Hyvä drinkki on mielestäni tämä; aprikoosibrandya spritellä.
Mikä hyvä drinkki teidä suosikki?
Hyvä drinkki
27
1365
Vastaukset
- Jermuxi tms.
Tai "Mohitos" jossain savossa. Limemehua, limeviipale, mintunlehtimurskaa, jäämurskaa, ruokosokeria ja rommia...Ei liian hapan, ei liian makea...
- miljoonapulu
Kuulostaa hyvältä.
On ollut vakiodrinkki jo jonkin aikaa.
- miljoonapulu
Mitä sisältää? Nimi ei sano mulle mitään.
- ...ngg
juotavan limetin kylkiäisinä mutrunaaman tiskin
toisella puolella.
Kelpo hellejuoma. - miljoonapulu
...ngg kirjoitti:
juotavan limetin kylkiäisinä mutrunaaman tiskin
toisella puolella.
Kelpo hellejuoma.Hm. Pakko taas kysyä; mikä on cr?
miljoonapulu kirjoitti:
Mitä sisältää? Nimi ei sano mulle mitään.
- ...ngg
miljoonapulu kirjoitti:
Hm. Pakko taas kysyä; mikä on cr?
Caipiroska on "bilejuoma", koska sopii kuumiin
iltoihin jäähdykkeeksi. Se ei ole trooppinen
juoma vaan silkka votkasekoitus, jota maustetaan
vihreällä limetillä, sokerilla ja pieniksi pa-
loiksi murskatulla jäällä.
Se on erittäin mieto alkoholijuoma nopeasti
liukenevan jäämurskan vuoksi ja uskallan väittää,
että se on yksi tehokkaimmista tavoista nylkeä
juova asiakas, koska siitä ei tule nopeasti hu-
malaan. Siitähän tarkoitushakuisuus korostuu -
humalahakuisuus juottolan eduksi. Ongelma on
sen vaivannäköä tuottava valmistus. Useimmat
baarimuijat näyttävät vinoa naamaa juuri sen
vaivalloisuuden vuoksi.
Se on kuitenkin alkoholijuomaksi "virkistävä".
Kaikki eivät osaa valmistaa sitä pehmeäksi vaan
usein limetin kirpeys saattaa häiritä makunautin-
toa.
- mianainen
Viskiä, banaanilikööriä ja kolaa
- miljoonapulu
Jälleen namin kuuloinen drinkki.
Silloin harvoin kun ulos menen tilaan kaljaa tai lonkeroa mutta seuraavaksi kun ulos menen niin vaihteeksi jotakin muuta.
- mianainen
talvi iltoihin sopii erinomaisesti, minttulikööriä/minttuviinaa ja kuumaa kaakaoa, lämmittää ihanasti.
- miljoonapulu
Minttu ainoastaan minttulehtinä muuten ei. Anis ja minttu ei kolahda viinaksina.
Kaakao oli paras osuus tuossa. Kaakao on rakastamani juoma...
on pelkkä hyvä viski, ei mitään "lasten juomia";)
- miljoonapulu
viski on vähän väksää mun makuuni. Suomi viina kyllä snapseina menee hyvin kurkusta alas sellaisenaan. Nyt just täl hetkel niin mietoa ku lonkeroa.
Viimeistään maaliskuussa jonain lauantaina tai perjantaina kunnon känät ja sit seuraavaks vappuna. miljoonapulu kirjoitti:
viski on vähän väksää mun makuuni. Suomi viina kyllä snapseina menee hyvin kurkusta alas sellaisenaan. Nyt just täl hetkel niin mietoa ku lonkeroa.
Viimeistään maaliskuussa jonain lauantaina tai perjantaina kunnon känät ja sit seuraavaks vappuna.ja ponu on vähän väksää;)
"Perseet olalle" meininki on jäänyt sinne nuoruuteen, ihan vaan kohtuudella niin välttyy ikäviltä aamuiltakin.
Mutta voihan se tehdä ihan hyvääkin silloin tällöin vähän nollata, kunhan pysyy itse isäntänä ja se nollausaine vain renkinä.- miljoonapulu
mies-vm56 kirjoitti:
ja ponu on vähän väksää;)
"Perseet olalle" meininki on jäänyt sinne nuoruuteen, ihan vaan kohtuudella niin välttyy ikäviltä aamuiltakin.
Mutta voihan se tehdä ihan hyvääkin silloin tällöin vähän nollata, kunhan pysyy itse isäntänä ja se nollausaine vain renkinä.väksää juomaa joita mainitsit. Enkä aio maistaakaan.
Noin se on kuten lopussa mainitsit.
Mulle ei maistu niin paljon, että nollausaineesta tulisi isäntä.
Harvemmin tulee juotua "kunnolla".
Ja hyvä niin. ;)
- HiljaR
Cuantröö tai mitenkä se kirjoitetaan - jota ei kovinkaan montaa voi ottaa. Imelää, mutta hyvää.
Ja silloin joskus ennen muinoin chartröö ja marttinekin sekoitus... tujua mutta maukasta nautittavaksi.- miljoonapulu
tuohon ehdotukseesi mitään.
Enkä tiedä tuollaista sekoitusta mitä sanoit.
- gg-10
Amer. viski, Jack Daniel's
- miljoonapulu
Hm. Väksää sellaisenaan, mutta millaisen drinkin tuosta ja jostain muusta nesteestä saisi?
- Laina Kuitti ;)
suolareunuksella, hyvin tehtynä. Aito sitruunamehu, ei mikään ällö esanssiäklötys. Coctail-lasista. Harvoin juotuna, hyvässä seurassa;) Teguilaaaa... ;) cha cha...
- miljoonapulu
Tuon tilaan ihan ekaksi vappuna baarissa.
- Conan Obrien
peruskossu vedellä on paras..
- miljoonapulu
Tuota tilaan sitten toiseksi :) vappuna baarissa lienee sekin tapahtuvan :)
- gg-10
Join äsken pullollisen cokista.
- miljoonapulu
Jaaha. Muttei toi oo drinkki.
Janosta riippuen tämä sekoitus maistuu drinkkinä tai boolina.
Mansikka-mustikka mehua
Spriteä
Pakastemarjoja (mansikka, mustaherukka)
Hyvää ja kaikille sopivaa, ikään katsomatta ;)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652349En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos331745- 101584
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681387- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009