Olen harhaillut
rakkauden labyrintin
sokkeloissa
törmännyt umpikujiin
kääntynyt ja
muuttanut suuntaa
Kunnes
löysin oikean
kulkureitin
Luoksesi rakkauteen
Labyrintti
18
496
Vastaukset
- pups
vain yksi oikea kulkureitti...ja sinä löysit sen, hienoa! Hienosti kuvaat niitä kaikkia sivupolkuja ja elämänkokemuksia, joita on käytävä katsomassa ennenkuin löytyy se oikea tie, joka vie perille. Hiano!
- tomppa2006
...törmäyksiä ja täyskäännöksiä tulee itse kunkin elämään...
Pitäisi vaan pystyä muuttamaan suuntaa, eikä hakata päätään seinään. Tiedän sen suunnan muuttamisen olevan hyvin vaikeata.
- padme_amidala
..lyhyt, mutta puhutteleva : )
Tälle lukijalle tuli jotenkin seesteinen mielikuva runostasi...hmm
Runostasi tuli mieleen ahdinko oikeassa labyrintissa. Muumilaakson labyrintissa, kun piti vielä lapselle olla olevinaan rohkea amatsoni. Todella helpottunut olo oli, kun pääsi sieltä pois : ) Ei tosin niin ihanaan, kuin "rakkauteen", mutta kyllä se raikas ulkoilma tuntui ihanalta sillä kertaa : )
Kiitos sinulle lukuhetkestä : )- tomppa2006
...käynyt "oikeasssa" labyrintissa Lontoossa ja tiedän tuon ahdingon tunteen...
Eikös se parisuhteen labyrintin umpikuja myös ole kammottava paikka? Raikkaan rakkauden löytäminen tuntuu puhdistavalta ulkoilmala, jota on helppo hengittää.
- lindalinda1
labyrinttiä toisinaan, kunnes se oikea reitti
löytyy.
Seesteinen runo, jossa viihdyin Tomppa.- tomppa2006
...perusajatuksen kuvaamisen helppous teki tästä selkeän ja seesteisen...
Yksi helpommista runoista, joita olen kirjoittanut. Se perusajatus vain tuli päähäni ja kirjoitin sen ulos.
...Kuinka törmäilyt saa muuttumaan , oppimaan elämän kiertokoulussa...
Aivan upee kiitos * hoviniiaus* =)- tomppa2006
...sitä se oppiminen varmaan on...
Törmäilyjä tulee varmaan jokaiselle. Suunnan muuttaminen on vaikeata.
..toivottavasti ymmärtää ja tietää,
miten onnekas/ainutkertainen hän on :)- tomppa2006
...sen hänelle, uskon että tietää...
Tosi mukava nähdä sinut palstalla, olet tervetullut joukkoomme. tomppa2006 kirjoitti:
...sen hänelle, uskon että tietää...
Tosi mukava nähdä sinut palstalla, olet tervetullut joukkoomme...kiitos toivotuksesta :)
Tuskin minusta tänne vakihäirikköä tulee..
Toisaalta, oli aika, jolloin en halunnut arvioida,
antaa pisteitä karaokelaulajille (laivalla),
sittemmin "lauloin" itse..
Labyrintin sokkeloista voi löytää
parhaimman aarteen - sydämeen - ja
onnea Sinulle löydöstäsi.
Lyhykäisyydessään kiehtova
runo.- tomppa2006
...sokkeloihin on piilotettuna aarre, sen löytäminen on joskus vaikeaa...
Tämä oli niitä runoja, jotka kirjoitetaan yhtäsoittoa ja korjaamatta ylös. Uskon sinun tietävän sen onnistumisen riemun, toisinaan runon kirjoittaminen on helppoa, kun vain tavoittaa sen ajatuksen? Toisinaan sitten taas ei tule millään valmista, ei vaikka kuinka korjaa runoa, muuttaa sanoja ja lauseita. Runoilu on mielenkiintoinen harrastus.
Vaikea ja sitkeä yskä on ollut minulla tänä talvena. Ei tokene millään, taas herätti kesken unien. Onneksi ei ole huomenna (tänään) mitään varsinaista menoa, vaan saa nukkua pitkään. tomppa2006 kirjoitti:
...sokkeloihin on piilotettuna aarre, sen löytäminen on joskus vaikeaa...
Tämä oli niitä runoja, jotka kirjoitetaan yhtäsoittoa ja korjaamatta ylös. Uskon sinun tietävän sen onnistumisen riemun, toisinaan runon kirjoittaminen on helppoa, kun vain tavoittaa sen ajatuksen? Toisinaan sitten taas ei tule millään valmista, ei vaikka kuinka korjaa runoa, muuttaa sanoja ja lauseita. Runoilu on mielenkiintoinen harrastus.
Vaikea ja sitkeä yskä on ollut minulla tänä talvena. Ei tokene millään, taas herätti kesken unien. Onneksi ei ole huomenna (tänään) mitään varsinaista menoa, vaan saa nukkua pitkään.Pirskatti - tiedän kyllä tuon tunteesi,
kun minulle samaa tapahtuu silloin tällöin
että kerralla studiossa purkkiin ja Amen.
Juuri tuo ajatus ja ylös.
Mitenhän paljon meillä oikein näitä
samankaltaisia tuntemuksia on kuin
myös mielipiteitäkin yhdessä useinkin
edustamme.
Harrasteena tämä on kyllä monimuotoista
ja mielenkiinnolla varustettuna kuten
sanoit tai kirjoitit paremminkin.
Flunssaa olen kuullut kuin lukenutkin
mutta meillä täällä ei ole vielä tullut.
Ollaan kai niin häijyjä ettei arvaa iskeä.
Kurjaa jos tuota juuri nyt,kun nuo
ilmatkin loistaa ja naureskeleee.
Eilenkin meni jäällä tuntikausia ja
liikkujia reippaasti.
Hyvää sinne suuntaan ja toivotaan
että säästyisit pahemmalta.- tomppa2006
dolan kirjoitti:
Pirskatti - tiedän kyllä tuon tunteesi,
kun minulle samaa tapahtuu silloin tällöin
että kerralla studiossa purkkiin ja Amen.
Juuri tuo ajatus ja ylös.
Mitenhän paljon meillä oikein näitä
samankaltaisia tuntemuksia on kuin
myös mielipiteitäkin yhdessä useinkin
edustamme.
Harrasteena tämä on kyllä monimuotoista
ja mielenkiinnolla varustettuna kuten
sanoit tai kirjoitit paremminkin.
Flunssaa olen kuullut kuin lukenutkin
mutta meillä täällä ei ole vielä tullut.
Ollaan kai niin häijyjä ettei arvaa iskeä.
Kurjaa jos tuota juuri nyt,kun nuo
ilmatkin loistaa ja naureskeleee.
Eilenkin meni jäällä tuntikausia ja
liikkujia reippaasti.
Hyvää sinne suuntaan ja toivotaan
että säästyisit pahemmalta....ei myöskään synny runoja...
En pysty mitenkään ottamaan tavoitteeksi, että kirjoittaisin joka päivä tai mahdollisesti, että kirjoittaisin runon toisen antamaan aiheeseen.
Pakolla yritän tätä flunssaa voittaa, ulkoilen joka päivä sen verran mikä tuntuu hyvältä. Luulisi kylmyyden ja pakkasen prkl tappavan basillit ja vihuliaiset tarpeettomat pieneliöt elimistöstä. tomppa2006 kirjoitti:
...ei myöskään synny runoja...
En pysty mitenkään ottamaan tavoitteeksi, että kirjoittaisin joka päivä tai mahdollisesti, että kirjoittaisin runon toisen antamaan aiheeseen.
Pakolla yritän tätä flunssaa voittaa, ulkoilen joka päivä sen verran mikä tuntuu hyvältä. Luulisi kylmyyden ja pakkasen prkl tappavan basillit ja vihuliaiset tarpeettomat pieneliöt elimistöstä.Ei synny ja jos sattuisi syntymään,
niiden "tunne-elo" voi jäädä
hyvin merkityksettömälle tasolle.
En minäkään joka päivä mutta sitten
kun tulee into päälle,niin saattaa
syntyä useampikin - kylläkin
harvinaista.
Tuo toisen antama aihe...jaa riippuu
kyllä omasta mielentilastakin.
Hymyilen tuolle prkl:lle ja loppu
lauseellesi mutta flunssallesi
en naura....ei taida auttaa
EU tuomio-istuinkaan,jos valituksen
laittaisi.
- *MURUKULTA*
Pelkkä ajatus labyrinttiin menosta saa aikaan paniikin meitsissä! :))
Vaan sinä olet selvittänyt tiesi 'rakkaudenlabyrintistä' ulos ja oikeaan rakkauteen!
Kut voor juu tomppa ja iloista pvää tiistain vilikuttaa Murukulta! :)- tomppa2006
...runoani taivuttelin ja sitten taas ihan tosissaan umpikujaan ovat monet joutuneet rakkauden tähden...
Kaunis kiitos ja kaunista päivää Murukullalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979