olen saanut

pennun niin

voisitteko kertoa kaikkee olennaista miten hoidetaan ja opetetaan ja kaikkein tärkein että saako viedä pitkille lenkeille minkä ikäsenä? nyt on 4kk ikänen.. käytänkö aluks vaa pihassa vai vsaako kävelyttää jo? kiits vastauxista :D

söpöii näy mäykät kyl on ♥♥!

5

604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin...

Voi mäykkyparkaa, jos vanhempasikaan eivät osaa noihin ihan peruskysymyksiin vastata.

Juttele ensin vanhempiesi kanssa ja jos eivät osaa vastata:

a) ota niitä korvasta kiinni ja taluta kirjastoon lainaamaan muutama sopiva aiheeseen liittyvä kirja

b) pyytäkää tietoa henkilöltä jolta koiran ostitte - näinhän teette silloinkin kun ostatte kaupasta jotain joka ei toimi tai jota ette osaa käyttää

• ooo vanhempia

enää asun omas kämpäs..ja kokemust o koirista mut ei näin pienistä... :D eli voisko joku ny saatana vastata että saako viedä pitkälle lenkille vai ei ja minkä ikäsenä saa

helvetti soikoo

• mäyriz

Pitkille lenkeille vasta joskus vuoden ikäisenä, jotta luusto on täysin kehittynyt. Koirasi on nyt 4kk, varmaan rokotuksen yhteydessä voit kysyä eläinlääkäriltä varmistuksen asiaan. Siis jos et vielä ole ehtinyt 16 viikon rokotuksessa käyttämään.

• keuruu

Hei vaan kyllä 4kkauden ikäistä pentua voi lenkittää noin 5oo metrin lenkejä ja kyllä pentu ilmaisee milloin ei jaksa kävellä.itselläni on myös 4kkauden ikäinen pentu.hyvin kävelee tuon matkan toisten aikuisten koirien kanssa.pikku hiljaa pisennetään kävely matkoja.siis lenkitys pennun ehdoilla.meneppä vaikka keväällä koira kouluun siellä saat opetusta miten pentua koulutetaan.hoito vinkit kyllä antaa pennun kasvattaja.hyvää talven jatkoa pentusi kanssa.

• vie se onneton pentu takais...

Söpöys ei ole peruste pennun hankkimisella.
      Millä helvetin eväillä olet sitä aikonut hoitaa?
      Järkeä ei tunnu olevan sulla ainakaan.
      Vie se pentu takaisin, mitä olet sen " saanut"!
      Ja osta tilalle tiimarin koira!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1496
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1258
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      988
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      940
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      853
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      832
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      814
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32