Olin töissä kahvilassa reilu puoli vuotta. Söin siellä aina pullia, kakkuja ja leivoksia sekä usein sämpylöitä. Monesti ei kerennyt edes rauhassa syömään kunnon ruokaa, joten "napostelin" pitkin päivää. Harrastin kuitenkin uintia 5-6 kertaa viikossa ja todella uin 1,5-2km joka kerta. Siksi en juurikaan lihonnut, mutta en kyllä laihtunutkaan, sillä sain päivässä liikaa kaloreita.
Noh nyt olen laihtunut kesästä ja alkanut harrastaa enemmän liikuntaa, jossa hikoilee (pump, spinning). Ennen reisistäni ei näkynyt kaukaa, että iho on epätasainen, mutta nyt näkyy. Läheltä iho on tasainen ja kiinteä, mutta kaukaa katsottuna paistaa kuin se olisi muhkuraa täynnä :( Joudun vielä olemaan paljon uimapuvussa työn vuoksi, niin välillä tulee fiilis, että "nyt kaikki katsoo vain kuinka jalkani ovat läskit" :D Minulla on tosin huono/hidas aineenvaihdunta. Stressaan aikalailla, varsinkin nyt olen stressaillut. Olen aina syönyt terveellisesti ja kulutan kaikki herkut samantien pois. Veikkaa kyllä, että tämä johtuu lihomis-laihtumis effektistä. Äidilläni ei ole lainkaan selluliittia jaloissa.. Noh eipä se menoa haittaa, mutta tuo on puppua ettäkö liikunta pelkästään auttaisi. :P Noh eipä tämä maailmaani kaada...
Kyllähän tämä kiukuttaa vähän :-)
tyttö 21
0
971
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774