Hei! Tietäisiköhän kukaan, minne voisi tarjota tauluja myyntiin? Eli siis liikettä tms. pääkaupunkiseudulla, joka ostaisi yksityisiltä tauluja myyntiin. Kyseessä on suomalaisen kohtalaisen tunnetun taiteilijan akvarellitöitä. KIITOS jo etukäteen, jos joku osaa neuvoa! : )
Minne voi tarjota tauluja myyntiin?
2
706
Vastaukset
- Verkko-kalastaja
Viikonloppuna aukaistiin Kalevankadulle Galleria Artesano, kävin avajaisissa siellä ja näytti ainakin suht rennolta mestalta ja avajaisten aikaan ainakin oli myös väkeä siellä ostoksilla, he käsittääkseni ottavat töitä myös myyntitiliin. Kannattaa kysyä sieltä. Yhteystiedot löytyvät googlella. Toivottavasti oli apua
Verkkokalastaja - Matti tavallinen
Kävin kanssa tarkastuskäynnillä, on ainakin erilainen galleria mitä alueen muut ovat. Tarjosin töitäni myyntiin mutta ei luvannut suoralta kädeltä ottaa kuin yhden tai 2 ensin kokeeksi ja nekin vain viikoksi, joku näyttely kuulemma alkamassa kohta. Toisaalta minun työt ei sovi kovin hyvin gallerian tyyliin näyttelyt oli joku Vincet ja joku Espanjalainen maalari. Mutta kiitti vinkistä en olisi ilman mennykkään käymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784