tälle palstalle. Turhat narinat pois ja OJENNUS!
Minusta tuli PUOLUSTUSMINISTERI
36
1090
Vastaukset
...Jo odotettu *hymyilee*
Kohta 4 v lapsenlapseni sanoo: Jos et kiusaatte mua , pistän teidät jäähylle.
Mikä sinun toimintamalli , entä avoimet virat?
Sinusta tulee paras puolustusministeri,saat ääneni.=)- Putkivalo
Hyvin sanottu 4-vuotiaalta!
Jermun toimintamalli taitaa olla "hyökkäys on paras puolustus" :)) Putkivalo kirjoitti:
Hyvin sanottu 4-vuotiaalta!
Jermun toimintamalli taitaa olla "hyökkäys on paras puolustus" :))...Kuinka ase ladattu täysin panoksin.
Mutta naatitaan , naatitaan ennenkuin laakasee=)- Putkivalo
KrisseLinnanneito kirjoitti:
...Kuinka ase ladattu täysin panoksin.
Mutta naatitaan , naatitaan ennenkuin laakasee=):))) niin, aattele jos se ampuukin suutareita.. Sana antiklimax vilahti silmissä :))
- Jermuxi tms.
täällä mitään virkoja jaella, ne otetaan ja sitten tulee ennenpitkää tappelus ja vahvin voittaa.
- Jermuxi tms.
Putkivalo kirjoitti:
:))) niin, aattele jos se ampuukin suutareita.. Sana antiklimax vilahti silmissä :))
Minkä takia niinkin loisteliaan ammattikunnan edustajia pitäisi ammuskella. Hävetkää! Tässä ruveta mitään suutareita rääkkäämään.
- miljoonapulu
Minä ainakin kelpuutan sut Puolustusministeriksi tälle palstalle!
Sinä varmasti sovit Puolustusministeriksi.
Minun ääneni ainakin saat.- Jermuxi tms.
Virka on minun ja vain minun. Otin sen pois poikkeen ja siinä ei tirinät auta. Kjäh!
- miljoonapulu
Jermuxi tms. kirjoitti:
Virka on minun ja vain minun. Otin sen pois poikkeen ja siinä ei tirinät auta. Kjäh!
minuul mistä toi kjäh sanonta on peräisin mikä tarkootus?
Lobbukeveennys, ken ties.. - Jermuxi tms.
miljoonapulu kirjoitti:
minuul mistä toi kjäh sanonta on peräisin mikä tarkootus?
Lobbukeveennys, ken ties..Se on loppukeihästys. Tietäväisen pikku köhäisyn ja naurahduksen välimaastoon asettuva joitakin suunnattomasti ärsyttävä merkkijono, joka sitten poikii lisää avautumista ja siihen voi jälleen kerran heittää pahat pannuun. Helppoa, eikö totta?
- tomppa2006
...haluan sinun tietävän, että seison sanojesi ja tekojesi takana...
Onneksi olkoon!- Jermuxi tms.
Luulis kunkun etustavan sopivaksi katsomallaan tavalla ja sil tappaa...Lähes nyt siitä hus hus.. tarttee katos tehdä puolustustratekiaa ja sullakin olis niinku etustamista. Kjäh!
- gg-10
Olen ehdottomasti nimityksesi takana. Narisijat jääköön oppositioon.
- Jermuxi tms.
Mä äänestin itse itseäni ja se riittää. Siinä olet sitten oikeassa, että pulinat pois. Kjäh!
- Putkivalo
kukaan uskalla kai hanttiinkaan laittaa :))
Oisko sihteerin virka avoinna? Osaan lukea ja kirjoittaa sekä laskea kymmeneen.- Ilolias Rohmantti
kyllä ministerin sihteerille riittää muodollinenkin pätevyys ;)
sulla näköjään toi kymmen järjestelmä pelaa, mä pääsen kahteen kymmeneen, otan valpaat avuks ;)
ministerille se perversiyden huippu on kun sotkeutuu omiin papereihinsa, toisilla taas kun sotkeutuu omiin jalkoihinsa saati näppäryyteensä.
mikäs se sun huippu nyt olikaan ;) - Putkivalo
Ilolias Rohmantti kirjoitti:
kyllä ministerin sihteerille riittää muodollinenkin pätevyys ;)
sulla näköjään toi kymmen järjestelmä pelaa, mä pääsen kahteen kymmeneen, otan valpaat avuks ;)
ministerille se perversiyden huippu on kun sotkeutuu omiin papereihinsa, toisilla taas kun sotkeutuu omiin jalkoihinsa saati näppäryyteensä.
mikäs se sun huippu nyt olikaan ;)on kahvinkeitto, tai ainakin saan kahvista vahvaa.
Vaude, sä oot niin notkea että kahteenkymmeneen yletyt :))
Mä en tiiä meniskö muodolliset pätevyydet kuten hame hukkaan tuon mini-sterin kanssa, kun se aina kehuu kuinka saa juosta naisia karkuun ;)) Vetäiskö hakemuksen pois sittenkin? Et sää tarvii sihteeriä? - Ilolias Rohmantti
Putkivalo kirjoitti:
on kahvinkeitto, tai ainakin saan kahvista vahvaa.
Vaude, sä oot niin notkea että kahteenkymmeneen yletyt :))
Mä en tiiä meniskö muodolliset pätevyydet kuten hame hukkaan tuon mini-sterin kanssa, kun se aina kehuu kuinka saa juosta naisia karkuun ;)) Vetäiskö hakemuksen pois sittenkin? Et sää tarvii sihteeriä?no senhä täytyy olla aika peto, jos noin käy ;)
olisit listallani ykkösenä, mutt määrärahat ei anna myöden, rekry kielto vissiin päällä?
sitä paitti muodollisesti pätevän kanssa ei tuu työ-hommista mittään ;)
listasta tuli mieleen että -80 luvulla oli listaykkösenä volga volga
mosse mosse ruostetta helmassa sitä ei voi korjata hah hah hah hah haa.
volga volga naapurini osti sen hah hah hah hah haa hei!
ja jatkuu se viimeksi nauraa, joka hitaimmin ajattelee
humalassa otin velgan, ja ostin sillä volgan
koskaan en voi ajjaa, juon vain keskikaljaa
ulosottomies vei volgan, koska maksanut en mä velgaa....
itku pitkästä ilosta, mutta toisaalta joskus se ruoste on parempi autossa kun....
http://lada1970.1g.fi/kalusto_mu-874_menu.html
miksi lata, no tarviihan puolustusministerin osallistua säästö talkoisiin ja käypihän se melkein panssarivaunusta jos tiukalle vetää ;) - Putkivalo
Ilolias Rohmantti kirjoitti:
no senhä täytyy olla aika peto, jos noin käy ;)
olisit listallani ykkösenä, mutt määrärahat ei anna myöden, rekry kielto vissiin päällä?
sitä paitti muodollisesti pätevän kanssa ei tuu työ-hommista mittään ;)
listasta tuli mieleen että -80 luvulla oli listaykkösenä volga volga
mosse mosse ruostetta helmassa sitä ei voi korjata hah hah hah hah haa.
volga volga naapurini osti sen hah hah hah hah haa hei!
ja jatkuu se viimeksi nauraa, joka hitaimmin ajattelee
humalassa otin velgan, ja ostin sillä volgan
koskaan en voi ajjaa, juon vain keskikaljaa
ulosottomies vei volgan, koska maksanut en mä velgaa....
itku pitkästä ilosta, mutta toisaalta joskus se ruoste on parempi autossa kun....
http://lada1970.1g.fi/kalusto_mu-874_menu.html
miksi lata, no tarviihan puolustusministerin osallistua säästö talkoisiin ja käypihän se melkein panssarivaunusta jos tiukalle vetää ;)se ministeri, sitä petoa ajattelin, mikä lie hukka :)
Ja on se Ladakin, muistan että joskus oli joku fiiu joka oli ihan ladan näköinen. Vai oliko se toistepäin..
Volga onkin (olikin) muuten upean näköinen :)) siinä olis sitä kiiltävää ja nahkaa mitä sä et harrasta ;))
http://www.quartzcity.net/wp-content/uploads/blogpicts/volga_coupe.gif - Jermuxi tms.
Mut ei kai se nyt millään sihteerin vakanssilla kulje...Se on joku adjutantti tai joku alivaltiosihteeri katos. Palkka sen mukaan.
- Ilolias Rohmantti
Mitä yhteistä on puolustusministeri Donald Rumdsfieldillä, presidentti George Bush nuoremmalla ja varapresidentti Dick Cheneyllä, mutta erottaa heidät rauhankyyhkynä pidetystä ulkoministeri Colin Powellista?
Kolme ensin mainittua ei ole osallistunut yhteenkään sotaan, mutta Powell - afro-amerikkalaisena - on joutunut sen tekemään. Muut saivat vapautuksen terveydellisillä ja muilla tekosyillä, perityn varallisuutensa sekä isiensä hyvien suhteiden ansiosta.
Jatkokysymys;
Mitä näyttöä jermuxilla on hoitaa vaativaa puolustusministerin virkaa, sotilaallinen koulutus kenties, hyvä pakki eli puolustaja tai sisuskalut vai asianajaliiton lakimieskoulutus? Se on vaativaa hommaa hoitaa niitä "lähitaisteluita", kiihottum...eiku kiihottaja joukkojen kaitsemista ja välttää "miinaan astumista".
Lopuksi, mä en kysy miten jermulta käy rock&roll vaan, että miten hän kestää votkoo, se on päästä kiinni, kun ulko-suhteita hoitelee?- Jermuxi tms.
Hakkiksen talvisodan veteraanilta ei näyttöjä kysele kuin tietämättömät. Loppu!
- kanssa ammatinvalinta
Mitä maata oikein puolustat vai puolustat ihan muuten vain?
Onhan Suomessa ollut ainakin kaksi puolustuministeriä, joilta ei kovin suurta sotilasarvoa siihen hommaan vaadittu.
Ensimmäinen taisi olla pian sodan jälkeen nostomies Emil Skog. Ei ollut ikinä käynyt lähelläkään mitään kasarmia.
Toinen Elisabeth Rehn. Se vieraili kuitenkin lentotukikohdassa ja halusi kokeilla lentämistä. Ei muuta kuin rytkyt päälle, kypärä päähän ja selitys, tuo reppu on laskuvarjopakkaus. Nykäiset vain tuosta narusta ja hyppäät, jos satutaan tippumaan.
Lentäjä taisi vähän piruilla. Vetäisi ennen laskeutumista muutaman kierteen. Satuin näkemään, kun arvoisa puolustusmisteri sitten hoippui vihreänaamaisena alas oksentelemaan.
Eli älä ala ainakaan kovin uteliaalla mielellä puolusmisteriksi. Ala vaikka hevosottolautakunnan puheenjohtajaksi kuntaan, jos selainen sattuisi vielä jostain löytymään. Sotainen ammatti sekin, kun piti taloista kerätä rintamalle joutilaampia hevosia tykkien vetoon.- Jermuxi tms.
Parempia opastuksia antaa selkeästi vaikkapa opaskoira ja valkea tikku. Kjäh!
- Conan OBrien
Kersantti OBrien ilmoittautuu..
- Jermuxi tms.
täällä tarvitaankin reippaita sanailijoita, eikä mitään tyhjän pillittäjiä.
Varusvaraston kautta mars. Iskun- ja kahvinkestävä näppis, hiiri (jollei peräti teholastutettu rotta) ja pomminkestävä hiirimatto hakien..Mars mars!
- ...ngg
Se on sitten
Asshnnntoo!
Prälleppoestu!
Huommjjoo!
Rviinnjrrsty!
Vasn, Vasn, Vasnkakskolmee!
Sunfaraa sunfaraa sunfrarallallallallei.
Aloitin suomalaisen short-talkin käskystä.
Ostatko vokaalin?- Jermuxi tms.
Eikä huojuta rivissä! En osta mitään, varusvarastolta saa kaiken tarvittavan kuittausta vastaan.
- ...ngg
Jermuxi tms. kirjoitti:
Eikä huojuta rivissä! En osta mitään, varusvarastolta saa kaiken tarvittavan kuittausta vastaan.
jossa joutuisi vielä kuittaamaan. Eihän se Lehto-
kaan pyytänyt, otti vain.
Äläkä sie luti, kuule, pistä seisomaan kovennet-
tua!
Entä silli? Myytkö?
- Sinusta tuli
Sinusta tuli kanisteri.
- miljoonapulu
Miten ihmisestä voi tulla kanisteri? Oletko taikuri kun taiot ihmisestä kanisterin?
- Jermuxi tms.
Mutta kukin on onnellinen valitsemallaan tiellä, tai tienpohjana.
- jiweXXX
paijerilaisen pilsnerin :=)
must tais tulla apulais sellainen tjn- miljoonapulu
Taidanpa hakea lonkeron jääkaapista.
- puolustusministeri...
Kyllähän tämän palstan geopoliittinen asema jonkun tarvitseekin suojaamaan palstalaisia vihamielisiltä aineksilta, onnea matkaan
- miljoonapulu
Niin juuri on. Aiwan asiallinen toteamushan tuo on.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899