Heko heko

Alex-77

On se harmi juttu, miksi naiset eivät tee aloitteita nettitreffeissä saati vastaile viesteihin. En ymmärrä :D Rohkenen väittää ettei itsessäni ole suurempia vikoja.

Sen sijaan tulee tämänkaltaisia sekavia viestejä, että en tiedä että pitäisikö itkeä vai nauraa :D

HELLO

My name is miss lilian i saw your profile today and fund you worthy to be mine as some one whom i can lay on his arms as long as love is concern, caring and teassing you all the nightlong and ,l will also like to know you the more,and l want you to send an email to my email address so l can give you my picture for you to know whom l am.
Here is my email address(lilianjohnson31@yahoo.com)
I believe we can move from here!
I am waiting for your mail to my email address above.
miss lilian (Remeber the distance or colour does not matter but love matters alot in life

HEI

Nimeni on neiti Lilian i näki profiiliisi tänään ja rahasto sinun arvoinen on kaivoksen kuin noin jolle voin antaa hänen aseita niin kauan kuin rakkaus on huolissaan, välittävä ja teassing te kaikki yön ja l, myös tunne sinua sitä enemmän, ja l haluat voit lähettää sähköpostia osoitteeseen sähköpostiosoitteeni niin l voi antaa teille kuvan teidän tietävän, kenelle l am.
Tässä on minun sähköpostiosoite (lilianjohnson31@yahoo.com)
Uskon, että voimme siirtyä tästä!
Olen odottanut your mail to my sähköpostiosoite.
miss Lilian (Muista etäisyys tai väri ei ole väliä, mutta rakkaus asioissa paljon elämä)

3

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miespuoliset kaverini ovat saaneet samanlaisia viestejä.. Ihan käsittämätöntä, kuka niitä keksii.. No, vaikka mullakaan ei ole elämää, niin niillä vielä vähemmän.. :D

Ja tohon nettideittailuun muuten, tuo suomi24 on tyly areena.. Siellä vastaillaan ja jätetään vastaamatta hyvinkin tylysti.. Ainakaan minä en edes jaksa vastata ihmisille, jotka ei kiinnosta.. Ilmoituksessani lukee mielestäni hyvinkin selkeästi, millaista miestä etsin.. Jos mies ei ole selkeästikään viitsinyt lukea profiiliani (joka on on piiiiiiiiiiitkä :), niin miksi sellaiselle ees vastaamaan.. Tai jollekin, joka postaa samaa viestiä monelle, tms.. Nyt en väitä, että sinä tekisit näin.. Mutta kerroinpa kuitenkin..

Millainen mies olet? Millaista naista etsit?? Täällä olisi yksi samanikäinen vapaana.. :) Hi hii.. :)

• massaposittijat

Joo, tuo on surkuhupaisaa.
      Maksullisissa palveluissa noita läjähtää ruutuun jollei joka päivä niin joka toinen päivä.

Mutta sitä vartenhan QWERTY-näppiksessä on DEL-painike :)

• hyvää suomea

No rahan kalastajat tehtailee noita joka puolella maailmaa. Käännösgeneraattori vääntää 'loistavaa suomeakin' :D

Älä siis itke vaan naura ja paina 'del' :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe