Miksi saatanaa korotetaan?

Ihmettelevä ihminen

Eräs palstalla kirjoitteleva muistaa pitää saatanan nimeä esillä. Mahtaa olla hänelle tärkeä!

25

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • ei tunnu miehellä

olevan rajaa.

Laajahaku
        kirjoittaja: Teuvo Suni
        hakusana: saatana

Yhteensä 2575 osumaa (viestiä)

Saanalle tulisi antaa oma palsta sais Teuvo kirjoitella erikoisalastaan.

• ei tunnu miehellä kirjoitti:

olevan rajaa.

Laajahaku

kun Suomessa 5 miljoonaa ihmistä kulkee Saatanan kainalokanasena.

• sanoi:
        ei tunnu miehellä kirjoitti:

olevan rajaa.

Laajahaku

"Mene pois minun edestäni.piip.sillä sinä et ajattele sitä mikä on Jumalan,vaan sitä mikä on ihmisten."

"Teidän vastustajanne.piip.käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura,..."

"...tuli myös.piip.heidän joukossansa."

Kuulostaisiko tämä paremmalta?

Ajattelin joskus laillanne Sunin kirjoituksista,että niissä on likaa s-tanaa,mutta sittemmin olen kasvanut uskossa niin paljon,ettei sielunvihollisen nimen mainitseminen minua heilauta.En pelkää saatanaa.

Jumalan nimen mainitseminen turhan takia on taas enemmän rangaistavaa,niin Jumala sanoo Sanassaan.Ei kannata siis aivan miten tahansa Taivaan Isästä jutella.

Ei Jumala saa olla niin mitätön,että pelkää paholaisen nimeä.Kuinka vapisette hänen edessään?

• voi wautsi!!
        sanoi: kirjoitti:

"Mene pois minun edestäni.piip.sillä sinä et ajattele sitä mikä on Jumalan,vaan sitä mikä on ihmisten."

Ajattelin joskus laillanne Sunin kirjoituksista,että niissä on likaa s-tanaa,mutta sittemmin olen kasvanut uskossa niin paljon,ettei sielunvihollisen nimen mainitseminen minua heilauta.En pelkää saatanaa.

Jumalan nimen mainitseminen turhan takia on taas enemmän rangaistavaa,niin Jumala sanoo Sanassaan.Ei kannata siis aivan miten tahansa Taivaan Isästä jutella.

Ei Jumala saa olla niin mitätön,että pelkää paholaisen nimeä.Kuinka vapisette hänen edessään?

Että oikein olet kasvanut uskossa. Siis liittynyt sunilahkoon? Sepä se on uskossa kasvamista...hohohhohhoooo!

• ä saa mitä
        sanoi: kirjoitti:

Sen ymmärtäisin jos tuo TS, olisi ateistien palstalla, mutta täällä.

Sanoisin, että hän taistelee Jumalaa vastaan.

• Eikös tuo
        voi wautsi!! kirjoitti:

Että oikein olet kasvanut uskossa. Siis liittynyt sunilahkoon? Sepä se on uskossa kasvamista...hohohhohhoooo!

nyt ollut vain sinun oman pienen pääsi neronleimaus?

• Kysyväinen
        TeuvoSuni kirjoitti:

kun Suomessa 5 miljoonaa ihmistä kulkee Saatanan kainalokanasena.

Sinulla, pieni ihminen, ei ole mitään käsitystä siitä, kuka Jumalalle kuuluu ja kuka ei kuulu.

2. Tim. 2:19    
        Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee".

Vain Jumala tuntee omansa.

• Kysyväinen kirjoitti:

Sinulla, pieni ihminen, ei ole mitään käsitystä siitä, kuka Jumalalle kuuluu ja kuka ei kuulu.

2. Tim. 2:19    
        Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee".

Vain Jumala tuntee omansa.

Jumala tuntee omansa ja kaikki hänen omansa tuntevat myös toisensa.

Samalla tavalla kuin eri porttoseurakuntien jäsenet toisensa tuntevat.

Jos näin ei olisi, olisi Jeesus sanonut opetuslapsilleen:

"Vaikka te Totuuden Hengen saatte, te ette kuitenkaan opi tuntemaan
        kenessä on tämä Henki ja kenessä Saatanan henki."

Ja apostoli Johanneskin olisi ollut suuri valehtelija:

"Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, kuuntelee meitä, mutta joka
        ei ole Jumalasta, se ei meitä kuuntele. Tästä me tunnemme Totuuden Hengen
        ja eksytyksen hengen."

• tänään

ja hulluksikin taitaa olla jo oikein porukalla leimattu.Niin se kristillinen rakkaus ilmenee parhaimmillaan.

• koska sinäkin olet Saatanan kainalokanasena matkalla kadotuksen
      tulisuudelmatansseihin, etkä siitä vielä mitään tiedä.

Ja kaiken lisäksi vakuttaa siltä, että et haluakaan tietää.

• mim.

.Sinä TS saatanan porttopappi, hirsisilmä.
        Et tunne kirjoituksia.

• se on sen

korottajan työnantaja. Kenen leipää syöt sen lauluja laulat. Pitäähän se vihtahousun nimi tänne muutaman kerran päivässä kirjoittaa. Muuten se suuttuu ja painaltaa kyseisen tyypin takaisin turkin hihaan..........

• kohta varmaan

paha s-tana tulee,hyppää tietokoneruudusta pelosta vapisevaisen supi-suomalaisen kimpuun,ja NIELEE HÄNET ELÄVÄLTÄ!Se onkin totta,sillä jos te pelkäätte noin paljon saatanaa,niin ei me hyvin!
        Jumalan omat ei näet pelkää mitään,eri asia on inhota joitakuita.

• Mitä horiset?
        kohta varmaan kirjoitti:

paha s-tana tulee,hyppää tietokoneruudusta pelosta vapisevaisen supi-suomalaisen kimpuun,ja NIELEE HÄNET ELÄVÄLTÄ!Se onkin totta,sillä jos te pelkäätte noin paljon saatanaa,niin ei me hyvin!
        Jumalan omat ei näet pelkää mitään,eri asia on inhota joitakuita.

Sinä otit pelon esiin, eli puhut omasta traumastasi ja fobioistasi.
        Nyt on kyse siitä, ketä persoonaa korottamalla voi löytää Jumalan. Siitä on kyse. Teuvolla on pakko olla jokin saatanatrauma, sillä niin kovin sen nimeä hokee ja esillä pitää.

• vaan teillä
        Mitä horiset? kirjoitti:

Sinä otit pelon esiin, eli puhut omasta traumastasi ja fobioistasi.
        Nyt on kyse siitä, ketä persoonaa korottamalla voi löytää Jumalan. Siitä on kyse. Teuvolla on pakko olla jokin saatanatrauma, sillä niin kovin sen nimeä hokee ja esillä pitää.

on pelko,sillä ei muuten oisi kiinnostanut alkaa oikein laskemaan kuinka monta kertaa Suni sanoo s-tana.No,kuluuhan siinäkin päivä(hih-hih).
        Mitäs laskettaisiin seuraavaksi?Vaikka,kuinka monta kertaa joku sanoo trauma ja fobia.Sinä aloitit siis kerran ainaski sanottu.Laskukoneet räknäämään!Muten,onks tämä joku höppänöitten palsta,vai akuisten ihmisten?Että oikein lasketaan sanoja,voi hyvä hyssykkä ja kymmenen muuta neitokaista!Pakko lähtee jäähylle hohottamaan!

• Pysy vaan
        vaan teillä kirjoitti:

on pelko,sillä ei muuten oisi kiinnostanut alkaa oikein laskemaan kuinka monta kertaa Suni sanoo s-tana.No,kuluuhan siinäkin päivä(hih-hih).
        Mitäs laskettaisiin seuraavaksi?Vaikka,kuinka monta kertaa joku sanoo trauma ja fobia.Sinä aloitit siis kerran ainaski sanottu.Laskukoneet räknäämään!Muten,onks tämä joku höppänöitten palsta,vai akuisten ihmisten?Että oikein lasketaan sanoja,voi hyvä hyssykkä ja kymmenen muuta neitokaista!Pakko lähtee jäähylle hohottamaan!

Hohottele siellä ja hoe sinäkin sarvipään nimeä viihtyäksesi paremmin.

• vakavilla asioilla

ikisunilaisuus ei ole leikin asia, voit löytää edestäsi nuo kohtalokkaat sanat!

• Miten on?

Et maininnut sovittajaa kertaakaan. Onko sinulla musta aukko hengellisyydessäsi?

"Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
        Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa". 1Kor

• Kysyväinen

Olet näköjään jo tointunut Teuvon iskuista ja kykenet jo pitelemään tuomarinnuijaa. Hienoa!

• raamatun tilastotieteilijä

saatana mainitaan 33 kertaa
      Jumala 1181 kertaa

Haku perustuu MikroRabbin hakukoneen perusmuotohakuun sanoista: saatana, jumala

• Jeesuksen Henki

jyllää ja siunausta ropisee,kun haetaan kilvan oikein tilastoja,kuinka monta kertaa saatana on mainittu.Mainitsit sen muuten itsekin kirjoituksessasi.Voi harmaa aivosolu,voi aivokapasiteetti.Tuulettakaa välillä!On tämä totisesti palsta!

• -
        Saatana on ihmisen luomus. Ihminen etsii syntipukkia omille virheilleen henkimaailmasta, sen sijaan etä ottaisi niistä itse vastuuta.

Kristinuskossa ajatellaan että, enkeli lankesi, joutui pois taivaasta ja muuttui saatanaksi.

Enkelit ovat korkealla henkisellä tasolla, ne eivät lankea, lankeaminen tapahtuu vain ihmisen tasolla. Saatana on ihmisen negatiivinen kuva hyvästä. Vallanpitäjien oli vaikea nähdä niin paljon hyvää, siksi he käänsivät sen pahaksi.

Joku on sanonut: ihminen projisoi hyvyytensä Jumalaan, pahuutensa paholaiseen ja vastuunsa Messiaseen.

• Yksi ihminen
        Lette kirjoitti:

-
        Saatana on ihmisen luomus. Ihminen etsii syntipukkia omille virheilleen henkimaailmasta, sen sijaan etä ottaisi niistä itse vastuuta.

Kristinuskossa ajatellaan että, enkeli lankesi, joutui pois taivaasta ja muuttui saatanaksi.

Enkelit ovat korkealla henkisellä tasolla, ne eivät lankea, lankeaminen tapahtuu vain ihmisen tasolla. Saatana on ihmisen negatiivinen kuva hyvästä. Vallanpitäjien oli vaikea nähdä niin paljon hyvää, siksi he käänsivät sen pahaksi.

Joku on sanonut: ihminen projisoi hyvyytensä Jumalaan, pahuutensa paholaiseen ja vastuunsa Messiaseen.

Uskotko sinä henkioppaiden olemassa oloon? Sehän on nykyään muotia varsinkin New Age piireissä. Löydetaan oma henkinen minä ja sitä kautta henkinen opas, joka opastaa ihmistä oikeaan ajatteluun ja toimintaan.

"Enkelit ovat korkealla henkisellä tasolla"

Varmasti ovatkin. Mutta kysymys kuuluu ovatko kaikki? New Age piireissäkin tästä kysymyksestä ollaan vähän monenlaista mieltä.

Mutta jos kerran voi olla korkealla henkisellä tasolla olevia enkeleitä, niin kuin myös on ihmisiä, niin eikö olisi aika naivia ja sinisilmäistä ajatella, että henkimaailmasta puuttuisivat alemmat tasot, jos ne tasot kerran löytyy meidänkin maailmastamme?

Kuka nämä kysymykset lyövät meidän puolestamme lukkoon? Jokainen voi pohtia asioita niinkuin oma henkinen kehitys sen mahdollistaa.

• Yksi ihminen kirjoitti:

Uskotko sinä henkioppaiden olemassa oloon? Sehän on nykyään muotia varsinkin New Age piireissä. Löydetaan oma henkinen minä ja sitä kautta henkinen opas, joka opastaa ihmistä oikeaan ajatteluun ja toimintaan.

"Enkelit ovat korkealla henkisellä tasolla"

Varmasti ovatkin. Mutta kysymys kuuluu ovatko kaikki? New Age piireissäkin tästä kysymyksestä ollaan vähän monenlaista mieltä.

Mutta jos kerran voi olla korkealla henkisellä tasolla olevia enkeleitä, niin kuin myös on ihmisiä, niin eikö olisi aika naivia ja sinisilmäistä ajatella, että henkimaailmasta puuttuisivat alemmat tasot, jos ne tasot kerran löytyy meidänkin maailmastamme?

Kuka nämä kysymykset lyövät meidän puolestamme lukkoon? Jokainen voi pohtia asioita niinkuin oma henkinen kehitys sen mahdollistaa.

Kun olemme maan päällä ihmisenä, emme ole korkealla henkiselä tasolla, mistä tuskin voi olla eri mieltä.
        Siirrymme henkimaailmaan, josta synnymme uudelleen maan päälle kehittymään rakkaudesa. Tullessaan henkimailmaan ihminen siirtyy sillä henkisellä tasolla, kuin mitä hän on maan päällä.

En tunusta mitän uskontoa suoraan en myöskään mainitsemaasi New Age:ä. Uskonnot ovast kaiki ihmisen luomia ja sisältävat kaikki ihmisen virheet esim viha, kateus, vallanhalu, teomania jne.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      52
      2100
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1436
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1394
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1305
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1014
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      982
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe