Miten saan XP asentumaan uudelleen?
Kun laitan levyn sisään, käynnistyy asennusohjelma normaalisti. Product keyn jälkeen alkaa käynnistämään uudelleen ja pyytää painamaan jotain näppäintä käynnistääkseen levyltä. Sen jälkeen ruutuun ei enää tule mitään (vain näytön taustavalot palavat, itse näyttö pimeä) eikä kone "raksuta".
Missä vika (muussa kuin asentajassa)
Xp asennus uudelleen
5
624
Vastaukset
biossista ensimmäiseksi buuttaavaksi dvd asema, laita levy sisään ja käynnistä. sitten se pyytää painamaan jossain kohti jotain näppäintä.
sen jälkeen kaikki pitäisi mennä ihan heittämällä, paitsi myöhemmin se pyytää vielä kerran tuon paina jotain näppäintä, silloin älä paina , koska se alkaa alusta. ilmeisesti joku bugi.- TOLLO82
Ei toimi siltikään..eli jää edelleen ton ekan "paina jotain näppäintä" osion jälkeen "jumiin"
Onko muita ehdotuksia?
- oobetimer
Olet ilmeisesti asentanut uuden XP:n vanhan päälle, ja nyt vanha XP kummittelee ja jumittaa koneen. Formatoi kovalevy ja suorita puhdas asennus niin pitäisi toimia. Jos ei toimi, niin kyseessä voi olla laitevika tai viallinen asennuslevy (naarmuja kenties?)...
- systeemitiedostot :
C:\WINDOWS\system32\config kansiossa on jokin systeemitiedosto pois hyvästä tilassa ja se voi estää päälleasentamisen valitettavasti
joskus harvoin voi korjata palauttamalla C:\WINDOWS\repair kansiosta komentotilassa
- yxpertti
kun kone sen asennuksen jälkeen käynistää uudelleen itsensä niin ota äkkiä se asenuslevy pois cd/ dvd -asemasta ja kun /jos xp käynnistyy (niin kuin pitäisi) niin laitat sitten takaisin sen asennusrompun sinne asemaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612280En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141494Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061101
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91064- 20989