toivoisin :D
Käpyrauhanen näyttää ottavan osaa kaikkeen hauskanpitoon. Kerro omat käpyrauhaskokemuksesi :D
http://fi.wikipedia.org/wiki/Käpyrauhanen
Keskustelua käpyrauhasesta
20
723
Vastaukset
- ***.*.*.*.***
usko käpyrauhaseen vaan siihen nenäherneeseen!!!! :D
- bubastis.tmi
ampuu ohi maalin joka käänteessä. Musta tuntuu että mun käpyrauhanen on aktivoitunut. Miten käpyrauhasta stimuloidaan?
Nyt on vihdoin selvinnyt, missä se surullisen kuuluisa "sielu" sijaitsee. Ei enää päivitellä sydäntä, vaan poraudutaan suoraan käpyrauhasen ihmeelliseen maailmaan!
Nyt tiedämme miksi ihminen on uskovainen!
Aivopesussa ja linkouksessa käpyrauhanen on selvästi mennyt pois sijoiltaan...eli vinksahtanut.
Uskovainen on siis KalkkeutunutKäpyMelamiini-ongelmainen. Loistavaa....;-D- bubastis.tmi
Tätä pitää vielä vähän maistella ja tutkia lähemmin :D
Näyttää olevan.. Hmmm.....
Ei nyt tule käpyrauhas kokemuksia mieleen yhtään. Liekkö sitten kalkkiutunut enemmän kuin muilla...- Peikkojen kaveri
Koe-eläimillä on havaittu jatkuvan valon pienentävän käpyrauhasen kokoa ja vähentävän käpyrauhasen entsyymitoimintoja.
Olen lukenut jostain tiibetiläisetä romaanista, että munkki menee pimeään poteroon ja näkee siellä näkyjä. Pottukellariin vaan pariksi kuukaudeksi, niin jo on ihme, ellei päässä virtaa aikain viisautta.- bubastis.tmi
ole vähän sama kuin istuis pimeässä pottukellarissa?
- Peikkojen kaveri
bubastis.tmi kirjoitti:
ole vähän sama kuin istuis pimeässä pottukellarissa?
"Eikös tää Suomen talvi ole vähän sama kuin istuis pimeässä pottukellarissa? "
Varmaankin. Talveahan voi jatkaa siellä potttukellarissa, jos siltä tuntuu.
Muistan lukeneeni, että pohjoismaisilla ihmisillä on isompi käpyrauhanen, kuin esim. välimeren alueen ihmisillä.
Melatoniinin lisää myös sukuhormonien eritystä. Siksi talven jälkeen ihmiset ovat tavallista vireämpiä. Sukuhormonit taas hillitsevät käpyrauhasen toimintaa. Tasapainotusjärjestelmä siis.
Talven pimeydestä kannattaa ottaa kaikki ilo irti ja unohtaa kirkasvalolamput. - bubastis.tmi
Peikkojen kaveri kirjoitti:
"Eikös tää Suomen talvi ole vähän sama kuin istuis pimeässä pottukellarissa? "
Varmaankin. Talveahan voi jatkaa siellä potttukellarissa, jos siltä tuntuu.
Muistan lukeneeni, että pohjoismaisilla ihmisillä on isompi käpyrauhanen, kuin esim. välimeren alueen ihmisillä.
Melatoniinin lisää myös sukuhormonien eritystä. Siksi talven jälkeen ihmiset ovat tavallista vireämpiä. Sukuhormonit taas hillitsevät käpyrauhasen toimintaa. Tasapainotusjärjestelmä siis.
Talven pimeydestä kannattaa ottaa kaikki ilo irti ja unohtaa kirkasvalolamput.koskaan sellaista isoin käpyrauhanen kilpailua?
- Peikkojen kaveri
bubastis.tmi kirjoitti:
koskaan sellaista isoin käpyrauhanen kilpailua?
Mutta nyt musta tuntuu, että meidän kissa on kidnapattu, kun se on ollut poissa 2,5 tuntia
Se naapuri, jonka kissan mä annoin itselleni joululahjaksi ei pidä siitä, että niiden kissa tulee oma-alotteisesti meille ja viettää kaiken aikansa meillä. Epäilen, että naapuri pitää nyt kostoksi meidän kissaa väkisin kotonaan. Mä lähetin just naapurin kissan etsimään sitä meidän kissaa. - bubastis.tmi
Mutta nyt musta tuntuu, että meidän kissa on kidnapattu, kun se on ollut poissa 2,5 tuntia
Se naapuri, jonka kissan mä annoin itselleni joululahjaksi ei pidä siitä, että niiden kissa tulee oma-alotteisesti meille ja viettää kaiken aikansa meillä. Epäilen, että naapuri pitää nyt kostoksi meidän kissaa väkisin kotonaan. Mä lähetin just naapurin kissan etsimään sitä meidän kissaa.Siellä on jotain työstettävää...
- Peikkojen kaveri
bubastis.tmi kirjoitti:
Siellä on jotain työstettävää...
Arvaa ? Yläkerrasta! Mies väitti päästäneensä sen ulos sillä välillä, kun olin saunassa. Hyvä etten lähtenyt kommandopipo päässä sitä etsiskelemään. Mies oli päästänyt ulos naapurin kissan, mutta pikku maistissa se muuttui meidän omaksi kissaksi.
Mä sanoin naapurin kissalle, että hae Siiri, sitten olet todella hieno kissa. Se lähti heti ulos, nuuhki oksaa, jota Siirillä on tapana pureskella, ja lähti rappuja alas. Hetken päästä se oli oven pielessä olevalla tuolilla, eikä tullut sisään, vaikka avasin sille oven. Se vissiin tajus, kuinka mahdottoman tehtävän sille annoin. Vasta sitten, kun olin löytänyt Siirin yläkerrasta, naapurin kissa tuli sisälle. - bubastis.tmi
Arvaa ? Yläkerrasta! Mies väitti päästäneensä sen ulos sillä välillä, kun olin saunassa. Hyvä etten lähtenyt kommandopipo päässä sitä etsiskelemään. Mies oli päästänyt ulos naapurin kissan, mutta pikku maistissa se muuttui meidän omaksi kissaksi.
Mä sanoin naapurin kissalle, että hae Siiri, sitten olet todella hieno kissa. Se lähti heti ulos, nuuhki oksaa, jota Siirillä on tapana pureskella, ja lähti rappuja alas. Hetken päästä se oli oven pielessä olevalla tuolilla, eikä tullut sisään, vaikka avasin sille oven. Se vissiin tajus, kuinka mahdottoman tehtävän sille annoin. Vasta sitten, kun olin löytänyt Siirin yläkerrasta, naapurin kissa tuli sisälle.kissoilla ihmettelemistä :D:D:D
- Peikkojen kaveri
bubastis.tmi kirjoitti:
kissoilla ihmettelemistä :D:D:D
ne meitä varmaan pitää. Ajattelevat varmaan, ettei se ole niin iso haitta, kun on kyse palvelusväestä.
- Tähdenlento
Wikipedia tietää todella kaiken! Tosin minulla ei ole mitään kokemuksia kyseisen elimen kanssa!
- bubastis.tmi
Tarkastaja.X kirjoitti:
Sitä vähän pelättiinkin.
ottaa johtopäätöksen, että kalkkeutunut käpyrauhanen johtaa uskontoon. "Sieluton" ts. "käpyrauhaton" etsii actionia käpyrauhasen toiminnan puutteesta johtuen?
Mitä tapahtuu kun kaksi ihmistä kohtaa ja toisen käpyrauhanen on kalkkeutunut? - bubastis.tmi
bubastis.tmi kirjoitti:
ottaa johtopäätöksen, että kalkkeutunut käpyrauhanen johtaa uskontoon. "Sieluton" ts. "käpyrauhaton" etsii actionia käpyrauhasen toiminnan puutteesta johtuen?
Mitä tapahtuu kun kaksi ihmistä kohtaa ja toisen käpyrauhanen on kalkkeutunut?Uskontohan voi olla muinainen keino elvyttää kalkkis käpyrauhanen. Ettei vajakin elämä olis aina yhtä helvettiä. Käpyrauhaset kondikseen ja kukaan ei tarvitse enää uskontoa. :D
bubastis.tmi kirjoitti:
Mitä tapahtuu kun kaksi ihmistä kohtaa ja toisen käpyrauhanen on kalkkeutunut?...siinä toisella palaa käpy.
Uskovaisilla pitäisi olla oikeus aivokuvauksiin. Siellä voidaan todentaa, onko käpy tarpeeksi vähä kalkkinen....jos ei ole, kirjataan kaappiateistiksi ja niin saa lahkoista lemput!!! Jäpti on näin....
Häähähäähhäää...;-D- bubastis.tmi
Tarkastaja.X kirjoitti:
...siinä toisella palaa käpy.
Uskovaisilla pitäisi olla oikeus aivokuvauksiin. Siellä voidaan todentaa, onko käpy tarpeeksi vähä kalkkinen....jos ei ole, kirjataan kaappiateistiksi ja niin saa lahkoista lemput!!! Jäpti on näin....
Häähähäähhäää...;-DNiissä on sellaisia kuulustelu ja tsekkausryhmiä, jotka sorkkivat ajatuspoliisin astraali koppalakki päässään, joskus, ah, myös paikkoja joihin ei pitäisi mennä :)
Jos tarvittavia oireita ei löydy, se on out-the-door. Mutta entäs jos toimivalla käpyrauhasella varustettu yrittää tulla uskoon, eikä se millään onnistu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa792545En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101674
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3711606Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181562Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181214
- 131156
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201019