voisko joku auttaa kun olen aika surkea näitten tietokoneiden kanssa, mulla on käytössä compaq armada 7400 tällainenaika vanha ja siinä on compaq dvd-rom sr 8171 asema onko se poltava? asensin eilen neron ja se kyllä alkaa polttaa biisejä levylle mutta levy on silti tyhjä. onko tämä asema polttava vai ei? jos ei niin voisitteko suositella jotain käypää ja halpaa asemaa? niin ja voiko asentaa ulkoisen aseman usb:illa jos mahdollisesti tulee halvemmaksi? kiitos jo kaikille vastanneille!
compaq dvd-rom sr 8171
3
189
Vastaukset
http://www.tietoasema.fi/eshop/?sid=1&cid=3&gid=101&sgid=10105&whid=
ulkoinen tulee kalliimmaksi, mutta käyhän se sitten mihinkä vaan usbi porttiseen koneeseen.
kerro kuinka poltit sillä nerolla, tietäisi poltitko väärin vai eikö asemasi todellakaan ole polttava.- tietämätön87
sen sillai et laitoin cd:n asemaan ja valitsin biisit ja sitten painoin polta ja se alkoi polttamaan ja kun se oli polttanut siihen tuli teksti englanniksi että poltto onnistui ja aika lailla siinäpä se..
kannatta kysyä lisää multa jos tulee jotain mieleen.... : ) - että Englantisi
tietämätön87 kirjoitti:
sen sillai et laitoin cd:n asemaan ja valitsin biisit ja sitten painoin polta ja se alkoi polttamaan ja kun se oli polttanut siihen tuli teksti englanniksi että poltto onnistui ja aika lailla siinäpä se..
kannatta kysyä lisää multa jos tulee jotain mieleen.... : )petti nyt.
Se ilmoitti jotain (ulkomuistista Neron herjat)
"että poltto onnistui, ofota vähän, teen lopputarkistuksen (verifioinnin)"
Sitten hetken päästä se vetää luukun taas kiinni ja
suorittaa tarkistusvertailun poltetun ja
alkuperäisen datan välillä ja sitten vasta sulkee
levyn.
Jos tuo viimeinen vaihe jää pois, levy näyttää
tyhjältä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969