ateistien tuomio

kirkonknihti

Jumalan Poika tuomitsee jumalankieltäjät muiden rikollisten ja pahantekijöiden kanssa ikuiseen tuleen IKUISEEN TULEEN eikö tämä hetkauta? Itse varmaan vapisisin pelosta tällaisen edessä. Ajattele ateisti, tämä elämäkö on tärkeämpi kuin se, oletko ikuisen ajan taivaassa vai IKUISESSA HELVETIN TULESSA. Jeesus kutsuu sinua tänään. Tuskin oli sattumaa, että sain sydämelleni kirjoittaa teille avun.

15

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bubastis.tmi

mä aion vatkata mansikoita sössöksi ja sekoittaa ne maitorahkaan, mukava proteiinipitoinen iltasnäkki.

• ***.*.*.*.***

Se että pelkosi ovat kotoisin satukirjasta??? siis se mitä sinä todellisuudessa pelkäät on todellista elämää kun noin pakenet todellisuutta!
      pelkäät kaikkea uutta ja vierasta ja vapiset pelosta aamusta iltaan! et varmaan saa unta ilman parasta kaveriasi viinapulloa!

olet asiassa samaa mieltä kanssani ja todistat sen koska et vastaa tähän viestiin enää!

• ..heittelit kumeja muiden takaraivoihin...etkä taaskaan kuunnellut....voi voi.

Se joka haukkuu, sen napa paukkuu...

Eikö sinua hetkauta, että olet sekaisin ja aivopesty? Uskot olemattomiin ja sinulle nauravat kauppatorin pulutkin...

P.s Missä tämä helvetti sijaitsee, kerro koordinaatit, käyn tutustumassa....

• Puke_Skywanker

"jumalan Poika tuomitsee jumalankieltäjät muiden rikollisten ja pahantekijöiden kanssa ikuiseen tuleen IKUISEEN TULEEN eikö tämä hetkauta"
      ei, ei edes se että olet hullu hetkauta enää.

"Itse varmaan vapisisin pelosta tällaisen edessä."
      siinähän vapiset.

"Ajattele ateisti, tämä elämäkö on tärkeämpi kuin se, oletko ikuisen ajan taivaassa vai IKUISESSA HELVETIN TULESSA"
      onhan se tärkeämpi, koska se on ainoa elämä.

"jeesus kutsuu sinua tänään"
      jos sillä hipillä on asiaa, se voisi kutsua itse, eikä lähetellä viestejä tuollaisen vajakin kautta.

"Tuskin oli sattumaa, että sain sydämelleni kirjoittaa teille avun."
      nyt kyllä valehtelet, sinä kirjoitit tuon paskan tietokoneellasi.

• Tuskinpa

Sinulla ei nyt vain kertakaikkiaan ole mitään järkevää ajateltavaa, joten päätit vähän sekoilla uskonasioilla ja tuomita ihmisiä helvettiin. Jos olisit lukenut raamatun niin tietäisit, että nyt olisi sitten syytäkin vapista pelosta. Menit tekemään todella pahan synnin mitä et saa anteeksi. No, voit ehkä vedota tietämättömyyteen, mutta muista, että hän näkee kaiken. Aah! Olipa mahtavaa, kun sai näin purkautua ja pitää pienen moraalisaarnan. Tunnen olevani kaheksan metriä yläpuolellasi.

• miten tuomitset

• Ihan ite
        miten tuomitset kirjoitti:

Ihme (oikea sellainen) ettei uskovaiset tunne sitä mitä pyhänä pitävät. On siinä Jumalalla kestämistä tuollaisten tomppeleiden kanssa. Ikuisesti pitäisi heitä katsella -mikä rangaistus!

• miten tuomitset kirjoitti:

Kippo sama kun aivokoppa?

• Kössönöm

että kun potkaisen kupin nurin, niin se on sitten siinä.

• kirkonknihti

Jumala tuomitaan sallimistaa pahoista teoista

ikuiseen tuleen IKUISEEN TULEEN eikö tämä hetkauta?

Maailmansodat - Jumalan syytä"!

• Ei yhtään enempää!

Isot kirjaimetkaan eivät sitä muuksi muuta. Kuitenkin tulit tänne tyrkyttämään. Syy omituiseen käytökseesi? Kerro!

• Suurin mahdollinen palkinto mitä voi saada.

Kuka helvetti haluaisi ikuisesti asua jonkun itserakkaan ääliön luona joka palvoo itseänsä.

Piru sentään keskittyy palvelemaan asukkaitaan.

Oletko pannut merkille että uskisten mukaan jumala tuomitsee ei saatana?

• ....

Ylimielisen pelostavapisevan Autistisen kakkahousun myöskin nimim.kirkkoknihtin tulevaisuus tulee olemaan järjetön jumalanpelko ja todellisuudesta pakenemista! siinä tuomio!

• .-.-.

Olen tässä pohdiskellut, että jos kaikki jeesukseen uskovat pelastuvat taivaaseen, niin mitä käy niille jotka eivät koskaan ole kuulleet jeesuksesta? Oliko se niin että vain jeesuksen kieltäjät menevät helvettiin?

• Milian***

Se, että aikoinasi haksahdit uskonnolliseen hihhulismiin pelottelun jälkeen ei tarkoita sitä, että kaikki olisivat samanlaisia.
      Helvetillä pelotteluhan on yksi klassisimmista keinoista yrittää saada ihmisiä lahkoihin. Se ei tehoa tällä palstalla keneenkään, usko minua. Hukkaat vain aikaasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe