Kevättä rinnassa?

Putkivalo

Onko tuo ilmiö päässä tapahtuva vai hormooneista johtuva? Miten se ilmenee sulla? Mourututtaako? Vaihdatko turkkia? Kasvaako meikkipussi vai lähteekö parta? Siivoatko vai tyydytkö leikkaamaan pitkät kalsarit matonkuteiksi? Mietitkö ehkä että yksinkö sittenkään kuitenkaan ;)?

Tuntuuko missään?

107

2361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kevättä rinnassa

Minä saan haluamaani säännöllisesti ja riittävän usein, niin ettei tarvii toisten ruusupuskia penkoa.

• Putkivalo

Kivat teille! Sulla onkin sitten kevättä vuoden ympäri :)

• ...Mutta kun...
      1. Mukavat miehet ovat rumia.
      2. Komeat miehet eivät ole mukavia
      3. Komeat ja mukavat miehet ovat homoja.
      4. Komeat, mukavat ja heteromiehet ovat naimisissa.
      5. Ei niin komeilla, mutta mukavilla miehillä ei
      ole riittävästi rahaa.
      6. Komeat, mukavat ja rikkaat miehet kuvittelevat,
      että naiset jahtaavat heidän rahojaan.
      7. Komeat miehet kenellä ei ole rahaa, jahtaavat naisten rahoja.
      8. Komeat, ei niin mukavat ja edes jotenkin
      heteromiehet eivät pidä meitä tarpeeksi kauniina.
      9. Miehet jotka uskovat meidän olevan kauniita,
      heteroja, jotenkin edes mukavia ja rikkaita, ovat pelkureita.
      10. Miehet jotka ovat edes jotenkin komeita,jotenkin mukavia ja omistavat jonkunverran rahaa
      ja jumalan kiitos ovat heteroita, ovat ujoja
      EIVÄTKÄ KOSKAAN TEE ALOITETTA !!!
      11. Miehet jotka eivät koskaan tee aloitetta, automaattisesti menettävät
      mielenkiintonsa kun me teemme aloitteen.
      KUKA YMMÄRTÄÄ MIEHIÄ?!?!?

Ps. En vielä luovu lohenpunaisista puntillisista alkkareista, sä olet aikasessa liikkeellä=)

• Putkivalo

Juu ei mitenkään mahdoton yhtälö :))) Entäs jos jäät tuohon ekaan, ja pistät silmät kiinni :P Tai tokaan ja suljet korvat..
        Kolmanteen ja saat sisustusapua
        Jooo, ehkäpä mun hyvät ideat loppuu tähän ;)

• Putkivalo kirjoitti:

Juu ei mitenkään mahdoton yhtälö :))) Entäs jos jäät tuohon ekaan, ja pistät silmät kiinni :P Tai tokaan ja suljet korvat..
        Kolmanteen ja saat sisustusapua
        Jooo, ehkäpä mun hyvät ideat loppuu tähän ;)

...Tuo oli heh...
        Ykkösvaihtoehto ihan ok eikä tarvii laittaa edes silmiä kiinni.
        Miehet on mukavia=)

• Putkivalo
        KrisseLinnanneito kirjoitti:

...Tuo oli heh...
        Ykkösvaihtoehto ihan ok eikä tarvii laittaa edes silmiä kiinni.
        Miehet on mukavia=)

mitäs me ilman niitä tehtäis :)) ja ystäviä..

• gg-10

Kevättä on rinnassa. Mutta ei tänään, päivä niin harmaa. Auringon paistaessa alkaa oksitosiini jyllätä, vai mikä se hyvänolon hormoni olikaan. Silloin ei tiedä mitä tapahtuu.

Kevättä rinnassa, niin vanha kulunut sanonta. En ois kyllä ittekään mitään muuta keksinyt. Joten annetaan anteeksi.

• Putkivalo

Oksitosiiniko se mörkö olikin.. Kiitos kun annat anteeksi :))) Mulla on tylsä päivä, ja kiva kun leikitte mun kaa ;))

• gg-10
        Putkivalo kirjoitti:

Oksitosiiniko se mörkö olikin.. Kiitos kun annat anteeksi :))) Mulla on tylsä päivä, ja kiva kun leikitte mun kaa ;))

Perjantai on kauniin päivän nimi. Mut ei ollut tänään kiva päivä. Oli syvältä ja poikittain.

Jees sun kanssas on aina kiva leikkiä :) .

• Putkivalo
        gg-10 kirjoitti:

Perjantai on kauniin päivän nimi. Mut ei ollut tänään kiva päivä. Oli syvältä ja poikittain.

Jees sun kanssas on aina kiva leikkiä :) .

tulee mulle mieleen kirosana. Yksin jääminen autiolle saarelle :)) Siivouspäivä :/

Harmi kun oli poikittain (heh)... onneksi se loppuu kohta :)

Kiitos samoin, leikkikaveri :))

• Couldplay

multia vaihtaa.
      On aikaista.
      kasvien sykli paranee vasta maaliskuun loppupuolella,silloin pistokkaat ja mullanvaihdot

• Putkivalo

No onneksi unohdin sen mullan tänään kauppaan :)
        Onhan nyt muutenkin vielä melkein täystalvi. Paitsi huomaa selvästi kuinka aurinko armas jo lämmittää. Kun sen sattuu näkemään.

• Rattus sp.

Ei ole kevättä rinnassa. Jos et tarkoita sitä, että remonttikuume on iskenyt. Samoin kuntoiluvillitys on pääsemässä vauhtiin.. Ja odotan, että keväällä on kauniita ulkoilupäiviä pieni pakkasineen..

• Putkivalo

millä se ottaa muotonsa :)) Mulle on iskenyt siivousvimma, ja tämän viikon pääsin pakoilemaan sitä kun poitsu oli kuumeessa. Nyt se rontti alkaa olla terve, pakoa ei enää näy :) Ei muuta kuin kaappien kimppuun! Sinä tuskin haluat nyt kaappeja siivota kun just autoit muutossa :)

• Rattus sp.
        Putkivalo kirjoitti:

millä se ottaa muotonsa :)) Mulle on iskenyt siivousvimma, ja tämän viikon pääsin pakoilemaan sitä kun poitsu oli kuumeessa. Nyt se rontti alkaa olla terve, pakoa ei enää näy :) Ei muuta kuin kaappien kimppuun! Sinä tuskin haluat nyt kaappeja siivota kun just autoit muutossa :)

Oikeastaan kaappien siivoskelu on aika rentouttavaa :). Joo, tänään olin järjestämässä varaston hyllyjä uusiksi, jotta saatiin neljä autokuormallista tavaroita mahtumaan..

Se kaappien siivoilu on päässyt uudelle asteelle. Katselen maalipintoja, tapettien kuntoa ja lattioita sillä silmällä, että kohta aloitetaan..

Huomenna on kuitenkin lepopäivä ja saatan käväistä kylässä.. Kohta taidan mennä nukkumaan.. Aivan ventti olo :).

• Putkivalo
        Rattus sp. kirjoitti:

Oikeastaan kaappien siivoskelu on aika rentouttavaa :). Joo, tänään olin järjestämässä varaston hyllyjä uusiksi, jotta saatiin neljä autokuormallista tavaroita mahtumaan..

Se kaappien siivoilu on päässyt uudelle asteelle. Katselen maalipintoja, tapettien kuntoa ja lattioita sillä silmällä, että kohta aloitetaan..

Huomenna on kuitenkin lepopäivä ja saatan käväistä kylässä.. Kohta taidan mennä nukkumaan.. Aivan ventti olo :).

tekijänsä kiittää, eli jonkinlaista terapiaa se siivouskin :)

Mikä se sellainen silmä on? Mulkoilu vai hullun kiilto :))

• Rattus sp.
        Putkivalo kirjoitti:

tekijänsä kiittää, eli jonkinlaista terapiaa se siivouskin :)

Mikä se sellainen silmä on? Mulkoilu vai hullun kiilto :))

Hullun kiilto. Tarvitsen uuden projektin, kun entinen on ohi.

Kun koti on siisti, niin huomaa olevansa paljon energisempi.

Tänään kyllä meni levoksi, kun sormien jokaista niveltäkin tuntui särkevän.

• Putkivalo
        Rattus sp. kirjoitti:

Hullun kiilto. Tarvitsen uuden projektin, kun entinen on ohi.

Kun koti on siisti, niin huomaa olevansa paljon energisempi.

Tänään kyllä meni levoksi, kun sormien jokaista niveltäkin tuntui särkevän.

Olis mulla tuossa yksi jääkaappi joka tarvii kynsiharjaa :)) harmi vaan että kerkesin aloittamaan.. ;) Tai miten olis sellainen projekti missä vaan hemmottelet itseäsi ja teet vaan mitä tuntuu hyvältä :)

• Rattus sp.
        Putkivalo kirjoitti:

Olis mulla tuossa yksi jääkaappi joka tarvii kynsiharjaa :)) harmi vaan että kerkesin aloittamaan.. ;) Tai miten olis sellainen projekti missä vaan hemmottelet itseäsi ja teet vaan mitä tuntuu hyvältä :)

Kiillotin siellä omakotitalossa jääkaapin. Kokemusta on..

Oikeastaan en halua rauhoittua, vaan pitää itseni käynnissä :). Pysyy mieli virkeänä, kun tekee kaikenlaista.

Miten muuten suursiivous edistyy?

• Putkivalo
        Rattus sp. kirjoitti:

Kiillotin siellä omakotitalossa jääkaapin. Kokemusta on..

Oikeastaan en halua rauhoittua, vaan pitää itseni käynnissä :). Pysyy mieli virkeänä, kun tekee kaikenlaista.

Miten muuten suursiivous edistyy?

ei sammaloidu :)

Edistyyhän täällä, vaikka vähän hitaasti kun pitää olla olevinaan niin perusteellinen. Siivoan kaikkien purkkien korkit samalla :)) Uskomatonta minkä näköisiä pullonkauloja tulee vaikkapa ketsuppipulloon ;) Mietin kyllä välillä että mitä järkeä.. kun olen valmis suursiivouksen kanssa, korkit on taas ummessa.

• Rattus sp.
        Putkivalo kirjoitti:

ei sammaloidu :)

Edistyyhän täällä, vaikka vähän hitaasti kun pitää olla olevinaan niin perusteellinen. Siivoan kaikkien purkkien korkit samalla :)) Uskomatonta minkä näköisiä pullonkauloja tulee vaikkapa ketsuppipulloon ;) Mietin kyllä välillä että mitä järkeä.. kun olen valmis suursiivouksen kanssa, korkit on taas ummessa.

Ehkä jonakin päivänä saavutan siivoamisessa sen tason, että otan joka viikko jonkun kohteen paremman syynäyksen kohteeksi. Tilanne, jossa koti olisi aina hyvällä mallilla.

Tuo talon tyhjennysprojekti vei kyllä voimat ja näkyy kotona. Toisaalta nyt on sitten aikaa selvitellä.

Kuntoilu sitten aloitettiin. Seurauksena, että otin kolmen tunnin päiväunet. Näin unta, että oli tosi väsynyt. Itkin ja selitin muille, etteivätkö he ymmärrä, kuinka väsynyt olen, kun on juuri tullut junalla Sveitsistä. Seuraavassa vaiheessa unessani olin hypännyt auton rattiin hakemaan pizzoja *kiitos Muraatti* ja huomasin auton renkaiden olevan puolityhjät. Oli vähän maitohappoinen olo :).

Mutta sormia ei enää särkenyt ja pystyin pitämään kännykkää korvallani. Heh! Eilen oli pakko lopettaa ystävän puhelu, kun ei kerta kaikkiaan jaksanut pitää kättä yhdessä asennossa.

Siivous on ikuista puuhaa, mutta raikkaassa kodissa on hyvä olla :).

• Putkivalo
        Rattus sp. kirjoitti:

Ehkä jonakin päivänä saavutan siivoamisessa sen tason, että otan joka viikko jonkun kohteen paremman syynäyksen kohteeksi. Tilanne, jossa koti olisi aina hyvällä mallilla.

Tuo talon tyhjennysprojekti vei kyllä voimat ja näkyy kotona. Toisaalta nyt on sitten aikaa selvitellä.

Kuntoilu sitten aloitettiin. Seurauksena, että otin kolmen tunnin päiväunet. Näin unta, että oli tosi väsynyt. Itkin ja selitin muille, etteivätkö he ymmärrä, kuinka väsynyt olen, kun on juuri tullut junalla Sveitsistä. Seuraavassa vaiheessa unessani olin hypännyt auton rattiin hakemaan pizzoja *kiitos Muraatti* ja huomasin auton renkaiden olevan puolityhjät. Oli vähän maitohappoinen olo :).

Mutta sormia ei enää särkenyt ja pystyin pitämään kännykkää korvallani. Heh! Eilen oli pakko lopettaa ystävän puhelu, kun ei kerta kaikkiaan jaksanut pitää kättä yhdessä asennossa.

Siivous on ikuista puuhaa, mutta raikkaassa kodissa on hyvä olla :).

kun koti olisi siinä mallissa että vois ottaa vastaan vieraita koska tahansa, saamatta ensin hepulia :)) Sitten vaan pakkasesta pulla ja... jatkan uneksimista ;))

Jestas mikä uni! Varmaan mukavaa herätä ja huomata ettei tarvinnut puhaltaa renkaisiin ilmaa :)))

• miljoonapulu

En oo havainnut vielä kevättä rinnassa kovinkaan kotvasenkaan vertaa.

Ihan sillai pikkuruisina aavistuksina silloin kun aurinko paistaa ja nuo pikkuset söpöt tiput lauleskelee.

Sanoisinpa sen näin jotta tota noi niin kevättä rinnassa tunnetta häiritsee tuo lumi. Kun tuo valkea luonnon peite häippäsee vetenä puroihin ja jokiin niin ah silloin alkaa tuo tuttu juttu kukertaa rinnassa jos toisessakin.
      Voi, palatkaamme asiaan uudelleen kun valkoinen peite luonnosta lähteepi.

No, aurinko lumi=hyvä yhdistelmä siltäkin kannalta kahtottuna jotta naamavärkki saa vähän rusehtavaa väriä ja talven ajan piilossa pysyneet pisamat uskaltavat tulla näkyviin naamallani.
      No, ei siinä mittää ei mulla pisamia vastaa mitää oo.

• Putkivalo

Ne on muuten söpöt, pisamat :) vaikka yleensä on niin että se ei niistä välitä jolla niitä on :))

Sulla on siis koko ilo vielä edessä :)

• miljoonapulu
        Putkivalo kirjoitti:

Ne on muuten söpöt, pisamat :) vaikka yleensä on niin että se ei niistä välitä jolla niitä on :))

Sulla on siis koko ilo vielä edessä :)

Mutta mutta mää oonki erilaine siinäki asiaas mää katos tykkään mun pisamista ehkä siksi kun niit ei ol liikaa eikä ne oo mitää kovin punaisia.

Mun mielestä ne on vaa jotenki kivoi. Tulee nii tyttömäine olo ku pisamii pärstäss.

Ja tiäxää semmost että sankarillani Peppi Pitkätossulla on pisamat :)

Peppi Pitkätossu on niiin ihana.

Ne filmit jotka joskus kaua sitte 70 luvul (?) tehtii. Olen nähnyt ne töllöstä nuorempana ja tykkäsin Pepistä :)

• Putkivalo
        miljoonapulu kirjoitti:

Mutta mutta mää oonki erilaine siinäki asiaas mää katos tykkään mun pisamista ehkä siksi kun niit ei ol liikaa eikä ne oo mitää kovin punaisia.

Mun mielestä ne on vaa jotenki kivoi. Tulee nii tyttömäine olo ku pisamii pärstäss.

Ja tiäxää semmost että sankarillani Peppi Pitkätossulla on pisamat :)

Peppi Pitkätossu on niiin ihana.

Ne filmit jotka joskus kaua sitte 70 luvul (?) tehtii. Olen nähnyt ne töllöstä nuorempana ja tykkäsin Pepistä :)

mukava :)) Muistan kuinka ihmettelin ettei hänenlaisia lapsia voi olla, kun ei pelännyt mitään. Luonnotonta ;)

• miljoonapulu
        Putkivalo kirjoitti:

mukava :)) Muistan kuinka ihmettelin ettei hänenlaisia lapsia voi olla, kun ei pelännyt mitään. Luonnotonta ;)

Mä en ihmetellyt. Mä vaan ihailin ja olin ihmeissäni :) .

Mun lapsuuteni idoli Peppi oli. :)

• Putkivalo
        miljoonapulu kirjoitti:

Mä en ihmetellyt. Mä vaan ihailin ja olin ihmeissäni :) .

Mun lapsuuteni idoli Peppi oli. :)

herkkäuskoinen :)) Ei vais, oisko Peppi ollut vähän niin kuin maailman eka anarkisti?

Mun idoli oli pieni ankka nimeltä Lille Kvack. Hän kulki aina viimeisenä koska häntä niin pelotti, kunnes yhtenä päivänä muut pelästyi pahasti, kaikki paitsi.... *jännitys tiivistyy*.... Lille Kvack! Hän kulki ekana! :))

• miljoonapulu
        Putkivalo kirjoitti:

herkkäuskoinen :)) Ei vais, oisko Peppi ollut vähän niin kuin maailman eka anarkisti?

Mun idoli oli pieni ankka nimeltä Lille Kvack. Hän kulki aina viimeisenä koska häntä niin pelotti, kunnes yhtenä päivänä muut pelästyi pahasti, kaikki paitsi.... *jännitys tiivistyy*.... Lille Kvack! Hän kulki ekana! :))

Kuulostipa herttaiselta kertomus sankaristasi.

:)

• Putkivalo
        miljoonapulu kirjoitti:

Kuulostipa herttaiselta kertomus sankaristasi.

:)

Täällä tassuttelee joku muukin kuin minä :)

Olen aina ollut jämäperse, vähän kuin Nasu. Paitsi tuuli ei kyllä heittele.. Mikä sä olisit? Peppi?

• miljoonapulu
        Putkivalo kirjoitti:

Täällä tassuttelee joku muukin kuin minä :)

Olen aina ollut jämäperse, vähän kuin Nasu. Paitsi tuuli ei kyllä heittele.. Mikä sä olisit? Peppi?

Mikä mä olisin?Hm. Haluaisin olla Hyvä haltija. Koska: taikasauvaa heilauttamalla taikoisin maailmaan rauhan ja kaikille hyvät oltavat.

Haluaisin taikoa hyvää kaikille. :)

• Putkivalo
        miljoonapulu kirjoitti:

Mikä mä olisin?Hm. Haluaisin olla Hyvä haltija. Koska: taikasauvaa heilauttamalla taikoisin maailmaan rauhan ja kaikille hyvät oltavat.

Haluaisin taikoa hyvää kaikille. :)

Se olisikin hienoa :)) Ja olisi jo aikakin että sellainen löytyisi :/

• Ilolias Rohmantti

kevät toi...

on totta luomistyö tietää sen sain...

huomenta

kropassa tuntuu, olin neon valoissa ruskettumassa, nyt aurinkon valo häikäsee hipiää ;)

aropupu veti taas kerran hienon keikan, sillon aika nuori maikku ;)

sua katselee niin pitkään muutkin miehet sen kyllä huomaan.....VAAAAUUUUUUUUUUUUU ;)

http://www.youtube.com/watch?v=tLVl_U7D0Zk

p.s puputin rumpali on jo vanha mies,timmisti tosin tipsuttelee ja tahtia nakkaa, voisinkohan kohta päästä kiertueelle?

aijniin unohtu, mitä niissä rinnoissa piti ollakaan... ;)

• Putkivalo

Mulla oli jo pää pyörällä vähän aikaa sun kanssa. Kävi mielessä että olet solariumissa katellut mm-kisoja :) Mutta hunningollakos sitä ollaan oltu? Pupuja katsomassa :))

Niih, kai ne maikut vähemmästäkin kaatuu, kun tuollaisia lauleskelee ;))

Täh? Rumpalipaliko olet? Kierrät kiertueita ja laskeskelet eläkeikää :)

Tuota, kyllä sulla on täysin hanskassa se mitä rinnoissa piti olla :) se se se oli se sykkivä :))

• Ilolias Rohmantti
        Putkivalo kirjoitti:

Mulla oli jo pää pyörällä vähän aikaa sun kanssa. Kävi mielessä että olet solariumissa katellut mm-kisoja :) Mutta hunningollakos sitä ollaan oltu? Pupuja katsomassa :))

Niih, kai ne maikut vähemmästäkin kaatuu, kun tuollaisia lauleskelee ;))

Täh? Rumpalipaliko olet? Kierrät kiertueita ja laskeskelet eläkeikää :)

Tuota, kyllä sulla on täysin hanskassa se mitä rinnoissa piti olla :) se se se oli se sykkivä :))

humiseva harju sentään ;)

mull on käheyttä äänessä, pitäskö kroolata jollain?

varsinainen aamukampa, laskeskelen eläkeikää ;)

että vähän on toi nilkka kipee, en mielestäni astunut kenenkään varpaille, en potkinu palloa, enkä jättäny ovenväliin varsinkaan.
        oli alkuillasta näet lentokeli, loppuakohden porukka yritteli pestä kaljalla lattioita ja pitoa oli liikaa, oisko se rasittanu nivelsiteitä?

tosin myllyläkin oli aikoinaan hiihdossa vahvoilla, jos ei ollu ladulla lunta ;)

aivan niinkuin oisin, mennyt hiihtämisestä sekaisin... ;)

• Putkivalo
        Ilolias Rohmantti kirjoitti:

että vähän on toi nilkka kipee, en mielestäni astunut kenenkään varpaille, en potkinu palloa, enkä jättäny ovenväliin varsinkaan.
        oli alkuillasta näet lentokeli, loppuakohden porukka yritteli pestä kaljalla lattioita ja pitoa oli liikaa, oisko se rasittanu nivelsiteitä?

tosin myllyläkin oli aikoinaan hiihdossa vahvoilla, jos ei ollu ladulla lunta ;)

valoarkuutta, käheyttä, humiseva harju ja nivelside joka vetää kohti vaakatasoa ;)) Oisko jäänyt tuo lämmittelyvaihe jotenkin *öh* vaiheeseen? Vai jäikö se päälle :)) Ja muistitko jälkivenyttelyn?

• Putkivalo

sun neonrusketus?

http://www.youtube.com/watch?v=zkWtOrell7o

Piirrä ne kartalle ;))
        Vai ootko kuin käänteinen Mikki Hiiri naama ja kädet tummat :)))

• Ilolias Rohmantti
        Putkivalo kirjoitti:

sun neonrusketus?

http://www.youtube.com/watch?v=zkWtOrell7o

Piirrä ne kartalle ;))
        Vai ootko kuin käänteinen Mikki Hiiri naama ja kädet tummat :)))

kulkee taas ylös asti ;)

vastaan keltanen edestä, takaa ruskea.

toisen vajaa toiminta on toisen ylitsevuotavuus.

kun silmäni mä auki saan...
        niin lämpimänä vasten...
        sä tuot niin....
        vain hyvänolon hiipivän....

niin aamu aurinkohan se siellä lämmittää ja iloa tuottaa ;)

ulos lenkille, saunaan, syömään .....

• Putkivalo

kulkee taas ylös asti ;)

vastaan keltanen edestä, takaa ruskea.

toisen vajaa toiminta on toisen ylitsevuotavuus.

kun silmäni mä auki saan...
        niin lämpimänä vasten...
        sä tuot niin....
        vain hyvänolon hiipivän....

niin aamu aurinkohan se siellä lämmittää ja iloa tuottaa ;)

ulos lenkille, saunaan, syömään .....

happi kulkee, tulee happy olo :)

Voi kun hetken jo rinnassa sykki, sydän suli ja tunteet herkistyi, ja sitten se olikin vaan aurinko! Mutta eiks käy valo kuin valo ;)))

Varohan niitä nivelsiteitä lenkillä, siellä on liukasta. Tai mistä mä sen tiiän. Ja sitäpaitsi taidan olla myöhässä, olet jo päässyt kai jälkiruokaan :)

• Ilolias Rohmantti
        Putkivalo kirjoitti:

happi kulkee, tulee happy olo :)

Voi kun hetken jo rinnassa sykki, sydän suli ja tunteet herkistyi, ja sitten se olikin vaan aurinko! Mutta eiks käy valo kuin valo ;)))

Varohan niitä nivelsiteitä lenkillä, siellä on liukasta. Tai mistä mä sen tiiän. Ja sitäpaitsi taidan olla myöhässä, olet jo päässyt kai jälkiruokaan :)

on kasvisruo'n sukulainen eli lehtipihvi ja jälkkäriksi banbukeitto ;)

http://www.youtube.com/watch?v=KPdjsWcbPGs&feature=related

• Putkivalo

on kasvisruo'n sukulainen eli lehtipihvi ja jälkkäriksi banbukeitto ;)

http://www.youtube.com/watch?v=KPdjsWcbPGs&feature=related

Loistavaa näyttelijätyötä :))) Hyvä tuo rva Ahtsaarikin :)))

Ootko yhtään pyllymäkeä tänään laskenut? Mä en, mun päätä särkee. Ei voi jääkaapillakaan käydä kun se kiiltää niin :)) jopa hyllyjen alapuolet! Jos joskus konttaamalla joutuu kaapille, sekään ei haittaa ;)

• Ilolias Rohmantti
        Putkivalo kirjoitti:

Loistavaa näyttelijätyötä :))) Hyvä tuo rva Ahtsaarikin :)))

Ootko yhtään pyllymäkeä tänään laskenut? Mä en, mun päätä särkee. Ei voi jääkaapillakaan käydä kun se kiiltää niin :)) jopa hyllyjen alapuolet! Jos joskus konttaamalla joutuu kaapille, sekään ei haittaa ;)

mahalaskua kaiket päivät ;)

mull on se amme edelleen hukassa, taitaa se linnanneito huiluttaa ahteriaan siinä jossain mäkisessä maastossa, ei laaksoa, ei kukkulaa...

voi voi ai sä oot pipi, no mä puhallan täältä.

pitäskös sinne kaappiin laittaa jotain sisältöä eikä vaan kiillottaa, ota valo irti jos ruokahalua haittaa ;)

• Ilolias Rohmantti kirjoitti:

mahalaskua kaiket päivät ;)

mull on se amme edelleen hukassa, taitaa se linnanneito huiluttaa ahteriaan siinä jossain mäkisessä maastossa, ei laaksoa, ei kukkulaa...

voi voi ai sä oot pipi, no mä puhallan täältä.

pitäskös sinne kaappiin laittaa jotain sisältöä eikä vaan kiillottaa, ota valo irti jos ruokahalua haittaa ;)

...Ammeessa oikein vaahtokylvyssä...
        Viinilasi reunalla ja tuikkukynttilät luo tunnelmaa.
        Kukapa tonttu muka mun kanssa samaan ammeeseen
        edes uskaltaa =)

• Putkivalo

...Ammeessa oikein vaahtokylvyssä...
        Viinilasi reunalla ja tuikkukynttilät luo tunnelmaa.
        Kukapa tonttu muka mun kanssa samaan ammeeseen
        edes uskaltaa =)

tuntuu olevan valoarkaa sorttia, mutta kokeileppa diskopallolla houkutella ;)))

• Ilolias Rohmantti

vaan soikiopallo, musta tuntuu, että se ammeessa istuskelu ei oo kauheen pelottavaa, edes tontulle ;)

http://www.youtube.com/watch?v=N4IVRHHjorw&feature=related

...Syödään putkivalon paistettua hernekeittoa...
        Ollaan hienoisti porealtaassa.
        Mikä helkkarin soikiopallo.... höh

• Ilolias Rohmantti

...Syödään putkivalon paistettua hernekeittoa...
        Ollaan hienoisti porealtaassa.
        Mikä helkkarin soikiopallo.... höh

itseasiassa eilen oli rokkapäivä ;)

putkis ei tosin tainnu syödä se vaan kiillotteli ja poti ja kiillotteli?

niitä lettuja odotellessa ;)

http://www.iltasanomat.fi/videot/urheilu/1636368

itseasiassa eilen oli rokkapäivä ;)

putkis ei tosin tainnu syödä se vaan kiillotteli ja poti ja kiillotteli?

niitä lettuja odotellessa ;)

http://www.iltasanomat.fi/videot/urheilu/1636368

...Kristallit jopa kiiltää,
        niin tiuhaan on käynnyt rätti.
        Jaa et letun viuhakkeita odottelet=)
        Mie kuules säntää nyt kampaajalle....
        Onko sun tukka hyvin heh=)

• Ilolias Rohmantti

...Kristallit jopa kiiltää,
        niin tiuhaan on käynnyt rätti.
        Jaa et letun viuhakkeita odottelet=)
        Mie kuules säntää nyt kampaajalle....
        Onko sun tukka hyvin heh=)

että hää on niin rättiväsynyt ;)

on oikeen nätisti, oon tosin parturia vähän jo ajatellu, mutta olkoon nyt vielä, kun istuu niin nätisti, sisäsiististi.

menikö sun hiukset mäjen laskussa käkkärälle ja oikomaan lähet?

oikeinko raitoja tälläät, vaapaantyylin väriä vai perinteistä lyhennystä vaan? teillä se tietää aina valtavaa rahanmenoa, teki mitä vaan ;)

että hää on niin rättiväsynyt ;)

on oikeen nätisti, oon tosin parturia vähän jo ajatellu, mutta olkoon nyt vielä, kun istuu niin nätisti, sisäsiististi.

menikö sun hiukset mäjen laskussa käkkärälle ja oikomaan lähet?

oikeinko raitoja tälläät, vaapaantyylin väriä vai perinteistä lyhennystä vaan? teillä se tietää aina valtavaa rahanmenoa, teki mitä vaan ;)

...Nyt olen 60 euroo köyhempi
        mutta siedettävämpi itselle katsoa peilistä.
        Ammekylpy saa tältä päivältä nyt unohtua ...
        katsos ekan pesun jälkeen irtoo sitä väriä ,
        sais sinunkin karvas uudet punaraitaisen sävyn=)
        Putkis taitaa olla nyt siellä uraputkessa....

• Putkivalo

...Nyt olen 60 euroo köyhempi
        mutta siedettävämpi itselle katsoa peilistä.
        Ammekylpy saa tältä päivältä nyt unohtua ...
        katsos ekan pesun jälkeen irtoo sitä väriä ,
        sais sinunkin karvas uudet punaraitaisen sävyn=)
        Putkis taitaa olla nyt siellä uraputkessa....

Olis se kuudenkympin arvoista nähdä iloista tonttua punasäärisenä :)) sopiskin jotenkin kuosiin ;) Mulla ei tartu kun just oli karvanlähtö viikonloppuna :P

• Ilolias Rohmantti
        Putkivalo kirjoitti:

tuntuu olevan valoarkaa sorttia, mutta kokeileppa diskopallolla houkutella ;)))

meinasin lukea tuolla alla taas väärin punasäärinen ;) huh että helpotti

tota haluatko kuulla huonon vitsin, jonka keikkabussissa kerran kuulin, no ei se mitään kerron sen silti kaikkien punapäisten innoittamana

KOSKA BASISTIMME EI MUUTEN NAISTA SAANUT, PÄÄTTI HÄN KERRAN KOKEILLA MAKSULLISEN HENKILÖN PALVELUITA.

KYSEISELLÄ HENKILÖLLÄ SATTUI OLEMAAN REISIINSÄ TATUOITUNA KAHDEN JULKKIKSEN KUVAT. NIINPÄ HÄN SANOI:
        · JOS ARVAAT, KEITÄ KUVAT ESITTÄVÄT. SAAT ILMAISEKSI.

BASISTIMME MIETTI TOVIN JA SANOI:
        · TUO VASEMMANPUOLEINEN ON MAUNO KOIVISTO JA TUO OIKEANPUOLEINEN HARRI HOLKERI... JA TUON KESKIMMÄISEN TÄYTYY OLLA SULO AITTONIEMI ;)

oisko herrahissi ollu paree vaihtoehto sullen, toi uraputki voi olla niin tuhoon johtavaa, vai mitä tri putki ja tri valo

http://www.youtube.com/watch?v=mESovr7sFA0

• Putkivalo

tota haluatko kuulla huonon vitsin, jonka keikkabussissa kerran kuulin, no ei se mitään kerron sen silti kaikkien punapäisten innoittamana

KOSKA BASISTIMME EI MUUTEN NAISTA SAANUT, PÄÄTTI HÄN KERRAN KOKEILLA MAKSULLISEN HENKILÖN PALVELUITA.

KYSEISELLÄ HENKILÖLLÄ SATTUI OLEMAAN REISIINSÄ TATUOITUNA KAHDEN JULKKIKSEN KUVAT. NIINPÄ HÄN SANOI:

· TUO VASEMMANPUOLEINEN ON MAUNO KOIVISTO JA TUO OIKEANPUOLEINEN HARRI HOLKERI... JA TUON KESKIMMÄISEN TÄYTYY OLLA SULO AITTONIEMI ;)

oisko herrahissi ollu paree vaihtoehto sullen, toi uraputki voi olla niin tuhoon johtavaa, vai mitä tri putki ja tri valo

Vihjaatko että mun pitäis ruveta jotenkin hempeämmäksi, HÄH!?

No täältä pesee ;)))
        http://www.youtube.com/watch?v=EOEC2jWXqOY

• Ilolias Rohmantti
        Putkivalo kirjoitti:

Vihjaatko että mun pitäis ruveta jotenkin hempeämmäksi, HÄH!?

No täältä pesee ;)))
        http://www.youtube.com/watch?v=EOEC2jWXqOY

jekyl& hyde ilmiö iski vai?

ihmettelet kuinka vaatteet sopivat sulle ja silti pitäs napit avata ;)

kuumuus tulee rytmillä...

kossuvissyssä on näemmä vaaransa ;)

niin toi pusukissojen laulu oli ku mansee, meni yli hilseen ;)

tällasta kehräystä voi nauttia kirjurilla ens suvena ;)

http://www.youtube.com/watch?v=PqlLQRs-oXc

• Putkivalo

jekyl& hyde ilmiö iski vai?

ihmettelet kuinka vaatteet sopivat sulle ja silti pitäs napit avata ;)

kuumuus tulee rytmillä...

kossuvissyssä on näemmä vaaransa ;)

niin toi pusukissojen laulu oli ku mansee, meni yli hilseen ;)

tällasta kehräystä voi nauttia kirjurilla ens suvena ;)

http://www.youtube.com/watch?v=PqlLQRs-oXc

Mulla on taito vissiin pahasti ruosteessa ;)))

Nyt olisi nimenomaan sielläpäin ollut vaikka mitä kivaa, Linkin Park ja tuo Duffy, kyllä sormia kutitti kun lippupalvelulta tuli uutiskirjeet.

Tää on mun Duffy-lemppari
        http://www.youtube.com/watch?v=fawOrelje7k
        Tai Distant Dreamer :) Onko tontussa haaveilija-vikaa?

• Ilolias Rohmantti
        Putkivalo kirjoitti:

Mulla on taito vissiin pahasti ruosteessa ;)))

Nyt olisi nimenomaan sielläpäin ollut vaikka mitä kivaa, Linkin Park ja tuo Duffy, kyllä sormia kutitti kun lippupalvelulta tuli uutiskirjeet.

Tää on mun Duffy-lemppari
        http://www.youtube.com/watch?v=fawOrelje7k
        Tai Distant Dreamer :) Onko tontussa haaveilija-vikaa?

metallimiehet, puisto-osasto, no-mercy ja yyteri...what a dream...they come true...don't they?

olen vain haaveilija
        haaveilen elämäni pois oh yeah
        olen vain haaveilija
        joka haaveilee paremmista päivistä...

http://www.youtube.com/watch?v=hd6riYfLPXk&feature=related

promised you a miracle
        belief is a beauty thing
        promises promises...

• Putkivalo

metallimiehet, puisto-osasto, no-mercy ja yyteri...what a dream...they come true...don't they?

olen vain haaveilija
        haaveilen elämäni pois oh yeah
        olen vain haaveilija
        joka haaveilee paremmista päivistä...

http://www.youtube.com/watch?v=hd6riYfLPXk&feature=related

promised you a miracle
        belief is a beauty thing
        promises promises...

joskus pitää vaan antaa itselleen aikaa, mutta sateen jälkeen paistaa aurinko, ja silloin kaikki on kauneimmillaan.

http://www.youtube.com/watch?v=Ea_iZ3NfwSU&feature=related

Peittelen sut, senkin haikea tonttu :)
        Kauniita unia

• Ilolias Rohmantti

• Putkivalo

Life goes on :)

Mulla on sellainen tunne että meillä on enemmän yhteistä kun arvaat, se varjo.

Mutta..
        http://www.youtube.com/watch?v=oj6O-HD0SlI&feature=related

*Mellencamp-fani* :PPP

• Ilolias Rohmantti
        Putkivalo kirjoitti:

Life goes on :)

Mulla on sellainen tunne että meillä on enemmän yhteistä kun arvaat, se varjo.

Mutta..
        http://www.youtube.com/watch?v=oj6O-HD0SlI&feature=related

*Mellencamp-fani* :PPP

johon kenties viittaat, elää kauniissa kuvissa ja unissa...jos...

"time can bring you down
        time can bend your knee
        time can break your heart
        have you begging please

beyond the door
        there's peace I'm sure
        and I know there'll be no more...
        tears in heaven

would you know my name if...I saw you..."

• Putkivalo

"time can bring you down
        time can bend your knee
        have you begging please

beyond the door
        there's peace I'm sure
        tears in heaven

sanaton

http://www.youtube.com/watch?v=5HcU-gahp4c&feature=related

Voi tonttu...

• Ilolias Rohmantti

• Putkivalo

menneet on menneitä ja elämä jatkuu ;)

halit lämmittää aina ;)

Halaan lisää :))

Piti hakea youtubesta jääkiekko-taklauksia tähän hätään, mutta mua alkoi sattumaan jo pelkkä näkeminen :))

Ei menneistä pääse eroon, vaikka ne haalistuukin.

• Ilolias Rohmantti
        Putkivalo kirjoitti:

Halaan lisää :))

Piti hakea youtubesta jääkiekko-taklauksia tähän hätään, mutta mua alkoi sattumaan jo pelkkä näkeminen :))

Ei menneistä pääse eroon, vaikka ne haalistuukin.

"Ihmisen ajaa pakosalle se, että hän pelkää jokaisen tuudittavan asennon olevan se, jossa hän kuolee.

Se hänet lakaisee pois kuin kiukkuinen luuta. Ja hän lähtee niiltä sijoilta, leijailee pyry niskassaan, perkeleet kehtolaulunaan, eikä häntä tavoita kevään tuuli, hedelmöitä uudelleen oksaan kiinni.

Siis matkaan hän lähtee, jättää veden liedelle kiehumaan, nukkumaan hylkäämisen karulle rannalle, kesken ikuisen valan vannomisen, kun torvi soi.

Sen hän paetessaan oppii, että kasvoton hysteria on aina ihmisen harkittua kykyä, kesytettyä norsua suurempi, ettei se piittaa sydämen hauraudesta, kun se astelee, se astelee sinua kuin humalainen kylätietä laidasta laitaan, sylkee, heittää herjoja, rikkoo lasia.

Ja voit myös juoda kaiken viinasi, kaikki viinat, vielä senkin lasillisen, sen joka on yli kaikkien mittojen, että puudutus pelastaisi mutta aina se löytää toisen tien, käytävän, halkeaman.

Sieltä se tulee, kun kiven takana kaukana kultaisesta temppelistä, nuolet haavojasi kuin kissa.

Siinä se on, soittaa äkkiä kultaisen temppelin kelloja korvasi suojattomaan aukkoon, kuulet kellojen parahdukset ja huokaukset vaikka olisit ryöminyt paksuimman peiton alle.

Mitä yksinkertaisempi olet, sitä paremmin kuulet, mitä viisaampi olet, sitä kipeämpää tekee se vähä mitä kuulet.

Jokainen luoti, jonka ammut osuu itseesi ja kultaiseen temppeliin, sen pyhimpään, suoraan nivusiin.

Se on sinun taistelusi tragedia, se tekee kaiken strategian turhaksi, se ohjaa kamppailun kulkua ja määrää kaikki pakosalle, koska ei ole omia eikä vihollisia, ei lähtökohtaa eikä päämäärää.

On vain tuho, joka on väistämätön ja korjaamaton tai myöhemmin korjattavissa niin että entistä ehompana kohoaa kultainen temppeli kahden ihon välisellä vuorella.

Niin vähän sinua mikään tieto, ei kukkien nimet, ei rahan alati liikkuva arvo, ei pilvien nopeus, niin vähän ne sinua lohduttavat kun suin päin pakenet kultaisesta temppelistä ja tuoreet viillot ulottuvat luuhun, siitä ohi, syvemmälle.

Ei sitä paitaa voi riisua, johon on ihmisen paon syyt merkitty. Kekäleellä ne on siihen piirretty.

Ei se paita pakenemalla irtoa, mitä enemmän kiskot, sitä lujemmin se liimautuu."

Jouduit urheilun sijaan tyytymään tänään kyltyyriin ;)

• Putkivalo

"time can bring you down
        time can bend your knee
        have you begging please

beyond the door
        there's peace I'm sure
        tears in heaven

taklaus tuntuisi helpotukselta.

Ei ihme että osaat kaikki nuo viisaudet. Voi kun osaisin jotenkin... Sanothan jos voin?

Mahtaa olla vaikeaa nyt jos poikasi on paljon poissa?

• Ilolias Rohmantti
        Putkivalo kirjoitti:

taklaus tuntuisi helpotukselta.

Ei ihme että osaat kaikki nuo viisaudet. Voi kun osaisin jotenkin... Sanothan jos voin?

Mahtaa olla vaikeaa nyt jos poikasi on paljon poissa?

ryöstäyty

kiitos,

kaikki on ihan ok ;)

• Putkivalo

ryöstäyty

kiitos,

kaikki on ihan ok ;)

mun lopettaa halaamiset jo? On tää kans, just kun pääsen vauhtiin niin huudetaan että I R T I !Höh ;)))

Siis vaikka tiiliskivi putoisi niskaan, niin vihellellään vaan - kaikki on ihan ok ;)

Älä ole pahoillas ryöstäytymisestä, koska muuten mä joudun olemaan pahoillaan kun ryöstäytytin sut :)

• Ilolias Rohmantti
        Putkivalo kirjoitti:

mun lopettaa halaamiset jo? On tää kans, just kun pääsen vauhtiin niin huudetaan että I R T I !Höh ;)))

Siis vaikka tiiliskivi putoisi niskaan, niin vihellellään vaan - kaikki on ihan ok ;)

Älä ole pahoillas ryöstäytymisestä, koska muuten mä joudun olemaan pahoillaan kun ryöstäytytin sut :)

anteeks niemisiä ;)

hymy veikkoja voitas olla, mä ainakin ;)

täällä paistaa aurinko, nautitaan siitä ;)

• Putkivalo

ryöstäyty

kiitos,

kaikki on ihan ok ;)

niin mä oon peikko :P En mä siskoksikaan rupea, se olis kokopäivä homma vahtia sua kuitenkin ;)

Niin oli upea päivä, eka kunnon kevätpäivä :) ja mä sain tehdä mun lempihommia, ajella autolla ja kuunnella musaa :)

• pups

...eikun rinnuksista...ei vielä kevät kisko mihinkään. Ulkona on kylmä, tuota ällöällöluntakin on ihan liikaa. Mutta kohta...ei mene kauaa, kun ulkona alkaa olla mukava liikkua ja voi ruveta seurailemaan kevään edistymistä; lintuja, kasveja jne. Ja voi alkaa esikasvattaa. Esikasvatus on varma kevään merkki. Suosittelen kaikille esikasvatusta.

• Putkivalo

Annas kun käytän meedion lahjojani - et pidä talvesta? :))

Puutarhurin vikaa? Se on mukavaa kun tammikuu talvi tulee ja selata siemenkuvastoja :))

• pups
        Putkivalo kirjoitti:

Annas kun käytän meedion lahjojani - et pidä talvesta? :))

Puutarhurin vikaa? Se on mukavaa kun tammikuu talvi tulee ja selata siemenkuvastoja :))

Mistä saatoit sen tietää..uskomatonta! Olet selvästi hyvin lahjakas meedio :-)) Mitä muuta kuuluu ohjelmistoosi? Puhkeatko koskaan puhumaan tai kirjoittamaan esim. vierailla, tunnistamattomilla kielillä?

• Putkivalo
        pups kirjoitti:

Mistä saatoit sen tietää..uskomatonta! Olet selvästi hyvin lahjakas meedio :-)) Mitä muuta kuuluu ohjelmistoosi? Puhkeatko koskaan puhumaan tai kirjoittamaan esim. vierailla, tunnistamattomilla kielillä?

Tuota, taisit juuri antaa selityksen siihen kummaan ilmiön kun puhuu kuuroille korville :))) Aattele, jos ne ei vaan ymmärrä mua?

Transsiin vaivun aina kahvikupin ääressä, ja siinä on fazerin nimmari jossain lähettyvillä, niin huhheijaa :))

• Putkivalo
        pups kirjoitti:

kun puhuin sulle sekavia! Tammikuu talvi tulee ja selata HÄH!? Järki vissiin jäässä.

• pups
        Putkivalo kirjoitti:

kun puhuin sulle sekavia! Tammikuu talvi tulee ja selata HÄH!? Järki vissiin jäässä.

Minä luulin, että se voisi olla jotain hyvin paikallista murretta...tai yksinkertaistettua muinaissuomea tai jotain...:-))) Hieman tutunomaista, mutta kuitenkin osittain käsittämätöntä. Juups...ymmärsin kyllä:-)

• Putkivalo
        pups kirjoitti:

Minä luulin, että se voisi olla jotain hyvin paikallista murretta...tai yksinkertaistettua muinaissuomea tai jotain...:-))) Hieman tutunomaista, mutta kuitenkin osittain käsittämätöntä. Juups...ymmärsin kyllä:-)

minkä maakunnan muretta.. Hevonkuusen? :)) Onneksi ymmärsit! Ollaan ehkä juteltu aikaisemminkin ;)

• kuka niitä tarwii?
      se wähäinen parta lähti :=)
      mopoa jo wirittelen kunhan kelit sallii :=)
      yksinhän mie tjn
      ei tunnu missään :=)

• Putkivalo

Sori, kun on näpit jäässä on vaikea näpytellä kunnollisia sanoja ;)

Entäs jos pystyy korjaamaan? Tuntuisko sitten missään :))

• Rattus sp.

tai pitkikset ovat todella ahkerassa käytössä. Niistä luovun vasta myöhään keväällä. Partaa en ole kokeillut, mutta ei se taida kasvaa ja sitten en kuitenkaan haluaisi sitä.. Viikset tekisi mieli höylätä, jokaiselta vastaantulevalta mieheltä.. Hitsi, että inhoan viiksiä.. Nishiki on loistavassa kunnossa.. Ja tuo viimeinen kommentti.. YES! Sää oot mun pikkuweli! Samankaltaisia ajatuksia..

• Putkivalo kirjoitti:

Sori, kun on näpit jäässä on vaikea näpytellä kunnollisia sanoja ;)

Entäs jos pystyy korjaamaan? Tuntuisko sitten missään :))

että saan mopon kuntoon taas kesäksi :=)
        waan kun se kuume on jo nyt päällä tjn
        ja kun tohon mopoon ei myydä jääratapiikkejä :=/
        niin pakko odottaa ko lumet sulaa :=)

• Rattus sp. kirjoitti:

tai pitkikset ovat todella ahkerassa käytössä. Niistä luovun vasta myöhään keväällä. Partaa en ole kokeillut, mutta ei se taida kasvaa ja sitten en kuitenkaan haluaisi sitä.. Viikset tekisi mieli höylätä, jokaiselta vastaantulevalta mieheltä.. Hitsi, että inhoan viiksiä.. Nishiki on loistavassa kunnossa.. Ja tuo viimeinen kommentti.. YES! Sää oot mun pikkuweli! Samankaltaisia ajatuksia..

niin pitkiä en käytä tjn PRKL :=)
        kurahaara on mökil ja honda työn alla :=)

ojentaa höylän :=))))))))))

• Rattus sp.
        A.DONIS kirjoitti:

niin pitkiä en käytä tjn PRKL :=)
        kurahaara on mökil ja honda työn alla :=)

ojentaa höylän :=))))))))))

Onko höylä varmasti tarpeeksi terävä? No, minulla on teräviä mielipiteitä. Myönnetään :).

Ihan kiva kuulla, että on mielekästä tekemistä. Ensi viikolla olisi tarkoitus kierrellä rautakauppoja, jos suunnitelmiin ei tule muutoksia. Eli täälläkin viritellään tekemisiä..

• Putkivalo
        A.DONIS kirjoitti:

että saan mopon kuntoon taas kesäksi :=)
        waan kun se kuume on jo nyt päällä tjn
        ja kun tohon mopoon ei myydä jääratapiikkejä :=/
        niin pakko odottaa ko lumet sulaa :=)

Eikä muuten kuumeessa saa mennä uloskaan x)

• Rattus sp. kirjoitti:

Onko höylä varmasti tarpeeksi terävä? No, minulla on teräviä mielipiteitä. Myönnetään :).

Ihan kiva kuulla, että on mielekästä tekemistä. Ensi viikolla olisi tarkoitus kierrellä rautakauppoja, jos suunnitelmiin ei tule muutoksia. Eli täälläkin viritellään tekemisiä..

rupeet pitkin katuja ajelee wastaantulijoiden wiiksiä niin luuletsää et mää ojennan sul muuta kuin käytetyn höylän :=)
        katos silloin tulee siltä ajettawalta weret silmistä ja waahto suusta :=)
        ja silloin sul on mahdollisuus päästä pakoon ja tjn :=)

orottelee mielenkiinnol iltalehtien otsikoita :=)

• Putkivalo kirjoitti:

Eikä muuten kuumeessa saa mennä uloskaan x)

kun ei oo talliakaan :=/
        ja täl wiikol lähtee sawut moposta taas :=)))

• Rattus sp.
        A.DONIS kirjoitti:

rupeet pitkin katuja ajelee wastaantulijoiden wiiksiä niin luuletsää et mää ojennan sul muuta kuin käytetyn höylän :=)
        katos silloin tulee siltä ajettawalta weret silmistä ja waahto suusta :=)
        ja silloin sul on mahdollisuus päästä pakoon ja tjn :=)

orottelee mielenkiinnol iltalehtien otsikoita :=)

Onhan niitä helpompia keinojakin? Kertoo kuinka komealta ja seksikkäältä mies näyttäisi ilman viiksiä. Sitten vielä sellainen unelmoiva spanielin ilme naamalle *inhoaa spanieleita :(. Olisko parempi idea? Tuliskohan vastaa ilman viiksiä seuraavalla kerralla..

Kuka sitä ilman hyviä työkaluja liikkeelle lähtee?

• Kunhan nyt päästään näistä talvikuukausista eroon... niin katsellaan... Mutta kaksin aina kaunihimpi...=))))

Kuis Putkiksella... vilkkuuko valot vimmatusti... tuntuuko tutinaa pöksyissä...????

• Putkivalo

on muutama lumilinna vielä rakentamatta :))

Eeei mulla mitään vikaa releissä ole :))

• Putkivalo kirjoitti:

on muutama lumilinna vielä rakentamatta :))

Eeei mulla mitään vikaa releissä ole :))

Mennyt luotto niiden suhteen... kuulemma sisäpiiri hommia nykyään...=))))

• Putkivalo
        mohna kirjoitti:

Mennyt luotto niiden suhteen... kuulemma sisäpiiri hommia nykyään...=))))

Vaikeat ne on tehdä kyllä, nykyisin.

• Putkivalo kirjoitti:

Vaikeat ne on tehdä kyllä, nykyisin.

Totta turiset...=))))
        Perustukset kun saa valmiiksi, heittää sää-herra niskaan pelkästään vettä. Ollaan poitsujen kanssa tuumailtu... jos kesällä bykattas tontille maja, vois siitä talveksi saada näillä vähäisillä lumimäärillä lumilinnan...=))))

• Putkivalo
        mohna kirjoitti:

Totta turiset...=))))
        Perustukset kun saa valmiiksi, heittää sää-herra niskaan pelkästään vettä. Ollaan poitsujen kanssa tuumailtu... jos kesällä bykattas tontille maja, vois siitä talveksi saada näillä vähäisillä lumimäärillä lumilinnan...=))))

On se mennyt sellaiseksi, että pitää olla kamppeet valmiiksi päällä jos tahtoo ehtiä ulos hommiin ennenkuin säät vaihtuu :/

Kyllä tuo pysyvä linnake on ainoa vaihtoehto :)

• Putkivalo kirjoitti:

On se mennyt sellaiseksi, että pitää olla kamppeet valmiiksi päällä jos tahtoo ehtiä ulos hommiin ennenkuin säät vaihtuu :/

Kyllä tuo pysyvä linnake on ainoa vaihtoehto :)

Se on sitä kerrospukeutumista... vaatekaappi niskaan kun ulostautuu...voi sään muuttuessa kaivaa esiin säähän sopivan asun...=))))

Joo, linnake hyvinkin, sellainen pehmeä... onneksi ei tarvitse suojautua tsunameilta eikä maanjäristyksiltä...=))))

• Putkivalo
        mohna kirjoitti:

Se on sitä kerrospukeutumista... vaatekaappi niskaan kun ulostautuu...voi sään muuttuessa kaivaa esiin säähän sopivan asun...=))))

Joo, linnake hyvinkin, sellainen pehmeä... onneksi ei tarvitse suojautua tsunameilta eikä maanjäristyksiltä...=))))

Sieltä sohvalta, alkaa se sun linnakkeesi kuulostaa vähän siltä :))

Jotain hyötyä armeijastakin, klopit oppii pukeutumaan lämpimästi, käyttämään pipoa ja villa-kalsareita :))

• Putkivalo kirjoitti:

Sieltä sohvalta, alkaa se sun linnakkeesi kuulostaa vähän siltä :))

Jotain hyötyä armeijastakin, klopit oppii pukeutumaan lämpimästi, käyttämään pipoa ja villa-kalsareita :))

Elä kaikille kailota... niin mukava, seljälleen kun pääsee, tippuu läskin palat silmien eteen alle aikayksikön...=))))

• johtuu, absolutely. Mitenkö ilmenee? Jaa, miukumauku on aikas hervoton. Meikkipussi ei kasva, kun ei oikein osaa söheltää niillä, mutta mutta...Kyllä tää kevät on kamalaa aikaa. Tulis nyt edes kesä, niin pääsis kylmään järviveteen vähän jäähylle!

• Putkivalo

Noniin! Jonkuun on iskenyt!! :))) Hienoa! Mitä järkeä niistä kuumista tunteista on jos niitä jäähdyttelee?? Nauti! :)

• Putkivalo kirjoitti:

Noniin! Jonkuun on iskenyt!! :))) Hienoa! Mitä järkeä niistä kuumista tunteista on jos niitä jäähdyttelee?? Nauti! :)

En kai mä nyt ainoa ole. Nautitaan sitten, kun kerran kehotetaan!

• Putkivalo
        vm-64 kirjoitti:

En kai mä nyt ainoa ole. Nautitaan sitten, kun kerran kehotetaan!

Nyt sulla on oikein lupa siihen :)) Mutta seurauksista en ota vastuuta, muista se! Ellei se ole neljä-kiloinen parkuva.. sellaisen voit kiikuttaa tänne kyllä :))

• niiskumyy49

Ei oikeastaan. Minä olen hyvin kevät-uninen. Vasta kesällä herään.

• Putkivalo

niiskut yleensäkin :) Nukkuvat talviunta, ja heräävät vasta kun aurinko lämmittää.

• Ei tunnu kevät rinnassa, vaan touhukytkin siirtyy turboasentoon. Siinä ei riitä kevätsiivous tai ikkunoiden pesu... Jotain näkyvää on saatava aikaan.

Tavallisina keväinä odotan sormet syyhyten, että pääsen puutarhaan maata möyrimään ja laittamaan pehmusteet keinuun...

Tänä keväänä saan tapetoida ja maalata ja hankkia uusia verhoja ja pienkalusteita :)

*yksi lintu lentää maailmalle, omaan pesään. ja poitsut saavat omat olokolonsa*

• Putkivalo

Vai sulla on sellainen kytkin :))) Olen kuullut että turbot viheltää, onkohan sullakin sellainen sivuääni :))

Jestas, ensimmäinen pikku-tipu... mahtaa olla haikeata, ehkä vähän jännittävääkin? Sulla ei nyt ole sitten enää kokkausapua :)

• Putkivalo kirjoitti:

Vai sulla on sellainen kytkin :))) Olen kuullut että turbot viheltää, onkohan sullakin sellainen sivuääni :))

Jestas, ensimmäinen pikku-tipu... mahtaa olla haikeata, ehkä vähän jännittävääkin? Sulla ei nyt ole sitten enää kokkausapua :)

Sivuääni löytyy. Ei vihellystä. Hurinaa ja hyrinää. Muistuttaa hyräilyä :))
        I'm singing in the rain, just singing in the rain...

No, se on nyt seuraavan mukulan vuoro siirtyä keittiövuoroon. Ja ihan mielellään hän sen tekee. On jo harjoitellutkin :)) Ja vaikka on kukkopuolinen, otti valinnaisaineeksi ensi vuodelle kotitalouden!

Enemmänkin iloisen odottava kuin haikea tunnelma - on kuljettu pitkä tie, että ollaan tässä. Ja koska välimatka on alle pari kilsaa, voin piipahtaa tipun luo iltakahville koiran kanssa, aina kun ikävä yllättää =)

*Tipulla on sinappikone valmisteilla. Tilausvahvistuksen mukaan valmistuu kesäkuun alkupuolella. SIINÄ sitä on muutosta kerrakseen - meille kaikille*

• Putkivalo
        Mamutti kirjoitti:

Sivuääni löytyy. Ei vihellystä. Hurinaa ja hyrinää. Muistuttaa hyräilyä :))
        I'm singing in the rain, just singing in the rain...

No, se on nyt seuraavan mukulan vuoro siirtyä keittiövuoroon. Ja ihan mielellään hän sen tekee. On jo harjoitellutkin :)) Ja vaikka on kukkopuolinen, otti valinnaisaineeksi ensi vuodelle kotitalouden!

Enemmänkin iloisen odottava kuin haikea tunnelma - on kuljettu pitkä tie, että ollaan tässä. Ja koska välimatka on alle pari kilsaa, voin piipahtaa tipun luo iltakahville koiran kanssa, aina kun ikävä yllättää =)

*Tipulla on sinappikone valmisteilla. Tilausvahvistuksen mukaan valmistuu kesäkuun alkupuolella. SIINÄ sitä on muutosta kerrakseen - meille kaikille*

Ei ole totta! :))))))))))

Voihan hyräilevä mummi! Annas kun halaan :))) Nyt tuli tippa linssiin, kun muistan miten vaikeaa teillä on ollut.. ja nyt :))))

Se on niin mukavaa lukea tällaisia onnentarinoita, happy endings :) Tai happy time before väliaikaa :))

Sulla on sitten oikeasti keinutettava kesällä :)))

• Putkivalo kirjoitti:

Ei ole totta! :))))))))))

Voihan hyräilevä mummi! Annas kun halaan :))) Nyt tuli tippa linssiin, kun muistan miten vaikeaa teillä on ollut.. ja nyt :))))

Se on niin mukavaa lukea tällaisia onnentarinoita, happy endings :) Tai happy time before väliaikaa :))

Sulla on sitten oikeasti keinutettava kesällä :)))

Sellaista se on, elämä. Vaihtelevaa ja siksi niin mielenkiintoista :)))

Kiitos halauksista - niitä tarvitaan. Voimia ei ole koskaan liikaa... Vaikka sanotaankin, että jokaiselle annetaan vain sen suuruinen kuorma kuin tämä jaksaa kantaa. Ja äideille vähän ylimääräistä, jotta nämä jaksavat kannatella jälkikasvunsakin kuormaa?

Happy ending story, kuka tietää. Ainakin tipu on kasvanut ja löytänyt oman identiteettinsä. Paikkansa omassa elämässään. Enää hän ei katso sivusta, mitä hänelle tapahtuu, vaan elää tasapainoista ja rauhallista nuoren naisen elämää.

Kevät on kasvun ja luomisen aikaa... omenapuun kukkiessa voin kenties keinuttaa jo pientä pilttiä :)))

• Putkivalo
        Mamutti kirjoitti:

Sellaista se on, elämä. Vaihtelevaa ja siksi niin mielenkiintoista :)))

Kiitos halauksista - niitä tarvitaan. Voimia ei ole koskaan liikaa... Vaikka sanotaankin, että jokaiselle annetaan vain sen suuruinen kuorma kuin tämä jaksaa kantaa. Ja äideille vähän ylimääräistä, jotta nämä jaksavat kannatella jälkikasvunsakin kuormaa?

Happy ending story, kuka tietää. Ainakin tipu on kasvanut ja löytänyt oman identiteettinsä. Paikkansa omassa elämässään. Enää hän ei katso sivusta, mitä hänelle tapahtuu, vaan elää tasapainoista ja rauhallista nuoren naisen elämää.

Kevät on kasvun ja luomisen aikaa... omenapuun kukkiessa voin kenties keinuttaa jo pientä pilttiä :)))

ja ihminen venyy kestämään uskomattomia asioita. Yleensä lopputulos onkin sitten kauniisti hiottu timantti :)

Mä pidän peukkuja että kaikki menee hyvin, ja miksei menisi :)))

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      56
      2198
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1694
    3. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1496
    4. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1484
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1474
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1337
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1044
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      86
      1029
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe