Jos kerran Nooa oli ainut vanhurskas omasta sukupolvestaan ja hän eli jopa 600 vuotiaaksi ja lapsia hän sai 500 vuotiaana ,niin voisikos joku selittää miten Nooa muka sai lapsia jos hän kerran oli ainut vanhurskas?Tuskin kukaan täysjärkinen nainen olisi pannut 500 vuotiasta muumiota edes rahasta eikä vaimokaan voinut elää noin vanhaksi kun ei ollut valittu.Seksin harrastaminen 500 vuotiaana ja synnyttäminen vieläpä ovat luonnon lakien vastaista.
600 vuotiaaksi ei nykyihminen voi elää edes satumaisissa unissa.200 rajalle voi päästä oikealla ja täydellisen terveellä elämällä ,mutta ei todsellakaan puolitonniseksi asti.
Arkin rakentaminenkin ja raskaiden osien siirtäminen on melkoisen ylivoimaista 500 vuotiaalle papparaiselle joka tuskin oikeasti saisi edes pikkukiveä paikaltaan.
Hei hetkonen
3
145
Vastaukset
...50miljoonaa eläintä sullottiin purkkiin, ja ruokaa sekaan. Uskovaisille ei tuota vaikeuksia uskoa tähän....myös sukurutsaus on uskovaisten mielestä ok. Kyllä välillä sitä ihmettelee, että aikuiset ihmiset uskovat moiseen PASKAAN, silmät kirkkaina....
1. Moos. 7:2-4,10 ilmoittaa Nooan keränneen arkkiinsa seitsemässä päivässä vähintään yhden parin jokaisesta eläin-, lintu- ja hyönteislajista. Eri lajeja löytyy maailmasta, hyönteislajit mukaanlukien, noin 10 miljoonaa. Otettaessa kaksi yksilöä per laji, lastattavien organismien määräksi tulee 20 miljoonaa, mikä merkitsee, että arkkiin lastattiin melkein 2000 yksilöä minuutissa, yli 30 yksilöä sekunnissa, arkin yhdestä ainoasta ovesta, yötä päivää seitsemän vuorokauden ajan.
- .-.-.
Ja laskitko makeanveden kalat. Ja kuinkakohan suuri laiva olisi vaadittu. Ruoat, eläimet ja makeanvedenkalojen vesi, vievät kaikki tilaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa792545En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101674
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3711606Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181562Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181214
- 131156
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201019