Tällaista löytyi:
KYVYKKYYSTESTI - tai piirteitä persoonallisuudesta
Tällä testillä voit nopeasti testata, minkälaiset kyvyt sinulla on toiminnassasi. Ota pala paperia ja merkitse vastauksesi (O/V). Vertaa sitten omaa riviäsi allaoleviin lyhyisiin luonneanalyyseihin, niin saat tietää, minkälainen luonne olet.
1. Pane kädet ristiin (perinteinen rukous).
Kumpi peukalo tulee päälle, oikea vai vasen?
Merkitse vastauksesi paperiin.
2. Sulje kumpikin silmä vuorotellen.
Kummalla silmällä näet paremmin, oikealla vai vasemmalla? Merkitse vastauksesi paperiin.
3. Pane kädet puuskaan rinnan päälle.
Kumpi käsivarsi jää päälle, ikään kuin liikkumavapaaksi, oikea vai vasen?
4. Anna aplodit.
Kumpi kädenselkä jää päälle, oikea vai vasen?
OOOV = harkitseva ja pohtiva, ei halua loukata ketään eikä edes aiheuttaa pahaa mieltä.
OOVO = rohkea, päättäväinen, hyvä seuraihminen,
esiintymishaluinen (rasittavuuteen asti).
OOVV = muuten vahva tyyppi, mutta jahkailee päätöksiä tolkuttoman kauan tai ei saa päätöstä ollenkaan tehtyä.
OVOO = analyyttinen tilanteiden pohdiskelija, hiukan etäinen ja viileä, erittäin luotettava.
OVOV = tuuliviiri, joka innostuu milloin mistäkin, hetkeksi.
VOOO = sopeutuu nopeasti uusiin tilanteisiin, vuorovaikutus vahvin puoli, miellyttävä
VOOV = vaatii muilta huomiota, tehokas, silloin, kun todella tarttuu toimeen
VVOO = suunnattoman ystävällinen ja ymmärtäväinen, ei saa ihmisiä tekemään parastaan.
VVOV = luottavainen ja muiden ohjailtavissa, kertakaikkiaan liian kiltti.
VVVO = energinen (joskus ylienerginen), tekee liian nopeita päätöksiä ja tarvitsee jarruttajaa.
VVVV = innovatiivinen, taiteellinen, sortuu joskus taivaanrannan maalailuun.
VOVO = sympaattinen, vahva luonne, määrätietoinen ja pitkäjännitteinen
VOVV = oma mielipide tärkein, ei käännytettävissä, suorastaan jääräpäinen
OVVO = suhtautuu kaikkeen kepeästi, lempilause on "kyllä se siitä"
OVVV = haluaa tehdä kaiken itse, työssään vaativa, ratkaisee vaikeita ongelmia
Sähköpostin siivous
57
1287
Vastaukset
- N-iCeFlower
OOOO = konservatiivinen, taantumuksellinen, ei halua kuulla mistään 70-luvun jälkeen keksitystä nykyajan hömpötyksestä
Hittolainen, enhän minä edes muista siltä vuosikymmeneltä yhtään mitään, kun synnyin aika loppupäässä. :)- Putkivalo
johtopäätöksen että synnyit aivan liian myöhään :)
- N-iCeFlower
Putkivalo kirjoitti:
johtopäätöksen että synnyit aivan liian myöhään :)
tuloksen perusteella kyllä. Mutta kyllä mä olen ihan tyytyväinen nykyiseen syntymäaikaani. :)
- Putkivalo
N-iCeFlower kirjoitti:
tuloksen perusteella kyllä. Mutta kyllä mä olen ihan tyytyväinen nykyiseen syntymäaikaani. :)
myöhään kuin ei milloinkaan, tässä tapauksessa varsinkin :)
- gg-10
VOOO = sopeutuu nopeasti uusiin tilanteisiin, vuorovaikutus vahvin puoli, miellyttävä
Miellyttävää lukea, imartelevaakin. Aivan liian imartelevaa. Voiko olla totta. Pakkohan sen on olla totta. Eikö niin? En epäile tieteellisen testin uskottavuutta. :)- N-iCeFlower
Vai niin, heti kun on jotain positiivista niin sen on oltava totta. :D
- gg-10
N-iCeFlower kirjoitti:
Vai niin, heti kun on jotain positiivista niin sen on oltava totta. :D
Ei ei. Kysymyshän on tieteestä. :) Ei tulisi mieleenkään asettaa kyseenalaiseksi tieteen saavutuksia, eikö niin? :)
- Putkivalo
fiction? ;) Eikä, pakkohan kirjoitettuun on uskoa :))
- N-iCeFlower
gg-10 kirjoitti:
Ei ei. Kysymyshän on tieteestä. :) Ei tulisi mieleenkään asettaa kyseenalaiseksi tieteen saavutuksia, eikö niin? :)
vaatimatonta.... ;)
- -MetalLady-
En kuitenkaan kurkkanut vastauksia ennen kuin oli testanut itseäni.
Pitää hieman mainita mitkä hieman sotki.
Eka maininta:
Silmätesti oli sen verran vaikea kun pisti silmän kiinni ja aukasi niin ei nähnyt mitään ennen kuin räpsytti silmää, joten tarkistin asiakaskortista.
Toinen maininta:
Aploodit anna aina silleen että kumpikin käsi on vierekkäin ei päällekkäin, mutta testasin siltikin.
VVVO
VVVO = energinen (joskus ylienerginen), tekee liian nopeita päätöksiä ja tarvitsee jarruttajaa.
Riippuu hieman asiasta ja milloin.- Putkivalo
Pitäähän aina olla edes vähän tulkinnanvaraa, tai pakoreitti tai jotain :)
Vähän harhaanjohtava tuo testin nimikin, kyvykkyys tuo kyllä jotain ihan muuta mieleen :))
VOVO.. silmä juttu niin hankala, että voisi olla
myös VVVO, mutta valitsin ekan vaihtoehdon ;)- Putkivalo
kilttikin, mutta tuskin toisten ohjailtavissa :))
Putkivalo kirjoitti:
kilttikin, mutta tuskin toisten ohjailtavissa :))
..paremmin kuin moinen testi.. kiltti..joo..oh, mutta sen mainitsit vain sinä ;)
Omasta mielestä meni ristikkäin, et oisin pitkäjännitteinen, en oo, joskus niin nopeita päätöksiä, ettei kukaan ees ehdi jarruttaan.. ja toi ylienerginen, kun ois ees energinen..:)- Putkivalo
Sanin kirjoitti:
..paremmin kuin moinen testi.. kiltti..joo..oh, mutta sen mainitsit vain sinä ;)
Omasta mielestä meni ristikkäin, et oisin pitkäjännitteinen, en oo, joskus niin nopeita päätöksiä, ettei kukaan ees ehdi jarruttaan.. ja toi ylienerginen, kun ois ees energinen..:)yliluonnollisia lahjoja ;)
Tuli tuosta mieleen isosiskoni joka tykkäsi nuorempana ommella.
Sisko: - Äiti, saanko ommella jotain tuosta vanhasta lakanasta?
Äiti: - Et!
Sisko: - Mä leikkasin sen jo. Putkivalo kirjoitti:
yliluonnollisia lahjoja ;)
Tuli tuosta mieleen isosiskoni joka tykkäsi nuorempana ommella.
Sisko: - Äiti, saanko ommella jotain tuosta vanhasta lakanasta?
Äiti: - Et!
Sisko: - Mä leikkasin sen jo.Mulla ei, siis lahjoja.. ymmärsin varmaan koko
kyssärinkin toisin.. käsivarsi on O, käsi V,
eli VOOO ;)
Oon tehny testin joskus aiemmin, mitäköhän oon
silloin laittanut..
Hauska juttu siskosta.. mut sä oisit kysynyt
aiemmin.. ? ;)
Suhtautuu kaikkeen kepeästi, lempilause on "kyllä se siitä".
As simple as that! Kepeyttä elämään tässä vähän kaipaakin. Kyllä se siitä!- Putkivalo
kannata liian kauan jäädä itkemäänkään :) Katse tulevaisuuteen, siellä odottaa jo toiset haasteet ;))
Sehän minä...=))))
- Putkivalo
meni ainakin nappiin :))
...Tuuliviirihän minä...
Usko pois=)
http://www.youtube.com/watch?v=dsJ0vpWWN6Y- Putkivalo
Millä sä teit sen testin? Kenen käsillä? Jaloilla??
Putkivalo kirjoitti:
Millä sä teit sen testin? Kenen käsillä? Jaloilla??
...Ne olikin jalat...=)
OOOV toisen kerran tuli VOVO ,
Aina vaan muuttuu *hymyilee*=)- Putkivalo
KrisseLinnanneito kirjoitti:
...Ne olikin jalat...=)
OOOV toisen kerran tuli VOVO ,
Aina vaan muuttuu *hymyilee*=)kädet sulla :)) Mitäköhän sitten seuraa jos kaikki on yhtä tasaista.. VOV-VOV
- Rattus sp.
Usko vain minua :).
- Putkivalo
OOOV tai OVOO :)) Tai sitten sun tassut teki sulle tenät.
- Rattus sp.
Putkivalo kirjoitti:
Olen joko VOVV tai VOVO. Siis tuo viimeinen oli vaikein, kun kädet eivät halunneet valita..
Huomeniltana toivon mukaan talkoilu loppuu. Oma koti on hyrskynmyrskyn, mutta talkookohteessa näyttää jo aika hienolta. - Rattus sp.
Putkivalo kirjoitti:
Joko olet ilmoittanut koirasi seuraaville kursseille? Katsoin myös sähköpostini..
TYÖVÄENOPISTON KURSSIT KOIRILLE
TASSUNTAIDOT
* Puutyöt I
Tutustutaan puuhuonekalujen muotoilun perusteisiin. Oikea työskentelyote, erilaiset pinnat ja puun kovuudet tulevat tutuksi. Ota oma halko mukaan ensimmäiselle kerralle!
* Puutyöt II Jatkotaso
Puutyöt I käyneille. Syvennytään tarkemmin jokaisen valitsemaan
puumateriaaliin. Esimerkiksi ovenpielet, keittiökalusteet tai kynnykset.
Voidaan muotoilla uudelleen omistajan vasta hankkima kallis
designlipasto.
* Puutyöt II-III Erikoistekniikat
Tutustumme mm. rottinkisten huonekalujen uudelleenmuotoiluun sekä
käymme läpi yleisimpiä tapoja repiä kulma auki vanerisista huonekaluista, kuten
TV:tasoista, yöpöydistä yms.
KIELET
* Ihmiskielen tehokurssi
Apuja arkielämään ihmisten keskellä! Opit tavallisimmat ihmiskielen sanat sekä muutamia helppoja keinoja saada viesti perille, kuten ulkona
asiointi, nälkä ja aktivoinnin tarve.
* Ihmiskielen jatkokurssi
Tehokurssin käyneille. Syvennymme tarkemmin ihmisen kanssa viestimiseen. Opettelemme mm. sohvalle pissimisen symboliikkaa, ulvonnan merkitystä ihmiselle sekä salakavalalla tavalla söpön, mutta kivuliaan vastenhyppimisen jalon taidon!
* Ihmiskieltä senioreille
Ihmisten kanssa kauan ymmärrysvaikeuksissa oleville varttuneille aikuisille koirille tarkoitettu kurssi, jossa käydään hitaasti ja helppotajuisesti läpi ihmisen ymmärtämisen perusteita.
* Kerrostaloääntelyn aktiivikurssi
Opimme luovimmat keinot kommunikoida naapurin rekun kanssa sekä seitsemän erilaista niksiä huoltomiehen ojentamiseen! Halukkaat voivat kurssin yhteydessä tutustua myös postiljoonin säikyttämisen perusteisiin.
KOTITALOUS
* Ovet auki I-III
Kurssi soveltuu niin aloittelijoille kuin kehittyneemmillekin. Käymme läpi mahdollisimman kattavasti erilaisia ovia, kahvoja, lukkoja ja esteitä joita jokapäiväisessä elämässä vastaan tulee. Opimme avaamaan ja murtamaan esteitä luovasti ja opittua soveltaen. Mukava ja antoisa harrastus!
* Roskis tutuksi
Opettele hyödyntämään roskiksen sisältö uudella ja innostavalla tavalla! Kurssi sopii tylsistyneille yksin kotiin jääville koirille, jotka ovat mahdollisesti käyneet jo Ovet auki -kurssin. Käymme läpiyleisimmät roskat sekä poisheitettävät talousjätteet. Mahdollisuus tutustua myös komposteihin.
VIESTINTÄ
* Vasen oikee, nosta koipee!
Nuorille uroskoirille tarkoitettu koivennostamiskurssi.
* Harjoittelemme niin noston nopeutta kuin suihkun tarkkuuttakin. Jokainen kurssin käynyt pysyy pystyssä koipea nostaessaan!
* Kusikurssi II
Syvennämme uroskoirien taitoja lorottaa pissa erilaisille materiaaleille, sekä opettelemme näkemään uusia innovatiivisia kohteita jättää hajumerkki. Myös pissavanan symboliikkaan paneudumme kurssin loppupuolella.
* Feromonit tutuksi
Lyhytkurssi uroskoirille, jonka aikana käymme läpi narttujen yleisimmät feromonitasot ja niiden merkitykset. Opettelemme nuolemaan pissoja ja väpisyttämään leukaamme silmät pyörien tarkempiin tuloksiin päästäksemme! Jokaiselle uroskoiralle hyödyllinen tehokurssi!
* Esiintymiskurssi kokeneille
Kurssi soveltuu hyvin esim. remmiräyhäämisen ja muun muille pullistelun merkeissä kokeneille koirille. Syvennämme ilmaisua ja käymme läpi äänenkäyttöä ja kehon hallintaa.
KOIRA YHTEISKUNNASSA
* Eroahdistus, tukiryhmä
Vertaistukea eroahdistuksesta kärsiville koirille.
* Valeraskaus
Aktiivinen ryhmä valeraskauksista kärsiville nartuille. Tuo mukana oma pennunkorvikkeesi!
* Pallohullut
Iloinen reipas pallohullut-ryhmä kokoontuu fanittamaan palloja kaksi kertaa viikossa! Uusia jäseniä (ja palloja) kaivataan!
* Vahtiviettiset kekkerit
Istutaan iltaa opistosalissa ja kuunnellaan hipihiljaa käveleekö alakerran pääovien ohi joku. Räjähdetään korviahuumaavaan vahtihaukkuun aina kun alakerran pallohullut ryhmän porukka alkaa piipittämään piippipalloja. Samanhenkistä seuraa kaikille ilmoittaville- ja puolustaville vahdeille! - Putkivalo
Rattus sp. kirjoitti:
Joko olet ilmoittanut koirasi seuraaville kursseille? Katsoin myös sähköpostini..
TYÖVÄENOPISTON KURSSIT KOIRILLE
TASSUNTAIDOT
* Puutyöt I
Tutustutaan puuhuonekalujen muotoilun perusteisiin. Oikea työskentelyote, erilaiset pinnat ja puun kovuudet tulevat tutuksi. Ota oma halko mukaan ensimmäiselle kerralle!
* Puutyöt II Jatkotaso
Puutyöt I käyneille. Syvennytään tarkemmin jokaisen valitsemaan
puumateriaaliin. Esimerkiksi ovenpielet, keittiökalusteet tai kynnykset.
Voidaan muotoilla uudelleen omistajan vasta hankkima kallis
designlipasto.
* Puutyöt II-III Erikoistekniikat
Tutustumme mm. rottinkisten huonekalujen uudelleenmuotoiluun sekä
käymme läpi yleisimpiä tapoja repiä kulma auki vanerisista huonekaluista, kuten
TV:tasoista, yöpöydistä yms.
KIELET
* Ihmiskielen tehokurssi
Apuja arkielämään ihmisten keskellä! Opit tavallisimmat ihmiskielen sanat sekä muutamia helppoja keinoja saada viesti perille, kuten ulkona
asiointi, nälkä ja aktivoinnin tarve.
* Ihmiskielen jatkokurssi
Tehokurssin käyneille. Syvennymme tarkemmin ihmisen kanssa viestimiseen. Opettelemme mm. sohvalle pissimisen symboliikkaa, ulvonnan merkitystä ihmiselle sekä salakavalalla tavalla söpön, mutta kivuliaan vastenhyppimisen jalon taidon!
* Ihmiskieltä senioreille
Ihmisten kanssa kauan ymmärrysvaikeuksissa oleville varttuneille aikuisille koirille tarkoitettu kurssi, jossa käydään hitaasti ja helppotajuisesti läpi ihmisen ymmärtämisen perusteita.
* Kerrostaloääntelyn aktiivikurssi
Opimme luovimmat keinot kommunikoida naapurin rekun kanssa sekä seitsemän erilaista niksiä huoltomiehen ojentamiseen! Halukkaat voivat kurssin yhteydessä tutustua myös postiljoonin säikyttämisen perusteisiin.
KOTITALOUS
* Ovet auki I-III
Kurssi soveltuu niin aloittelijoille kuin kehittyneemmillekin. Käymme läpi mahdollisimman kattavasti erilaisia ovia, kahvoja, lukkoja ja esteitä joita jokapäiväisessä elämässä vastaan tulee. Opimme avaamaan ja murtamaan esteitä luovasti ja opittua soveltaen. Mukava ja antoisa harrastus!
* Roskis tutuksi
Opettele hyödyntämään roskiksen sisältö uudella ja innostavalla tavalla! Kurssi sopii tylsistyneille yksin kotiin jääville koirille, jotka ovat mahdollisesti käyneet jo Ovet auki -kurssin. Käymme läpiyleisimmät roskat sekä poisheitettävät talousjätteet. Mahdollisuus tutustua myös komposteihin.
VIESTINTÄ
* Vasen oikee, nosta koipee!
Nuorille uroskoirille tarkoitettu koivennostamiskurssi.
* Harjoittelemme niin noston nopeutta kuin suihkun tarkkuuttakin. Jokainen kurssin käynyt pysyy pystyssä koipea nostaessaan!
* Kusikurssi II
Syvennämme uroskoirien taitoja lorottaa pissa erilaisille materiaaleille, sekä opettelemme näkemään uusia innovatiivisia kohteita jättää hajumerkki. Myös pissavanan symboliikkaan paneudumme kurssin loppupuolella.
* Feromonit tutuksi
Lyhytkurssi uroskoirille, jonka aikana käymme läpi narttujen yleisimmät feromonitasot ja niiden merkitykset. Opettelemme nuolemaan pissoja ja väpisyttämään leukaamme silmät pyörien tarkempiin tuloksiin päästäksemme! Jokaiselle uroskoiralle hyödyllinen tehokurssi!
* Esiintymiskurssi kokeneille
Kurssi soveltuu hyvin esim. remmiräyhäämisen ja muun muille pullistelun merkeissä kokeneille koirille. Syvennämme ilmaisua ja käymme läpi äänenkäyttöä ja kehon hallintaa.
KOIRA YHTEISKUNNASSA
* Eroahdistus, tukiryhmä
Vertaistukea eroahdistuksesta kärsiville koirille.
* Valeraskaus
Aktiivinen ryhmä valeraskauksista kärsiville nartuille. Tuo mukana oma pennunkorvikkeesi!
* Pallohullut
Iloinen reipas pallohullut-ryhmä kokoontuu fanittamaan palloja kaksi kertaa viikossa! Uusia jäseniä (ja palloja) kaivataan!
* Vahtiviettiset kekkerit
Istutaan iltaa opistosalissa ja kuunnellaan hipihiljaa käveleekö alakerran pääovien ohi joku. Räjähdetään korviahuumaavaan vahtihaukkuun aina kun alakerran pallohullut ryhmän porukka alkaa piipittämään piippipalloja. Samanhenkistä seuraa kaikille ilmoittaville- ja puolustaville vahdeille!Aika monta kurssia on tämä pörröpää jo tainnut läpäistä mun tietämättä :))
- tretori
ps. terveisiä hiihtoratsastuslenkiltä. Minä ratsastin ja tytär kiljui minisuksilla perässä:"hiljennä/pysähdy/mä kaadun..." - ja ei kun hanaa:)- Putkivalo
Tuokin meni sitten nappiin :))) Kummalla oli kypärä? Mietin miten jarrut ois saanut sovellettua tuohon yhdistelmään.. että tyttärellä olis ollut porkkanat?
- tretori
Putkivalo kirjoitti:
Tuokin meni sitten nappiin :))) Kummalla oli kypärä? Mietin miten jarrut ois saanut sovellettua tuohon yhdistelmään.. että tyttärellä olis ollut porkkanat?
Kypärät molemmilla - jarruja ei lainkaan;) Ja porkkanapussia ei tytölle voinut kainaloon laittaa, kun tamma olisi pyörinyt vain ympyrää...
Sai kyllä porkkanat palkkioksi hiihtoreissun jälkeen (siis hevonen) - Putkivalo
tretori kirjoitti:
Kypärät molemmilla - jarruja ei lainkaan;) Ja porkkanapussia ei tytölle voinut kainaloon laittaa, kun tamma olisi pyörinyt vain ympyrää...
Sai kyllä porkkanat palkkioksi hiihtoreissun jälkeen (siis hevonen)porkkanat olis ollut hyvä jarru, sitonut teidät nippuun :) ja kypäriä olisi taas tarvittu.. juuei.
Nätti heppa muuten, vaikken mikään asiantuntija olekaan :) - tretori
Putkivalo kirjoitti:
porkkanat olis ollut hyvä jarru, sitonut teidät nippuun :) ja kypäriä olisi taas tarvittu.. juuei.
Nätti heppa muuten, vaikken mikään asiantuntija olekaan :)Eikös vaan olekin! Voit olla varma, että tuota tammaa ruokitaan, liikutetaan ja suitaan mitä suuremmalla rakkaudella ja kunnioituksella. Koskaan ei ole tielle jättänyt;)
- Putkivalo
tretori kirjoitti:
Eikös vaan olekin! Voit olla varma, että tuota tammaa ruokitaan, liikutetaan ja suitaan mitä suuremmalla rakkaudella ja kunnioituksella. Koskaan ei ole tielle jättänyt;)
kuin Volvo! Mulla oli nimittäin kerran sellainen joka jätti mut tielle tasan puoliväliin matkalla kotiin autorempasta :)) Arvaa potkaisinko rengasta.
- HiljaR
... Voehan nenä... Yllätyksellinen vastaus pit sattua, mutt positiivisesti kylläkin VOOO Ihmeiden aika ei ole ohi :D:D
- Putkivalo
Eikä tuo voi olla väärässä :))
- migu
Jaahas! Joskus nähnyt tän testin mutta nyt vasta uskalsin kokeilla.
Tyydyn luonnehdintaani jonka testin tulos osoitti. En pelkästään siksi että neljä peräkkäistä Veetä tekee musta taivaanrannan maalarin, mutta kun nimessäkin on...ja automerkissä....
Kai se on se V-tyyli ;)
Mites sun Veet ja Oot..?- Putkivalo
Maalaa sinä vaan taivanrantaa, sitäkin tarvitaan :))
Mulle kävi niin että Ongelmat Viitataan Vi*eikunootasmähaenuudensanan*idakkoon Oitis. - migu
Putkivalo kirjoitti:
Maalaa sinä vaan taivanrantaa, sitäkin tarvitaan :))
Mulle kävi niin että Ongelmat Viitataan Vi*eikunootasmähaenuudensanan*idakkoon Oitis.Vaikka mulla on tää saippua kädessä ei tullut mieleenkään melkein pestä sun suuta!
Maalaan maalaan. Ja värillä ei oo väliä kunhan näyttää siniseltä ;)
"Kyllä se siitä" -Hmmmm...no sopiihan se sulle :) - Putkivalo
migu kirjoitti:
Vaikka mulla on tää saippua kädessä ei tullut mieleenkään melkein pestä sun suuta!
Maalaan maalaan. Ja värillä ei oo väliä kunhan näyttää siniseltä ;)
"Kyllä se siitä" -Hmmmm...no sopiihan se sulle :)Se olis jonkinlaista akrobatiaa sekin kun sä pesisit mun suuta :))) verbaali-sellaista?
Ja muista siniset linsit, saat parhaamman lopputuloksen :))
Sopii sopii, silloin tällöin ullakolla :/
- Ilolias Rohmantti
kykyä?
niin tota aattelinpa vaan, että kykypuolueeseen jäseniä etsit, kun testillä nakkaat?
suvi oli taas päässyt jotenkin livahtamaan avustajiensa valvovan silmän alta puhumaan toimittajille, ja kyllähän sen tietää miten siinä sitten käy ;)
se on putkis sillä lailla, että kun lex nokia astuu voimaan tulen tarkastamaan "paikat", jos suviin on uskominen ja miksemme uskoisi ;)
niin kyvykyyttä se vaatii ilmoille tommottis päästellä...ainiin se rivi on.... VOOO ;)
p.s ei sulla muita testejä olis, millä se miellyttävyys voitais todentaa ;)- Putkivalo
on vaikka mitä kykyä :))
Mitämitä se Suvi nyt??? Olen jäänyt nyt jostain patsioon.. Mitä se on päästänyt ilmoille?
Heh, vai todentaa :))) Jos siinä olis lisää kirjaimia, se olis varmaan VROOOM..... :)
Haluatko katsella kuvia?
http://www.yoppu.com/ - Ilolias Rohmantti
Putkivalo kirjoitti:
on vaikka mitä kykyä :))
Mitämitä se Suvi nyt??? Olen jäänyt nyt jostain patsioon.. Mitä se on päästänyt ilmoille?
Heh, vai todentaa :))) Jos siinä olis lisää kirjaimia, se olis varmaan VROOOM..... :)
Haluatko katsella kuvia?
http://www.yoppu.com/hirveellä höyryllä katteleen tota sun linkkiä ko aattelin, että KUVIA tarjolla, no olihan siellä kuvia ja tempasin rastit ruttuun ja ......
da daa aaaaaaaaaaa aaaaaaaaaa
seven most important qualities
able, brave, calm (kylmä ;) ingenious (tiesi melkein ammatinkin ;) knowledeable, patient, wise
siis pomolle pitäs viiä tämmönen, se antaa vaan aina kaikki "pa*ka" hommat mullen ja kuitenkin jätkässä on potentiaalia, wow ;)
niin oisko vielä jotain testattavaa?
tää alkaa mennä päähän (-ylä)kovemmin kuin ne mansikkakuplat ;)
aij niin se suvi sano, että jotta sie pystyt pitämään siulle uskotut firman sallaisuuet omana tietonas, siun pittää viuhahtaa töistä kotio eli olla naturelli ;) - Putkivalo
Ilolias Rohmantti kirjoitti:
hirveellä höyryllä katteleen tota sun linkkiä ko aattelin, että KUVIA tarjolla, no olihan siellä kuvia ja tempasin rastit ruttuun ja ......
da daa aaaaaaaaaaa aaaaaaaaaa
seven most important qualities
able, brave, calm (kylmä ;) ingenious (tiesi melkein ammatinkin ;) knowledeable, patient, wise
siis pomolle pitäs viiä tämmönen, se antaa vaan aina kaikki "pa*ka" hommat mullen ja kuitenkin jätkässä on potentiaalia, wow ;)
niin oisko vielä jotain testattavaa?
tää alkaa mennä päähän (-ylä)kovemmin kuin ne mansikkakuplat ;)
aij niin se suvi sano, että jotta sie pystyt pitämään siulle uskotut firman sallaisuuet omana tietonas, siun pittää viuhahtaa töistä kotio eli olla naturelli ;)Vai ammatti :))) et sitten ollutkaan genie in the bottle :))
Tonttu onkin viilipytty :))
Mun 7 oli suuruusjärjestyksessä: caring (huom, ei catering), sentimental (minä??), warm (37 astetta), sensible, extroverted (extranörtti), trustworthy, helpful niin että mihin tarvit apua ;)
No voe Suvia! Nyt tietty kaikki kyttää sen ikkunoita :)) Maan helikopterit käynnistyi!
Meillä ei voi viuhahtaa kun tuo rakas piski on keksinyt että saa kivat äänitehosteet kun tuo purulelun lähelle ja pureskelee sitä nokka reidessä kiinni, ja hups vaan nahka jää väliin! Täällä ei kuljeta paitasillaan. Vai alkaisko putkiremonttia ja koittais saada piukaksi, ei jäis väliin sitten mikään :P - Ilolias Rohmantti
Putkivalo kirjoitti:
Vai ammatti :))) et sitten ollutkaan genie in the bottle :))
Tonttu onkin viilipytty :))
Mun 7 oli suuruusjärjestyksessä: caring (huom, ei catering), sentimental (minä??), warm (37 astetta), sensible, extroverted (extranörtti), trustworthy, helpful niin että mihin tarvit apua ;)
No voe Suvia! Nyt tietty kaikki kyttää sen ikkunoita :)) Maan helikopterit käynnistyi!
Meillä ei voi viuhahtaa kun tuo rakas piski on keksinyt että saa kivat äänitehosteet kun tuo purulelun lähelle ja pureskelee sitä nokka reidessä kiinni, ja hups vaan nahka jää väliin! Täällä ei kuljeta paitasillaan. Vai alkaisko putkiremonttia ja koittais saada piukaksi, ei jäis väliin sitten mikään :Pmielummin viilipytty kuin sottapytty ;)
sä oot sitte näemmä ollu jo hoiva alalla pitempään, lämmin ulospäinsuuntautunut seni**...eiku sentimentaali ;)
tota siinä naisten piukkuudessa on vaan yks paha (tai oikeastaan hyvä) vika noin, kun kaikki tapahtuu aivojen säätelemänä niin se piukkuuskin voi repsahtaa ihan sun omasta tahdosta riippumatta, oisko aistimus eli ulkoinen ärsyke sittenkin sun tahtoa voimakkaampi, mietippä sitä ;) - Putkivalo
mielummin viilipytty kuin sottapytty ;)
sä oot sitte näemmä ollu jo hoiva alalla pitempään, lämmin ulospäinsuuntautunut seni**...eiku sentimentaali ;)
tota siinä naisten piukkuudessa on vaan yks paha (tai oikeastaan hyvä) vika noin, kun kaikki tapahtuu aivojen säätelemänä niin se piukkuuskin voi repsahtaa ihan sun omasta tahdosta riippumatta, oisko aistimus eli ulkoinen ärsyke sittenkin sun tahtoa voimakkaampi, mietippä sitä ;)sentimentaali kuin neandertaali ;)
Epäilen että testi oli jotenkin rikki tuossa kohtaa. Olit tietty käynyt sotkemassa sen, senkin ingen-gör :)) Yhtään en epäile ettei olisi ollut ehjä kun sä kävit :)
Täh... piu.. reps.. vooooi tietty ärsytyskin piukentaa mutta että repsaannuttaa (olikohan tuo oikea sana)?? En mä sun kanssa väittelemään käy kuitenkaan, älypää :))
Ah, Volbeat tule rockradiosta, nyt täytyy nousta pöydälle... :PPPPP - Ilolias Rohmantti
Putkivalo kirjoitti:
sentimentaali kuin neandertaali ;)
Epäilen että testi oli jotenkin rikki tuossa kohtaa. Olit tietty käynyt sotkemassa sen, senkin ingen-gör :)) Yhtään en epäile ettei olisi ollut ehjä kun sä kävit :)
Täh... piu.. reps.. vooooi tietty ärsytyskin piukentaa mutta että repsaannuttaa (olikohan tuo oikea sana)?? En mä sun kanssa väittelemään käy kuitenkaan, älypää :))
Ah, Volbeat tule rockradiosta, nyt täytyy nousta pöydälle... :PPPPPtahdosta riippumatta, tarvii vaan oikean ympäristön ;)
onko se hyvä? en oo tutustunu tarkemmin smörrebröödin tuotantoon. tanskan kieli on sitte mahottoman korvaan sattuvaa, mun kohalla aineskii, onneks ne laulaa kolmannella kotimaisella eli kansainvälisellä.
ilmeisesti, kun irkkutyyli iskee päällensä ;) - Putkivalo
tahdosta riippumatta, tarvii vaan oikean ympäristön ;)
onko se hyvä? en oo tutustunu tarkemmin smörrebröödin tuotantoon. tanskan kieli on sitte mahottoman korvaan sattuvaa, mun kohalla aineskii, onneks ne laulaa kolmannella kotimaisella eli kansainvälisellä.
ilmeisesti, kun irkkutyyli iskee päällensä ;)*viheltelee* :))
Viidakon sanonta parempi sydän ruumiissaan (oho) kuin kymmenen taskussa :)))
Irkut on pieniä ja kivoja ja varsinkin vihreitä :))
Nyt tonttu! Kengät pois, kravatti löysälle ja silmät kiinni, päästä se pikku-tonttu irti :) http://www.youtube.com/watch?v=5mV_HHL-h6g
Tai oisko tämä enemmän sun näköistä:
http://www.youtube.com/watch?v=iYpmI2Zm0Q8&feature=related
Tästä mun villitys alkoi:
http://www.youtube.com/watch?v=Hy3rnIHKBI4&feature=related
Joko tuli näppylöitä? En tykkää kaikista niiden biiseistä, mutta jotkut on vaan niin kirkkaasti erilaiset kuin mikään muu. Raikasta :) Harmi kun ne kävi täällä melkein naapurissa, ja minä hömppä en mennyt. - Ilolias Rohmantti
Putkivalo kirjoitti:
*viheltelee* :))
Viidakon sanonta parempi sydän ruumiissaan (oho) kuin kymmenen taskussa :)))
Irkut on pieniä ja kivoja ja varsinkin vihreitä :))
Nyt tonttu! Kengät pois, kravatti löysälle ja silmät kiinni, päästä se pikku-tonttu irti :) http://www.youtube.com/watch?v=5mV_HHL-h6g
Tai oisko tämä enemmän sun näköistä:
http://www.youtube.com/watch?v=iYpmI2Zm0Q8&feature=related
Tästä mun villitys alkoi:
http://www.youtube.com/watch?v=Hy3rnIHKBI4&feature=related
Joko tuli näppylöitä? En tykkää kaikista niiden biiseistä, mutta jotkut on vaan niin kirkkaasti erilaiset kuin mikään muu. Raikasta :) Harmi kun ne kävi täällä melkein naapurissa, ja minä hömppä en mennyt.on sydämestä puhunu, sehän nyt tikittää koko elämän ;)
tota noin ensi kuulemalta en vielä ole sulaa laavaa, mutta täytys ajan kanssa tutustua paremmin tohon tuatantoon, ennusmerkit on huonot, ei kuitenkaan don huonot ;)
mulle käy rokista hitaanpaan, mutta siinä pitää olla melodinen puoli kohillaan, muuten ei iske ;) - Putkivalo
on sydämestä puhunu, sehän nyt tikittää koko elämän ;)
tota noin ensi kuulemalta en vielä ole sulaa laavaa, mutta täytys ajan kanssa tutustua paremmin tohon tuatantoon, ennusmerkit on huonot, ei kuitenkaan don huonot ;)
mulle käy rokista hitaanpaan, mutta siinä pitää olla melodinen puoli kohillaan, muuten ei iske ;)me sitten oikein puhuttiin, ei tämä seniori enää muistakaan muuta sykkiviä ;)))
Joskus musaa pitää kuulla useamman kerran ennen kuin tartuu, mutta sitten se onkin menoa. Mitäköhän Elvis olis ollut mieltä noista... ottanut muutaman pillerin ja pyörtynyt :))
- pups
Ja pitäähän näin päteviä testejä uskoa :-))
Ilman tätä testiä en olisi ikinä saanut tietää olevani energinen (joskus ylienerginen, tekeväni liian nopeita päätöksiä ja tarvitsevani jarruttajaa. Aika hyvin olen pystynyt kaiken tuon piilottamaan...:-)) Kylläpäs olenkin taitava!
Ehkä jo huomenna siirryn (siis kuvainnollisesti) noihin uusiin nahkoihin, jos viitsin nimittäin :-)- Putkivalo
taidokkaasti salannut taidon itseltäsi kaikki nämä vuodet :))) Tai ajatteles, ehkä joku on sen vaan tukahtanut?
- pups
Putkivalo kirjoitti:
taidokkaasti salannut taidon itseltäsi kaikki nämä vuodet :))) Tai ajatteles, ehkä joku on sen vaan tukahtanut?
surullista huomata, että olen tavallaan elänyt aivan vääränlaista elämää näin pitkään, voi voi :-(( Mutta nyt kun tiedän minkälainen oikeasti olen, niin huomenna voinkin alkaa irroitella! Luulen, että suuri hämmennys valtaa lähitienoot...
- Putkivalo
pups kirjoitti:
surullista huomata, että olen tavallaan elänyt aivan vääränlaista elämää näin pitkään, voi voi :-(( Mutta nyt kun tiedän minkälainen oikeasti olen, niin huomenna voinkin alkaa irroitella! Luulen, että suuri hämmennys valtaa lähitienoot...
huomenna tahtosi läpi joka paikassa kun yhtäkkiä sanotkin tomerasti. Ei kun sori käsket :)) "nyt tehdään näin ja seuraava ongelma!"
Mä istun jo kateellisena täällä. Voin kyllä läähättää sun puolesta :)
- ..;\\\\.-,.
Minulla on puolisenkymmentä sähköpostia aktiivikäytössä ja kaksi domainia.
Muistin taannoin vanhemman domainini, mitä olen maksellut vain sen takia, että kun se on nimella.
Siinä on kaksi sähköpostia.
En nyt tiedä liekö suomen ennätys, mutta toisessa meileistä oli yli 80 000 viagra-mainosta tai muuta nöyhtää.
Skippasin koko meilikansion roskiin, en viitsinyt lukea kuin muutamia sivuja otsikoita.
No jaa, nyt on veres meili samalla ossalla, muutamia kymmeniä roskaviestejä näyttää tulevan päivittäin. Olen ajatellut vaihtaa hotellin johonkin sellaiseen, missä on toimiva roskaposti filtteröinti. Sellaisia muuten ei ole olemassakaan.
Noin muuten kyssään: OVVV
=DW=- Putkivalo
sittenkin tieteellinen testi :))
Aikamoinen määrä roskaa... Joskus ärsyttää kun joka paikka joutuu siivoamaan, posteja ja kännykkää myöten. Tuntuu että toiset ilmais-postit jättää tahallaan suodattamatta että voi sitten myydä sellaista mitä oikeesti kuuluisi olla vakiona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa442043En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91281
- 121078
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81952