Aika hassu kuva tulee ateisteista ...

Hanna

Ateistit eivät voi mitään Jumalan ihmeteoille. Olen todistellut näitä tosi Herran ihmetekoja täällä jonkin verran. Te ette voi mitään kuin vastata rivouksilla ja yrittää sitten sabotoida keksimällä minun nimimerkillä vastajuttuja. Jostakin syystä en halua rekisteröidä nimimerkkiäni.
Jeesus on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti. Mikäli Jumalan ihmeet olisivat mielestänne satuja niitä, ei poistettaisi täältä. En todellakaan lopeta ihmeiden kertomista, niitä riittää. Te yksinkertaisestiette voi mitään sille totuudelle, että Kaikkivaltias Jumala on olemassa ja toimii meidänkin aikanamme. Pelkäätte, että joku todella etsivä käy tällä palstalla ja alkaa epäilemään ateismin olemusta. Teillä ei ole kertakaikkiaan mitään järkevää vastaselitystä näille kertomuksilleni. Ei teillä ole itsellä mitään mielenkiiintoista keskusteltavaa, mikäli meitä uskovaisia ei vierailisi täällä, palsta olisi todella väritön ja lattea.
Tänäkin päivänä ihmisiä tulee jatkuvasti uskoon, Suomessa ja kaikkialla maailmassa. Ateisteja on vähän ihmiskunnassa. Ei kaikki usko Raamatun tavalla, mutta ihmisillä on sisäinen Jumalan kaipuu sisimmässä ja monet korvaavat tämän kaipuun vaikka uskonnolla.

Niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän antoin ainokaisen Poikansa Jeesusken Kristuksen kuolemaan ristillä, ettei yksikään joka Häneen uskoo hukkuisi vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Mikään ateismi tai uskottelu, ettei Jumalaa ole voi antaa vastausta ja sielunrauhaa tälle kaipaukselle. Ateistit yrittävät kieltämällä tukahduttaa tämän mieltä häiritsevän sisimmän äänen ja etsivät kaikkea mahdollisia syitä ettei tarvitsisi uskoa.
Seuraavaksi kerron ehkä, miten Jumala lähetti minulle vanhan ajan korppuja ....Jumala on. Hän on ilmoittanutkin nimeksensä "Minä olen"

17

563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ****.*.*.*.***

Ainoa todellinen asia minkä olet todistanut on että et ole henkisesti terve!
      Terapeutti voi auttaa sinua mutta sinun itsesi on haluttava parantua!

pelkästään se sinun juttusi siitä että jumalasi tappoi sukulaisesi pois että voit saada perintörahoilla asunnon tekee sinut ei halutukksi tuttavaisuudeksi!

• hyvä esimerkki

ateistin vastauksesta, josta Hanna aloituksessaan mainitsi. Köykäiset ovat ateistien eväät.

• ***.*.*.*.***
        hyvä esimerkki kirjoitti:

ateistin vastauksesta, josta Hanna aloituksessaan mainitsi. Köykäiset ovat ateistien eväät.

Nimim.hanna tekee jonkun paskan ylimielisen aloituksen ja ensimäisen arvostelun jälkeen hän pelkurimaisesti puolustelee itseään multinikkinä!

• lehden laskelmien mukaan maailmassa on vähintään miljardi ateistia. Kiina ei ole laskuissa mukana, koska sieltä ei ole saatavissa tilastoja, mutta koska siellä asuu 1,3 miljardia ihmistä, on selvää, että lopullinen luku suurempi, kuin esimerkiksi muslimien määrä, joka on n. 1,1 miljardia. Tämä on matematiikaa, eikä luuloa.

• ürpå

Asiaa on varmasti helpois lähteä purkamaan sillä tavalla, että kun netissä joku anonyyminä kertoo jostain täysin älyttömästä niin se saa täysin älyttömiä vastauksia. Et kai sinä oikeasti odota mitään vastakaikua ilman mitään todisteita?
      Jeesus saatoiu olla olemassa tai olla olematta mutta se ei vaikuta mihinkään koska mikään jumaluus ei ole ollut persoonallisena olemassa, ikinä.

Niin kauan kuin kaikki tuo turhanpäiväinen länkytys on anonyymin ihmisen nettiin suoltamaa olemattomuutta, ei olemattomuudella tietenkään voi mitään. Se, että moisesta tuntee itsensä voittajaksi... Noh se on vähän säälittävää, mutta vielä enemmän sairasta.

Monella voi olla sisäinen kaipuu ns. jumalaan... Mutta se, että sen kaipuun täyttää olemattomuudella, tyhmyydellä ja pahansuovilla mielikuvitusolennoilla ei ole mikään kehumisen arvoinen asia.

• Nyt jo esittää edes yksi vaikka ihan pienikin niistä mainitsemistasi todisteista!

Olet jatkuvasti nistä selitellyt mutta kukaan ei ole niitä nähnyt.

Jos et esitä nyt mitään konkreetista.
      On se tulkittava että myönnät kaiken valheeksi.

• mielikuvitusotus

mutta menköön tämän kerran..

"Ateistit eivät voi mitään Jumalan ihmeteoille"

no eipä kyllä. olet oikeassa.

"Olen todistellut näitä tosi Herran ihmetekoja täällä jonkin verran."

et ole todistanut vielä yhtään mitään.

"Jeesus on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti."

olet jälleen kerran oikeassa.

" En todellakaan lopeta ihmeiden kertomista, niitä riittää"

juu.. maailma on aika ihmeellinen paikka.

"Kaikkivaltias Jumala on olemassa ja toimii meidänkin aikanamme."

olet joko tosi pahasti erehtynyt tai todella väärässä. eihän täällä mikään oikeastaan "toimi".. jokainen hihhuli on jumalastaan erimieltä ja jatkuvasti tapellaan olemattomien olevuudesta. sekö on mielestäsi 'toimivaa'?

"Teillä ei ole kertakaikkiaan mitään järkevää vastaselitystä näille kertomuksilleni."

taas kerran olet oikeassa! sinulle on todellakin vaikeaa vastata mitään 'järkevää'.

"Ei teillä ole itsellä mitään mielenkiiintoista keskusteltavaa, mikäli meitä uskovaisia ei vierailisi täällä, palsta olisi todella väritön ja lattea. "

taas kerran nappiin meni.. hihut tuovat todellakin oman värikkyytensä palstalle :D

"Ateisteja on vähän ihmiskunnassa."

taas oikein.. valitettavasti asia on näin :(

"Pelkäätte, että joku todella etsivä käy tällä palstalla ja alkaa epäilemään ateismin olemusta. "

väärin. valitettavasti.. minulla ei ole pelkotiloja.

"Ateistit yrittävät kieltämällä tukahduttaa tämän mieltä häiritsevän sisimmän äänen ja etsivät kaikkea mahdollisia syitä ettei tarvitsisi uskoa."

taas väärin. asia ei tuota minulle minkäänlaisia vaikeuksia.

p.s. kuolemanpalvonta ei ole kovin fiksua.

• Geenis

Turha tälle aloitukselle on enää kirjoittaa sillä kaikki tietää että puskista ampuva hanna/multinikki/herranterttu/tähdenlento/GG on jo poistunut paikalta googlettamaan jotain pahuutta mitä liissää taas Ateismiin!

• Hanna
      • Valen

Miten tuo liittyy Jumalan hyvyyteen? Jumala on hyvä ja rakastaa maailmaa. Ihmiset tekevät pahaa toisilleen tai itselleen, koska ihmisillä on vapaa tahto. Vapaus valita paha on myös sinällään hyvä asia. Samalla lailla kun Jumala ei tässä universumissa voi luoda ympyränmuotoista neliötä, Hän ei voi luoda moraalisesti vapaata ihmistä joka valitsee aina hyvän.

Maailma on paha, koska paha on hyvän puutetta ja nykymaailmassa hyvyys on vähenemässä.

Valen

• gdsdl
        Valen kirjoitti:

Miten tuo liittyy Jumalan hyvyyteen? Jumala on hyvä ja rakastaa maailmaa. Ihmiset tekevät pahaa toisilleen tai itselleen, koska ihmisillä on vapaa tahto. Vapaus valita paha on myös sinällään hyvä asia. Samalla lailla kun Jumala ei tässä universumissa voi luoda ympyränmuotoista neliötä, Hän ei voi luoda moraalisesti vapaata ihmistä joka valitsee aina hyvän.

Maailma on paha, koska paha on hyvän puutetta ja nykymaailmassa hyvyys on vähenemässä.

Valen

kaikkivaltias jumala ei voi luoda.....

Et enää itsekään tajua mitä tuosta uskostasi milloinkin nappaat väitteittesi pohjaksi.

• Kössönöm

jos joku voittaa vuoden paskapaperit. Arpajaisissa kun aina joku voittaa.

Sitä minä sanoisin ihmeeksi, jos sinä lopettaisit tuon paskanpuhumisesi täällä.

Aamen.

• Atte Ateisti

"Mikäli Jumalan ihmeet olisivat mielestänne satuja niitä, ei poistettaisi täältä. En todellakaan lopeta ihmeiden kertomista, niitä riittää."

"Seuraavaksi kerron ehkä, miten Jumala lähetti minulle vanhan ajan korppuja ...."

Joo, Hanna, joo...

"Aika hassu kuva tulee ateisteista ..."

• Ev.Lut mies

Miten hän kehtaa väittävänsä olevan uskovainen?
      Olen lukenut hänen tekstejään tällä palstalla ja voin vakuuttaa että hän ei ole uskovainen!

Kukaan itseään kunnioittava uskovainen ei kirjoittaisi palstalle mitään noin idiottimaista asiaa!

• "Teillä ei ole kertakaikkiaan mitään järkevää vastaselitystä näille kertomuksilleni."

Täällä ihan oikeasti on järkeviä vastaselityksiä, ne eivät nyt vain kertakaikkiaan uppoa. ei millään.
      On täällä myös suun soittajia, myönnetään. Mutta on ihan asiallisia kirjoituksia.
      et siis halua rekisteröityä. No puskista on kiva huudella mitä vaan.. Hassu kuva tulee siitäkin..

• Peikkojen kaveri

"Mikäli Jumalan ihmeet olisivat mielestänne satuja niitä, ei poistettaisi täältä. En todellakaan lopeta ihmeiden kertomista, niitä riittää. "

Tyypillistä kristillistä valheen rakentamista. Satutko tietämään, että tämä on ateismipalsta, ei lähetystyön harjoitusareena.

"Ei teillä ole itsellä mitään mielenkiiintoista keskusteltavaa, mikäli meitä uskovaisia ei vierailisi täällä, palsta olisi todella väritön ja lattea"

Kyllä muuten olisi. Sinun kaltaiset kristityt ovat niin rasittavia, että karkoitatte pois palstalta monia keskustelijoita.

"Tänäkin päivänä ihmisiä tulee jatkuvasti uskoon, Suomessa ja kaikkialla maailmassa."

Souuuu! Alkoholistien, rikollisten ja mielenterveysongelmaisten sammosta löytyy aina uusia uhreja teille kristityille hyeenoille.

"Niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän ..."

Että sä jaksat hokea tuota samaa laulua kuin papukaija. Ilmeisesti tuo murhaamisen ja rakkauden ihannointi samassa paketissa on liian vaikea yhdistelmä sinullekin, kun joudut toistamaan sitä säännöllisin välein.

"Mikään ateismi tai uskottelu, ettei Jumalaa ole voi antaa vastausta ja sielunrauhaa tälle kaipaukselle."

Mille ihmeen kaipaukselle? Mulla on kuule sielunrauhaa ihan omiin tarpeisiin. Sulla ilmeisesti ei ole, kun roikut ateismipalstalla häiriköimässä ja riitaa haastamassa.

Älä vertaa muita ihmisiä noin estottomasti itseesi. Se on loukkaavaa. Olisi nimittäin aika karseeta olla sinun kaltaisesi.

• Et voi uskoa, kuinka äärettömän ristiriitainen tekstisi on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      65
      2349
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      33
      1745
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1584
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1555
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      15
      1518
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1387
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1131
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1084
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe