Milloin loppuu painajaiset?

Unissajuoja

Olen ollut n. puolitoista vuotta ilman viinaa ja painajaisia näen silti öisin joissa ryyppään yms. mokailen.

5

525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voin puhua vain omasta kokemuksestani enkä tiedä kuinka yleispätevää se on. Joka tapauksessa viinapainajaisten määrä harvenee ja niiden ahdistavuus heikkenee. Jonkun kerran vuodessa niitä tulee edelleen; yhdestoista huikaton vuosi menossa.

• ei ne lopu

Itse lopetin kanssa yli puolitoista vuotta ja viina kummittelee unissa niin kuin äiti vainaakin. Ei siinä mitään outoa ole eikä ne minnekkään lähde eikä tarvitsekaan lähteä. On terveen merkki nähdä voimakkaita ja hyviä unia.
      Sen mitä ihminen on joskus kokenut jää muistilokeroihin, joka sitten ajoittaan kertautuu unissa. Eo se ole sen kummempaa.

• Unissajuoja myös

Säännöllisen juomisen lopetin viime huhtikuusa. Syyskuussa tosin oli reilu viikon mittainen retkahduskausi. Taas tänä aamuna heräsin juomis /örvellys unesta. Olin työkavereiden kanssa laivareissulla, lompakko, rahat yms hukattu...

Useinmiten mulla juomisunet liittyvät juomisen aloittamiseen, mietin unessa että onko tässä järkeä, mitä olen ryhtymässä tekemään.

• mutta sanoisin

jos jo unessa epäilet, että juomaan ryhtymisessä ei oikein ole järkeä niin silloin olet jo aika pitkälle sisäistänyt raittiuden paremmaksi vaihtoehdoksi, se on jo sinulla alitajunnassa

• Unissajuoja myös
        mutta sanoisin kirjoitti:

jos jo unessa epäilet, että juomaan ryhtymisessä ei oikein ole järkeä niin silloin olet jo aika pitkälle sisäistänyt raittiuden paremmaksi vaihtoehdoksi, se on jo sinulla alitajunnassa

Raittius on kohdallani todellakin parempi vaihtoehto. Vuoteen 2008 sisältyy mm. katkaisuhoitoa ja kuukauden mittainen myllyhoitojakso. Raittiudelle on pikkuisen motivaatiota...
        :Nytpä lähdenkin tästä "Palaveriin". Moi! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe