Missä on Noormarkun yksityinen kuntosali? Kuulin että semmoinen on. Kysyntää on varmasti, jos huhu pitää paikkansa.
Missä on Noormarkun yksityinen kuntosali?
7
1057
Vastaukset
- bödy
Se on siellä noormarkun uimahalissa siinä kirkon takana.
- rauhalammin
tien siwan yläkerrassa,sinne mennään ihan siitä parkkiksen puolelta,siwan vieressä olevasta ovesta
- ap.
Täytyypä käydä kurkkaamassa paikkaa...
- siten vaan
ap. kirjoitti:
Täytyypä käydä kurkkaamassa paikkaa...
mennä katsomaan, paikkoja on rajoitetusti. Lisäksi tarvii ostaa osakkuus pois lähtevältä jäseneltä.
- tytteli noormarkusta
Se on nesteen tykönä siwan yläkerrassa. Äitini käy siellä joten tiedän että sinne saa omat avaimet kun ostaa jäsenyyden joltakin joka luovuttaa jäsenyytensä hinta n. 300-500€/ jäsenyys jokin melko pieni kuukausi maksu. Ja nythän se urheilutalo on uusittu joten sielläkin on ihan mukava kuntosali.
- Armas IsoK
Mulla makkarissa hyvin yksityinen, toki kokom talokin käytössä. Vain naisasiakkaat, luontainen liikuntamenetelmä, ilman puntteja.. telineitä voidaan toki käyttää, ja luikkaria.. varatkaa aika etukäteen.. vaitiolo taattu, ja tyydytys myös;D
- Kiinnostunut ;)
Viiminen vastaaja, missäs asut , olisin kiinnostunut tälläisen kuntosalin tarjonnasta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774