulustelu valoja ja hiillostaa oikein kunnolla...=))))
Laita vaan puuceet putsaamaan, jauhavat jo nyt niin paljon potaskaa ettei haittaa kun kummiskin syövät kuormasta...=))))Niin näkyy olevan sellaista jauhamista tuolla,en ollut lukenut aiemmin. No,jos ihmisillä ei ole omaa elämää niin minkäs sille voi.
Jotkut voi huonosti,jotkut ei:(
Hyvää sunnuntaita! - tomppa2006
F-i-a kirjoitti:
Niin näkyy olevan sellaista jauhamista tuolla,en ollut lukenut aiemmin. No,jos ihmisillä ei ole omaa elämää niin minkäs sille voi.
Jotkut voi huonosti,jotkut ei:(
Hyvää sunnuntaita!...tuo mohnan kampanja on siirtynyt aivan sivuraiteelle. Hänen suosionsa on hiipumassa...
Mitäs F-i-a jos sinäkin tulisit tänne kunnon kuninkaan seuraan juttelemaan virkaanastumis seremonioista? - F-i-a
tomppa2006 kirjoitti:
...tuo mohnan kampanja on siirtynyt aivan sivuraiteelle. Hänen suosionsa on hiipumassa...
Mitäs F-i-a jos sinäkin tulisit tänne kunnon kuninkaan seuraan juttelemaan virkaanastumis seremonioista?Eihän sitä vielä ole päätetty:)
Jotta kyll tässä pitää vähän katsella ja katsastaa miten käy;)Ehkä hänellä on salainen ase sinua vastaan:) - tomppa2006
F-i-a kirjoitti:
Eihän sitä vielä ole päätetty:)
Jotta kyll tässä pitää vähän katsella ja katsastaa miten käy;)Ehkä hänellä on salainen ase sinua vastaan:)...mieltä, että hänen tulee käyttää omaa kampanjaa, eikä yrittää kalastella ääniä herkkäsydämisiltä naisilta...
Sykkiikö sydämesi enää yhtään minulle vai ovatko kaikki tunteet kuolleet? - F-i-a
tomppa2006 kirjoitti:
...mieltä, että hänen tulee käyttää omaa kampanjaa, eikä yrittää kalastella ääniä herkkäsydämisiltä naisilta...
Sykkiikö sydämesi enää yhtään minulle vai ovatko kaikki tunteet kuolleet?kyllä minun sydän sykkii teille molemmille, minulla on suuri sydän.
Ajattelin vaan odottaa ja katsoa kumpaan suuntaan tässä kallistun:) - tomppa2006
F-i-a kirjoitti:
kyllä minun sydän sykkii teille molemmille, minulla on suuri sydän.
Ajattelin vaan odottaa ja katsoa kumpaan suuntaan tässä kallistun:)...itseäni tai tuoda itseäni tykö, mutta on tuo mohna viime aikoina hieman pyöristynyt...
Lähden nyt kymmenen kilometrin hiihtolenkille, ihan vaan siinä mielessä tiedoksi, jos sattuisit arvostamaan keski-ikäistä hyväkuntoista kuningasta. - F-i-a
tomppa2006 kirjoitti:
...itseäni tai tuoda itseäni tykö, mutta on tuo mohna viime aikoina hieman pyöristynyt...
Lähden nyt kymmenen kilometrin hiihtolenkille, ihan vaan siinä mielessä tiedoksi, jos sattuisit arvostamaan keski-ikäistä hyväkuntoista kuningasta.Älä nyt masennu mutta tunnustan että tykkään hieman pyöreämmistä miehistä:) He ovat niin ihanan lämpimiä ja turvallisen tuntuisia:)
- tomppa2006
F-i-a kirjoitti:
Älä nyt masennu mutta tunnustan että tykkään hieman pyöreämmistä miehistä:) He ovat niin ihanan lämpimiä ja turvallisen tuntuisia:)
...arpa on heitetty, en ole pettynyt tai katkera, mutta...
Muistakaa sydän- ja verisuonitautien vaarat. Nyt mää lähren, heips.
- Unreg.
kodoksissa ollut lammasta on näköjään palannut, "hömppä" ja möhnä", herransa laumaan. Ensinmainitulla on ilmeisesti tulossa keväällä rippijuhlat ja pukuvalinta tuottanee taas ongelmia.
Tämä toinen intellektuelli tulee ilmeisesti taas kallistelemaan päätään tietyllä kourulla.- tomppa2006
Selvästi kannatusta minun suuntaani. Kiitos paljon rippijuhlan ja pukuvalinnan muistamisesta. Olen palstan vanhaa kaartia, minut kyllä muistetaan.
- Unreg.
tomppa2006 kirjoitti:
Selvästi kannatusta minun suuntaani. Kiitos paljon rippijuhlan ja pukuvalinnan muistamisesta. Olen palstan vanhaa kaartia, minut kyllä muistetaan.
Tomppa, ei niin läpinävää flirttiä itsensä kanssa voi unohtaa. Toisaalta kiva kun olet tullut takaisin. Itse en ole ollut aktiivinen palstalainen ollenkaan, vain silloin tällöin olen käynyt kätsomassa sitä, että missähän tekin luuhaatte. Se, että samanaikaisesti ilmestytte takaisin palstoille, herättää tiettyjä epäilyksiä.
- tomppa2006
Unreg. kirjoitti:
Tomppa, ei niin läpinävää flirttiä itsensä kanssa voi unohtaa. Toisaalta kiva kun olet tullut takaisin. Itse en ole ollut aktiivinen palstalainen ollenkaan, vain silloin tällöin olen käynyt kätsomassa sitä, että missähän tekin luuhaatte. Se, että samanaikaisesti ilmestytte takaisin palstoille, herättää tiettyjä epäilyksiä.
...aina minä näillä foorumeilla olen luuhannut...
En ole suorittamassa mitään näyttävää takaisin tuloa. Epäilyksien heräämiselle en mahda mitään, mutta voin vannoa mohnan ja tompan olevan kaksi eri persoonaa. - Unreg.
tomppa2006 kirjoitti:
...aina minä näillä foorumeilla olen luuhannut...
En ole suorittamassa mitään näyttävää takaisin tuloa. Epäilyksien heräämiselle en mahda mitään, mutta voin vannoa mohnan ja tompan olevan kaksi eri persoonaa.jännä vastaus. En sanallakaan maininnut epäileväni, vaikka jotain epäilenkin, että olette mahdollisesti yksi ja sama persoona. Miksi sinun piti minulle jotain vannoa...en ymmärrä.
- tomppa2006
Unreg. kirjoitti:
jännä vastaus. En sanallakaan maininnut epäileväni, vaikka jotain epäilenkin, että olette mahdollisesti yksi ja sama persoona. Miksi sinun piti minulle jotain vannoa...en ymmärrä.
...vainoharhaisuutesi ylittää nyt kyllä hyvän maun rajat...
Jos sinä olet päättänyt, että minä olen mohna, en voi asialle mitään. Tuli mieleen Tuntemattomasta Hietalan sanat: "Mää oon ahvena". Kai määki nyt olen sitten mohna, kun sää oot asian niin päättänyt. - Unreg.
mohna kirjoitti:
Että löydettiin takas, ei ole kiva olla kadoksissa...=))))
Tuosta kourusta en tiedä mitään...muista vaikka edellisellä kerralla kun mainitsin, että teikäläisen tapaisten ei tarvitse avata kourulla sepalusta; riittää kun päätänne kallistelette. Silloin uhkasit poliiseilla...Eipä heitä ole näkynyt.
- "reload"
saadaan donitsi joukkoon.
on kaikki pissit koolla. Unreg. kirjoitti:
muista vaikka edellisellä kerralla kun mainitsin, että teikäläisen tapaisten ei tarvitse avata kourulla sepalusta; riittää kun päätänne kallistelette. Silloin uhkasit poliiseilla...Eipä heitä ole näkynyt.
Täytyypä ottaa vallesmanniin uudestaan yhteyttä, varmaan potee resurssi pulaa...=))))
"reload" kirjoitti:
saadaan donitsi joukkoon.
on kaikki pissit koolla.ja mää tulin ja :=)
- Putkivalo
että kyllä tämä palsta taitaa tarvita Hallitsijaa, tuo Korvenkukka kun ei puhu eikä pussaa :))
Mun puolesta ole hyvä, eikun kruunu päähän vaan!- tomppa2006
Olen niin onnellinen, et voi tietääkään, miten paljon sanasi toivat lämpöä tähän kylmään talviaamuun.
Palstan hallitusmuoto ei vielä ole kiveen kirjoitettu. Voisin kuninkaan sijasta toimia myös vaikka tsaarina. Kuulostaako sinusta Tsaari Tomppa I mielestäsi naiivilta? - Unreg.
tomppa2006 kirjoitti:
Olen niin onnellinen, et voi tietääkään, miten paljon sanasi toivat lämpöä tähän kylmään talviaamuun.
Palstan hallitusmuoto ei vielä ole kiveen kirjoitettu. Voisin kuninkaan sijasta toimia myös vaikka tsaarina. Kuulostaako sinusta Tsaari Tomppa I mielestäsi naiivilta?kuulostaa aika hyvältä. Voisit vaihtaa nimimerkkisi mahtipontiseen lyhennykseen seuraavasta..."Me Suomen suuriruhtnas ja Venäjän tsaari, jne...
Saattaisi sopia hyvin nimimerkkiinne. Tuo edellinen ei ollut teitittelymuoto. - Putkivalo
tomppa2006 kirjoitti:
Palstan hallitusmuoto ei vielä ole kiveen kirjoitettu. Voisin kuninkaan sijasta toimia myös vaikka tsaarina. Kuulostaako sinusta Tsaari Tomppa I mielestäsi naiivilta?Ja tehdään sitten tuosta mohnasta vaikka kuningas että tuo Unreg ei mene sekaisin teidän kanssa ;) vaiko teistä :))
- Putkivalo
mohna kirjoitti:
Kun löysivät ne missikruunut... nyt olisi ollut niillekin käyttöä...=))))
Huomenta aamuun...Se on tuttu paikka :) ihme ettei se paikka näy missään kun taitaa olla täynnä tavaraa.
Huomenta :) Putkivalo kirjoitti:
Se on tuttu paikka :) ihme ettei se paikka näy missään kun taitaa olla täynnä tavaraa.
Huomenta :)Ja ehtivät hommata uudet... joten vanhat kyllä voisi antaa tompalle...=))))
- tomppa2006
Putkivalo kirjoitti:
Ja tehdään sitten tuosta mohnasta vaikka kuningas että tuo Unreg ei mene sekaisin teidän kanssa ;) vaiko teistä :))
...tätä täytyy hiukan sulatella...
Tietysti kysyä myös herra-mohnan mielipidettä. Voisin minä vaatimattomuuttani hoitaa molempiakin virkoja, siis tarvittaessa? - Putkivalo
mohna kirjoitti:
Ja ehtivät hommata uudet... joten vanhat kyllä voisi antaa tompalle...=))))
Mutta onkohan sillä tarpeeksi tukkaa että se pysyy? Kun meinaa noilla pitkähiuksisillakin keikkua vaarallisesti :)) Nauhalla vaan leuan alta?
Putkivalo kirjoitti:
Mutta onkohan sillä tarpeeksi tukkaa että se pysyy? Kun meinaa noilla pitkähiuksisillakin keikkua vaarallisesti :)) Nauhalla vaan leuan alta?
Jeesusteipillä pysyy, jos nauhaa karsastaa... nätimpi tulee sinkiläpistoolilla, meiltä saa lainata...=))))
- Putkivalo
tomppa2006 kirjoitti:
...tätä täytyy hiukan sulatella...
Tietysti kysyä myös herra-mohnan mielipidettä. Voisin minä vaatimattomuuttani hoitaa molempiakin virkoja, siis tarvittaessa?Aattele, olisit samalla sekä tsaari että vara-kuningas :))
Mun pitää nyt poistua, alkaa tarttua tuo sun pee-kärpäsen tauti. Se näkee kaksi nikkiä ja yhden miehen, nyt kävi mullekin niin, näen kaksi rekkaamatonta nikkiä yhden ilkeilijän ;))
Päivän jatkoa tsaarille :) - Putkivalo
mohna kirjoitti:
Jeesusteipillä pysyy, jos nauhaa karsastaa... nätimpi tulee sinkiläpistoolilla, meiltä saa lainata...=))))
Teipillä saa vaikka posketkin sileiksi :)) Toisaalta veikkaan että se olisi ollut söpö isolla vaaleansinisellä rusetilla leuan alla :)
Päivän jatkoa sinnekin :) Putkivalo kirjoitti:
Teipillä saa vaikka posketkin sileiksi :)) Toisaalta veikkaan että se olisi ollut söpö isolla vaaleansinisellä rusetilla leuan alla :)
Päivän jatkoa sinnekin :)Hyvinkii...=))))
Päivän jatkoa myös teille...- tomppa2006
Putkivalo kirjoitti:
Aattele, olisit samalla sekä tsaari että vara-kuningas :))
Mun pitää nyt poistua, alkaa tarttua tuo sun pee-kärpäsen tauti. Se näkee kaksi nikkiä ja yhden miehen, nyt kävi mullekin niin, näen kaksi rekkaamatonta nikkiä yhden ilkeilijän ;))
Päivän jatkoa tsaarille :)...takaisin aivan koska vaan...
Roikun täällä langoilla, kun nyt kerran olen aloittanut.
Tsaari ja varakuningas kuulostaa hyvältä, mutta ei paha ole myöskään Kuningas ja vara-tsaari.
- Ette te
edes "yhdessä" pysty tekemään yhtään mitään; hoidoista huolimatta.
- tomppa2006
Miten niin ei mukamas pystytä. Tilannehan on tällä hetkellä kaikin puolin hallinnassa.
- sinä
mohna kirjoitti:
Me tännekin... joten kaikki on mahdollista...=))))
aina noin leveästi hymyilet niin eikö se ole rasittavaa pyyhkiä jatkuvasti huulipunaa korvista?
sinä kirjoitti:
aina noin leveästi hymyilet niin eikö se ole rasittavaa pyyhkiä jatkuvasti huulipunaa korvista?
Käytä huulipunaa, mutta kiitos vinkistä...=))))
- jess jess jess
Anna palaa fränk.
Tämä kaipaa niin paljon uutta verta nohin
kaakattajiin nähden että nyt näytä taitosi.
Annan täältä tulitukea !- tomppa2006
Loistavaa! Tuntuu niin mukavalta, että yritteliäisyyttä vielä arvostetaan. Paljon on vielä kertomatta ja kyselemättä.
Kippis! Uuden ajanjakson alkamiselle.
- Schicksal
..siis "täältä pesee" saksaksi.
Siitäs vaan..................- tomppa2006
Nyt alkaa olla hyvä meininki tämän valtauksen kanssa. Lukion lyhyellä saksan opinnoilla, en rupea väittelemään väittämästäsi, vaan ainoastaan kiitän lämpimästi hiljaisesta hyväksynnästäsi tuossa kuningas asiassa, heh.
- F-i-a
Ei olis uskonut että sä unissas tänne kirjoitat.
HERÄÄ!!!!
Huomenta!- tomppa2006
Tiedän sinun uskovan ja luottavan kykyihini tässä varsin vaativassa tehtävässä.
Olen tosi hereillä, lähes valveutuneessa tilassa. Hieno nähdä sinua, vasta nyt heräävää suosikkityttöäni.
Huomenta! - F-i-a
tomppa2006 kirjoitti:
Tiedän sinun uskovan ja luottavan kykyihini tässä varsin vaativassa tehtävässä.
Olen tosi hereillä, lähes valveutuneessa tilassa. Hieno nähdä sinua, vasta nyt heräävää suosikkityttöäni.
Huomenta!oon herännyt jo ennen kukon laulua:)
- tomppa2006
F-i-a kirjoitti:
oon herännyt jo ennen kukon laulua:)
...ennen kukkoa olen hibaillut aamulenkillä -18°C pakkasessa...
Piti kysyä tuosta ruotsinnoksestani, että kuulostaako typerältä kaltaiseltasi asiantuntijalta. Niin ja miten se pakkanen puree siellä? - F-i-a
tomppa2006 kirjoitti:
...ennen kukkoa olen hibaillut aamulenkillä -18°C pakkasessa...
Piti kysyä tuosta ruotsinnoksestani, että kuulostaako typerältä kaltaiseltasi asiantuntijalta. Niin ja miten se pakkanen puree siellä?oikein ruotsinnoksesi..noin sen voi sanoa kun suoraan kääntää.
Täällä -4 enkä enempää pakkasta kaipaa.
Vilukissa kun olen:)
Sinäpä reipas olet ollut kun olet käynyt jo lenkillä..mulla ei ole edes HK.n sinistä jääkaapissa että voisin sanoa käyneeni lenkillä:) - tomppa2006
F-i-a kirjoitti:
oikein ruotsinnoksesi..noin sen voi sanoa kun suoraan kääntää.
Täällä -4 enkä enempää pakkasta kaipaa.
Vilukissa kun olen:)
Sinäpä reipas olet ollut kun olet käynyt jo lenkillä..mulla ei ole edes HK.n sinistä jääkaapissa että voisin sanoa käyneeni lenkillä:)...muistaakseni se oli Speden jotain ruotsin kielen sketsejä...
En tiedä mistä asia pulpsahti mieleeni, viime aikoina on ollut paljon erilaisia muistelohetkiä mielessäni. Olisinko pirulauta tulossa vanhaksi?
Ei tämä kova pakkanen meidänkään kiusana ole kuin tämän päivän, hyvä niin.
- Tumpelolle
on yks'kaks löytnyt aikaa tulla takaisin valehtelemaan tällekin palstalle? Paniko muija äijän kiertoon? Meneekö vielä montakin vuotta ennenkuin joudut taas pohtimaan "rippipukusi" look'ia, sinä raukka?
- tomppa2006
Ikävää että olet herännyt väärällä jalalla.
- vanhapiru.
sopiva kunkku tälle palstalle? Miksi luulet olevasi muita parempi tähän hommaan? Miten muuten aikoisit toimia kunkkuna?
- tomppa2006
Miten olisi, kävisikö selitykseksi taidoistani 3857 kirjoitettua viestiä 40 palstalle. Aika paljon ja hyvää tekstiä. vOI TARKASTAA.
En minä tuota strategiaa ole vielä tarkemmin harkinnut. Eikä tarvitse harkitakaan, jos kauheesti rupeaa joku hanttiin laittamaan.
- happyppah
Kuningattareks en pyri, kun minull on jo oma kunkku, mutta olisko kuningaskunnassasi yhtään rrrrinsessan vakanssia vapaana.
Eiks siell ole aina kauhea lauma kaiken maailman kummin kaimoja prinsessoina ja prinsseinä.
=))- tomppa2006
Paikka on sinun. Onko toiveita Tuhkimon, Ruususen tai Lumikin tyyppisen rrrrrinsessan suhteen vao otatko mieluummin nykyään niin tyypillisen bailuprinsessa vakanssin?
- happyppah
tomppa2006 kirjoitti:
Paikka on sinun. Onko toiveita Tuhkimon, Ruususen tai Lumikin tyyppisen rrrrrinsessan suhteen vao otatko mieluummin nykyään niin tyypillisen bailuprinsessa vakanssin?
...Tuhkimo...mmm... emmää jaksa klenkata yhdell kengäll keskiyöllä.
...Ruusunen...nii'i... ruusut on kivoja ja nukkuminen on kivaa, mutt sata vuotta... huhh, ei sentään, jää liian monta mukavaa asiaa kokematta.
...Lumikki...vois eeeehkäpä...sais elellä metsässä hauskojen pikkumiesten kanssa, mutt sitt tulee se myrkkyomenajuttu.
...ääääääks...eeiiiii...
No toi bailuprinsessa ei iske. Myönnän: en osaa, enkä viitsi.
Olisin sellainen hyväntekeväisyysprinsessa. Kannattaisin kaikkia hyviä juttuja ja auttaisin niiden toimintaa. - tomppa2006
happyppah kirjoitti:
...Tuhkimo...mmm... emmää jaksa klenkata yhdell kengäll keskiyöllä.
...Ruusunen...nii'i... ruusut on kivoja ja nukkuminen on kivaa, mutt sata vuotta... huhh, ei sentään, jää liian monta mukavaa asiaa kokematta.
...Lumikki...vois eeeehkäpä...sais elellä metsässä hauskojen pikkumiesten kanssa, mutt sitt tulee se myrkkyomenajuttu.
...ääääääks...eeiiiii...
No toi bailuprinsessa ei iske. Myönnän: en osaa, enkä viitsi.
Olisin sellainen hyväntekeväisyysprinsessa. Kannattaisin kaikkia hyviä juttuja ja auttaisin niiden toimintaa....miehenä minulla ei ole selvinnyt, kuinka pitkään naisilla jatkuu tuo Tuhkimo ja Lumikki vaihe...
Ihan rehellisesti arvostan tuollaista hyväntekeväisyysprinsessa toimintaa, sen toimivuudesta on näyttöä. Olet tullut valituksi virkaan.
Kuninkaasi! - happyppah
tomppa2006 kirjoitti:
...miehenä minulla ei ole selvinnyt, kuinka pitkään naisilla jatkuu tuo Tuhkimo ja Lumikki vaihe...
Ihan rehellisesti arvostan tuollaista hyväntekeväisyysprinsessa toimintaa, sen toimivuudesta on näyttöä. Olet tullut valituksi virkaan.
Kuninkaasi!...ja hymyilee valkoisin helmihampain*
Rrrrinsessasi!
- Ilolias Rohmantti
Ihminen voi sanoa itselleen:uhraudu, mutta hän ei voi käskeä sydäntään olemaan kaipaamaatta. Hän voi karkoittaa tylsyyden, tylyyden ja vihan, mutta rakkautta hän ei voi saada käskemällä syntymään.
Kenen joukoissa seisot? Ei ole rakkautta ilman oikeudenmukaisuutta. Ei oikeutta ilman taistelua.
Ei taistelua ilman yhteistä rintamaa ;)
Kaikki yhden, yksi kaikkien puolesta!- tomppa2006
Ei laula eikä runoile kuningas käskien. Runojen lukijana on se hyvä puoli olla, että lukija tulkitsee runot aina oikein, sekä runot antaa vapauden löytää vastauksia omiin kysymyksiin. Minä löysin itselleni edullisen vastauksen.
- Ilolias Rohmantti
tomppa2006 kirjoitti:
Ei laula eikä runoile kuningas käskien. Runojen lukijana on se hyvä puoli olla, että lukija tulkitsee runot aina oikein, sekä runot antaa vapauden löytää vastauksia omiin kysymyksiin. Minä löysin itselleni edullisen vastauksen.
poliitikon ainesta, my way or nou way ;)
Et tosin vastannut kysymykseen oikeudesta ja oikeudenmukaisuudesta...? - tomppa2006
Ilolias Rohmantti kirjoitti:
poliitikon ainesta, my way or nou way ;)
Et tosin vastannut kysymykseen oikeudesta ja oikeudenmukaisuudesta...?...oikeutta voi olla ilman taistelua...
Mutta sitten taas rakkautta ei ole ilman oikeudenmukaisuutta.
Havaitsitko ihan jotain diplomaattista vai oliko kyse pelkästään siniverisyydestä? - Putkivalo
Pitäähän kuninkaalla olla muskettisoturi :)) Paitsi jos se Tomppa alkaa tsaariksi, maistuisko kasakan pesti?
- Ilolias Rohmantti
Putkivalo kirjoitti:
Pitäähän kuninkaalla olla muskettisoturi :)) Paitsi jos se Tomppa alkaa tsaariksi, maistuisko kasakan pesti?
sitä joku viikko takaperin, king arthuria ja pyöreän pöydän ritareita, uralilta. Oli ne urheita ja pelottomia ;)
aika näyttää onko kuningas sanojensa mittainen ja saako siten pitää kruununsa ja puoli valtakuntaa? Ootko ajatellu rinsessaksi ryhtyä ja puolikkaan haltijaksi? - Putkivalo
sitä joku viikko takaperin, king arthuria ja pyöreän pöydän ritareita, uralilta. Oli ne urheita ja pelottomia ;)
aika näyttää onko kuningas sanojensa mittainen ja saako siten pitää kruununsa ja puoli valtakuntaa? Ootko ajatellu rinsessaksi ryhtyä ja puolikkaan haltijaksi?Njääh, ei ole mun heiniä tuo sievistely :)) Voisin kiusata valtakuntaa rupeamalla keittäjäksi ;)) Tai jos olisin autokuski! Sivelisin jaggeja päivät pitkät... aattele, nahan tuoksu, kiiltävät pölykapselit...
Mikä olisi sun pesti? - Ilolias Rohmantti
Putkivalo kirjoitti:
Njääh, ei ole mun heiniä tuo sievistely :)) Voisin kiusata valtakuntaa rupeamalla keittäjäksi ;)) Tai jos olisin autokuski! Sivelisin jaggeja päivät pitkät... aattele, nahan tuoksu, kiiltävät pölykapselit...
Mikä olisi sun pesti?oo tyrkyllä mihinkään, mutt aina käytettävissä ;)
nahka ei oo mun juttu, eikä kiiltävä, mutt ruoka maistuu aina, kun hyvää tarjolla ;) - Putkivalo
oo tyrkyllä mihinkään, mutt aina käytettävissä ;)
nahka ei oo mun juttu, eikä kiiltävä, mutt ruoka maistuu aina, kun hyvää tarjolla ;)vähän niin kuin viraapeli-mies :)))
Just tuo ruokapuoli tekee että mun pitäis saada vakituinen pesti ilman koeaikaa, tai saan ekalla viikolla kenkää ;)
...Sopiva olet kunikaaksi mutta miten se perintöprinsessan paikka...
Kuningattaren paikkaa en uskalla havitella,
en taida olla siihen virkaan kilpailukykyinen Heh.
Annan toisille mahdollisuuden olla hyvä ja pätevä.
Hyväksyn erilaisuuden, pidän sitä rikkautena.
Annan palautetta oikealla tavalla kannustavasti.
Otan asiallista palautetta loukkaantumatta ja alkamalla heti puolustautua.
Sanon en tiedä , erehdyin, tein virheen.
Opettelen pyytämään ja antamaan anteeksi.
Uskallan nauraa itselleni , yhdessä toisten kanssa.
Mikä vakanssi tällä hakemuksella kuninkaalla on tarjolla? =)*hymyilee*- tomppa2006
Hyväksyn hakemuksesi ilomielin. Olen oppinut tuntemaan sinut vuosien saatossa, tiedän sinusta tulevan hienon ja edustavan perintöprinsessan. Syvän liikutuksen vallassa nimitän Sinut kuinkaalliseksi, prinsessa Kristiina.
tomppa2006 kirjoitti:
Hyväksyn hakemuksesi ilomielin. Olen oppinut tuntemaan sinut vuosien saatossa, tiedän sinusta tulevan hienon ja edustavan perintöprinsessan. Syvän liikutuksen vallassa nimitän Sinut kuinkaalliseksi, prinsessa Kristiina.
...Nyt olen virallisesti kunikaallinen...
Jos ei kauniisti nyt paistaisi aurinko,
sinä olisit saannut sen paistamaan=)
*Hymyilee tyytyväisenä* oikoen tyllimekkoaan.
- Rattus sp.
Minulta jäi jotakin näkemättä. Luin sähköpostin, jossa kerrottiin vanhan palstatutun riehuneen. Perhana! Onko se poistettu? Olen jo muutaman kuukauden ajan päättänyt antaa vastineen, jos hyökkii minua vastaan. Paskaa, kun ei niskaani kasata :).
Tottakai saat palstan. Pidä hyvää huolta siitä!- Vaikeneminen on kultaa
Tässäkin asiassa mitä enemmän penkoo sitä enemmän se haisee.
Ei kannata sähköposteissa asiaa selvitellä vaan pistettävä asialle loppu.
En jaksa ymmärtää jonkun palstan olevan niin tärkeä,
sitä pitää valvoa 24 h. - Rattus sp.
Vaikeneminen on kultaa kirjoitti:
Tässäkin asiassa mitä enemmän penkoo sitä enemmän se haisee.
Ei kannata sähköposteissa asiaa selvitellä vaan pistettävä asialle loppu.
En jaksa ymmärtää jonkun palstan olevan niin tärkeä,
sitä pitää valvoa 24 h.Olen kokeillut tuota vaikeneminen on kultaa. Joskus mitta tulee vain täyteen..
Ei pelkoa. En valvo 24 tuntia. Talkoiden jälkeen kyllä nukuin hyvin :).
Yhden asian opin tällä palstalla, jos jollakulla on vaikeaa, niin kannattaa varoa sotkeutumasta. Täällä eivät päde samat säännöt kuin todellisessa elämässä.
Tarkoitan tuolla sitä, että kuunnellasi ja yrittäessäsi tukea toista löytämään oikeat ratkaisut, saat vain paskaa niskaasi. Vainoharhaisuudessaan lopulta kääntyy kuuntelijaansa vastaan ja alkaa syytämään sähköpostiisi vaikka minkälaista paskaa.
Tämä ei nyt tarkoita kaikkia. On myös tuttuja, joihin luotan, mutta varovainen pitää olla tutustuessaan uusiin ihmisiin. - tomppa2006
Olen ollut tuolla toisaalla, enkä ihan tarkkaan ole selvillä palstan nykytilanteesta, joten en pysty kommentoimaan tapahtumia, muuten kuin että määrättyjä tyyppejä vastaan hyökkäys on paras puolustus.
Kiitos luottamuksestasi Lem....... - jopa auttaa
Rattus sp. kirjoitti:
Olen kokeillut tuota vaikeneminen on kultaa. Joskus mitta tulee vain täyteen..
Yhden asian opin tällä palstalla, jos jollakulla on vaikeaa, niin kannattaa varoa sotkeutumasta. Täällä eivät päde samat säännöt kuin todellisessa elämässä.
Tarkoitan tuolla sitä, että kuunnellasi ja yrittäessäsi tukea toista löytämään oikeat ratkaisut, saat vain paskaa niskaasi. Vainoharhaisuudessaan lopulta kääntyy kuuntelijaansa vastaan ja alkaa syytämään sähköpostiisi vaikka minkälaista paskaa.
Tämä ei nyt tarkoita kaikkia. On myös tuttuja, joihin luotan, mutta varovainen pitää olla tutustuessaan uusiin ihmisiin.Tulet kyllä saamaan palautetta aikanaan, tässä sinulle vähän neuvoja:
Jos haluaa saattaa ihmisen tiettyyn päämäärään
minun on osattava aloittaa juuri siitä, missä hän on.
Joka ei siihen kykene, pettää itseään
kuvitellessaan voivansa auttaa muita.
Auttaakseni muita minun tulee ymmärtää se, mitä he ymmärtävät.
Ellen siihen kykene, ei auta vaikka osaisin ja tietäisin enemmän.
Kaikki todellinen avunanto alkaa nöyryydestä autettavan edessä,
siksi minun on ymmärrettävä
ettei auttaminen
ole hallitsemista, vaan halua palvella.
Ellen tätä osaa
en voi auttaa ketään.
Jos tästä huolimatta haluan osoittaa, kuinka etevä olen
olen vain turhamainen ja ylpeä ja haluan vain osakseni ihailua
sen sijaan, että todella auttaisin. - Rattus sp.
jopa auttaa kirjoitti:
Tulet kyllä saamaan palautetta aikanaan, tässä sinulle vähän neuvoja:
Jos haluaa saattaa ihmisen tiettyyn päämäärään
minun on osattava aloittaa juuri siitä, missä hän on.
Joka ei siihen kykene, pettää itseään
kuvitellessaan voivansa auttaa muita.
Auttaakseni muita minun tulee ymmärtää se, mitä he ymmärtävät.
Ellen siihen kykene, ei auta vaikka osaisin ja tietäisin enemmän.
Kaikki todellinen avunanto alkaa nöyryydestä autettavan edessä,
siksi minun on ymmärrettävä
ettei auttaminen
ole hallitsemista, vaan halua palvella.
Ellen tätä osaa
en voi auttaa ketään.
Jos tästä huolimatta haluan osoittaa, kuinka etevä olen
olen vain turhamainen ja ylpeä ja haluan vain osakseni ihailua
sen sijaan, että todella auttaisin.Neuvoni oli, älä satuta itseäsi. En antanut valmiita vastauksia, vaan odotin, että ne kumpuavat hänestä itsestään. Suurin virheeni oli se, että yritin saada toista löytämään myönteisiä ajatuksia esiin itsestään.
Jos hän päätti omassa mielessään, että yritin ohjailla häntä. Niin hänen olisi syytä käydä rehellisesti omassa mielessään läpi keskustelumme ja kirjoittelumme.
Siinä vaiheessa, kun hän heitti valheita sähköpostissa päälleni, mittani oli täysi. On asioita, joita ei anneta anteeksi ja yksi niistä on umpimähkään syyttely. - Rattus sp.
tomppa2006 kirjoitti:
Olen ollut tuolla toisaalla, enkä ihan tarkkaan ole selvillä palstan nykytilanteesta, joten en pysty kommentoimaan tapahtumia, muuten kuin että määrättyjä tyyppejä vastaan hyökkäys on paras puolustus.
Kiitos luottamuksestasi Lem.......Voin hyökätä puskista kirjoittelua vastaan, koska omassa käytöksessäni ei ole salattavaa.
- Ja levittämällä tietoa
Rattus sp. kirjoitti:
Tämä ei nyt tarkoita kaikkia. On myös tuttuja, joihin luotan, mutta varovainen pitää olla tutustuessaan uusiin ihmisiin.Lyöt lusikkasi soppaan joka ei kaikille kuulu
Vihellä peli poikki,älä jatka levittämistä ja täällä jauhamista.
Näin se aikanaan loppuu.
Kaiva huumorintajusi esiin ja ilottele täällä palstalla, argeologi kaivaa menneitä. - Rattus sp.
Ja levittämällä tietoa kirjoitti:
Lyöt lusikkasi soppaan joka ei kaikille kuulu
Vihellä peli poikki,älä jatka levittämistä ja täällä jauhamista.
Näin se aikanaan loppuu.
Kaiva huumorintajusi esiin ja ilottele täällä palstalla, argeologi kaivaa menneitä.Huumorintaju on kadoksissa, jos olisit kokenut samaa kuin minä. Sääli, etten säästänyt saamia sähköpostejani. Jos vielä joskus saan sähköpostia kyseiseltä henkilöltä, lupaan viedä ne suoraan poliisille.
Tähän lopetin marmattisen. Oletko tyytyväinen? - se suurin ongelmanne
On aina ollut palstan ongelmien käsittelyn toisten seläntakana tai siis toisten asioiden käsittelemisen. Ehkei sentään ihan aikojen alusta toivon mukaan.
Sieltä niitä yhdessä kehittyneitä mielipiteitänne sitten tänne suollatte.
Omat roskakorit nyt näin pullistelee. Opetelkaa tyhjentämään ne. - Valtakunnansovittelija
Rattus sp. kirjoitti:
Huumorintaju on kadoksissa, jos olisit kokenut samaa kuin minä. Sääli, etten säästänyt saamia sähköpostejani. Jos vielä joskus saan sähköpostia kyseiseltä henkilöltä, lupaan viedä ne suoraan poliisille.
Tähän lopetin marmattisen. Oletko tyytyväinen?Nyt pitää kehua sinua kun yleiseen jakoon laitoit,
vaikka poistettu.
Olen ylpee sinusta;=)
Kaikki voitava on tehty turha ruotia postissa kuka sano mitä sano,kelle.
Kun kuitenkin ollaan aika voimattomia.
Jokainen elää elämänsä kuin parhaaksi näkee.
Aurinkoa huomiseen päivääsi=) - huh huh
Rattus sp. kirjoitti:
Tämä ei nyt tarkoita kaikkia. On myös tuttuja, joihin luotan, mutta varovainen pitää olla tutustuessaan uusiin ihmisiin.Sitten tämä herra adonis joka sinua tässä jelpiskeli siinä vasta kumma hihhuli.
Ensin palstalla pyytää asiasta kiinnostuneena minua kirjoittamaan hänelle(senkin viestin on näemmä poistattanut), kirjoitan ja mitä saan vastaukseksi?
----- Seuraava viesti on lähetetty automaattisesti
käyttäjän a.donis.fi puolesta
olek tosissaa ;) miten woin auttaa asiassa jota et/en ymmärrä :=) jos jotain tähdellistä asiaa on niin ota hihasta kiinni kun joskus törmätään tiellä tuntemattomaan tjn
pyysinkö jotain tjn
Kysyessäni tästä "tietystä ihmisestä nimellä" tämä herra lähtee miljoonapulun perään syyttelemään tätä tällä nimellä sekopäisenä ja syyttelemään jos mitäkin kummaa.
Sitten kysyn, että mitä hän tarkoittaa, herra alkaa irvailemaan:
ps haittaako kun olen wälittänyt näitä eteenpäin :=)
***eli siis hänelle kirjoittamiani viestejä tarkoittaen***
Siis ei mitään hajua mikä hullujenhuone leikki teillä on täällä meneillään, mutta terveeltä se ei kuitenkaan kuullosta.
Montako vuotta tätä olette jo harrastanut? - Rattus sp.
huh huh kirjoitti:
Sitten tämä herra adonis joka sinua tässä jelpiskeli siinä vasta kumma hihhuli.
Ensin palstalla pyytää asiasta kiinnostuneena minua kirjoittamaan hänelle(senkin viestin on näemmä poistattanut), kirjoitan ja mitä saan vastaukseksi?
olek tosissaa ;) miten woin auttaa asiassa jota et/en ymmärrä :=) jos jotain tähdellistä asiaa on niin ota hihasta kiinni kun joskus törmätään tiellä tuntemattomaan tjn
pyysinkö jotain tjn
Kysyessäni tästä "tietystä ihmisestä nimellä" tämä herra lähtee miljoonapulun perään syyttelemään tätä tällä nimellä sekopäisenä ja syyttelemään jos mitäkin kummaa.
Siis ei mitään hajua mikä hullujenhuone leikki teillä on täällä meneillään, mutta terveeltä se ei kuitenkaan kuullosta.
Montako vuotta tätä olette jo harrastanut?Pidän harvoihin enää yhteyttä. He ovat sitäkin mukavampia ihmisiä. Viettävät omaa elämäänsä kuka missäkin. Sähköpostikirjoittelu koskee lähinnä muuta kuin palstaelämää :).
Se harmittaa, että olen tuhlannut aikaani. Ei harmita ne mukavat kirjoitteluhetket mukavissa merkeissä, mutta tämänkaltainen kirjoittelu kylläkin.
Hullujenhuoneelta tämä minustakin tuntuu. Ymmärrän kyllä adonista, koska joku yritti sotkeutua hänen asioihinsa. - että tuo
Rattus sp. kirjoitti:
Pidän harvoihin enää yhteyttä. He ovat sitäkin mukavampia ihmisiä. Viettävät omaa elämäänsä kuka missäkin. Sähköpostikirjoittelu koskee lähinnä muuta kuin palstaelämää :).
Se harmittaa, että olen tuhlannut aikaani. Ei harmita ne mukavat kirjoitteluhetket mukavissa merkeissä, mutta tämänkaltainen kirjoittelu kylläkin.
Hullujenhuoneelta tämä minustakin tuntuu. Ymmärrän kyllä adonista, koska joku yritti sotkeutua hänen asioihinsa.donitsi on yks pahimmista
- mutta mistä
että tuo kirjoitti:
donitsi on yks pahimmista
pahuus tulee täällä? Miksi kirjoittajien yksityisyyttä ei kunnioiteta?
- aikuinen mies
Rattus sp. kirjoitti:
Pidän harvoihin enää yhteyttä. He ovat sitäkin mukavampia ihmisiä. Viettävät omaa elämäänsä kuka missäkin. Sähköpostikirjoittelu koskee lähinnä muuta kuin palstaelämää :).
Hullujenhuoneelta tämä minustakin tuntuu. Ymmärrän kyllä adonista, koska joku yritti sotkeutua hänen asioihinsa.naisen puhumaan puolestaan? ;(
eikö käytöksen pitäisi olla
sellaista ettei tarvi setviä ;) - Nau Nau
mutta mistä kirjoitti:
pahuus tulee täällä? Miksi kirjoittajien yksityisyyttä ei kunnioiteta?
Oma käytös vaikuttaa eniten.
- villisäde
Rattus sp. kirjoitti:
Hullujenhuoneelta tämä minustakin tuntuu. Ymmärrän kyllä adonista, koska joku yritti sotkeutua hänen asioihinsa.tarvitsee ihmisten tunnemaailman sekoittajan? Yllyttäjän joka autettavansa auttaa siten, että tämä riehuu aina palstalla?
Merkillistä on tämä vilpitön apu eikä autettava tiedä auttajansa etunimeä ja että olisi jutellut tämän kanssa? - Rattus sp.
villisäde kirjoitti:
tarvitsee ihmisten tunnemaailman sekoittajan? Yllyttäjän joka autettavansa auttaa siten, että tämä riehuu aina palstalla?
Merkillistä on tämä vilpitön apu eikä autettava tiedä auttajansa etunimeä ja että olisi jutellut tämän kanssa?Ketä uskoa? Se on käväissyt mielessäni. Tiedän vain sen, mitä nykyinen vainoojani on kertonut. Silloin kun häneen törmäsin, joku hyökki jokaista kirjoitustani vastaan palstalla. Yritti savustaa pois.
Voinko olla varma, että nyt ei hyöki kaksi eri ihmistä vai onko kyseessä vain yksi?
Tunnistan osan entisen palstatuttuni kirjoittamaksi. Sitä en tiedä, onko kaiken tuon p..n suoltaja hän.
Jos se on hän, niin hänen täytyisi erottaa todellisuus ja kuvitelmat. En suostu nielemään syytöksiä, jotka ovat kaukana todellisuudesta.
Omalla umpimähkäisellä käytöksellään hän tekee lisää uhreja. Vaatii anteeksipyyntöä sellaisilta ihmisiltä, joilta hänen tulisi pyytää anteeksi.
Eli enköhän ole saanut jo tarpeeksi tästä paskasta? - villisäde
Nau Nau kirjoitti:
Oma käytös vaikuttaa eniten.
Käy vain kirjoittelemassa niitä näitä, niin vain tosikko ottaa ne kirjoitukset tosissaan.
Ei ole merkitystä käytöksellä, vaan sillä jos kirjoitukset pakkomielteen jossakussa aiheuttaa ja sairaloisen sekaantumisen vimman. Se on hyvin surullista se. - muistatko
Rattus sp. kirjoitti:
Ketä uskoa? Se on käväissyt mielessäni. Tiedän vain sen, mitä nykyinen vainoojani on kertonut. Silloin kun häneen törmäsin, joku hyökki jokaista kirjoitustani vastaan palstalla. Yritti savustaa pois.
Voinko olla varma, että nyt ei hyöki kaksi eri ihmistä vai onko kyseessä vain yksi?
Tunnistan osan entisen palstatuttuni kirjoittamaksi. Sitä en tiedä, onko kaiken tuon p..n suoltaja hän.
Jos se on hän, niin hänen täytyisi erottaa todellisuus ja kuvitelmat. En suostu nielemään syytöksiä, jotka ovat kaukana todellisuudesta.
Omalla umpimähkäisellä käytöksellään hän tekee lisää uhreja. Vaatii anteeksipyyntöä sellaisilta ihmisiltä, joilta hänen tulisi pyytää anteeksi.
Eli enköhän ole saanut jo tarpeeksi tästä paskasta?Nimitit sitä toisen puolesta taisteluksi, puolustamiseksi? Menit kirjoittaa ojentamaan kovin ottein?
Nyt se on kääntynyt toisinpäin?
Näytelmät näemmä jatkukoon, nimimerkkejä vaihdettakoon. Tosin sillä ei irti pääse siitä mikä taakkana on. - jiweXXX
huh huh kirjoitti:
Sitten tämä herra adonis joka sinua tässä jelpiskeli siinä vasta kumma hihhuli.
pyysinkö jotain tjn
Montako vuotta tätä olette jo harrastanut?sulle ei ilkku siis mennyt perille etten ole mitää apua mihinkään sinulta pyytänyt tjn
waan sanoin yhdelle puskikselle et kerro lisää sp osoitteeseen?
tarkoittaako se että saat lähettää mielikuwituksesi tuotteita pilwimpimein mun postiin :=)
missä syyttelet sitä ja tätä kaikista sun mun ja muidenkin ongelmista :=)
et sitten kommentoi nyt että piikittelin myös siwupersoonanaa samoin kuin miljoonapulua?
ei en wieläkään tunne rättusta jonka sinä nimesit nimeltä minulle?
ymmärrätkö itsekään mitä kirjoitat waiko wetelet lonkalta wastauksia lukematta kunnolla mitä sinulta kysytään? - jiweXXX
Valtakunnansovittelija kirjoitti:
Nyt pitää kehua sinua kun yleiseen jakoon laitoit,
vaikka poistettu.
Olen ylpee sinusta;=)
Kaikki voitava on tehty turha ruotia postissa kuka sano mitä sano,kelle.
Kun kuitenkin ollaan aika voimattomia.
Jokainen elää elämänsä kuin parhaaksi näkee.
Aurinkoa huomiseen päivääsi=)se olin minä joka laittoi :=)
waikkakin on poistettu?
oletko nyt ylpee minusta? :=)
ja luuletko et wälitän siitä paskaakaan :=)
pitäiskö pyytää poistoon tuo mun automaattiwastaajawiesti?
se kun on myös totta mutta sitäkin woi lukea riwienwälistä :=) - jiweXXX
että tuo kirjoitti:
donitsi on yks pahimmista
näyttöjä pliis :=)
- jiweXXX
aikuinen mies kirjoitti:
naisen puhumaan puolestaan? ;(
eikö käytöksen pitäisi olla
sellaista ettei tarvi setviä ;)mutta minkäs mä sille woin jos joku luottaa/uskoo minuun?
en ole pyytänyt rattuksen apua mutta ilmeisesti hän katsoi kommentilleen olewan tilauksen?
ja sitten myös sulle :=)
missä käytökseni on ollut huono? siis täällä :=) - puolestasi
jiweXXX kirjoitti:
sulle ei ilkku siis mennyt perille etten ole mitää apua mihinkään sinulta pyytänyt tjn
waan sanoin yhdelle puskikselle et kerro lisää sp osoitteeseen?
tarkoittaako se että saat lähettää mielikuwituksesi tuotteita pilwimpimein mun postiin :=)
missä syyttelet sitä ja tätä kaikista sun mun ja muidenkin ongelmista :=)
et sitten kommentoi nyt että piikittelin myös siwupersoonanaa samoin kuin miljoonapulua?
ei en wieläkään tunne rättusta jonka sinä nimesit nimeltä minulle?
ymmärrätkö itsekään mitä kirjoitat waiko wetelet lonkalta wastauksia lukematta kunnolla mitä sinulta kysytään?kuinka alas olet vajonnut.
Hyvinhän te rattuksen kanssa pistitte yhteen ensin sinä kirjoitit nikilläsi ja siihen rattus vuodatuksensa sitten vain poistit sen. Sokea en ole laisinkaan.
En minä sinun touhujasi suurennuslasin kanssa seuraile kenen kanssa kirjoittelet ja kenen kanssa et?
Mutta onneksi sinulla on tuo rattus joka tietää sinulla olevan pahoja ongelmia, tukenasi ;)
Oletpas sinä muuttunut oikein ruuneberiksi, aikaisemman vedätyksesi jälkeen. Jatka samaa rataa se pukee sinua. puolestasi kirjoitti:
kuinka alas olet vajonnut.
Hyvinhän te rattuksen kanssa pistitte yhteen ensin sinä kirjoitit nikilläsi ja siihen rattus vuodatuksensa sitten vain poistit sen. Sokea en ole laisinkaan.
En minä sinun touhujasi suurennuslasin kanssa seuraile kenen kanssa kirjoittelet ja kenen kanssa et?
Mutta onneksi sinulla on tuo rattus joka tietää sinulla olevan pahoja ongelmia, tukenasi ;)
Oletpas sinä muuttunut oikein ruuneberiksi, aikaisemman vedätyksesi jälkeen. Jatka samaa rataa se pukee sinua.koskakohan pääset yli omista waikeuksista?
älä yritä sekoittaa muita omiin ongelmiisi tjn
katsos kun ammattiapua saat jos sitä haet :=)
kuitenkin waikuttaa siltä että seuraat et wain minun waan muidenkin keskusteluja?
ja se jos jokin on paha ongelma ei mulle mutta sinulle taitaa olla ja sitä et myönnä?
ei ei minä en tarwi/kaipaa kenenkään apua :=)
mä olen henkisesti wahwa luulette sitten mitä waan siwupersoonien kanssa :=)- reppana.
A.DONIS kirjoitti:
koskakohan pääset yli omista waikeuksista?
älä yritä sekoittaa muita omiin ongelmiisi tjn
katsos kun ammattiapua saat jos sitä haet :=)
kuitenkin waikuttaa siltä että seuraat et wain minun waan muidenkin keskusteluja?
ja se jos jokin on paha ongelma ei mulle mutta sinulle taitaa olla ja sitä et myönnä?
ei ei minä en tarwi/kaipaa kenenkään apua :=)
mä olen henkisesti wahwa luulette sitten mitä waan siwupersoonien kanssa :=)Eipä ole aikaa seurailla toisten kirjoituksia, kun sattuu olemaan tämä oikeakin elämä. Tämä toki voi olla sinun ja hänen ketä et tunne kuvitelmaa. Oletteko käväisseet tutkituttamassa tilanteen?
Mutta miten on itselläsi kun näet sivupersoonia alituiseen?
Ammattiapua tarvitsee korkeintaan se joka saa pakkomielteitä lähteä vainoamaan ihmisiä netistä. Sellainen on surullista kertomaa ihmisestä/ihmisistä itsestään, kun ei muulla tavoin seuraa itselleen saa. Vastaillaan jo vuosia vanhoihin viesteihinkin, kun ei kyetä kommunikoimaan suoraan ihmiselle.
Minä olen elämääni elänyt aivan sopusuhtaisesti ja tyytyväinen siihen mitä on jäljellä häiriköiden jäljiltä, en minä täällä yötä myöden käy tuntojani tuikkaamassa, mutta kaltaistasi juttuseuraa sinulle näytti riittävän yksinpuhelusi lisäksi. ettei olisi se auttajasi ja neuvojasi jota et tunne joka sinua siinä yllyttelee näyttämään kauniin luonteesi? Sellaista on nimittäin sattunut ennenkin. - luuseri.
reppana. kirjoitti:
Eipä ole aikaa seurailla toisten kirjoituksia, kun sattuu olemaan tämä oikeakin elämä. Tämä toki voi olla sinun ja hänen ketä et tunne kuvitelmaa. Oletteko käväisseet tutkituttamassa tilanteen?
Mutta miten on itselläsi kun näet sivupersoonia alituiseen?
Ammattiapua tarvitsee korkeintaan se joka saa pakkomielteitä lähteä vainoamaan ihmisiä netistä. Sellainen on surullista kertomaa ihmisestä/ihmisistä itsestään, kun ei muulla tavoin seuraa itselleen saa. Vastaillaan jo vuosia vanhoihin viesteihinkin, kun ei kyetä kommunikoimaan suoraan ihmiselle.
Minä olen elämääni elänyt aivan sopusuhtaisesti ja tyytyväinen siihen mitä on jäljellä häiriköiden jäljiltä, en minä täällä yötä myöden käy tuntojani tuikkaamassa, mutta kaltaistasi juttuseuraa sinulle näytti riittävän yksinpuhelusi lisäksi. ettei olisi se auttajasi ja neuvojasi jota et tunne joka sinua siinä yllyttelee näyttämään kauniin luonteesi? Sellaista on nimittäin sattunut ennenkin.Ei ole miehellä kaikki kohdallaan, jos täytyy perjantaipullon rohkaisemana tulla tänne rääpimään toisten sanomisia ja tekemisiä.
Huumorintaju ei ilmeisesti riitä siihen, että joillain voi olla keskustelupalstalla hauskaa? Tietysti oman w-mäisen maineen pönkittäminen onnistuu parhaiten siellä missä tapahtuu, mutta yleensä sivustahuutelijan kohtalona on tappio. luuseri. kirjoitti:
Ei ole miehellä kaikki kohdallaan, jos täytyy perjantaipullon rohkaisemana tulla tänne rääpimään toisten sanomisia ja tekemisiä.
Huumorintaju ei ilmeisesti riitä siihen, että joillain voi olla keskustelupalstalla hauskaa? Tietysti oman w-mäisen maineen pönkittäminen onnistuu parhaiten siellä missä tapahtuu, mutta yleensä sivustahuutelijan kohtalona on tappio.pysty parempaan :=)
siis aina pitää sekoittaa wiina jos ei muuta osaa :=)
jep mulla on hauskaa kun luen teidä säälittäwiä juttuja :=)
mitä oikein yritätte? :=)- tomppa2006
A.DONIS kirjoitti:
pysty parempaan :=)
mitä oikein yritätte? :=)...koevapautesi on peruutettu, koska et näköjään osaa käyttäytyä...
- Pitäisi
A.DONIS kirjoitti:
pysty parempaan :=)
mitä oikein yritätte? :=)Olla vaikeeta arvata,kuka noita tollaisia toisista kirjoittaa.Itse täydellisyys.
- Simä.?
tomppa2006 kirjoitti:
...koevapautesi on peruutettu, koska et näköjään osaa käyttäytyä...
Et ole alkanut kapiaseksi tai vangivartiaksi
tunnut olevan niin hyvä käskyttään. - Rattus sp.
muistatko kirjoitti:
Nimitit sitä toisen puolesta taisteluksi, puolustamiseksi? Menit kirjoittaa ojentamaan kovin ottein?
Nyt se on kääntynyt toisinpäin?
Näytelmät näemmä jatkukoon, nimimerkkejä vaihdettakoon. Tosin sillä ei irti pääse siitä mikä taakkana on.Kysymys kuuluu, kuinka monta hämmentäjää? Se, että entinen palstatuttuni riehuu, sillä on varmasti järkevä syy. Hän on nyt yksi nykyisistä hämmentäjistä.
Se ei kuitenkaan tarkoita, että hän olisi alkuperäinen hämmentäjä. En myöskään tiedä, mitä kaikkea heidän välillään on tapahtunut.
Virheitä sattuu. Myös minulle. - Rattus sp.
tomppa2006 kirjoitti:
Me laitetaan pystyyn tyrmäkapakka, mutta siellä ei käytetä tyrmäystippoja. Mukaan kutsutaan Hilima, Pojongg, Mysteriet, Muraatti ym. kumppanit..
Aloittelen jo tehtävien jakoa.. Ajattelin itselleni vankilan johtajan titteliä tai voisin olla opo.. Suunnittelen porukoille uusia keikkoja, eiku ammatteja.. Lisää vankejakin tarvittaisiin, että saadaan kunnon kapakkatappelut käyntiin.. Muista viroista ja vangin osista neuvotellaan vankilaporukan kesken. Voi olla, että vuorotellaan vuoro viikoin vankeina oloa tai vanginvartijana oloa.
Katsos Tomppa.. Tyrmässäkin voi olla hauskaa, kun on hyvää seuraa.. - tomppa2006
Rattus sp. kirjoitti:
Me laitetaan pystyyn tyrmäkapakka, mutta siellä ei käytetä tyrmäystippoja. Mukaan kutsutaan Hilima, Pojongg, Mysteriet, Muraatti ym. kumppanit..
Aloittelen jo tehtävien jakoa.. Ajattelin itselleni vankilan johtajan titteliä tai voisin olla opo.. Suunnittelen porukoille uusia keikkoja, eiku ammatteja.. Lisää vankejakin tarvittaisiin, että saadaan kunnon kapakkatappelut käyntiin.. Muista viroista ja vangin osista neuvotellaan vankilaporukan kesken. Voi olla, että vuorotellaan vuoro viikoin vankeina oloa tai vanginvartijana oloa.
Katsos Tomppa.. Tyrmässäkin voi olla hauskaa, kun on hyvää seuraa.....ikävä kyllä en voi itse olla mukana, on tuo kunkun virkan noussut vähän päähän ja yritän pitää hieman etäisyyttä alamaisiin...
Toivotan tyrmäkapakkaan hyvää meininkiä, eikä se nyt aivan pois suljettu vaihtoehto ole, että joskus poikkeaisin rahvaan pariin. - Rattus sp.
tomppa2006 kirjoitti:
...ikävä kyllä en voi itse olla mukana, on tuo kunkun virkan noussut vähän päähän ja yritän pitää hieman etäisyyttä alamaisiin...
Toivotan tyrmäkapakkaan hyvää meininkiä, eikä se nyt aivan pois suljettu vaihtoehto ole, että joskus poikkeaisin rahvaan pariin.Käväiseminen voi tuottaa vaikeuksia. Suunnittelin jo vankilaivaa. Sellaista purjeveneaikakauden tuotosta. Seilattaisiin vaikka tuolla Karibialla, jos vilu iskisi. Hilima olisi ehdoton kapteeni..
Älä ihmettele, jos kuulet tankkereiden kaappauksista Karibian alueella ;). Me ei tunnusteta mitään. Kyllä on mukavaa olla opo.
Ja kunnon kuninkaana sinun pitää huolehtia siitä, että kaikki alamaiset voivat hyvin. Ajattele kuinka valtakuntasi rauhoittuu, kun laiva seilailee jossakin teillä tuntemattomilla.
Voidaanhan me käydä esim. Bermudan kolmiossa? Haluaisitko jotakin tuliaisiksi? tomppa2006 kirjoitti:
itsekkäät?
waiko mitkä :=)Rattus sp. kirjoitti:
Katsos Tomppa.. Tyrmässäkin voi olla hauskaa, kun on hyvää seuraa..sinne tyrmään ei päästetä ketä tahansa :=)
juh sää olet opo :=)
ja keikkaa pukkaa :=)tomppa2006 kirjoitti:
...ikävä kyllä en voi itse olla mukana, on tuo kunkun virkan noussut vähän päähän ja yritän pitää hieman etäisyyttä alamaisiin...
Toivotan tyrmäkapakkaan hyvää meininkiä, eikä se nyt aivan pois suljettu vaihtoehto ole, että joskus poikkeaisin rahvaan pariin.sinne hattuun :=)
ja luulex pääsewäsi sisään kun MÄ MÄ MÄ olen pokena :=)Rattus sp. kirjoitti:
Käväiseminen voi tuottaa vaikeuksia. Suunnittelin jo vankilaivaa. Sellaista purjeveneaikakauden tuotosta. Seilattaisiin vaikka tuolla Karibialla, jos vilu iskisi. Hilima olisi ehdoton kapteeni..
Älä ihmettele, jos kuulet tankkereiden kaappauksista Karibian alueella ;). Me ei tunnusteta mitään. Kyllä on mukavaa olla opo.
Ja kunnon kuninkaana sinun pitää huolehtia siitä, että kaikki alamaiset voivat hyvin. Ajattele kuinka valtakuntasi rauhoittuu, kun laiva seilailee jossakin teillä tuntemattomilla.
Voidaanhan me käydä esim. Bermudan kolmiossa? Haluaisitko jotakin tuliaisiksi?otin omawaltaisesti jo poken homman :=)
sanooko charles berlitz sinulle mitään :=)
juh hilima kaapparilaiwan kapteeniksi :=)- Rattus sp.
A.DONIS kirjoitti:
sinne tyrmään ei päästetä ketä tahansa :=)
juh sää olet opo :=)
ja keikkaa pukkaa :=)Ajatus lähti siitä, että palsta olisi monipuolisempi ja kaikille aloituksille olisi tilaa. Ja kaikki tuntisivat olonsa tervetulleiksi.
Hilima on edelleenkin kippari. Ei tule liian suoraviivaista matkaa paikasta A paikkaan B :). Aloitus tyrmäkapakasta tehdään joskus tulevaisuudessa sopivaan aikaan.
Ja tyrmään tulijoita ei valikoida. Sitä paremmat kekkerit, mitä moninaisempi joukko..
Nyt taidan kuitenkin sulkea koneen ja keskittyä selän paranteluun. Sementtisäkkien siirtely ei sovi minulle :(.. Rattus sp. kirjoitti:
Ajatus lähti siitä, että palsta olisi monipuolisempi ja kaikille aloituksille olisi tilaa. Ja kaikki tuntisivat olonsa tervetulleiksi.
Hilima on edelleenkin kippari. Ei tule liian suoraviivaista matkaa paikasta A paikkaan B :). Aloitus tyrmäkapakasta tehdään joskus tulevaisuudessa sopivaan aikaan.
Ja tyrmään tulijoita ei valikoida. Sitä paremmat kekkerit, mitä moninaisempi joukko..
Nyt taidan kuitenkin sulkea koneen ja keskittyä selän paranteluun. Sementtisäkkien siirtely ei sovi minulle :(..pitäiskö ehdottaa palstaa nimeltä tyrmä :=)
juh hilima kippariksi ilman muuta :=)
niin ei tiedä mistä aamul herää kun sen luotsaamana on :=)
kaikki tuntisi olonsa terwetulleiksi :=)
"repee"
jos oikeessa elämässä perustettaisiin tuo paari niin sen weski lainehtis :=) werta
oli se sit miästen tai naisten :=)
ja poket ei tietäis kumman soittais taxin wai ambulanssin :=)
juu olis siin iltapäiwälehdillä kirjoittamista :=)
älä sitten siirtele niit säkkei :=)
->http://www.kolumbus.fi/seigikai/luettavaa/tibetans.htm
koita jos motiwaatio riittää? :=)- muillekin
Pitäisi kirjoitti:
Olla vaikeeta arvata,kuka noita tollaisia toisista kirjoittaa.Itse täydellisyys.
ketä täydellisenä pidät, pakahtuu uteliaisuudesta????
Hyvin hyvin omituisia täällä vain näkyy? - Rattus sp.
A.DONIS kirjoitti:
pitäiskö ehdottaa palstaa nimeltä tyrmä :=)
juh hilima kippariksi ilman muuta :=)
niin ei tiedä mistä aamul herää kun sen luotsaamana on :=)
kaikki tuntisi olonsa terwetulleiksi :=)
"repee"
jos oikeessa elämässä perustettaisiin tuo paari niin sen weski lainehtis :=) werta
oli se sit miästen tai naisten :=)
ja poket ei tietäis kumman soittais taxin wai ambulanssin :=)
juu olis siin iltapäiwälehdillä kirjoittamista :=)
älä sitten siirtele niit säkkei :=)
->http://www.kolumbus.fi/seigikai/luettavaa/tibetans.htm
koita jos motiwaatio riittää? :=)Ja tietysti pokena myisit mehukkaimmat jutut juorulehdille? Paikka, missä mikään ei olisi kohdallaan :D. No, toteutetaan jossakin vaiheessa aloitus, kuten vanhoina hyvinä aikoina. Tällä hetkellä kyllä keskityn ihan muuhun.
Muuten ei kannata kirjoitella loan heittäjien kanssa. Tuo katkeruus, mitä suoltavat, täytyy kyllä perustua siihen, että todellisessa elämässä ei pärjätä. Jotkin keskusteluketjut, kun eivät johda mihinkään. Ei edes hyvään oloon..
Olen kokeillut noita tiibettiläisiä, mutta putkiston liikkeet sopivat minulle. Toisaalta kävin aikoinaan ohjatuilla tunneilla eli teen liikkeet oikein.
Täytyy muuten todella miettiä, mihin pystyy. Moneen vuoteen.. Sanoisinko noin kahdeksaan vuoteen selkä ei ole ollut tässä pisteessä. Eli jatkossa kieltäydyn liian painavien nostelusta.. Muutenkin liikuntaa voi lisätä, kun haukkukaan ei tarvitse vahtia. On muuten muuttunut takaisin virkeäksi vaariksi :)..
Kyllä Tompallakin on tilansa palstalla.. Älä mutise siellä :).. Vaikka monesti olenkin eri linjoilla hänen kanssaan, niin olen yleensäkin perinteisten ihmisten kanssa.
Ja yksi juttu vielä.. Omalta kohdalta olen tehnyt linjavedon, etten tutustu enää yhteenkään ihmiseen palstojen kautta. Joukossa on aina ongelmaisia.. Rattus sp. kirjoitti:
Ja tietysti pokena myisit mehukkaimmat jutut juorulehdille? Paikka, missä mikään ei olisi kohdallaan :D. No, toteutetaan jossakin vaiheessa aloitus, kuten vanhoina hyvinä aikoina. Tällä hetkellä kyllä keskityn ihan muuhun.
Muuten ei kannata kirjoitella loan heittäjien kanssa. Tuo katkeruus, mitä suoltavat, täytyy kyllä perustua siihen, että todellisessa elämässä ei pärjätä. Jotkin keskusteluketjut, kun eivät johda mihinkään. Ei edes hyvään oloon..
Olen kokeillut noita tiibettiläisiä, mutta putkiston liikkeet sopivat minulle. Toisaalta kävin aikoinaan ohjatuilla tunneilla eli teen liikkeet oikein.
Täytyy muuten todella miettiä, mihin pystyy. Moneen vuoteen.. Sanoisinko noin kahdeksaan vuoteen selkä ei ole ollut tässä pisteessä. Eli jatkossa kieltäydyn liian painavien nostelusta.. Muutenkin liikuntaa voi lisätä, kun haukkukaan ei tarvitse vahtia. On muuten muuttunut takaisin virkeäksi vaariksi :)..
Kyllä Tompallakin on tilansa palstalla.. Älä mutise siellä :).. Vaikka monesti olenkin eri linjoilla hänen kanssaan, niin olen yleensäkin perinteisten ihmisten kanssa.
Ja yksi juttu vielä.. Omalta kohdalta olen tehnyt linjavedon, etten tutustu enää yhteenkään ihmiseen palstojen kautta. Joukossa on aina ongelmaisia..en edes lue noita roskalehtiä :=)
on noita loanheittäjiä kiwa kyykyttää :=)
katsos kun mun ego antaa niille tilaa mutta ne ei aina tajua mitä kirjoitan :=)
hywä on tomppa tyrmään ja ja mä tarjoon sille yhden :=)
tarkoittaako tuo sitä että jos olen joskus merrasjärwellä tauolla et tule uteliaisuuttasi katsomaan :=(- Rattus sp.
A.DONIS kirjoitti:
en edes lue noita roskalehtiä :=)
tarkoittaako tuo sitä että jos olen joskus merrasjärwellä tauolla et tule uteliaisuuttasi katsomaan :=(Oivalsit :). Osat voi aina vaihtua.. Ikinä ei tiedä, mitä tapahtuu :D.
En ole muuten utelias. Omat kuviotkin vaihtuvat sillä vauhdilla, että hyvä kun pysyn omassa vauhdissa. Aina kaverina voi tavata hyvän sään salliessa Vesijärven satamassa. - roskalehti
A.DONIS kirjoitti:
en edes lue noita roskalehtiä :=)
tarkoittaako tuo sitä että jos olen joskus merrasjärwellä tauolla et tule uteliaisuuttasi katsomaan :=(että itse et oikein tajua mitä kirjoitat :=)
Mutta moni muu lukija kyllä tajuaa selkeän sanoman sen mikä jää tajuamatta
Ei tarvi roskalehtii kun kuulun omaan sisäpiiriin eh ehheh :=)
Teistä tuleekin yhteensopiva pari kaksi kowin wiisasta höyryjyrää kohtaavat järwen rannalla kuutamolla, kowin suloista, romanttista. onnex olkoon :=) - Yksi ongelmaiseksi tuomittu
Rattus sp. kirjoitti:
Ja tietysti pokena myisit mehukkaimmat jutut juorulehdille? Paikka, missä mikään ei olisi kohdallaan :D. No, toteutetaan jossakin vaiheessa aloitus, kuten vanhoina hyvinä aikoina. Tällä hetkellä kyllä keskityn ihan muuhun.
Ja yksi juttu vielä.. Omalta kohdalta olen tehnyt linjavedon, etten tutustu enää yhteenkään ihmiseen palstojen kautta. Joukossa on aina ongelmaisia..Vain livekamuja ,ei täältä.
"Ja yksi juttu vielä.. Omalta kohdalta olen tehnyt linjavedon, etten tutustu enää yhteenkään ihmiseen palstojen kautta. Joukossa on aina ongelmaisia.."
Yksi ongelmaiseksi tuomittu. - Rattus sp.
Yksi ongelmaiseksi tuomittu kirjoitti:
Vain livekamuja ,ei täältä.
"Ja yksi juttu vielä.. Omalta kohdalta olen tehnyt linjavedon, etten tutustu enää yhteenkään ihmiseen palstojen kautta. Joukossa on aina ongelmaisia.."
Yksi ongelmaiseksi tuomittu.Selvennyksenä ongelmaisina pidän häntä..
A) joka oikean henkilöllisyyteni tuntevana alkoi harhaisena levittämään valheita minusta. Hän, joka riehuu..
B) henkilö, joka soitteli kännipäissään mihin vuorokauden aikaan tahansa.. ja kaipasi jatkuvasti tukea laajalta joukolta.. Hänessä oli hyvätkin puolensa..
C) toisen palstan sekopää. Pedofiili, joka kuvitteli minun olevan nuori poika.
D) Ja tietysti hän, joka hyökki vielä silloin kun olin rekattuna ja vielä sen jälkeenkin. Hänen henkilöllisyydestä en ole täysin varma nykytietämyksen valossa.
Noista C ja D ovat minulle vähemmän haitallisia, koska he eivät ole olleet osa elämääni.
Muiden ihmisten kanssa en välttämättä tule toimeen tai en ongelmien pelon tähden halua tutustua..
Tuossa oli määritelmäni omakohtaisista ongelmatapauksista. - kultakutriina
Pitäisi kirjoitti:
Olla vaikeeta arvata,kuka noita tollaisia toisista kirjoittaa.Itse täydellisyys.
on paljonkin täydellisiä ihmisiä, niin täydellisiä, että oikein tulevat "auttamaan" tosin eivät kysy, että mitä kaivataan autettavaltaan. Vaan ihan mutu tuntumalta työntelevät omia värkkejään minne huvittaa ja kaverille kans ja dementiakin vaivaa kun se elämänkumppani olikin jo olemassa, mutta jos parempi paikka vehkeelle löydetään niin saattaisi onnistua kuulemma vaihtokin, se se vasta täydellistä kumppanin etsintää on. Ja välittäjinään vasta kummia naisia käyttävät, hienoa itsepalvelua palstalta sen kun valkataan mihin halutaan mennä käymään.
kultakutriina kirjoitti:
on paljonkin täydellisiä ihmisiä, niin täydellisiä, että oikein tulevat "auttamaan" tosin eivät kysy, että mitä kaivataan autettavaltaan. Vaan ihan mutu tuntumalta työntelevät omia värkkejään minne huvittaa ja kaverille kans ja dementiakin vaivaa kun se elämänkumppani olikin jo olemassa, mutta jos parempi paikka vehkeelle löydetään niin saattaisi onnistua kuulemma vaihtokin, se se vasta täydellistä kumppanin etsintää on. Ja välittäjinään vasta kummia naisia käyttävät, hienoa itsepalvelua palstalta sen kun valkataan mihin halutaan mennä käymään.
ja tulewat "auttamaan" kun kysyy et kerro lisää? :=)
ja owat jo mielikuwituksessaan tehneet pareja sellaisista jotka ei ole edes koskaan nähneet :=)
jos heittää läppää on heti kiinnostunut?
ei sillä nuo puskat on oikeestaan kiwoja :=)
niit on helppo wedättää :=)
- gg-10
Valta on sinun. Jos kerran tahdot päättää asioista tällä hiekkalaatikolla, kruunu päähän vaan, heh. Mulle riittää kun kattelen vierestä. Meitsi on sitä paitsi vielä niin uusi tässä leikissä. Kiva jos mulla vaan on edes yksikin lelu, Byäääääh
- tomppa2006
Pientä pilkettä silmäkulmassa kirjoitellessa, mutta eikai sillä niin väliä mistä keskustellaan. Pääasia on kuitenkin, että keskustelua syntyisi.
Olisi minulla tuolla hovin jäsenten seurassa paikkoja vielä vapaana: vanginvartija, sijaishallitsija, hovinarri ja luutunsoittaja. Löytyykö kiinnostusta? - gg-10
tomppa2006 kirjoitti:
Pientä pilkettä silmäkulmassa kirjoitellessa, mutta eikai sillä niin väliä mistä keskustellaan. Pääasia on kuitenkin, että keskustelua syntyisi.
Olisi minulla tuolla hovin jäsenten seurassa paikkoja vielä vapaana: vanginvartija, sijaishallitsija, hovinarri ja luutunsoittaja. Löytyykö kiinnostusta?Tottapa totta. Pilkettä, huvia. Ei tartte anoa huvilupaa. Hassu jäänne menneiltä ajoilta, huvilupa, jää kohta historiaan
Kiitos vaan, hallintoon en halua millään tavoin. Luutunsoittaja, eihän siinä tarvita huvilupaakaan. ;) - tomppa2006
gg-10 kirjoitti:
Tottapa totta. Pilkettä, huvia. Ei tartte anoa huvilupaa. Hassu jäänne menneiltä ajoilta, huvilupa, jää kohta historiaan
Kiitos vaan, hallintoon en halua millään tavoin. Luutunsoittaja, eihän siinä tarvita huvilupaakaan. ;)...soivat harput ja luutut yötä päivää, ei mitään rajaa...
Eikä mitään huvilupia. Ajattelin sellaisia melko rentoja säädöksiä. Esimerkiksi sananvapaus tulee olemaan lähes rajatonta. Samoin hauskanpito ja huvitukset. Toisen ihmisen panettelu, loukkaaminen, mustamaalaminen ja kiusaaminen on kielletty.
- miljoonapulu
Oot valtaukses tehny. 60 luvulla mentiin kuuhun, pystytettiin lippu. Sie nyt sit lykkäät oman lippus tälle maaperälle ja hyvä kun saadaan kunnon hallitsija tänne.
En tiennyt, että palstakirjoitteluun liittyy jonkinlainen vallankäyttö. Olin vaan ajatellut kirjoitella täällä, nyt tiedänkin, että liikun sinun maaperälläsi oi armas ja kunnioitettava hallitsijamme.
Olen varmasti hyvissä käsissä sinun valtasi alla koska hallitset niin hyvin nämä kaikki hallitsemiseen liittyvät asiat.
Nöyrin palvelijasi- tomppa2006
Liioittelet kehuillasi, mutta hyvillä mielin otan kaiken vastaan. Palstakirjoittajalle, kuten varmaan sinäkin olet huomannut, kiitoksen saaminen on niin harvinaista, että tällä ylistyksellä elän mainiosti koko tämän kuukauden.
Älä ihmeessä muuta tapojasi vuokseni. Päinvastoin voisimme yhdistää voimiamme, koska sinunkaan verbaaliset kykysi eivät ole jääneet kuninkaalta huomaamatta.
Esimiehen ja alamaisen välisessä kehityskeskustelussa varmasti ainakin sivuamme kirjurin tehtäviä, mutta on paljon muutakin mistä on vielä keskusteltava. - miljoonapulu
tomppa2006 kirjoitti:
Liioittelet kehuillasi, mutta hyvillä mielin otan kaiken vastaan. Palstakirjoittajalle, kuten varmaan sinäkin olet huomannut, kiitoksen saaminen on niin harvinaista, että tällä ylistyksellä elän mainiosti koko tämän kuukauden.
Älä ihmeessä muuta tapojasi vuokseni. Päinvastoin voisimme yhdistää voimiamme, koska sinunkaan verbaaliset kykysi eivät ole jääneet kuninkaalta huomaamatta.
Esimiehen ja alamaisen välisessä kehityskeskustelussa varmasti ainakin sivuamme kirjurin tehtäviä, mutta on paljon muutakin mistä on vielä keskusteltava.Oi, en kai armas kultainen kuninkaani liioittele kehuillani. Miten sinä nyt noin sanot? Vai haluatko minun teitittelevän sinua? Ylitinkö valtuuteni?
Ai onko harvinaista saada kehuja? Voi miten ikävää, onko sinulla niin? Oi, olen niin pahoillani. Miten tulee sitten uni iltaisin?
Nyt minä en saa ensi yönä unta kun suret sitä ettet ole saanut kehuja.
Niin miten armas kuninkaani ehdottaa, että yhdistäisimme voimamme?
Millä tavoin?
No, mistä paljosta muustakin on paljon keskusteltavaa? Kerro minulle koska minä en voi ymmärtää jalon kuninkaan yleviä ajatuksia.
Ai kirjurin tehtävistäkö vain on kyse.
Ja minä kun luulin, että jostain tuota paljon läheisemmästä "virasta" olisi kyse.
Kai kuningas nyt tarvitsee rakastajattaren itselleen ja jos on niin kai armollinen kuningas tarvitsee vielä toisen.
Ihan siinä mielessä ettei kuningas pitkästy. Tietysti koeaika pitäisi olla. Riittäisikö kuukauden koeaika? Ehtisitkö siinä ajassa perehtyä taitoihini.
Ja muuten vastaa pian koska muutama prinssi jo odottaa vastausta kosintaan...
Armahin palvelijattaresi :) - tomppa2006
miljoonapulu kirjoitti:
Oi, en kai armas kultainen kuninkaani liioittele kehuillani. Miten sinä nyt noin sanot? Vai haluatko minun teitittelevän sinua? Ylitinkö valtuuteni?
Ai onko harvinaista saada kehuja? Voi miten ikävää, onko sinulla niin? Oi, olen niin pahoillani. Miten tulee sitten uni iltaisin?
Nyt minä en saa ensi yönä unta kun suret sitä ettet ole saanut kehuja.
Niin miten armas kuninkaani ehdottaa, että yhdistäisimme voimamme?
Millä tavoin?
No, mistä paljosta muustakin on paljon keskusteltavaa? Kerro minulle koska minä en voi ymmärtää jalon kuninkaan yleviä ajatuksia.
Ai kirjurin tehtävistäkö vain on kyse.
Ja minä kun luulin, että jostain tuota paljon läheisemmästä "virasta" olisi kyse.
Kai kuningas nyt tarvitsee rakastajattaren itselleen ja jos on niin kai armollinen kuningas tarvitsee vielä toisen.
Ihan siinä mielessä ettei kuningas pitkästy. Tietysti koeaika pitäisi olla. Riittäisikö kuukauden koeaika? Ehtisitkö siinä ajassa perehtyä taitoihini.
Ja muuten vastaa pian koska muutama prinssi jo odottaa vastausta kosintaan...
Armahin palvelijattaresi :)...salarakas pitää kunkulla olla ehdottomasti...
Tuo toimenkuva muotoutuu asianhaarojen mukaan, ei teitittelyä, vaan mieluiten tuttavallista rupattelua.
Voitaisko olla vähän niinku kavereita? - miljoonapulu
tomppa2006 kirjoitti:
...salarakas pitää kunkulla olla ehdottomasti...
Tuo toimenkuva muotoutuu asianhaarojen mukaan, ei teitittelyä, vaan mieluiten tuttavallista rupattelua.
Voitaisko olla vähän niinku kavereita?Joo, ollaan vaan kavereita.
Joo, tuttavallista rupattelua ei teitittelyä.
:)
- sivupersooNaNa
Sopii kauan eläköön kuningas : Hei Hei Hei!
Hovissa siivoojan paikkaa tai kamarineidon , kenties perunoita kuoriin?
Tai jos kannan sulle kuumavesipulloa sänkyyn;=)- tomppa2006
Tämä palstan valtaus menee paremmin kuin hyvin, suosittelen kaikille muillekin kunnianhaluisille, heh.
Sopii vallan mainiosti tuo kamarineidon toimenkuva sinulle. Kuninkaan varpaat kaipaavat kuumavesipullo lämmitystä. Sinä tiesit senkin, ammattilaisen otteita havaittavissa.
Ei tuosta perunoiden kuorimisesta tarvitse huolehtia, tilataan sapuskat McDonaldsista tai linnaankuljetettua pizzaa. - Unreg.
tomppa2006 kirjoitti:
Tämä palstan valtaus menee paremmin kuin hyvin, suosittelen kaikille muillekin kunnianhaluisille, heh.
Sopii vallan mainiosti tuo kamarineidon toimenkuva sinulle. Kuninkaan varpaat kaipaavat kuumavesipullo lämmitystä. Sinä tiesit senkin, ammattilaisen otteita havaittavissa.
Ei tuosta perunoiden kuorimisesta tarvitse huolehtia, tilataan sapuskat McDonaldsista tai linnaankuljetettua pizzaa.liian aikaisin päästivät sinutkin pois suljetulta osastolta.
- Iloinen mustaleski
Unreg. kirjoitti:
liian aikaisin päästivät sinutkin pois suljetulta osastolta.
Olet vähän tosikko :)
- Unreg.
Iloinen mustaleski kirjoitti:
Olet vähän tosikko :)
muka...en vaan paljon. Heh...heh...
- tomppa2006
Unreg. kirjoitti:
liian aikaisin päästivät sinutkin pois suljetulta osastolta.
...nähnyt, mutta suljettu osasto on jäänyt kokematta...
- Unreg.
ryhmällä pitää olla johtaja, totta kai. Ehdotankin sinua Suomen rippipukuraadin puheenjohtajaksi. Tietenkin tarkoitin teitä molempia, hömppää ja töhnaa, sielullisia sukulaisia kun satutte olemaan.
- tomppa2006
Koska annat äänesi jo toisen kerran, otan itselleni valtuuden katsoa tulleeni hyväksytyksi silmissäsi. Johtajan pitää olla henkilö, jonka luo ihmiset mielellään tulevat keskustelemaan niin, kuin sinäkin näköjään teet.
- vasta!lause
koska et omista palstaa eikä kaikki halua kulkea valitsemaasi tietä.
Jos omaat oikeaa karismaa, sillä saattaa olla jonkinlaista merkitystä, vaikka ei olekaan kaikkien lokeroitavissa.
"Älä nimittele rekkaamattomia puskiksi" on tärkeä oppitunti, joka sinun tulee hallita mennen tullen ennenkuin pääset kuninkaaksi.- tomppa2006
Enkö minä omista palstaa, eivätkö kaikki halua kulkea minun valitsemaani tietä? Olipa hyvä, että kerroit asian.
Minä en ole nimitellyt rekkaamattomia puskiksi. Puskiksia ovat henkilöt, jotka jatkavat otsikossa aloittamaansa viestiä nimimerkki kohtaan ja muuttavat joka viestiin nimimerkin kohdalle eri sanan.
Olen itse kirjoittanut aikoinanaan pitkään rekkaamattomana käyttäen nimimerkkinä tomppa sanaa, kunnes joku älypää alkoi feikkaamaan minua sotkien keskusteluja kiusanteolla. Tälläiset ovat puskiksia, eivät suinkaan kaikki rekkaamattomat!
- Mysteriet
Selkänsä ko kääntää nii eiks täällä jo olla huseeraamas... :O
*nauraa*- tomppa2006
Kyllä tämä oli mielestäni ilmiselvä hyväksyntä touhuilleni?
*nauraa kanss* - F-i-a
Voi mystis..jos olisit antanut äänesi Mohnalle niin olisit päässyt minun hovinaiseksi:))..etkö voisi vielä harkita asiaa?
- Putkivalo
F-i-a kirjoitti:
Voi mystis..jos olisit antanut äänesi Mohnalle niin olisit päässyt minun hovinaiseksi:))..etkö voisi vielä harkita asiaa?
Onko täällä jo vallankaappaus menossa? Jos otatte mut kokiksi vaihdan leiriä :))
- F-i-a
Putkivalo kirjoitti:
Onko täällä jo vallankaappaus menossa? Jos otatte mut kokiksi vaihdan leiriä :))
Kyllä varmaan pääset. mukaan taisteluun vaan:))
Hyvää palkkaa lupaan ja Mohna kuningas on luvannut minulle vapaat kädet henkilökunnan valinnassa:) - tomppa2006
Putkivalo kirjoitti:
...minulla on täällä täytekermakakkua tarjolla...
On myös mansikka- ja kinuskikakku vaihtoehdot. Mitäs saisi viehättäville naisille olla?
*hymyilee* - Mysteriet
Putkivalo kirjoitti:
Ja taas yksi vallankaappaus =)
- Putkivalo
Mysteriet kirjoitti:
Ja taas yksi vallankaappaus =)
vähän aikaa nauttia tilanteesta? Kakkukahvista ja ja mitä kaikkea ne nyt keksiikin :)) Siis keksikin istuis hyvin..
- Ääni puskassa
Oletko täällä oi Kuningas...
- tomppa2006
Täällä olen ja kirjaimesi näen. Saisiko olla pippareita, suklakeksejä tai ihan vaan suklaata?
Kahvia? - ei rek
tomppa2006 kirjoitti:
Täällä olen ja kirjaimesi näen. Saisiko olla pippareita, suklakeksejä tai ihan vaan suklaata?
Kahvia?touhua. Minun mielestä vain sisäänkirjautuneitten äänet sinä voit laskea.
Sinähän tomppa voit itse kirjoittaa viestejä että saat ääniä. - tomppa2006
ei rek kirjoitti:
touhua. Minun mielestä vain sisäänkirjautuneitten äänet sinä voit laskea.
Sinähän tomppa voit itse kirjoittaa viestejä että saat ääniä....niin epäluotettava en suinkaan ole, vaan varsin rehellinen kuningaskandidaatti...
- Ääni puskassa
tomppa2006 kirjoitti:
Kahvia?Oi armoitettu Herra,, nyt ja tästä hetkestä ikuisuuteen. Kuulivatko korvani äänesi. Puhuitko minulle, joka en maan tomua arvollisempi ole.
Mistä puhut. Kurkkuni on kuiva, kulaus vettä voisinko... - miljoonapulu
tomppa2006 kirjoitti:
Kahvia?Jaaha, vain harvat ja valitut saavat pipareita, suklaakeksejä tai suklaata. Voi ei.
Etkö mulle tarjoa vai tolle vaan?
Missä se tarjoilu on? Mä tahdon kanssa.
Mitä sä mulle tarjoat?
Nyt on päiväni pilalla, phöh.
Mä tahronkin suklaakakun. Leipookos sun leipuri suklaakakun? - tomppa2006
miljoonapulu kirjoitti:
Jaaha, vain harvat ja valitut saavat pipareita, suklaakeksejä tai suklaata. Voi ei.
Etkö mulle tarjoa vai tolle vaan?
Missä se tarjoilu on? Mä tahdon kanssa.
Mitä sä mulle tarjoat?
Nyt on päiväni pilalla, phöh.
Mä tahronkin suklaakakun. Leipookos sun leipuri suklaakakun?...sinulle suklaakakun, saat oikein ison...
Maistusiko kenties olut, viini tai laitetaanko jotain väkevämpää, on minulla shampanjaakin? - tomppa2006
Ääni puskassa kirjoitti:
Oi armoitettu Herra,, nyt ja tästä hetkestä ikuisuuteen. Kuulivatko korvani äänesi. Puhuitko minulle, joka en maan tomua arvollisempi ole.
Mistä puhut. Kurkkuni on kuiva, kulaus vettä voisinko......vaatimattomuutesi häkellyttää...
Tässä sinulle vettä, muutama jääpala kylmentämään juomaa. Autan sinua kaikin mahdollisin tavoin. Laitetaanko jotain kaunista musiikkia soimaan. Tuntuuko jo paremmalta? - miljoonapulu
tomppa2006 kirjoitti:
...sinulle suklaakakun, saat oikein ison...
Maistusiko kenties olut, viini tai laitetaanko jotain väkevämpää, on minulla shampanjaakin?Kiva kun saan ison suklaakakun.
Erityisesti Fazerin tumma suklaa on mielinsintäni suklaata.
Olut käy hyvin. Suomi viina sellaisenaan snapseina on hyvää.
- Oltsu.L
Eis ollenkaan huonovaltaus ja hyvin on tuottanut tulosta, joten sijoitampa aakkosia valtaukseesi... Kirjoitan mustalla etteise verottaja... jos vaikka alkas aakkoseni poikimaan :))
- tomppa2006
Tämä tuli tarpeeseen, tarvitsen miehekästä kannatusta. Lyön sinut saman tien ritariksi!
Veroista ei tarvitse olla huolissaan, ajattelin sellaista veroparatiisi tyyppistä käytäntöä, koska olemme nyt jo maksaneet riittävästi veroja ja tämän hetkisen maailmanmenon mukaan emme edes koskaan pääse eläkkeelle.
et pidä waan koko palsta :=)
- tomppa2006
Tiesin että sinuun woi luottaa :)
aika welikultia :) tomppa2006 kirjoitti:
Tiesin että sinuun woi luottaa :)
aika welikultia :)lipsumaan :=)
mut ole hywä waan tjn- tomppa2006
A.DONIS kirjoitti:
lipsumaan :=)
mut ole hywä waan tjn...tarkoittavan hymiöitä...
Tein sen kohteliaisuudesta, viestisi riemastutti minua, vilpittömästi. tomppa2006 kirjoitti:
...tarkoittavan hymiöitä...
Tein sen kohteliaisuudesta, viestisi riemastutti minua, vilpittömästi.käsityksesi?
wilpittömästi :=)
muistatko tjn
wakuutit ettet wastaa minulle?- tomppa2006
A.DONIS kirjoitti:
käsityksesi?
wilpittömästi :=)
muistatko tjn
wakuutit ettet wastaa minulle?...joka ei sanojaan peru...
Elämä tulisieluisena miehenä ei oo helppoa. Minulla on 12-vuotias poika, olen oppinut viime aikoina hieman sellaista tunnetta kuin empatia, ehkä sen seurauksena olen pehmentynyt. Enkä suinkaan siis päästäni, heh. tomppa2006 kirjoitti:
...joka ei sanojaan peru...
Elämä tulisieluisena miehenä ei oo helppoa. Minulla on 12-vuotias poika, olen oppinut viime aikoina hieman sellaista tunnetta kuin empatia, ehkä sen seurauksena olen pehmentynyt. Enkä suinkaan siis päästäni, heh.mitenköhän mä woisin unohtaa aikaansaamasi pannin :=)
se että wälitänkö siitä mutta tjn
ei mun elämä siihen kaatunut :=)- tomppa2006
A.DONIS kirjoitti:
mitenköhän mä woisin unohtaa aikaansaamasi pannin :=)
se että wälitänkö siitä mutta tjn
ei mun elämä siihen kaatunut :=)...ettei sinusta kannata ritaria tehdä...
Heitän sinut tyrmään! tomppa2006 kirjoitti:
...ettei sinusta kannata ritaria tehdä...
Heitän sinut tyrmään!wastauksia :=)
nyt ei tuu pannia wai :=)- Valtakunnansovittelija
A.DONIS kirjoitti:
wastauksia :=)
nyt ei tuu pannia wai :=)Nyt on aika haudata sotakirveet sinne kuninkaan linnan vallihautaan.
Kärsi tuomio tyrmässä niin sinut ylennetään vaikka hovimestariksi.
Tämä ei johda mihinkään riitely.
Jos vaikka tulevaisuudessa istutte samoilla lauteilla ja nauratte näille vanhoille asioille.
Silmä silmästä , hammas hampaasta kun ei koskaan johda mihinkään.
Joka vanhoja kaivaa sitä tikulla silmään.
Anna vitonen noih kummallekkin=)
Toivon että sopu syntyy=)
Valtakunnansovittelija Valtakunnansovittelija kirjoitti:
Nyt on aika haudata sotakirveet sinne kuninkaan linnan vallihautaan.
Kärsi tuomio tyrmässä niin sinut ylennetään vaikka hovimestariksi.
Tämä ei johda mihinkään riitely.
Jos vaikka tulevaisuudessa istutte samoilla lauteilla ja nauratte näille vanhoille asioille.
Silmä silmästä , hammas hampaasta kun ei koskaan johda mihinkään.
Joka vanhoja kaivaa sitä tikulla silmään.
Anna vitonen noih kummallekkin=)
Toivon että sopu syntyy=)
Valtakunnansovittelijains allah tjn
siellä lauteilla katsotaa kuka on kuka ja kuka nuolee ketäkin :=)
ei minua enkä minä nuole :=)
tää poikanen porskuttaa waan :=)
- pups
Voi Tomppa, Tomppa...Oletkohan nyt ajtellut tekosi seurauksia tarkoin? Nyt kun olemme verettömän vallankaappauksen myötä siirtymässä monarkiaan, onko kuninkaalle juolahtanut mieleen, että tuo kuninkuus on sitten elinikäinen riippa kintussa...
Ja vielä perijäkin pitäisi olla monarkiaa jatkamaan!
Itse voisin suostua jonkinlaisen hovinarrin osaan, minulla on siihen luontaisia valmiuksia. Voisin suostua myös ylimmäisen neuvonantajan rooliin...hei, mutta nuo virat voisi vaikka yhdistää! Mutta tiedä, että mihinkään kylmänkalseaan kivikasaan en suostu kyllä muttamaan!- tomppa2006
Olet rehellinen ja huumorintajuinen, koska ainoastaan sinulla on ollut pokkaa ilmoittautua hovinarrin vaativaan virkaan. Palkitsen sinut siitä hyvästä (ja myös muut taitosi tietäen) ylimmän neuvonantajan rooliin, mutta älä vaan ikinä kadota iloisuuttasi ja huumoria. Tulemme tarvitsemaan sitä.
Ajattelin tuota Haikon kartanoa majapaikaksemme:
http://www.haikko.fi/
Vai onko liian vaatimatonta? - pups
tomppa2006 kirjoitti:
Olet rehellinen ja huumorintajuinen, koska ainoastaan sinulla on ollut pokkaa ilmoittautua hovinarrin vaativaan virkaan. Palkitsen sinut siitä hyvästä (ja myös muut taitosi tietäen) ylimmän neuvonantajan rooliin, mutta älä vaan ikinä kadota iloisuuttasi ja huumoria. Tulemme tarvitsemaan sitä.
Ajattelin tuota Haikon kartanoa majapaikaksemme:
http://www.haikko.fi/
Vai onko liian vaatimatonta?Juu, Haikon kartano kelpaa...siihen asti kun se alkaa tuntua liian vaatimattomalta. Siellä voi näköjään harrastaa puistossa pallopelejä ja tarkkuusammuntaa, jee! Ihan siedettävä viinikellarikin, voin toimia muiden tehtävieni ohella myös ylimmäisenä viinin- ja ruoanmaistajana, minulla on siihenkin synnynnäistä kyvykkyyttä. Asuintilat näyttävät siisteiltä, ne kelpaavat kyllä. Siellä on kolme suitea, yhdessä majailee tietysti kuningas puolisoineen, yhdessä kallisarvoinen perillinen ja kyllä minä suostun siihen viimeiseen menemään, kun ei muitakaan vapaaehtoisia näy olevan.
Irtisanon siis huomenna, heti aamulla, itseni nykyisestä toimestani ja kerron siirtyväni kuninkaan leipiin... - tomppa2006
pups kirjoitti:
Juu, Haikon kartano kelpaa...siihen asti kun se alkaa tuntua liian vaatimattomalta. Siellä voi näköjään harrastaa puistossa pallopelejä ja tarkkuusammuntaa, jee! Ihan siedettävä viinikellarikin, voin toimia muiden tehtävieni ohella myös ylimmäisenä viinin- ja ruoanmaistajana, minulla on siihenkin synnynnäistä kyvykkyyttä. Asuintilat näyttävät siisteiltä, ne kelpaavat kyllä. Siellä on kolme suitea, yhdessä majailee tietysti kuningas puolisoineen, yhdessä kallisarvoinen perillinen ja kyllä minä suostun siihen viimeiseen menemään, kun ei muitakaan vapaaehtoisia näy olevan.
Irtisanon siis huomenna, heti aamulla, itseni nykyisestä toimestani ja kerron siirtyväni kuninkaan leipiin......ruoan- ja viininmaistaja...
Meillä on edessä loistava tulevaisuus. Pois itku ja hammasten kiristys, unohtukoon kaikki vanhuuden mukanaan tuomat vaivat.
Me mennään iloisina kylpemään. - pups
tomppa2006 kirjoitti:
...ruoan- ja viininmaistaja...
Meillä on edessä loistava tulevaisuus. Pois itku ja hammasten kiristys, unohtukoon kaikki vanhuuden mukanaan tuomat vaivat.
Me mennään iloisina kylpemään.ja muihin ilta-askareisiin, sitten katselemaan satumaisia unia uudesta, loistavasta tulevaisuudesta, joka koittaa huomenna ja on täynnä auringonpaistetta ja linnunlaulua. Jep, jep, jep!
- tomppa2006
pups kirjoitti:
ja muihin ilta-askareisiin, sitten katselemaan satumaisia unia uudesta, loistavasta tulevaisuudesta, joka koittaa huomenna ja on täynnä auringonpaistetta ja linnunlaulua. Jep, jep, jep!
...nähdään siinä pääoven pylväsrivistön edessä puolen päivän aikaan...
Kauppaneuvos S Tiivola lupasi tulla antamaan avaimet ja vähän esitellä paikkoja.
- oikeella asialla oot !
Jatka vaan, niin saadaan tänne eloa ja iloa
LOPULTAKIN eikä aina tarvia hyppiä yli niiden tietyjen viestinlähettäjien juttujen yli.
jaksaa jasaa !!- tomppa2006
Ei täällä liikaa viestejä ole, mielestäni liian vähän. Iloa ja eloa kaivataan, on se hieman surkeata, kun viisikymppisillä ihmisillä on mukamas enemmän keskusteltavaa kuin nelikymppisillä.
myöntää se etten pysy samaan kuin sä tjn
ei en pysty poistattaa wiestejä jotka ei minua mielytä :=)
paitsi jotka olen itse kirjoittanut tjn
mutta pidä waan tää palsta :=)
montako muuta palstaa walloitat? :=)
ai että sua warmaan jumaloidaan niissä :=)- Apina puussa
sulla ei ole mitään muuta pokkaa kuin tehdä ittestäs suurin k-pää koko palstalla kuka vaan pystyy poistattaa tollaset törkyviestit mitä sinä tänne suollat painaa vaan nappulaa ilmoita asiattomasta viestistä ja poing ne lentää bittiavaruuteen vaikea kuvitella keski-ikäisen äijän olevan noin vihamielinen toista kirjoittajaa kohtaan miksi et mene jollain kurssille missä opetetaan kirjottamaan jos kaverin paltavalloitus ottaa noin koville tällänen lahjakkuus on ikävä kyllä synnynnäistä ja sinä et sattunut sitä saamaan joten sinulle ei jää muuta mahdollisuutta kuin kiusanteko joka on poikamaista mutta ei siihen mitään pokkaa vaadita
- Muuten
Kirjoittaa muuten aika hyviä runojakin toi Tomppa.
Kannattaa käydä lueskelemassa. - niitäkin
Muuten kirjoitti:
Kirjoittaa muuten aika hyviä runojakin toi Tomppa.
Kannattaa käydä lueskelemassa.haukkumassa, katkera poju. =(
- taustatN
niitäkin kirjoitti:
haukkumassa, katkera poju. =(
yksikin, Tompan runo jota donitsi haukkuu?
siis jos pystyt. - very much
taustatN kirjoitti:
yksikin, Tompan runo jota donitsi haukkuu?
siis jos pystyt.ne haukut sen jälkeen
ku muut on ne lukenut. - taustatN
very much kirjoitti:
ne haukut sen jälkeen
ku muut on ne lukenut.se tietää että kaikki on lukenut haukut.
- jiweXXX
niitäkin kirjoitti:
haukkumassa, katkera poju. =(
sä olet warmaan kopioinut kirjoitukseni/haukut sieltä? :=)
eli anna tulla waan tänne:=)
nuos seuraawat onkin mielenkiintoisia kommentteja :=)
siis mistä mä tiedän että mun"haukut" on muut ehtineet lukea ennen kuin poistan ne :=)
mille tai kelle olen katkera :=) Apina puussa kirjoitti:
sulla ei ole mitään muuta pokkaa kuin tehdä ittestäs suurin k-pää koko palstalla kuka vaan pystyy poistattaa tollaset törkyviestit mitä sinä tänne suollat painaa vaan nappulaa ilmoita asiattomasta viestistä ja poing ne lentää bittiavaruuteen vaikea kuvitella keski-ikäisen äijän olevan noin vihamielinen toista kirjoittajaa kohtaan miksi et mene jollain kurssille missä opetetaan kirjottamaan jos kaverin paltavalloitus ottaa noin koville tällänen lahjakkuus on ikävä kyllä synnynnäistä ja sinä et sattunut sitä saamaan joten sinulle ei jää muuta mahdollisuutta kuin kiusanteko joka on poikamaista mutta ei siihen mitään pokkaa vaadita
mulla ei ole mitään tarwetta kiusantekoon :=)
mutta sulla?
ja mun pitäis opetella kirjoittaa :=)
"repeeeeee"- "repeeee"
A.DONIS kirjoitti:
mulla ei ole mitään tarwetta kiusantekoon :=)
mutta sulla?
ja mun pitäis opetella kirjoittaa :=)
"repeeeeee"juttuja kirjoittelee alle 14v.
"repeeee" kirjoitti:
juttuja kirjoittelee alle 14v.
mitä sitten :=)
oliko siinä kaikki mitä pystyt sanomaan :=)
aika suppeeta sanomaa :=)
- HiljainenR
Morjenst sano - jotain jollekkin :D
Vai aiot sinä vallata vallankaappauksella paikan. Onnea yritykselle :D:D:D
Enää harvemmin täällä käynneenä huomaan, että on täällä jotain elämää :D Hyvä vaan!
Onhan tässä jokunen aika vierähtännä poissa olollaan.
"mä oksalla ylimmällä"
Toivottelee iha itte HiljaR- tomppa2006
Morjens sano komeet toisilleen.
Harvemmin täällä on tullut käytyä, mutta jos nyt kevään tullessa innostuisi enemmän katselemaan maita ja tiluksia, heh. Tuli mieleen, ettei kreivi arvonimikään varmaan hassumpi olisi?
Kiva nähdä sinua taas pitkästä aikaa, oikein mukavaa. - HiljaRiitta
tomppa2006 kirjoitti:
Morjens sano komeet toisilleen.
Harvemmin täällä on tullut käytyä, mutta jos nyt kevään tullessa innostuisi enemmän katselemaan maita ja tiluksia, heh. Tuli mieleen, ettei kreivi arvonimikään varmaan hassumpi olisi?
Kiva nähdä sinua taas pitkästä aikaa, oikein mukavaa.Halipat suippaa!
Lukujakos sie keräiletkin :o Ja mitäköhän tuo mahtanee tarkoittaa? Vastaavat/vastattavat tai mitenkä se menikään :D
Jaa, vai kevättä rinuspielis :D Pistäs tulee tännekkii.
Minkäs kunnan kerivi sitä sitten tituuleeraamaan joutuu?
Pitkä on aika, mutta välillä niin lyhkäinen. Ja mukavatahan sitä tässä ite kullakin. - tomppa2006
HiljaRiitta kirjoitti:
Halipat suippaa!
Lukujakos sie keräiletkin :o Ja mitäköhän tuo mahtanee tarkoittaa? Vastaavat/vastattavat tai mitenkä se menikään :D
Jaa, vai kevättä rinuspielis :D Pistäs tulee tännekkii.
Minkäs kunnan kerivi sitä sitten tituuleeraamaan joutuu?
Pitkä on aika, mutta välillä niin lyhkäinen. Ja mukavatahan sitä tässä ite kullakin....varsinkin oman suosion mittaaminen on tavattoman vaikeata...
Ensimmäiseen sarakkeeseen ole lisännyt lukuja niiltä, jotka antavat kannatusta tai hiljaista hyväksyntää touhuilleni. Jälkimmäinen luku kertoo ehdottomasta vastustuksesta.
Hylkäsin jo tuon kreivi ajatuksen. Minusta tulee kunkku Bongolandian kuningaskuntaan! - HiljaRiitta
tomppa2006 kirjoitti:
...varsinkin oman suosion mittaaminen on tavattoman vaikeata...
Ensimmäiseen sarakkeeseen ole lisännyt lukuja niiltä, jotka antavat kannatusta tai hiljaista hyväksyntää touhuilleni. Jälkimmäinen luku kertoo ehdottomasta vastustuksesta.
Hylkäsin jo tuon kreivi ajatuksen. Minusta tulee kunkku Bongolandian kuningaskuntaan!...kirjoittaa :D Ymmärretty ja noteerattu.
No kyllähän se kunkkulan kuningaskin menettelee... Saat ihka aidon kultaisen kruununkin päähäsi. Et sitä olisi Kerivinä saanut. Ainoastaan sen suuren kartanon, johonka mahtuu koko suku kunta :D
- Jermuxi tms.
Jotain tällaista aikoinaan kirjoiteltiin vuosia sitten palstoilla ja hyvin tarttui porukka täkyyn, Kjäh!
Kuules Pompannappi 2006, onnea yritykselle ja muista pitää hauskaa, terveisin Jermu.- Tompalta
Pysähtynyt jo aikoja sitten.Uusintojen aika
kuten telkassa??????????? - tomppa2006
Olet siis roikkunut palstoilla 7 vuotta, se on pitkä. Itse tulin vasta 2006, kuten nimimerkkini kertoo. Kuvittelin nettiriippuvuuteni olevan sieltä pahemmasta päästä, mutta sinä panit kyllä paremmaksi, heh.
- Jermuxi tms.
tomppa2006 kirjoitti:
Olet siis roikkunut palstoilla 7 vuotta, se on pitkä. Itse tulin vasta 2006, kuten nimimerkkini kertoo. Kuvittelin nettiriippuvuuteni olevan sieltä pahemmasta päästä, mutta sinä panit kyllä paremmaksi, heh.
Kuten varmaan sinäkin, niin käyn katseleen ja kirjoitteleen silloin tällöin.
Joo, silloin se taisi olla 2002, kun käytiin ns. Hakkuuaukean taistelut, eli Hakkiksen veteraaneja olen. Sitten mentiin Kahvilapalstalle, sieltä mentiin 50 palstalle (älä kysy miksi..) ja sieltä laiffipalstalle.
Chattiä en harrasta, joten sieltä ei minuutteja kerry. Totaalisen vähän nykyään netissä verrattuna aloitusvuoteen. Silloin oli hyviä taisteluita koko ajan ja porukka oli kaikki mukana. Nyt se on tällaista pehmolällyä ilmoista juttelua...Pitää olla katos korrekti, vaikka se on vaikeaa, kun on näinkin hyvä sanailija katsos...Kjäh! - sulle?
Jermuxi tms. kirjoitti:
Joo, silloin se taisi olla 2002, kun käytiin ns. Hakkuuaukean taistelut, eli Hakkiksen veteraaneja olen. Sitten mentiin Kahvilapalstalle, sieltä mentiin 50 palstalle (älä kysy miksi..) ja sieltä laiffipalstalle.
Chattiä en harrasta, joten sieltä ei minuutteja kerry. Totaalisen vähän nykyään netissä verrattuna aloitusvuoteen. Silloin oli hyviä taisteluita koko ajan ja porukka oli kaikki mukana. Nyt se on tällaista pehmolällyä ilmoista juttelua...Pitää olla katos korrekti, vaikka se on vaikeaa, kun on näinkin hyvä sanailija katsos...Kjäh!jermuliini kukaan kertonu missä nyt ollaan?
- tomppa2006
Jermuxi tms. kirjoitti:
Chattiä en harrasta, joten sieltä ei minuutteja kerry. Totaalisen vähän nykyään netissä verrattuna aloitusvuoteen. Silloin oli hyviä taisteluita koko ajan ja porukka oli kaikki mukana. Nyt se on tällaista pehmolällyä ilmoista juttelua...Pitää olla katos korrekti, vaikka se on vaikeaa, kun on näinkin hyvä sanailija katsos...Kjäh!...silloin tällöin käyn kirjoittelemassa...
Itsellä vähän erilainen historia, löysin tämä foorumin kaupungit/kunnat Porin palstalta, sieltä meidät heitettiin pois, osa siirtyi tänne 40 palstalle. Olen käynyt myös laiffipalstalla ja viiskymppisten keskusteluissa, mutta kyllä tämä on kotipalstani. Ei myöskään chattailua.
Oli täälläkin pari vuotta sitten tosi hauskoja yhteisiä, ei nyt varsinaisesti taisteluja, mutta kunnon hauskanpitoa.
Hyvä sanailija olet, allekirjoitan asian hymyillen. Korrekti...hmnnn. - Jermuxi tms.
sulle? kirjoitti:
jermuliini kukaan kertonu missä nyt ollaan?
Uudistuneessa laiffarissa, vai jossain ihan muualla?
- vastaus*
Jermuxi tms. kirjoitti:
Uudistuneessa laiffarissa, vai jossain ihan muualla?
tähän sun rekatulla, ni laitan postia
- Jermuxi
vastaus* kirjoitti:
tähän sun rekatulla, ni laitan postia
vai postia...No ollos hyvä ja laittaa vaan.
- ex kuningas.
aikoinaan pyörinyt muillakin palstoilla,hurraata kuninkaalle
- tomppa2006
Sinun vastauksessa on havaittavissa hienoista komppaamista jermuxin kanssa. Kerron aloitukseni olevan täysin alkuperäisen, se ei ole voinut pyöriä muilla palstoilla, koska se pulpsahti 3 päivää sitten aivoistani paperille. Hurraa kuninkaalle.
- Aspartaami
tomppa2006 kirjoitti:
Sinun vastauksessa on havaittavissa hienoista komppaamista jermuxin kanssa. Kerron aloitukseni olevan täysin alkuperäisen, se ei ole voinut pyöriä muilla palstoilla, koska se pulpsahti 3 päivää sitten aivoistani paperille. Hurraa kuninkaalle.
Aivosi vuotaa. Harmi kun pulpsahtaa tommosta soopaa. On täälläkin meininki. Tulppaisit aivosi kunnolla.
- olet surkea
Aspartaami kirjoitti:
Aivosi vuotaa. Harmi kun pulpsahtaa tommosta soopaa. On täälläkin meininki. Tulppaisit aivosi kunnolla.
luuseri
- jiweXXX
Aspartaami kirjoitti:
tai hommawaisi kunnon mopon :=)
miehelwä pitää olla hewosii tjn
ei mittää runoi rakkaurest pah
- Conan Obrien
Uravalintanne johdosta!
- tomppa2006
Kiitän luottamuksesta ja hyväksynnästä. Piristysruiskeen tarjoan elämään, sitä tarvitaan.
Olen nähnyt nikkisi muutamissa keskusteluissa, mutta emme ole aikaisemmin tavanneet.
*tarjoaa tassua*
tomppa! - oot kingi jo
tomppa2006 kirjoitti:
Kiitän luottamuksesta ja hyväksynnästä. Piristysruiskeen tarjoan elämään, sitä tarvitaan.
Olen nähnyt nikkisi muutamissa keskusteluissa, mutta emme ole aikaisemmin tavanneet.
*tarjoaa tassua*
tomppa!Anna mennä vaan täydeltä laidalta, minä täällä
cheerleaderina heiluttelen tupsuja ja hypin riemusta kun saadaan uutta verta kehiin :o))) - tomppa2006
oot kingi jo kirjoitti:
Anna mennä vaan täydeltä laidalta, minä täällä
cheerleaderina heiluttelen tupsuja ja hypin riemusta kun saadaan uutta verta kehiin :o)))...on melkein liiankin suuri huomionosoitus, mutta kaunis kiitos...
En oikeastaan ole uutta verta, vaan teen paluuta kotipalstalleni. Paljon olen aikoinaan täällä kirjoitellut. - Vain
tomppa2006 kirjoitti:
...on melkein liiankin suuri huomionosoitus, mutta kaunis kiitos...
En oikeastaan ole uutta verta, vaan teen paluuta kotipalstalleni. Paljon olen aikoinaan täällä kirjoitellut.Miksi et enään ylistä ROUVAASI kuten aikanaan.
- Erehdyit taas.
Vain kirjoitti:
Miksi et enään ylistä ROUVAASI kuten aikanaan.
Onhan tuolla miljoonapulun hammaspeikko keskustelussa maininta. :)
- jiweXXX
Vain kirjoitti:
Miksi et enään ylistä ROUVAASI kuten aikanaan.
siitä et ei oo rouwaa :=)
willi arvaus waan tjn
- PUSKIS
lukeneena naisena ( voihan että olikin homma)
voin vain todeta ettää...............................................................................................................................................
....................................................................................................................
Palstan kuninkuuden ansaitsee.....................................................................................................................................................................................................
TOMPPA 2006........................................
..................................................
TAI sitten MOHNA........
Ota nyt sitten teistä selvä tai varsinkaan eroa kun molemmat on niin SÖPÖJÄ.- tomppa2006
"Voiko ihanammin päivän enää alkaa
onko ihanampaa aamua kuin tää
Silmäni kun mä aukaisen
kohta ulos vilkaisen
Nousemista tahdon pitkittää"
Uskon mohnan miesmäisesti tunnustavan kuninkuuteni. Palkkioksi muodollisesta vastaehdokkuudesta tarjoan hänelle kreivin virkaa. Sulkahattu tekee hänestä komean näyn käyskentelemään kartanon maille.
Kiitos PUSKIS mukavasta herätyksestä
- Dorodea
kömmitään, täähän hyvä palsta on, kun kuningaskin on. Mä olin tuolla ylempänä, mutta siellä setsuuri iski juttuihin, josko täällä ei olis niin tiukkaa pipoo? Ihan nätisti osaan olla :D Ja saisko pestin vaikka hovinarriksi?
- tomppa2006
Hyvä meininki täällä kuninkaallisessa seurassa on. Hovinarrin paikka on ikävä kyllä jo varattu, mutta miten olisi vanginvartijan pesti? Meillä on tuolla tyrmässä pahansisuinen yksilpö, jonka käsittelemisessä tarvitaan poikkeuksellisen hyvää huumorintajua. Mitä sanot?
- Dorodea
tomppa2006 kirjoitti:
Hyvä meininki täällä kuninkaallisessa seurassa on. Hovinarrin paikka on ikävä kyllä jo varattu, mutta miten olisi vanginvartijan pesti? Meillä on tuolla tyrmässä pahansisuinen yksilpö, jonka käsittelemisessä tarvitaan poikkeuksellisen hyvää huumorintajua. Mitä sanot?
otan homman vastaan, vaikka taitaa olla lyhytaikainen pesti? Meinaan että mun käsittelyssä pahatsisut haihtuu kankkulan kaivoon :D
- tomppa2006
Dorodea kirjoitti:
otan homman vastaan, vaikka taitaa olla lyhytaikainen pesti? Meinaan että mun käsittelyssä pahatsisut haihtuu kankkulan kaivoon :D
...on saanut monen paatuneenkin kriminaalin pään kääntymään...
Väliaikastahan tämä kaikki on vaan, mutta olet erittäin tervetullut kuninkaallisiin iskuvoimiin.
*hymyilee* - Dorodea
tomppa2006 kirjoitti:
...on saanut monen paatuneenkin kriminaalin pään kääntymään...
Väliaikastahan tämä kaikki on vaan, mutta olet erittäin tervetullut kuninkaallisiin iskuvoimiin.
*hymyilee*Niia nätisti ja hymyilee lämpimästi :)
- tomppa2006
Dorodea kirjoitti:
Niia nätisti ja hymyilee lämpimästi :)
...kiitos hyvin hoidetusta työstä...
Bongolandian kuningas jakaa mielellään kiitosta alamaisilleen.
*hymyilee* - Sitten et
tomppa2006 kirjoitti:
...kiitos hyvin hoidetusta työstä...
Bongolandian kuningas jakaa mielellään kiitosta alamaisilleen.
*hymyilee*Sovi kunikaaksi siihen maahan,ethän edes tiedä
mitä kiitos on. - tomppa2006
Sitten et kirjoitti:
Sovi kunikaaksi siihen maahan,ethän edes tiedä
mitä kiitos on....tiedätkö sinä edes mistä tässä kirjoittelussa on kyse...
- jippii !!
Joko laitan shamppanjan jäihin ja herätän go-go tytöt?
(väsyneenä oottavat fanfaareja)
Hienoo, buenoo, oot KINGI !!!- tomppa2006
...rikki maaginen kakssataa, mutta laitetaan vähän pelivaraa, koska...
Aina voi tulla jollain katumusta ja tarvetta poistaa oma viesti. Ei juhlita vielä, siitä tulee aikoinaan ihan oma avaus. - potkukelkkakorjaaja..........
punaisen pallukan metsästystä?
missä ko avauksentekijä ei pärjännyt silloinkaan, kun ei ollut "ns" rekattu nikki. - kateutta , katkeruutta
potkukelkkakorjaaja.......... kirjoitti:
punaisen pallukan metsästystä?
missä ko avauksentekijä ei pärjännyt silloinkaan, kun ei ollut "ns" rekattu nikki.Viljellä , se ei johda kuin omaan tuhoon,
niin täällä kuin muissa ihmisuhteissa.
En ymmärrä , EN=( - potkukelkkakorjaaja.......
kateutta , katkeruutta kirjoitti:
Viljellä , se ei johda kuin omaan tuhoon,
niin täällä kuin muissa ihmisuhteissa.
En ymmärrä , EN=(mielipiteen esitys on ollut kateutta.
kuka se kissanhännän nostaisi jos ei kissa itse.
ette vain tunnu huomaavan ironiaa, joka paistaa läpi puolesta ja vastaan avaukseen. :=D - jiweXXX
potkukelkkakorjaaja....... kirjoitti:
mielipiteen esitys on ollut kateutta.
kuka se kissanhännän nostaisi jos ei kissa itse.
ette vain tunnu huomaavan ironiaa, joka paistaa läpi puolesta ja vastaan avaukseen. :=Dkateutta jos se kohdistuu wäärään henkilöön täällä tjn
et ole huomannut wai :=)
- sivupersooNaNa
kiva iloittelu " King", kiitos!
Eikä väliä välikommenteista.
" kannustaa"- tomppa2006
...tämä on ollut minunkin puolelta...
Vaikeata arvata etukäteen, koska on ylitetty hyvän maun raja tai avaus kääntyy alkuperäistä tarkoitusta vastaan. Niin arvaamaton on ihmismieli.
Täällä on ollut hyvä meininki koko ajan ja kannatuksesi luo uskoa tulevaan, kiitos. - yhä kannatan
tomppa2006 kirjoitti:
...tämä on ollut minunkin puolelta...
Vaikeata arvata etukäteen, koska on ylitetty hyvän maun raja tai avaus kääntyy alkuperäistä tarkoitusta vastaan. Niin arvaamaton on ihmismieli.
Täällä on ollut hyvä meininki koko ajan ja kannatuksesi luo uskoa tulevaan, kiitos.Still goin´g strong ! Hyvä Tomppa !
Kyllä kannatti tupsuja heiluttaa, kohta oon
varmaan ansainnut jonkun paikan hovissa ?
Yleisömenestys ja ennätys, way to go !!! - tomppa2006
yhä kannatan kirjoitti:
Still goin´g strong ! Hyvä Tomppa !
Kyllä kannatti tupsuja heiluttaa, kohta oon
varmaan ansainnut jonkun paikan hovissa ?
Yleisömenestys ja ennätys, way to go !!!...alkaa kohta olla käsillä...
Kiitos kannustuksesta ja hovista löytyy varmasti paikka sinullekin.
Heti tulee mieleen ainakin pillipiiparin paikka, jos vaan kiinnostusta löytyy? - kannatusta kannatusta
tomppa2006 kirjoitti:
...alkaa kohta olla käsillä...
Kiitos kannustuksesta ja hovista löytyy varmasti paikka sinullekin.
Heti tulee mieleen ainakin pillipiiparin paikka, jos vaan kiinnostusta löytyy?Kokemusta onkin teatterin alalta , kunhan ei tarvitse näytellä possua ja luvataan sitten
kunnon aplodit.
Linnanneitoja et tarviis ??
- Nimetön
Passar bra :)
- tomppa2006
...tack så mycket...
*le*
- moll
elähän Sie Tomtom höpäjä, luuletko Sie pääseväs
niin korkeelle istumaa iliman äänestystä ?
En uso, en.
Nej tala på Svenska, vaimitensenytolikaan.
Ja kuule, hallitsematonta se taitaa olla melki
joka palstalla - rakkausrunoissakin kiehunu jos
vaikka kui monta päivää.
lintsi ei tykkää yhtään, ei sitten yhtään !- tomppa2006
Varsinaiseen äänestykseen en halua missään tapauksessa mennä, vaan kartoitan tälläisen mielipidetutkimuksen kautta kannatustani. Täältä on löytynyt mukavasti tukea, 25 puolesta ja sinä olet nyt sitten kahdeksas vastaan *hymyilee*
En ole viikkoon käynyt runopalstalla, mutta samaa mieltä asiasta. Melkein joka palstalla kuohuu joskus, onneksi sentään vain tilapäisesti. Tuosta runoista tuli mieleen, että olisi mulla yks.. - moll
tomppa2006 kirjoitti:
Varsinaiseen äänestykseen en halua missään tapauksessa mennä, vaan kartoitan tälläisen mielipidetutkimuksen kautta kannatustani. Täältä on löytynyt mukavasti tukea, 25 puolesta ja sinä olet nyt sitten kahdeksas vastaan *hymyilee*
En ole viikkoon käynyt runopalstalla, mutta samaa mieltä asiasta. Melkein joka palstalla kuohuu joskus, onneksi sentään vain tilapäisesti. Tuosta runoista tuli mieleen, että olisi mulla yks..emmoo sanonu olevani vastaan. Sanoin vaan, että
luuletko pääseväs niin korkeelle ilman äänestys-
tä, höh.
Emmoo puolesta enkä vastaan, enemmistö voittakoon
puolestasi :D
No alahan viemään sitten vaan, se yx. - tomppa2006
moll kirjoitti:
emmoo sanonu olevani vastaan. Sanoin vaan, että
luuletko pääseväs niin korkeelle ilman äänestys-
tä, höh.
Emmoo puolesta enkä vastaan, enemmistö voittakoon
puolestasi :D
No alahan viemään sitten vaan, se yx....pääseväni korkealle...tai oikeastaan olen jo päässyt...
Jos et kerran olekaan vastaan, minun täytyy heti sopivan tilaisuuden tullen korjata tuota mielipidetutkimuksen tulosta, heh.
(se yksi on jo sille kuuluvalla paikalla)
en vahvista valtakirjaasi :D
- moll
hyvä kommentti Runontaja =)
- tomppa2006
Sehän on mukavaa, kiitos!
- jiweXXX
moll kirjoitti:
hyvä kommentti Runontaja =)
lue noit wastauksii :=)
sillai miten ne tarkotetaan :=)
waan itel sopiwasti tjn
- kannustus...
Nyt mennään samantien kolomeen sataan niin
että heilahtaa !
Nu ska vi gå till tre hudra så som de ..
gör heilahdus! Gör ingenting !
Lähellä ollaan , vedetään loppu intervallina :o)- tomppa2006
...omat kannatusjoukot on kyllä hieno asia...
Minä jaksan kyllä vastailla, jos touhu muuttuu ihan tavoitteelliseksi? Olen melko lannistumaton kirjoittaja. - Aloittajaa
tomppa2006 kirjoitti:
...omat kannatusjoukot on kyllä hieno asia...
Minä jaksan kyllä vastailla, jos touhu muuttuu ihan tavoitteelliseksi? Olen melko lannistumaton kirjoittaja.Voi haukkua vaihka kuinka paljon,et silti
raaski poistattaa. - jiweXXX
Aloittajaa kirjoitti:
Voi haukkua vaihka kuinka paljon,et silti
raaski poistattaa.en mää ainaka wälitä :=)
waikka poistaiski tjn
- mira-ley
Huomenta "mahtailija",
Niin, tuli vaan mieleen, että rasvaapa hyppysesi, niin juttu luistaa....
Olisi sitten minullakin jotain sanottavaa...
t:mira-ley ;))- tomppa2006
On hyvä jos asiat luistavat ja etenevät, mutta jutun luistaminen kuulostaa hieman lipevältä ja sitähän minä en halua olla. Never!
Mahtava kuningas, niinkö sanoit? - mira-ley
tomppa2006 kirjoitti:
On hyvä jos asiat luistavat ja etenevät, mutta jutun luistaminen kuulostaa hieman lipevältä ja sitähän minä en halua olla. Never!
Mahtava kuningas, niinkö sanoit?Hei,
Totesin että mahtailija. mut toisaalta tiedän sinun taktiikkasi. nimittäin yrität vastata kaikille jotka vaivautuvat sinun juttusille. se on sitä se...
t:mira-ley ;))) - jiweXXX
mira-ley kirjoitti:
Hei,
Totesin että mahtailija. mut toisaalta tiedän sinun taktiikkasi. nimittäin yrität vastata kaikille jotka vaivautuvat sinun juttusille. se on sitä se...
t:mira-ley ;)))sitä widdu se just on :=(
wastata pitää ku kysytään tjn jiweXXX kirjoitti:
sitä widdu se just on :=(
wastata pitää ku kysytään tjnopettele ensin weikkaamaan kun sitä yritän :=)
- weikkaaja.
A.DONIS kirjoitti:
opettele ensin weikkaamaan kun sitä yritän :=)
täällä olisi poistettavaa tjn
waikka kuinka paljon :=)
kuwitteletko asioita? :=)
- komppaniassa herätys !
Nukutaankos sitä täällä , mitä !!!
- jiweXXX
aina kun mulla on winkkua tjn
mut walwoks sää :=)
- potkukelkkakorjaaja.........
saat äänen.
mutta miten aiot pitää valtakuntasi koossa.
vaikuttaisi olevan aika riitaista väkeä.
ja nyt alkaa varmaan titteleiden jako.
skaidi=toivoo?
mohna=haastaja
unreg=poliittinen manipuloija
putkivalo=ilmeisesti sopankeittäjä
ette te=hovinarri
jess jess jess=epäiliä kuitenkin
Schicksal=preussin aatelinen
F-i-a=ennustaja
Tumpelolle=hovinarri2
vanhapiru.=jokeri
happyppah=selvästi blondi. :=D
Ilolias Rohmantti=muskettisoturi1
KrisseLinnanneito=hovineito viekas. :=D
Rattus sp.=epäilee taitojasi
miljoonapulu=kannattaa ketä vaan keneltä saa vastauksen.
sivupersooNaNa=edellinen, mutta syvällisempi.
gg-10=ei tunne tilannetta.
vasta!lause=puskis
Mysteriet=puheidesi kirjoittaja
Ääni puskassa=puskis2
Oltsu.L=myötäiljä?
A.DONIS=robin hood, piikki lihassa?
pups=realisti
feelings.gone=myötäilijä
oikeella asialla oot !=lipittäjä
HiljainenR=ei kiinnosta oikeesti
ex kuningas.=kyykytetty?
PUSKIS=tyypillinen nainen. :=D
Jermuxi tms=varo tätä hakkuaukion maestroa.
Conan Obrien=ammatinvalinnanohjaaja
moll=oppositio
runontaja=realisti tietäjä
mira-ley=epäilee kykyjäsi
komppaniassa herätys !=toinen epäiliä
ja tämä arvio on kirjoitettu, vain lukemalla lähes kaikki vastaukset. :=D
eikä ole takoitettu loukkaukseksi kenellekään.
pyövelin jätin pois, koska se on kuitenkin joukossa.- jiweXXX
mää ropin huuti :=)
lihassa piikki :=)
#repeeeeeeee#
sulla on muuten aika tarkka näkemys nikeistä :=))
olet sää se pyöweli :=) - meni jo
jiweXXX kirjoitti:
mää ropin huuti :=)
lihassa piikki :=)
#repeeeeeeee#
sulla on muuten aika tarkka näkemys nikeistä :=))
olet sää se pyöweli :=)Jäit asemalle
- jiweXXX
meni jo kirjoitti:
Jäit asemalle
siihen junaa menossakaaan :=)
- lapsesta saakka
jiweXXX kirjoitti:
siihen junaa menossakaaan :=)
Osasi ei ole helppo
- jiweXXX
lapsesta saakka kirjoitti:
Osasi ei ole helppo
mun osa on helppo :=)
sun?
- jiweXXX
sitte kuningas tjn
kun sulla on mopo :=)
ittes herra ja kowa /- jiweXXX
A.DONIS kirjoitti:
luuseri jolla ei ole omaa elämää :=)
me ollaan hengenheimolaisii :=)
weljeksii tjn
käwin kurkkaamassa 50 :=)
hywin annoit kyytiä sewulle
ja tompalle :=))
- ei suuret sanat
suuta halkaise.
- leikkimielinen
Mutta nuo syrjähtelyt kivaan huumorilla kirjoitettuun ketjuun ei.
Tosi ikävää.- kerrankin kiva
aloitus, mutta joidenkin (jonkun) tarvitsee ikävillä ja tylsillä kommenteilla latistaa keskustelua. A.DONIKSEN ja jiwem läsnäolo turhan näkyvää, mutta sama henkilö siinä onkin kyseessä. Kun ei pysty itse saamaan aikaan keskustelua, täytyy viedä se nautinto myös muilta sellaisilta joilta se onnistuu. Oman egon kohotus menossa tällä puolivelikullalla (donitsi).
- * * *
kerrankin kiva kirjoitti:
aloitus, mutta joidenkin (jonkun) tarvitsee ikävillä ja tylsillä kommenteilla latistaa keskustelua. A.DONIKSEN ja jiwem läsnäolo turhan näkyvää, mutta sama henkilö siinä onkin kyseessä. Kun ei pysty itse saamaan aikaan keskustelua, täytyy viedä se nautinto myös muilta sellaisilta joilta se onnistuu. Oman egon kohotus menossa tällä puolivelikullalla (donitsi).
Kyseisen häirikön taktiikkana on sp-välityksellä hankkia palstan naisista kaveri,jolta saa selustatukea ja sitten *revetään*
- totuus taas tuli
* * * kirjoitti:
Kyseisen häirikön taktiikkana on sp-välityksellä hankkia palstan naisista kaveri,jolta saa selustatukea ja sitten *revetään*
: vakkarit
Vakkarit näyttelee etteivät tunne toisiaan. Uusia keskustelijoita vaan täytyy jossain vaiheessa mailein lähestyä ja pilata keskustelupalstan perimmäinen tarkoitus. Se ei varmaankaan ole: hello my friend olis pari hyvää juorua kerrottavana kun palstailijat avautuivat mulle. - tai aloittaja
totuus taas tuli kirjoitti:
: vakkarit
Vakkarit näyttelee etteivät tunne toisiaan. Uusia keskustelijoita vaan täytyy jossain vaiheessa mailein lähestyä ja pilata keskustelupalstan perimmäinen tarkoitus. Se ei varmaankaan ole: hello my friend olis pari hyvää juorua kerrottavana kun palstailijat avautuivat mulle.ei miellytä, valittujen on helppo ampua keskustelu alas omalla käyttäytymisellä.
- miksi miksi
* * * kirjoitti:
ennen niin suosittu palsta hiljeni ;(
kerrankin kiva kirjoitti:
syypää teidän kaikkien pahaan oloon?
eikö tää sun juttu ole jotenkin mun aloittama keskustelu?
on on sama henkilö en sitä ole koskaan kieltänytkään?
ja tarkemmin se rekkaamaton nikki on jiweXXX
kai sen joku sääliö rekkaa kohta :=)
eikä sillä kirjoitetut kaikki olen minun kirjoittamia............
katsos kun on täällä muitekin feikkejä kun sä :=)
ei mun egossa ole mitää wikaa :=)
tai parannettawaa :=)
mutta miltä sinusta tuntuu wasta itsellesi?
wiestin hierarkia on liian pitkä tjn :=)
Oivalsit :). Osat voi aina vaihtua.. Ikinä ei tiedä, mitä tapahtuu :D.
En ole muuten utelias. Omat kuviotkin vaihtuvat sillä vauhdilla, että hyvä kun pysyn omassa vauhdissa. Aina kaverina voi tavata hyvän sään salliessa Vesijärven satamassa.
olet nainen? :=)
ja et ole utelias? :=)
no kesällä joskus sitten ja mä olen utelias :=)- Rattus sp.
No.. Olen päätellyt, että sinusta on ainesta esim. seuraavaan..
http://www.youtube.com/watch?v=RyaY4SJFwuc
tai
http://www.youtube.com/watch?v=LkGAtHVWzQg&feature=PlayList&p=6B1F42E0385C09CF&playnext=1&index=4
En tiedä vielä, onko minusta, mutta.. kun kokeilen, niin on hauska vaihtaa ajatuksia.. Rattus sp. kirjoitti:
No.. Olen päätellyt, että sinusta on ainesta esim. seuraavaan..
http://www.youtube.com/watch?v=RyaY4SJFwuc
tai
http://www.youtube.com/watch?v=LkGAtHVWzQg&feature=PlayList&p=6B1F42E0385C09CF&playnext=1&index=4
En tiedä vielä, onko minusta, mutta.. kun kokeilen, niin on hauska vaihtaa ajatuksia..jos olis waraa noihin kaikkeen :=)
http://www.vmax.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=45:toimintaa-etusivu&catid=10:muut-etusivut&Itemid=32
tuohon klupiin liityn ensi kesänä :=)
wetäjät on aiwan uskomattomia tyyppejä :=)
meistä tehtii jo pari :=)
ei woi jotkut ymmärtää että muutaman wiestin jälkeen jo jos hywin käy olla jopa tuttuja :=)
mutta ystäwiä ?
kuka tietää............- Rattus sp.
A.DONIS kirjoitti:
jos olis waraa noihin kaikkeen :=)
http://www.vmax.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=45:toimintaa-etusivu&catid=10:muut-etusivut&Itemid=32
tuohon klupiin liityn ensi kesänä :=)
wetäjät on aiwan uskomattomia tyyppejä :=)
meistä tehtii jo pari :=)
ei woi jotkut ymmärtää että muutaman wiestin jälkeen jo jos hywin käy olla jopa tuttuja :=)
mutta ystäwiä ?
kuka tietää............Halvempaa kuin luulin. Löysin tämän purjehduspalstalta. Sieltä myös videopätkä.. Saman verran meni koirien eläinlääkärikuluihin tammikuussa.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=111&conference=667&posting=22000000041537951
Päätelmäni mukaan puskista huutelijat ovat sellaisia yksilöitä, jotka eivät voi ymmärtää, että muilla on valinnan mahdollisuuksia ja kaikkeen ei tarvitse tarttua henkensä hädässä :). Kesään on niin pitkä aika, että jompi kumpi tai kummatkin voi seurustella aivan toisella taholla, mutta se ei haittaa kaverina tapaamista. - eikä ilkkupistepilkku
Rattus sp. kirjoitti:
Halvempaa kuin luulin. Löysin tämän purjehduspalstalta. Sieltä myös videopätkä.. Saman verran meni koirien eläinlääkärikuluihin tammikuussa.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=111&conference=667&posting=22000000041537951
Päätelmäni mukaan puskista huutelijat ovat sellaisia yksilöitä, jotka eivät voi ymmärtää, että muilla on valinnan mahdollisuuksia ja kaikkeen ei tarvitse tarttua henkensä hädässä :). Kesään on niin pitkä aika, että jompi kumpi tai kummatkin voi seurustella aivan toisella taholla, mutta se ei haittaa kaverina tapaamista.http://www.youtube.com/watch?v=oy7I3NRgAeQ&feature=related
Oikeesti tämä on keskustelupalsta , ei keskinäisten välien,tapaamisten selvittelyä.
Kirjoita postikortti edes postilootaan :D
Kell onni on se sen kätkeköön. - Rattus sp.
eikä ilkkupistepilkku kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=oy7I3NRgAeQ&feature=related
Oikeesti tämä on keskustelupalsta , ei keskinäisten välien,tapaamisten selvittelyä.
Kirjoita postikortti edes postilootaan :D
Kell onni on se sen kätkeköön.Onni on jotakin muuta. Onni ei ole kohdallani riippuvainen muista ihmisistä, vaan omista saavutuksista.
Muuten kyllä.. mutta olen hävittänyt kaikki yhteydestiedot, mm. palstahäiriköijään ja myös A.donikseen. Pidän vain yhteystietoja heistä, joiden kanssa olen ollut yhteyksissä viimeisten kuukausien aikana.
Toivon, ettei kukaan muodosta minusta täällä kenenkään paria. Minulla on aivat omat ajatukseni asiasta. Oma tahto ja pyrkimys..
- sentään
tää on kyl paras mitä vähään aikaan oon lukenut/nähnyt ! Kysymys kuuluu ;Miksi Tomppa,oi miksi olet eksynyt palstoille näinkin erikoisen viestin kera:)
- maaliviiva häämöttää
Lisää tekstiä vaan kehiin, tämä on hauskaa :o))
- Teidän kuninkaallinen korke...
ei ole vielä kukaan syössyt Teitä valtaistuimelta, ei ole kukaan tainnut älytä miten helppoa se on, pelkkä ilmoitusluontoinen asia. Olisi mielenkiintoista nähdä oikea valtataistelu, siinä sanat sinkoilisivat ja tunteet kuohahtelisivat.
- häämöttää
Tompan mahti nähdään tänään :o)
- Kumman
häämöttää kirjoitti:
Mahti,paremmin valehtelun kuninkaana tunnettu.
- joku vaan
häämöttää kirjoitti:
mitäs hiton maagista tuossa 300 on?
- KOLMESATAA :O)))
Poksauttelehhan korkkeja auki, se on nyt
sitte kolomesatanen plakkarissa
Onnittelut, teidän majesteettinne :o))) ..Huomasin juuri olevani...
Mutta onneksi hyvämaineinen=)
Kiitos Tomppa kivasta ketjusta.
uutta keskustelua odotellaan.- Kun joku alkaa siellä seota
Uhkaa puukolla....Hui...
Mutta minkälainen se huma on,...itkeä vai nauraa???- mitenkään
ymmärtämään viestistäsi yhtään mitään, voisitko selventää?
- varmaan hui voi
mitenkään kirjoitti:
ymmärtämään viestistäsi yhtään mitään, voisitko selventää?
kun on tainnut seota? Näkee puukkojakin?
Aika normaalia tällä palstalla?
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806