Kerimäellä kaksi henkilöä murhanneen miehen luovutus Venäjältä siirtyy hamaan tulevaisuuteen.
http://www.ita-savo.fi/Uutiset/8858680.html
Tuplamurhaajan luovutus siirtyy
11
759
Vastaukset
- kuuluisa
nimimerkki SavoRULESkin ole runoillut asuvansa Kerimäellä?
Voiko Kerimäen väki huonosti, kun kaikkea tällaista saa etelä-savolaisista lukea, joko Itukasta tai SavoRULESina kirjautuneen tai kirjautumatta jättäneen kirjoituksian?:)- on hataraksi
SavoRULES kirjoitti:
Sori vaan. Ennemmin otan niskalaukauksen.
käynyt, kun muistan taannoin taannoin palstalla ilmi olleita (hupi?)kirjoitusketjuja, joissa NIMIMERKKI SavoRULES kehuskeli laajoja mansikkatiluksiaan Kerimäen synkissä korvissa.
Ehkä juuri Sinusta en tainnut mitään mainita, vai mainitsinko?
Tosin viimeksi eräs SavoRULES-nimimerkki kehuskeli olevansa jopa savonlinnalainen Adonis - tai jotain. Tuli esittelemään sitä ihteään, pohlakka kun siitäkin on.
Kirjoitukset ovat ristiriitaisia nimimerkki savorulesillakin, oikeinkirjoituksesta nyt myöskään kenenkään muunkaan kirjoituksissa puhumattakaan.
Luulen, että olen sitä jollekulle aikojen saatossa jo tarjonnutkin.
Vieläkö rulesina pidät muuten sellaisesta hevistä, joka naapureitakin häiritsee (jos sellaisia laajojen tiluksiesi äärilaidoiltakaan löytyy).
- pitäkööt hyvänään
Miksi se tänne pitäisi saada elätettäväksi. Olkoon siellä mihin meni, vaikka Siperiassa loppuikänsä.
Tuskin siellä ilmaiseksi saa loisia, laittanevat töihin leipänsä eteen vaikka Nagant'in tehtaalle koeradan päähän... - vähempää
Eipä vois vähempää kiinnostaa... LOL, jääköön Venäjälle.
- vauvan kiduttaja
taitaa jo nauttia vapaudesta
- Mievuan
vauvan kiduttaja kirjoitti:
taitaa jo nauttia vapaudesta
Juttu kesken vielä !
- ooooo
Mievuan kirjoitti:
Juttu kesken vielä !
suomen laki on unohtanut että rikkeestä pitää tuomita,ei palkita.
- wiiwimo
nyt on kyllä jääny varmaa lehet lukematta ko en oo tästä tapauksesta koskaan kuullukkaan. siis kerimäellä? täällä keskellä ei mitään? vaikka oonki nuori(melekeinpä nuori aikuinen.. :D ) ja liikun paljon tässä kirkolla en oo koskaan oikeesti kuullu tästä! onks tän tapahtumisesta kauankin?!
ja miun mielestä kerimäki ei oo mikään huonompi paikka! täällä asuu mukavaa väkeä (ainakin suurinosa)ja kauppoja on ihan tarpeeks. et mikään peräkylä tää ei kyllä ihan ole. tosin ei siitäkään kaukana.
voin kuitenkin ylpeänä sanoa olevani KERIMÄKELÄINEN NUORI! - lautturii
savonlinna kesamonsaari
- Tietoa tapauksesta:
Itä-Savon linkki ei toimi, mutta kyseessä on varmaankin tämä rotta:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=240412
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899