Kesätyö

Onko mahiksia?

Minun 18-vuotias poika kirjoittaa tänä keväänä.
Pitäis saada kesätöitä ennen inttiä. Hän menee Kontiorantaan ensi tammikuussa. Kirjoittaa matikasta (toivottavasti L.n)Kirjoittaa myös venäjän. Hän on erittäin tarkka. Ei omaa kovin suuria sosiaalisia taitoja.Jos olis miun "älykkäpojalle" tarjolla töitä, niin otettas mielulla vastaan.Hän pesee vaikka ikkunoita.

12

691

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies savosta

Esimerkiksi kanamunien pesua Anopin tykönä tai puujalan veistämistä mun firmassa.

• Jos ei ole niin tässä kaupungissa ei saa muuta kuin rupia perseeseen.

• Mies savosta

Ei se ole suhteiden pula mikä estää ihmisiä ottamaan sinua töihin. Sitä kutsutaan järjeksi savorules not on the market but in the wellfare-line :)

• Mies savosta kirjoitti:

Ei se ole suhteiden pula mikä estää ihmisiä ottamaan sinua töihin. Sitä kutsutaan järjeksi savorules not on the market but in the wellfare-line :)

Minun ei tarvitse tehdä töitä. Sitä kutsutaan nimellä SavoRULES is so fuckin rich and so you will be hes slave, little ugly dwarf.

• en ottaisi

Lukemani perusteella en ottaisi mihinkään töihin tuommoista äidin lellittyä pikku kultua.
      Työt pitää hommata itse tai sitten suhteilla joka on täällä tapana ja välttämätöntä.
      Pojukkisihan voi peseskellä niitä ikkunoita vaikka kotona niin oppii edes jotain. Ylioppilaspaperillahan ei ole työmarkkinoilla mitään painoa oli sitten Ällän tai Peen paperi.
      Armeijaan vaan kasvamaan mutta pitää muistaa ettei sieläkään vääpeli kuori pojallesi perunoita.

• mutta.............

Muuten oikein mutta yksi savonlinnalainen joka on vain ylioppilas on saanut jonkinlaisia töitä, hänkin tosin pääkaupunkiseudulta.
        Suhteellistahan sekin oli.

• Mies savosta
        mutta............. kirjoitti:

Muuten oikein mutta yksi savonlinnalainen joka on vain ylioppilas on saanut jonkinlaisia töitä, hänkin tosin pääkaupunkiseudulta.
        Suhteellistahan sekin oli.

että edes joku Savolinnalainen on saanut töitä ,uutenhan Savolinnalaiset ovat kuin savoRules työttömiä pennitömiä munattomia soskun kanta-asiakkaita

• täältä saanu
        Mies savosta kirjoitti:

että edes joku Savolinnalainen on saanut töitä ,uutenhan Savolinnalaiset ovat kuin savoRules työttömiä pennitömiä munattomia soskun kanta-asiakkaita

Eipä tämäkään 'lepakkomies' töitään täältä saanut. Ei vissiin luotettu missään.

• Ei oppi ojaan kaada

Taitaa olla katkeruuden leima.
        Jos joku on lahjakas ja hiukan erilainen.
        Todennäköisesti hän päätyy Haminaan.Ja huolehtii Naton päivinä Sinunkin turvallisuudesta. Koska hän on älykäs. Ole onnellinen. Äidithän tämän maan on aina pelastaneet. Et sinä onneton vouhkaaja

• Kööpenhaminaan.
        Ei oppi ojaan kaada kirjoitti:

Taitaa olla katkeruuden leima.
        Jos joku on lahjakas ja hiukan erilainen.
        Todennäköisesti hän päätyy Haminaan.Ja huolehtii Naton päivinä Sinunkin turvallisuudesta. Koska hän on älykäs. Ole onnellinen. Äidithän tämän maan on aina pelastaneet. Et sinä onneton vouhkaaja

Miksi tuo Haminaan päätyisi. Tuonsorttisethan ovat aseitakieltäytyjiä ja niiltä armeijassa pää vain sekoaisi kuin haminan kaupunki.
        Vai lieköhän kyseessä Kööpenhamina?

• työpaikan saa

Yl' oppilas paremman työpaikan saa,
      valkoisen lakkinsa myötä...
      Vaikka kielenkääntäjänä... jossakin teurastamolla.
      Täällä vain ei ole enää teurastamoakaan.
      Siksi minäkin vaivainen ylioppilas olen vailla työtä ja opiskelen... ehkäpä työttömäksi..

• ooooo

eurooppalainen tutkimus osoittaa että vain 90 prosenttia suomen lukiolaisista on homoseksuaaleja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      45
      2053
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1291
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      981
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe