Nyt saa Avengeria ja Sebringiä 2008 malleja 20 000 euroo! Mondeokin kalliimpi, ja jenkit vaikuttaa paljon varustelluimmilta! Mikä on kesto, kokemuksia?
Jenkkejä halvalla!
6
2405
Vastaukset
- Nose
Voisivat olla hyvinkin harkittavia vaihtoehtoja. Varsinki Avengeri diisselinä.
Miksei myös Sebring. Onhan nuo ainakin paremman näkösiä kun nämä euroitäautot. Toimivuutta en epäile yhtään ja polttoaineen kulutus on erittäin pientä kokoluokassaan.
Harkinnan alla ovat, katellaan. - 2005
hintaan 23 000e, aika edullinen.
http://www.nettiauto.com/chrysler/300c/2353925 - Mondeota ja Avengeria/Sebri...
eipä kannata paljoa verrata Mondeota ja Avengeria/Sebringiä...kun Mondeo on pikkasen korkeampaa kastia kuin nuo Dodgen mallit.
- Chryslermies
Chrysler taas keskiluokan/ylemmän keskiluokan kaara :)
Ford on pelkkä ford. - ...
Mistäs lähtien Sebring on ollut Dodge...näin ne on aina olleet: Ford, Dodge(Chrysler) ja Chevrolet(GM) on perusautoja, Buick(GM), Mercury(Ford), Chrysler keskitason luksusautoja, Cadillac(GM), Lincoln(Ford), Imperial( Chrysler) korkeamman tason luksusautoja. Ja koska tuota Imperialia ei enää ole valmistettu ovat Chryslerin yleellisimmät mallit korvanneet sen paikan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816