Ennen kunnioitin yhteiskuntaa, vanhoja perinteisiä arvoja, vanhempia jne erittäin kovasti, ja lisäksi uskoin jumalaan
Seuraavat asiat on tapahtunu mulle ihan viimeaikoina: menetin uskon jumalaan, en kunnioita enää yhteiskuntaa, en perinteisiä arvoja, en vanhempia. Minulla on ainoastaan 2 ihmistä tässä maailmassa joita kunnioitan, ja kovasti. Loppua maailmaa kohtaan vain esitän kohteliasta mutta käytän sitä hyväkseni niin paljon kuin kerkeän ja nauran päälle paskaisesti.
Onko tälle olemassa jotain psykologista selitystä mitä mulle on tapahtunu?
mitä mulle on tapahtunu?
14
616
Vastaukset
- fdfdsfdsaf
voisiko olla kyse siitä että tuo alitajunnassa ollut jumalanpelko on rajoittanut mua olemasta oikea oma itteni ja toimimaan oikeitten vaistojeni varassa?
- Norjanheinä
Yhteiskunnassa mättää moni asia, ei sitä voi kunnioittaa. Täytyy vain yrittää elää sääntöjen mukaan, kun ei muutakaan voi.
Täydellisiä vanhempia ei ole muuta kuin elokuvissa, joten yritä kunnioittaa heitä siitä huolimatta.
Saatana on paras vaihtoehto, mutta saatananpalvonta on vain harvoille ja valituille, joten en voi auttaa sinua tässä asiassa.
Älä käytä ketään hyväksesi ja unohda ne 2 muka tärkeää ihmistä. Kavereita ei kannata pitää!!
En osaa selittää, mitä sinulle on tapahtunut, mutta ehkäpä joku muu osaa.- fdsafdsf
miksi minun pitäisi unohtaa nämä 2 minulle tärkeää ihmistä, jos nautin heidän seurasta?
"masokismi elämän selviytymiskeinona" eikö mun kannata olla sellasten ihmisten seurassa josta todella pidän.. - Norjanheinä
fdsafdsf kirjoitti:
miksi minun pitäisi unohtaa nämä 2 minulle tärkeää ihmistä, jos nautin heidän seurasta?
"masokismi elämän selviytymiskeinona" eikö mun kannata olla sellasten ihmisten seurassa josta todella pidän.."miksi minun pitäisi unohtaa nämä 2 minulle tärkeää ihmistä, jos nautin heidän seurasta?
"masokismi elämän selviytymiskeinona" eikö mun kannata olla sellasten ihmisten seurassa josta todella pidän.. "
Tuota, minkälainen suhde sinulla oikein on? Ovatko nämä kenties sm-suhteessa kanssasi? - fsdafdfas
Norjanheinä kirjoitti:
"miksi minun pitäisi unohtaa nämä 2 minulle tärkeää ihmistä, jos nautin heidän seurasta?
"masokismi elämän selviytymiskeinona" eikö mun kannata olla sellasten ihmisten seurassa josta todella pidän.. "
Tuota, minkälainen suhde sinulla oikein on? Ovatko nämä kenties sm-suhteessa kanssasi?menis liika vaikeeksi selittää
mut sen sanon et nautin siitä seurasta
joten en nää mitään syytä lopettaa sellasen asian tekemistä mistä nautin - Norjanheinä
fsdafdfas kirjoitti:
menis liika vaikeeksi selittää
mut sen sanon et nautin siitä seurasta
joten en nää mitään syytä lopettaa sellasen asian tekemistä mistä nautin"mut sen sanon et nautin siitä seurasta
joten en nää mitään syytä lopettaa sellasen asian tekemistä mistä nautin "
Onko tämä joku koira juttu? - fdsafdfdsaf
Norjanheinä kirjoitti:
"mut sen sanon et nautin siitä seurasta
joten en nää mitään syytä lopettaa sellasen asian tekemistä mistä nautin "
Onko tämä joku koira juttu?tarkennas mitä meinaat :D
- Norjanheinä
fdsafdfdsaf kirjoitti:
tarkennas mitä meinaat :D
Joku on "koira", eli tottelee kuin koira ja tätä käsketään kuin koiraa... joitenkin seksifantasioita.
- fsdafdffds
Norjanheinä kirjoitti:
Joku on "koira", eli tottelee kuin koira ja tätä käsketään kuin koiraa... joitenkin seksifantasioita.
aika hyvin osu kohalle...
en välillä ymmärrä itekään miten kieroutunut ja pervo mun ajatusmaailma on, mut masokismi niin henkisellä kuin fyysisellä tasolla kuvaa sitä ehkä parhaiten - fdsafdsaff
Norjanheinä kirjoitti:
naisen "halveksivasta" naurusta saan hurjia kiksejä...
- Norjanheinä
fdsafdsaff kirjoitti:
naisen "halveksivasta" naurusta saan hurjia kiksejä...
Itsemurha-seksiä, äärimmäistä masokismin muotoa.
Siinä sinun pitää uhrautua naiselle äärimmäisellä tavalla.
Saat tehdä jonkun ihan mitättömän pikkujutun naiselle, jonka jälkeen hän vaatii sinua tekemään...
Yliopisto-prank lienee oikea nimi tällaiselle toiminnalla. Kyllä siitä kiksejä saa, mutta sen jälkeen se todella on gang stalkin suicide: siitä ei saa kiksejä. Toisaalta ilman niitä akkoja, tämä olisi ollut aivan täysin perseestä, niin kuin se normaalisti on.
-
"Onko tälle olemassa jotain psykologista selitystä mitä mulle on tapahtunu?
"käytän sitä hyväkseni niin paljon kuin kerkeän ja nauran päälle paskaisesti."
On selitys: Et kunnioita itseäsi, koska olet alentanut itsesi, siksi naurat ja halveksit itseäsi. Tämän halveksunnan kohdistat myös muihin ihmisiin ja joudut näyttelemään kohteliasta.
Olet vieraannuttanut itsesi todellisesta olemuksestasi ja voit huonosti.
Ihminen on luotu toimimaan totuudessa, kauneudessa ja hyvyydessä. Tämä on Kristuksen ja Sokraten ihmiskäsitys, johon länsimaisen kulttuurin ihmiskäsitys pohjautuu.- Inmate primate
Ihmiskäsitys on vain käsitys. Se, millä on merkitystä, on biologiaamme pohjautuva luontainen sosiaalisuus, jota on syytä tutkia, ja jonka tulokset täytyisi ottaa huomioon yhteiskuntaa suunnitellessa (siltä osin kuin yhteiskuntaa ylipäätään voi suunnitella, esimerkiksi päiväkotijärjestelyjen suhteen jne.)
Nykymaailmassa ihmisille on tarjolla mitä eriskummallisimpia sosiaalisia lokeroita, koska kaikkea tekemistä ei tarvitse organisoida mahdollisimman tehokkaasti ruoan hankintaan. Tärkeintä on, että pärjää itsenäisesti ja on jotain mihin kuulua. Nuori mieshenkilö (oletan) on otollisin vaihtari kokemaan itsensä niin eteväksi, ettei tarvitse ympäristöltään mitään, kunhan vain on "oma posse" jonka parissa viihtyy, ja tarpeeksi naarasta saatavilla.
Se, että alkuperäinen kirjoittaja kuitenkin kirjoittaa aiheesta tänne, paljastaa, että jossain syvällä on kaipuu jostain laajemmasta, eheämmästä ja ehkä jopa varmemmasta kuin pelkät omat kuviot. "Käytän sitä hyväkseni niin paljon kuin kerkeän ja nauran päälle paskaisesti" kuulostaa hieman teennäiseltä, koska henkilö, joka tekisi näin ilman sen enempiä tuntemuksia, ei edes ajattelisi asiaa. Ei ihme, ajatellen, että henkilöllä on kuitenkin eheä(hkö?) perhetausta.
Se, että asia kaihertaa, ja vaatii selitystä, johtunee juuri tästä. Jos taustalla olisi loputtomasti rikkonaista lapsuutta, laiminlyömistä jne jne, ei kohtalon uhrille välttämättä edes nousisi ikinä mieleen, että asiat voisivat olla toisin.
Sillä, että asia kenties on näin, ei kylläkään ole mitään tekemistä minkään Sokrateen tai Jeesuksen tekemisten tai sanomisten eikä paljoa kulttuurinkaan kanssa, vaan ihmisen biologis-sosiaalisen perusolemuksen ja lapsuudessa rakentuneen psyykkisen pohjan kanssa.
-
- Pallovatsaan
Tää tsykolooki sanoo, että uskoit, kunnioitit jnpp siksi, että sinun oli käsketty tehdä niin, ja lapsuudessasi totuit ottamaan asiat totuuksina vastaan. Nyttemmin olet huomannut, etteivät asiat olekaan aivan niin yksinkertaisia, kuin mitä on uskoteltu, ja olet toisessa äärilaidassa ihan noin oma-aloitteisena terapiana.
Mainintasi joistain ihmisistä, joita kunnoitat todella paljon, kielii tarpeestasi uskoa ja kuulua johonkin (sama vika kaikilla). Ajan kanssa ajatusmaailmasi voi vastaavasti siirtyä lähemmäs yhteiskuntaa, perhearvoja ym. (mikä tällä hetkellä tuntuu silkalta tuubalta), mutta terveellisemmin, ilman pakkosyöttöä.
Ei kai siinä sen hienompia selityksiä tarvita? Asioiden, myös nupin sisällön kehitys tuppaa olemaan aaltomaista, ensin tulee palloon ja sitten vastapalloon, ja taas takaisin, mutta kuitenkin pikku hiljaa etiäppäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612280En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141494Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061101
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91064- 20989