kuinka pulmallista onkaan
löytää ne oikeat sanat
mitä oikein ujostelen
enhän varo arkuuden tähden
onko tässä vapaata
vastaan niin myöntävästi
että pelkään paljastavani
koko minun elämäni
olen odottanut sinua
minulla on sydämessä
paikka vapaana
sinulle
Onko tässä vapaata
16
490
Vastaukset
- padme_amidala
..et voi uskoa, että ajattelin äsken ihan samalla lailla noista oikeista sanoista *nauraa*
Noita runoja lennähtelee sormista vikkelämmin melkein, kuin ajatus ehtii kulkea, sitten yhtä pientä asiallista sähköpostia muotoilee livessä tuntikaupalla *huokaus* Täytyy vaan toivoa, että vastaanottaja on suopea lopputulokselle.
Runosi on oivallinen kuvaus varovaisesta etenemisestä sydämenasioiden suhteen. Pidin siitä kovasti, kiitos lukuhetkestä.
Vaan minun terävää silmääni et petä. Runoistasi on selvästi paistanut läpi se, että sydämesi on aikaslailla täysi ja varattu.
..poistuu äkkiä...kahvikupposen ääreen....- tomppa2006
...uskon tämän palstan ihmisten ajatusten olevan aika usein...
Näissä sanoissa.
Kiitos palautteesta.
- Minanoita
Sen oikean läheisyydessä
on vaikea löytää sanoja tai
saada niitä ulos itsestään =)))))
Tästäpä taas tykkäsin Tomppa!- tomppa2006
...ne sanat mitä pitäisi sanoa on aivan kielenpäässä ja hyvin tietää miten pitäisi toimia...
Mutta iskee kauhea ramppikuume.
Kiitos palautteesta.
...Tommy lisätään *King*...
Voiko ujo enää kauniimmin kertoa.
Oikean kun löytää , kolahtaa täysillä.
Hoviniiaus=)- tomppa2006
...niiaat niin nätisti, ihan tässä häkeltyy...
On vavisuttava hetki löytää se oikea, voisi sanoa niitä elämän upeita tunnelmia.
Kiitos.
- lindalinda1
vaan minä kun en usko ujouteesi Tomppa,
mutta toki myönnän, ettei oikeiden sanojen löytä-
minen ole miehelle jos ei aina naisellekaan help-
poa.
Ja kyllä maar oikealle voi paljastaa ihan sen
salaisimmankin sielun huoneen.
Nuin ajattelen minä.
Ja runostasi pidin.- tomppa2006
...tosiasiaa, mitä enemmän toisesta pitää...
Sitä vaikeampi asiaa on hänelle kertoa. Mukava on lueskella palauttettasi.
Kiitos.
- kaaru
iloinen velikulta
sai taas sanani laulamaan
rockia tai aariaa
ihan sama
hyvin Tomppa svengaili:)))- tomppa2006
...tähän on hyvä istahtaa hetkeksi...
Palautteesi ääressä on hauska olla, tässä viihtyy mukavasti. Kiitos.
- Keltainen-toukokuu
.. eivät aina riitä tulkintaan, onneksi elävässä elämässä on mahdollista tulkita toista ihmistä myös eleiden välityksellä. Kirjoittaessaan joutuu käyttämään paljon enemmän sanoja saadakseen aikaan saman vaikutelman. Oikein informatiivinen tämä runosi, on mukava lukea tällaista herkkää kerrontaa.:)
- tomppa2006
...taas kerran runoa kirjoittaessa saman asian...
Olin pohjistanut huolella kaikki tapahtumat, kunnes huomasin että menee liian yksityiskohtaisen vaikeaksi. Ei muuta kuin lähes kaikki pois ja jäljelle jää perusrunko. Näin on useimmiten mielestäni paras.
Kiitos palautteesta.
- mertenprinsessa
muisteletkohan
kosioretkeäsi?
Mukavaa kerrontaa, Kiitos *T sinulle. : )- tomppa2006
Kyllä, tässä oli kyse kosioretken muistelusta. Nainen teki aloitteen, mutta olin kyllä satatäysillä mukana, heh. Kiitos palautteesta.
- *MURUKULTA*
.."olen odottanut sinua
minulla on sydämessä
paikka vapaana
sinulle"
Voiko tuota enää tyhjentävämmästi sanoo! :)
Pidin sanomasta ja tekstin pienestä 'arkuudesta' sanoa toiselle jotain noin tärkeää.
Kiitos tästä ja Murukullan vilkutus lumisateen keskeltä sinne pvääsi tomppa! :)- tomppa2006
...jotkut ihmiset tuntuvat heti tutuilta, on siinä tilanteessa tavattomasti jännitteitä mukana...
Kiitos sanoistasi Murukulta. Asumme selvästi eri puolilla Suomea. Ei ole täällä eteläisimmässä osassa Suomea satanut lunta koko viikkona.
*hymyilee*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889