http://www.kotimaa.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=7879&Itemid=38
Eikö syntiset tulisi poistaa kirkosta?
13
314
Vastaukset
- ***.*.*.*.***
Jos syntiset pitäsis poistaa kirkoista niin nehän olisivat sitten tyhjiä!
krisseleitten mielestä kaikki ovat syntisiä!- jos tarkkoja ollaan
minkä synnin tekee tai tuntee joutuvansa tekemään. Sen saa joka tapauksessa anteeksi, jos myöntää, että se harmittaa aidosti ja katuu sitä, mitä tuli tehtyä. Heti katumusrukouksen jälkeen tai sen aikana on kai synnitön.
- Psykopaateille
jos tarkkoja ollaan kirjoitti:
minkä synnin tekee tai tuntee joutuvansa tekemään. Sen saa joka tapauksessa anteeksi, jos myöntää, että se harmittaa aidosti ja katuu sitä, mitä tuli tehtyä. Heti katumusrukouksen jälkeen tai sen aikana on kai synnitön.
Eli kristityille?
- ertert
"Jos syntiset pitäsis poistaa kirkoista niin nehän olisivat sitten tyhjiä!"
Oikeasti sieltä ei pitäisi poistaa ketään, koska syntiä ei ole olemassa.
- Greenis
Maailma nimittäin on (melkein) täynnänsä niitä kristittyjä, jotka ovat Jumalalle tunnustaneet olevansa syntisiä.
Niin kuin esimerkiksi minä.
Minä olen Jumalalle USKALTANUT myöntää olevani hyvin syntinen ihminen -- olen siis "notkistanut polveni" -- ja olen saanut syntini sitä kautta anteeksi.
-----
Ei haitanne mitään, jos MILITANTIT (sotaisat) ateistit ystävällisesti suovat heidän (ihan pienenä ja nöyränä, mahdollisimman huomaamattomina) käydä kirkoissamme, tms. muissa paikoissa rukoilemassa Jumalaa.
Saammeko sen tehdä?
Ei nimittäin yhteiskunnankaan kannalta ole kovin järkevää taas ampua kaikkia uskovaisia (vrt. Stalin, Mao Tse-Tung ja kommunistinen Itä-Eurooppa ennen vuotta 1989, kymmeniä miljoonia tapettiin), koska monet kristityt ovat ihan työteliäitä, ahkeria ja yhteiskunnalle hyödyllisiä.
He usein ovat jopa tohtoreita, professoreita, lääkäreitä, sairaanhoitajia, insinöörejä, KANSANEDUSTAJIA, jopa MINISTEREITÄ.
Ei niitä kaikkia aina kannattaisi ateistien hirveessä jumalanvihavimmassaan tappaa.
Tämä kylläkin on vain minun kaino mielipiteeni ...- Muutakin
Nimittäin olevasi tyhmä pelkuri joka luikki karkuun heti jäädessään altavastaajaksi.
Montako ketjua joista olet luikkinut pakoon haluat minun linkittävän todisteeksi? Niitä nimittäin riittää! - ertert
"Ei niitä kaikkia aina kannattaisi ateistien hirveessä jumalanvihavimmassaan tappaa."
Taidat olla aika vainoharhainen.
"Tämä kylläkin on vain minun kaino mielipiteeni .."
Ennemminkin vainoharha. - Dara
"Ei haitanne mitään, jos MILITANTIT (sotaisat) ateistit ystävällisesti suovat heidän (ihan pienenä ja nöyränä, mahdollisimman huomaamattomina) käydä kirkoissamme, tms. muissa paikoissa rukoilemassa Jumalaa.
Saammeko sen tehdä?"
Siis käydä kirkossa? Toki minun puolestani. Onko joku ateisti joskus estänyt sinua käymästä kirkossa?
"Ei nimittäin yhteiskunnankaan kannalta ole kovin järkevää taas ampua kaikkia uskovaisia (vrt. Stalin, Mao Tse-Tung ja kommunistinen Itä-Eurooppa ennen vuotta 1989, kymmeniä miljoonia tapettiin), koska monet kristityt ovat ihan työteliäitä, ahkeria ja yhteiskunnalle hyödyllisiä."
Mistä sinä tämän tappamisjutun nyt oikein repäisit? Miksi haluaisimme ampua kirkossa käyviä ihmisiä?
Mistä sinä nuo Mao Tsa-Tungit oikein repäisit? Miksi? Epäiletkö, että heidän kunniakseen ateistit tuntisivat tarvetta tappaa uskovaisia? Tunnetko sinä kaiketi tarvetta tappaa vääräuskoisia kristinuskon hirmutöitä kunnioittaaksesi? Vai mistä oikein moista päähäsi sait? - Tunnustus
Muutakin kirjoitti:
Nimittäin olevasi tyhmä pelkuri joka luikki karkuun heti jäädessään altavastaajaksi.
Montako ketjua joista olet luikkinut pakoon haluat minun linkittävän todisteeksi? Niitä nimittäin riittää!Hiljainen myöntyminen.
- rtkk
"Jumala on kaikki sylkenut synnin alle!"
Ja he pelastuvat, jotka uskovat syntisten Vapahtajaan Jeesukseen Kristukseen!- ***.*.*.*.***
Ja he pelastuvat, jotka uskovat syntisten Vapahtajaan rikoksesta kuolemaantuomitun kapinahenkiseen mellakka Jeesukseen!
pitäiskö krisseleiden mellakoida että saadaan krisseleille enemmän oikeuksia kun heillä jo on???
- ihmetellä,
että kirkon eettiset kannanotot ovat ristiriitaisia.
Eikö reilu parituhatta vuotta sitten joltakin erämaa saarnaajalta kyselty vähän samanlaista asiaa.
Eikö hän vastannut jotenkin näin että, se ken teistä on synnitön, niin heittäköön ensimmäisen kiven, vai miten se meni..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa792545En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101674
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3711606Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181562Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181214
- 131156
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201019