Olen ihan pihalla näistä aloituksista. Tiedättekö te muut missä mennään?
Mitä täällä oikein höpistään
15
490
Vastaukset
- ***.*.*.*.***
Multinikin maihin-nousu!
- ...häiriö..
bubastiksen silikonit pamahtivat rikki tarkastajan kahvimukiin ja hörhöoperetti on valmis
- bubastis.tmi
anteeksi vaan.
- ja halava
bubastis.tmi kirjoitti:
anteeksi vaan.
tuo myönnytys sallitaan. Luomut siis pamahtivat ja
tuli kermoo liikoo. - ***.*.*.*.***
ja halava kirjoitti:
tuo myönnytys sallitaan. Luomut siis pamahtivat ja
tuli kermoo liikoo.Jostain syystä uskovaiset miehet aina vihaavat naisia???
johtuuko se niistä minipippeleistänne?? - lumetarjous
Tarkastaja.X kirjoitti:
Minä en juo KOSKAAN Costaricaa.....hyi, yök....
Jos saisit 10 tuhatta nettona rahaa/kk kirkon suntiona ja keräisit vain kolehtia jumalanpalveluksissa rahaa vastaan. Tosin sarkapuku päällä ja ylänappi kiinni, hiertäen kurkkua punakaksi ja ainoana tehtävänä tuon lisäksi juoda costaricaa kaksi kuppia päivässä.
Veikkaisin, että joisit. Tämä ei ollut tarjous.
Ihan normaali ateistinen yleistys vain. - ..riittää..
***.*.*.*.*** kirjoitti:
Jostain syystä uskovaiset miehet aina vihaavat naisia???
johtuuko se niistä minipippeleistänne??rakastan miestä ja olen siis ilman pipetintä.
http://www.mil.fi/varusmies/naiset.dsp lumetarjous kirjoitti:
Jos saisit 10 tuhatta nettona rahaa/kk kirkon suntiona ja keräisit vain kolehtia jumalanpalveluksissa rahaa vastaan. Tosin sarkapuku päällä ja ylänappi kiinni, hiertäen kurkkua punakaksi ja ainoana tehtävänä tuon lisäksi juoda costaricaa kaksi kuppia päivässä.
Veikkaisin, että joisit. Tämä ei ollut tarjous.
Ihan normaali ateistinen yleistys vain.Minua et saisi miljoonastakaan sinne sekoilemaan.
Olen periaatteen nainen...jopa ihan ärsyttävyyteen asti. Kaikesta muusta voin tinkiä, periaatteistani en...riittää.. kirjoitti:
rakastan miestä ja olen siis ilman pipetintä.
http://www.mil.fi/varusmies/naiset.dspSuuressa arvossa voi pitää naista joka haluaa aikuisena leikkiä sotaa.
Kuten ei myöskään miehiä vastaavassa tilanteessa.
Ase velvollisuus on eri asia!
- Taidan häippästä
Muutama suunnistustaidoton uskovainen roikkuu nurkissa, kun ei osaa muuallekaan mennä. Myös joku suntio, nihti tai mikä lie on erehtynyt palstasta, ja yrittää epätoivoisesti järjestää jumalanpalvelusta. Ei sen kummempaa.
- Kössönöm
No katselen nyt yhtä parhaimmista rikossarjoista, joita on viime aikoina tullut, eli Life.
- H3mmo
Kössönöm kirjoitti:
No katselen nyt yhtä parhaimmista rikossarjoista, joita on viime aikoina tullut, eli Life.
Ihan kohta alkaa Fringe. Walter Bishop on mun idoli. hehe. No ei nyt sentään. En haluaisi olla seniili.
- M-nikki
-Mitäs luurasit kolme minuuttia jonkun jonnin joutavan kimpussa. Pysy palstalla, ettei asiat karkaa :-D
- hihhiitä
Tuo oli oikeasti älykästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796