4.10. 2008.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000038359790#22000000038359790
Voisin tehdä taas jos halukkaita ilmaantuu, ku en jaksa baariinkaan nyt lähteä.
Tämän oon tehny viimeks
81
1568
Vastaukset
- orpana-67
vai kännianalyysi...Antaa tulla vaan :)
ku mä en oo oikein kerenny sunkaan kommentteja lukea, mut sellane käsitys on, et tykkäät uida syvällä ja se ei oo oikein mun juttu...
- orpana-67
relaxed_eyes kirjoitti:
ku mä en oo oikein kerenny sunkaan kommentteja lukea, mut sellane käsitys on, et tykkäät uida syvällä ja se ei oo oikein mun juttu...
mut aina nousen pintaan haukkomaan happea välillä :)
- NevilleR
sellainen pieni pelko persiassa että sä et ole vielä ihan valmis tuohon. Am I right or am I right?
/Nevmut kyllä sen jälkeen alkaa irtoomaan pikkuhiljaa, siihen saakka kunnes mäsähdän.
Eli, olette oikeassa.
- NIIN ?
saataisko tällanen ?
- NevilleR
viä. All we need is just a little patience...
/Nev eetä voisinkin tässä aloittaa susta. Mä pidän susta, vaikka en aina pidäkään sun tyylistä, se on jopa liian suorasukainen ja loukkaa ihmisiä, vaikkakin sanot ja nostat pöydälle ihan aiheellisia asioita. Hieman, mut ei kuitenkaan paljoa hienovaraisuutta toivoisin.
Mut, sä oot kyllä jättänyt jalanjälkesi palstan historian kirjoihin.- sitten meitä
relaxed_eyes kirjoitti:
eetä voisinkin tässä aloittaa susta. Mä pidän susta, vaikka en aina pidäkään sun tyylistä, se on jopa liian suorasukainen ja loukkaa ihmisiä, vaikkakin sanot ja nostat pöydälle ihan aiheellisia asioita. Hieman, mut ei kuitenkaan paljoa hienovaraisuutta toivoisin.
Mut, sä oot kyllä jättänyt jalanjälkesi palstan historian kirjoihin.on kax.
ja mä oon se ystävällisempi. - juurikin._
NevilleR kirjoitti:
viä. All we need is just a little patience...
/Nevhalusi päästä analysoimaan .. jotenkin näin :D
http://www.youtube.com/watch?v=9bHJG4aJxAU
Pääsee kännin varjolla "analysoimaan" halukkaita.
Huomenna voit sanoa että kännikala kirjoitti, et sinä. ;-)- NevilleR
relaxed_eyes kirjoitti:
tää on mulle varmasti hyödyllisempää kuin niille joista analyysin teen.
veteen piirretty viivahan tosta väkisinkin nousee mieleen... Hä?
/Nev relaxed_eyes kirjoitti:
tää on mulle varmasti hyödyllisempää kuin niille joista analyysin teen.
:-D
NevilleR kirjoitti:
veteen piirretty viivahan tosta väkisinkin nousee mieleen... Hä?
/Nevmä nään tästä ketjusta, että kuinak sinut itteni kans oon. Jos mun käytös nikkejä poikkeaa normaalista vrt. tämä ketju, ni mettäs oon.
- thin.ice
joo, mulle kans. Oma analyysi on että kohta nukkumaan...
susta oikein mitään...just eronnut? Hieman kenties hukassa ja etsimässä itseäsi ja selitystä sille mitä oikein tapahtui...?
En tiedä, mut hyvää yötä kuitenkin.- thin.ice
relaxed_eyes kirjoitti:
susta oikein mitään...just eronnut? Hieman kenties hukassa ja etsimässä itseäsi ja selitystä sille mitä oikein tapahtui...?
En tiedä, mut hyvää yötä kuitenkin.juu, just eronnu. Mut nyt en enää oo hukassa vaan ihan just missä pitääkin ja tulen tekemään ihan mitä haluan. Lähinnä ihmettelen miksei tehty tätä jo aikaisemmin...
- zisel
Täähän on mielenkiintosta! :) Kiitos!
Sä annat meille paljon vähemmän kuin mihin susta olisi. Mutta, sulla on siihen syysi varmasti. Minä kuitenkin pidän siitä, että pyrit pitämään palstaa pinnalla.
Mä uskon siihen, että annat itsestäsi tietyllä tapaa aikapljonkin erilaisen kuvan siitä mitä olet ja toisinkuin yleensä, teet sen tietoisesti.- zisel
relaxed_eyes kirjoitti:
Sä annat meille paljon vähemmän kuin mihin susta olisi. Mutta, sulla on siihen syysi varmasti. Minä kuitenkin pidän siitä, että pyrit pitämään palstaa pinnalla.
Mä uskon siihen, että annat itsestäsi tietyllä tapaa aikapljonkin erilaisen kuvan siitä mitä olet ja toisinkuin yleensä, teet sen tietoisesti.vai sellanen mielikuva :) Kiitos vaan taas!
- maksaa ??
tuleeko maanantai gallup ensin ?
- oisit kertonu
relaxed_eyes kirjoitti:
pitäähä mun ny juodaki täs jotai. Eihän täl ole mitään virkaa jos selvinpäin tekisin.
aikataulun. Eihän yrittäjään voi ottaa hommaa ja sanoa et se valmis ku mä oon kännis.
NIIN ? oisit kertonu kirjoitti:
aikataulun. Eihän yrittäjään voi ottaa hommaa ja sanoa et se valmis ku mä oon kännis.
NIIN ?mä kölähdän. On muitakin ajan määritteitä kuin normikello.
Olit sä se kiltti vai tuhma?- tee n y
relaxed_eyes kirjoitti:
mä kölähdän. On muitakin ajan määritteitä kuin normikello.
Olit sä se kiltti vai tuhma?ainaki pari analyysii, eihän tästä muuten mitään tuu.
- NevilleR
relaxed_eyes kirjoitti:
pitäähä mun ny juodaki täs jotai. Eihän täl ole mitään virkaa jos selvinpäin tekisin.
silmät liikkuu. Ja sitten se analyysi, s'il vous plait?
/Nev NevilleR kirjoitti:
silmät liikkuu. Ja sitten se analyysi, s'il vous plait?
/NevSä oot aina tyylikäs, koskematon, yläpuolella. Positiivisella tavalla.
tee n y kirjoitti:
ainaki pari analyysii, eihän tästä muuten mitään tuu.
niitä vääntelen.
*huh*- NevilleR
relaxed_eyes kirjoitti:
Sä oot aina tyylikäs, koskematon, yläpuolella. Positiivisella tavalla.
"...talletti nämä sanat sydämeensä ja tutkiskeli niitä...". Bonne nuit,
/Nev
- cookos
niin sanoit. onhan se aika oikein..niin teen. Koitan peilala itseäni muiden kautta.
En taida uskaltaa ottaa vastuuta.- cookos
...........
- Marie-Cecile
kerro xD
- metsäporowaara
ihuna :)
mä oon vaan niin pahoillani siitä, etten ole sun kans keskutellu viimeaikoina...ja se on mun tyhmyyttä..
Mutniin, sä vaan oot niin paras.- Marie-Cecile
metsäporowaara kirjoitti:
ihuna :)
ja kumarran
- Marie-Cecile
relaxed_eyes kirjoitti:
mä oon vaan niin pahoillani siitä, etten ole sun kans keskutellu viimeaikoina...ja se on mun tyhmyyttä..
Mutniin, sä vaan oot niin paras.kuule ihan ymmärrettävää. :)
(ja kiitän arviosta, lyhyt ja ytimekäs)
- KoppavaHoro
sainhan jo analyysin, jossa minut todettiin vetkuttelijaksi (vaimikäsenytoli).
Sitähän se on, kun tekee kokopäivätyötä ja opiskelee yliopistolla. Taidan olla siipeilijä ja laiskuri pahimmasta päästä ja tätä syvästi häpeän.
Onneksi olen myös tyhmä kuin saapas, koska en ole käynyt kauppaopistoa enkä auskultoinut, joten en täysin ymmärrä omaa pahaa oloani, sillä en ole ottanut opikseni.
Onneksi on tämä palsta, en tiedä mihin itsetuntoineni muuten joutuisin..!- jokaisen
sanan tilannut ja ansainnut
- KoppavaHoro
jokaisen kirjoitti:
sanan tilannut ja ansainnut
keskiarvo vai?
Kun mä olen kaikkea saappaasta huippuälykkääseen ja nämä kaikki siis tuntemattomien toimesta. Pitäisikö ihan ottaa itseensä?
Ja mitä mä olen tehnyt "ansaitakseni" kaiken paskan? Olisiko pitänyt valehdella? Seko ihmisestä tekee hyvän ja arvostusta ansaitsevan?
Vai oisko pitänyt nuolla SUN persettä, olla sun kanssa samaa mieltä, koska SINÄ olet oikeassa?
Joopa joo ja tukehdu paskaasi. mut emmänyt enää estele.
Miksi teet marttyyrin ittestäs? Kenen eteen sinä uhraudut? Minkä asian vuoksi?- NevilleR
Sinä olet tähti!
/Nev - sulla...
KoppavaHoro kirjoitti:
keskiarvo vai?
Kun mä olen kaikkea saappaasta huippuälykkääseen ja nämä kaikki siis tuntemattomien toimesta. Pitäisikö ihan ottaa itseensä?
Ja mitä mä olen tehnyt "ansaitakseni" kaiken paskan? Olisiko pitänyt valehdella? Seko ihmisestä tekee hyvän ja arvostusta ansaitsevan?
Vai oisko pitänyt nuolla SUN persettä, olla sun kanssa samaa mieltä, koska SINÄ olet oikeassa?
Joopa joo ja tukehdu paskaasi.Miksi niin vihainen?
Etkö tosiaan ymmärrä mikä sinussa ärsyttää ihmisiä? Vai ärsytätkö tahallaan? - KoppavaHoro
relaxed_eyes kirjoitti:
mut emmänyt enää estele.
Miksi teet marttyyrin ittestäs? Kenen eteen sinä uhraudut? Minkä asian vuoksi????
Minä toistan oppimaani. Osoitan, että tyhmä ja ruma saapas yrittää olla vähemmän tyhmä ja ruma. Mitä vikaa siinä on?
Maailma pelastuu, kun mä olen vähemmän tyhmä. Ja se onneksi tapahtuu sormea napsauttamalla, kun vain saa kunnon opetuksen. KoppavaHoro kirjoitti:
???
Minä toistan oppimaani. Osoitan, että tyhmä ja ruma saapas yrittää olla vähemmän tyhmä ja ruma. Mitä vikaa siinä on?
Maailma pelastuu, kun mä olen vähemmän tyhmä. Ja se onneksi tapahtuu sormea napsauttamalla, kun vain saa kunnon opetuksen.ei tunteissa mitään pahaa ole, mut asiatkin vois ottaa vain asioina. Oletsä kännissä?
- KoppavaHoro
sulla... kirjoitti:
Miksi niin vihainen?
Etkö tosiaan ymmärrä mikä sinussa ärsyttää ihmisiä? Vai ärsytätkö tahallaan?Niin metsä vastaa...
Ymmärrän kyllä mikä ärsyttää. Se, että olen tyhmä kuin saapas ja se, että minulla on vinot hampaat. Tämä on selvä. Kukaan vaan ei ole tähän mennessä kertonut minulle miten ratkaisisin ongelman eli miten minusta tulisi edes keskinkertaisen älykäs (yksi palstalainen on onneksi edes sitä mieltä), miten auskultoisin pikana, miten olisin vetkuttelematta ja miten saisin hampaani korjattua kaikkia miellyttävään muotoon.
Se, jolla on ratkaisu näihin ongelmiin, laittakoon minulle viestiä. Kiitos ja aamen. - vain...
KoppavaHoro kirjoitti:
Niin metsä vastaa...
Ymmärrän kyllä mikä ärsyttää. Se, että olen tyhmä kuin saapas ja se, että minulla on vinot hampaat. Tämä on selvä. Kukaan vaan ei ole tähän mennessä kertonut minulle miten ratkaisisin ongelman eli miten minusta tulisi edes keskinkertaisen älykäs (yksi palstalainen on onneksi edes sitä mieltä), miten auskultoisin pikana, miten olisin vetkuttelematta ja miten saisin hampaani korjattua kaikkia miellyttävään muotoon.
Se, jolla on ratkaisu näihin ongelmiin, laittakoon minulle viestiä. Kiitos ja aamen.sinä itse voit auttaa itseäsi. Mutta jostain syystä et halua.
- tai...
relaxed_eyes kirjoitti:
ei tunteissa mitään pahaa ole, mut asiatkin vois ottaa vain asioina. Oletsä kännissä?
tunkemassa tamponia sisäänsä :)
- KoppavaHoro
relaxed_eyes kirjoitti:
ei tunteissa mitään pahaa ole, mut asiatkin vois ottaa vain asioina. Oletsä kännissä?
niin miksi sun pitää tunkea kaikkiin keskusteluihin olemaan eri mieltä ilman sen kummempia perusteluita tai pointtia?
Ei pahalla, mutta vaikuttaa siltä, että otit itseesi, kun joku epäili meidän olevan kavereita ja haluat nyt todistaa asian vääräksi.
Mäkin tein sen virheen, että myönsin asian, mutta ei hätää, ei tule toistumaan.
En ole kännissä, mutta huomenna tähän aikaan olen. Ainakin toivottavasti!
Asiat otetaan asioina kunnes mennään henkilökohtaisuuksiin. Jälkimmäiseen en ole sortunut, vaikka minua on siitä syytetty, ennen henkilökohtaista aloitetta. Jos joku on eri mieltä, niin saa todistaa vapaasti. Ehkä jopa uusi aloitus minusta?!?! :0 - KoppavaHoro
vain... kirjoitti:
sinä itse voit auttaa itseäsi. Mutta jostain syystä et halua.
ei tajua edes että miten tulla vaelluskengäksi. Sorry.
Ja mun hampaille ei voi kauheasti tehdä pikkurahalla. Tonneja jos olisi käytössä niin saisi ehkä nämä kaikkia kiusaavat vinot hampaatkin kuntoon.
Mutta kun ei oo sitä rahaa. Oisko keräys mitään? Pääsisi moni tuskastaan. - KoppavaHoro
tai... kirjoitti:
tunkemassa tamponia sisäänsä :)
tamponi sisääsi, jos se mielikuva miellyttää. Mulla ei ole kuukautisia lainkaan.
- ongelma...
KoppavaHoro kirjoitti:
ei tajua edes että miten tulla vaelluskengäksi. Sorry.
Ja mun hampaille ei voi kauheasti tehdä pikkurahalla. Tonneja jos olisi käytössä niin saisi ehkä nämä kaikkia kiusaavat vinot hampaatkin kuntoon.
Mutta kun ei oo sitä rahaa. Oisko keräys mitään? Pääsisi moni tuskastaan.on olematon julkaisukynnys ja mitätön julkaisuviive. Sen kun yhdistää itsekritiikin puutteeseen on ongelmissa. Olet tästä hyvä esimerkki.
- KoppavaHoro
ongelma... kirjoitti:
on olematon julkaisukynnys ja mitätön julkaisuviive. Sen kun yhdistää itsekritiikin puutteeseen on ongelmissa. Olet tästä hyvä esimerkki.
kun saa jopa arvion hampaiden tilastaan vain kirjoittamalla muutaman rivin?
Miten täällä voi tavallinen tallaaja olla mitenkään ongelmissa? Varsinkaan kun ei ole tehnyt mitään laitonta, loukannut kenenkään kunniaa tai ylipäätään kirjoittanut mitään henkilökohtaisella tasolla loukkaavaa? KoppavaHoro kirjoitti:
niin miksi sun pitää tunkea kaikkiin keskusteluihin olemaan eri mieltä ilman sen kummempia perusteluita tai pointtia?
Ei pahalla, mutta vaikuttaa siltä, että otit itseesi, kun joku epäili meidän olevan kavereita ja haluat nyt todistaa asian vääräksi.
Asiat otetaan asioina kunnes mennään henkilökohtaisuuksiin. Jälkimmäiseen en ole sortunut, vaikka minua on siitä syytetty, ennen henkilökohtaista aloitetta. Jos joku on eri mieltä, niin saa todistaa vapaasti. Ehkä jopa uusi aloitus minusta?!?! :0En mä ole tienny olevani eri mieltä sun kanssa joka asiasta.
Sen tiedän, että olen suna kans eri mieltä opiskelusta ja tod.näk. olen sun kans eri mieltä myös kanaloista, samoin kuin turkistarhauksesta, mut kai sitä muitakin aiheita on?
ps. Mä en tiedä mistä mun olis pitäny ottaa itteeni.- vähättele...
KoppavaHoro kirjoitti:
kun saa jopa arvion hampaiden tilastaan vain kirjoittamalla muutaman rivin?
Miten täällä voi tavallinen tallaaja olla mitenkään ongelmissa? Varsinkaan kun ei ole tehnyt mitään laitonta, loukannut kenenkään kunniaa tai ylipäätään kirjoittanut mitään henkilökohtaisella tasolla loukkaavaa?Sinä olet kirjoittanut tänne muutaman tuhatta kirjoitusliuskaa.
- KoppavaHoro
vähättele... kirjoitti:
Sinä olet kirjoittanut tänne muutaman tuhatta kirjoitusliuskaa.
kirjoittajiin kohdistuvat henkilökohtaiset ja asiattomat hyökkäykset, jotka ovat lähteneet minun puoleltani niin olen iloinen. Siis ne sellaiset, jotka oikeuttavat minuun kohdistuvan paskan ja solvaamiseen, jota esim. tänään on nähty.
Kiitos. - KoppavaHoro
relaxed_eyes kirjoitti:
En mä ole tienny olevani eri mieltä sun kanssa joka asiasta.
Sen tiedän, että olen suna kans eri mieltä opiskelusta ja tod.näk. olen sun kans eri mieltä myös kanaloista, samoin kuin turkistarhauksesta, mut kai sitä muitakin aiheita on?
ps. Mä en tiedä mistä mun olis pitäny ottaa itteeni.Sinä olet kuningas ja kaikkivaltias.
Aamen. - KoppavaHoro
NevilleR kirjoitti:
Sinä olet tähti!
/NevKiitos, Nev.
Sä oot mun henkkoht stara (mutta sinuna en mainostaisi asiaa). - esimerkki...
KoppavaHoro kirjoitti:
kirjoittajiin kohdistuvat henkilökohtaiset ja asiattomat hyökkäykset, jotka ovat lähteneet minun puoleltani niin olen iloinen. Siis ne sellaiset, jotka oikeuttavat minuun kohdistuvan paskan ja solvaamiseen, jota esim. tänään on nähty.
Kiitos. - NevilleR
KoppavaHoro kirjoitti:
Asiat otetaan asioina kunnes mennään henkilökohtaisuuksiin. Jälkimmäiseen en ole sortunut, vaikka minua on siitä syytetty, ennen henkilökohtaista aloitetta. Jos joku on eri mieltä, niin saa todistaa vapaasti. Ehkä jopa uusi aloitus minusta?!?! :0se nyt varmasti muistissa että tää ei ole oikeeta elämää naamatusten? Täällä tulee kommenttia nimimerkiltä nimimerkille eikä se ole henkilökohtaista. Yleensä. YMMV mut silti.
/Nev - KoppavaHoro
esimerkki... kirjoitti:
ja B) koetko tuon solvaavana?
Minä ainakin tykkäisin enemmän, jos minusta sanottaisiin, että olen kuningatar ja kaikkivaltias kuin että olen tyhmä kuin saapas... Mutta voin mä lausuntoni korjatakin, onko päinvastainen hyvä, esim vaikka että "olet keppikerjäläinen ja onneton luuseri"? - sitten...
KoppavaHoro kirjoitti:
ja B) koetko tuon solvaavana?
Minä ainakin tykkäisin enemmän, jos minusta sanottaisiin, että olen kuningatar ja kaikkivaltias kuin että olen tyhmä kuin saapas... Mutta voin mä lausuntoni korjatakin, onko päinvastainen hyvä, esim vaikka että "olet keppikerjäläinen ja onneton luuseri"?Olet kuningatar ja kaikkivaltias. Aamen.
- KoppavaHoro
NevilleR kirjoitti:
se nyt varmasti muistissa että tää ei ole oikeeta elämää naamatusten? Täällä tulee kommenttia nimimerkiltä nimimerkille eikä se ole henkilökohtaista. Yleensä. YMMV mut silti.
/Nevkelle ei...
Nojoo, se siitä. Elämä on ja heittelee.
Elämä on myös pitkä ja kova eli just mun makuuni. - KoppavaHoro
sitten... kirjoitti:
Olet kuningatar ja kaikkivaltias. Aamen.
oli aikakin, että sinäkin tajuat...
- molemmat...
KoppavaHoro kirjoitti:
oli aikakin, että sinäkin tajuat...
etten tarkoittanut sitä, tiedämmehän?
- KoppavaHoro
molemmat... kirjoitti:
kivemmalta se silti kuulostaa kuin "tyhmä kuin saapas", jota ei sitäkään tarkoitettu, vaan oli ilmeisesti tarkoitettu opetukseksi.
- pelkkä...
KoppavaHoro kirjoitti:
kivemmalta se silti kuulostaa kuin "tyhmä kuin saapas", jota ei sitäkään tarkoitettu, vaan oli ilmeisesti tarkoitettu opetukseksi.
vertauskuvallinen tehokeino.
- KoppavaHoro
molemmat... kirjoitti:
sen oli tarkoitus loukata mua, jotta minusta tulisi fiksumpi. Etten olisi enää niin tyhmä.
Mutta sitten yhtäkkiä sen ei ollutkaan tarkoitus loukata mua.
Joka tapauksessa maito oli jo maassa, mutta onneksi tiedän itse totuuden, niillä mittareilla, joihin itse uskon. Kyllä se silti sattui niin, että itkin.
Mutta hei, siitäkin tuli varmaan hyvä mieli jollekin, joten ei ihan hukkaan mennyt! - opetella...
KoppavaHoro kirjoitti:
sen oli tarkoitus loukata mua, jotta minusta tulisi fiksumpi. Etten olisi enää niin tyhmä.
Mutta sitten yhtäkkiä sen ei ollutkaan tarkoitus loukata mua.
Joka tapauksessa maito oli jo maassa, mutta onneksi tiedän itse totuuden, niillä mittareilla, joihin itse uskon. Kyllä se silti sattui niin, että itkin.
Mutta hei, siitäkin tuli varmaan hyvä mieli jollekin, joten ei ihan hukkaan mennyt!hieman itsehillintää. Ei ole mitään syytä itkeä jokaista maitotilkkaa.
- KoppavaHoro
molemmat... kirjoitti:
ei tosiaan ole vahvoja puoliani, mutta kotioloissa on vaikea löytää motivaatiota.
Olen harjoitellut itseni vihaamista ja kenkiin tuijottelua ja se alkaa sujua jo aika hyvin. En edes muista milloin viimeksi katsoin vastaantulijaa silmiin! Ja näin vältän myös kaikki keräämättä jääneet koirankakat, joten se hyöty siitä myös on.
Puhumattakaan siitä kansantaloudellisesta hyödystä, joka saadaan, kun KAIKKI tajuavat olevansa tyhmiä ja rumia eivätkä edes yritä katse- tai keskustelukontaktia toisiin ihmisiin.
Kieltämättä, mulla on tässä vielä tekemistä. Mä luulin, että kun erikeeperöin sirpaleiksi paiskotun itsetuntoni suurinpiirtein kasaan tässä neljän vuoden aikana, että se olisi jotenkin hyvä juttu, mutta minähän olin totaalisen väärässä. Ohikiitävän hetken kuvittelin, että minulla oikeus mielipiteisiin (eikö olekin kertakaikkisen hassua?) ja että kannattaa olla suora ja rehellinen (voi elämä kuinka naiivi olinkaan!).
En voi luvata, että alan systemaattisesti nuolemaan perseitä ja valehtelemaan, mutta lupaan yrittää. Edes hetken...
Mutta sitten tämä elämäntilanne, mitä mä siihen keksin? Yliopisto ärsyttää liikaa, mutta toisaalta en voi olla parturi-kampaajakaan. Miten olisi joku sosiaalialan oppilaitos?
Ja sitten tämä nykyinen duuni, hmh. No, vaikka joku call center?
Entä poikaystävä? Mitä mä sille teen? Yritän ehkä esittää neitsyt-sinkkua, mutta kun kaksi vuotta on ollut yhdessä, niin VOI OLLA, että lipsahtaa jotain. Pyydän siis jo etukäteen anteeksi.
Entäs muuta? Joidenkin kaveri siis pitää olla, mutta turinatiimiin ei saa kuulua. Hitsi, kinkkinen juttu. Jos mä taas kaveeraan Gekon kanssa, niin menenkö liian marginaaliin?
Valintoja, valintoja... On tää kyllä eri vaikeaa! - vain...
KoppavaHoro kirjoitti:
ei tosiaan ole vahvoja puoliani, mutta kotioloissa on vaikea löytää motivaatiota.
Olen harjoitellut itseni vihaamista ja kenkiin tuijottelua ja se alkaa sujua jo aika hyvin. En edes muista milloin viimeksi katsoin vastaantulijaa silmiin! Ja näin vältän myös kaikki keräämättä jääneet koirankakat, joten se hyöty siitä myös on.
Puhumattakaan siitä kansantaloudellisesta hyödystä, joka saadaan, kun KAIKKI tajuavat olevansa tyhmiä ja rumia eivätkä edes yritä katse- tai keskustelukontaktia toisiin ihmisiin.
Kieltämättä, mulla on tässä vielä tekemistä. Mä luulin, että kun erikeeperöin sirpaleiksi paiskotun itsetuntoni suurinpiirtein kasaan tässä neljän vuoden aikana, että se olisi jotenkin hyvä juttu, mutta minähän olin totaalisen väärässä. Ohikiitävän hetken kuvittelin, että minulla oikeus mielipiteisiin (eikö olekin kertakaikkisen hassua?) ja että kannattaa olla suora ja rehellinen (voi elämä kuinka naiivi olinkaan!).
En voi luvata, että alan systemaattisesti nuolemaan perseitä ja valehtelemaan, mutta lupaan yrittää. Edes hetken...
Mutta sitten tämä elämäntilanne, mitä mä siihen keksin? Yliopisto ärsyttää liikaa, mutta toisaalta en voi olla parturi-kampaajakaan. Miten olisi joku sosiaalialan oppilaitos?
Ja sitten tämä nykyinen duuni, hmh. No, vaikka joku call center?
Entä poikaystävä? Mitä mä sille teen? Yritän ehkä esittää neitsyt-sinkkua, mutta kun kaksi vuotta on ollut yhdessä, niin VOI OLLA, että lipsahtaa jotain. Pyydän siis jo etukäteen anteeksi.
Entäs muuta? Joidenkin kaveri siis pitää olla, mutta turinatiimiin ei saa kuulua. Hitsi, kinkkinen juttu. Jos mä taas kaveeraan Gekon kanssa, niin menenkö liian marginaaliin?
Valintoja, valintoja... On tää kyllä eri vaikeaa!otettava itseäsi niskasta kiinni ja vastuu omasta elämästäsi. Et voi ulkoistaa elämääsi palstalle.
- rapiskarpalo
huomannutkaan.
Miksi sinä pidät kaikkia muita idiootteina ja täysin kokemattomina?
En ole vielä tähän mennessä kenestäkään kirjoittajasta noin miettinyt täällä ollessa, joten taisit purkaa ihan omaa mielipidettäsi, jonka voit ihan reilusti tehdä jatkossa omalla mielipiteelläsi, etkä pyri siitämään sitä toisen harteille vaikka kyllä mun hartiat kestää :>>pidän sitä erittäin rohkeana ja uskaliaana jos haluaa kuulla itsestää käännnisen mieliteen.
- ~Vanilla~
vetoa, ettei sulla ole edes aavistusta, kuka minä olen, joten pura tähän nyt kaikki aggressiot, mitä vielä on jäljellä. :)
Mä pidän susta.
Vaikka ootki umpneekasvanu vanhapiikafeministi. Mut, kyl sut vielä joku auki poraa. :)- Arvioija.
epävarma tyttö, jonka tarvitsisi uskaltaa ottaa ratkaiseva askel.
- ~Vanilla~
relaxed_eyes kirjoitti:
Mä pidän susta.
Vaikka ootki umpneekasvanu vanhapiikafeministi. Mut, kyl sut vielä joku auki poraa. :)Voi kauhistus... :D Tottahan tuo, mutta pitikö se nyt noin suoraan sanoa! Mutta sait mut kyllä nauramaan, ei siinä mitään... :D
Taitaa kuitenkin jäädä "poraamatta". :D Ne ajat on sen verran auttamattomasti ohi, naiset kun ei valitettavasti parane vanhetessaan. Mun iässä keskitytään jo kissoihin ja paikan hakuun hyvästä vanhainkodista. :) - ~Vanilla~
Arvioija. kirjoitti:
epävarma tyttö, jonka tarvitsisi uskaltaa ottaa ratkaiseva askel.
ratkaiseva askel on?
En minä ole epävarma, olen vain realistinen. Minä olen aina tietänyt rajoitukseni ja paikkani, eikä siinä ole mun mielestä mitään vikaa. - NevilleR
~Vanilla~ kirjoitti:
ratkaiseva askel on?
En minä ole epävarma, olen vain realistinen. Minä olen aina tietänyt rajoitukseni ja paikkani, eikä siinä ole mun mielestä mitään vikaa.kiusaus vastata tähän että mene kertomaan niistä rajoituksista ja paikoista jollekin helenkellerille. Mutta kun en sun tilannetta tiedä niin enpä rupea tuolla tavalla avautumaan, vois olla sopimatonta.
/Nev - ~Vanilla~
NevilleR kirjoitti:
kiusaus vastata tähän että mene kertomaan niistä rajoituksista ja paikoista jollekin helenkellerille. Mutta kun en sun tilannetta tiedä niin enpä rupea tuolla tavalla avautumaan, vois olla sopimatonta.
/NevTämä ei nyt ihan avautunut? Ei mulla ole mitään vammaa tai sen kaltaista rajoitetta, tarkoitin vain sosiaalisia rajoitteita ja paikkaani muihin ihmisiin nähden.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796