Vastatakseen Richard Dawkinsin ja muiden ateistien mainoskampanjaan Ison-Britannian Kristillinen puolue laittoi Lontoon busseihin oman mainoksensa, jossa lukee: “Jumala on ehdottomasti olemassa. Liity siis Kristilliseen puolueeseen ja nauti elämästäsi."
Pian kampanjan alun jälkeen puolueen päämajan ikkunat rikottiin. Poliisi arvelee, että teon motiivi on uskonnollissävytteinen viha eli suomeksi sanottuna viha kristinuskoa kohtaan.
Kristillisen puolueen johtaja pastori George Hargreaves sanoi, että bussikampanja jatkuu takaiskusta huolimatta.
Ehkä jotkut lontoolaiset ovat allergisia kristinuskon toivon sanomalle.
Tapaus on huolestuttava. Vandalismi ei ole kovinkaan sivistynyt tapa keskustella maailmankatsomuksista.
Mutta kaikesta huolimatta kristinusko on toivon sanoma.
ateistien terrori isku
21
728
Vastaukset
- mä repesin
"kristinuskon toivon sanomalle."
Ihhihhihihhih... ihan oikeesti, tässä kohtaa alkoi naurattaa niin ettei kyyneliltä kyennyt enää lukemaan. Loistavaa satiiria! :D - ***.*.*.*.***
Käyppä kysymässä mustilta orjilta tai inkvisiittion uhreilta mitä kristillisyys toi heille!
jos joku surkea rikottu bussi-ikkuna on jotain verrattuna tapettuihin juutalaisiin tai Saamelaisiin kristinuskon nimissä on mielestäsi terrorismia niin olet juuri niin surkea paskiainen kun miltä vaikutatkin!
häpeäisit jo eikkari mitä kirjoitat! pitäsiskö sinun käydä puolassa kuolemanleirillä katsomassa mitä sinunlaiset ovat saaneet aikaiseksi!!!- eikkari7
tekoja eivät tehneet uskossa olevat Kristityt vaa esim;katoliset,ynnä muut nimi kristityt.ei siis liity mitenkään aitoihin Kristittyihin.Shalom
eikkari7 kirjoitti:
tekoja eivät tehneet uskossa olevat Kristityt vaa esim;katoliset,ynnä muut nimi kristityt.ei siis liity mitenkään aitoihin Kristittyihin.Shalom
Tiedät tekijät?
Paljonko niille piti maksaa?eikkari7 kirjoitti:
Ei me sitä tehty, ne muut sen teki.
Ei meidän uskonto, niiden muiden uskonto...- Ihanko totta
eikkari7 kirjoitti:
Kaikki kristinuskoa tunnustavat ovat kristittyjä vaikka heidän tulkintansa ja tapansa harjoittaa kristinuskoa poikkeaisi sinun vastaavista. Sinun lausuntosi ei siinä paljon paina. Hellaripiireistä ja perheistä löytyy myös kaikenlaista mielenkiintoista, mutta niistä ei vaan puhuta julkisesti, kuten suurempien ryhmien tapahtumista. Sähän olit hellari, vai?
- eikkari7
Ihanko totta kirjoitti:
Kaikki kristinuskoa tunnustavat ovat kristittyjä vaikka heidän tulkintansa ja tapansa harjoittaa kristinuskoa poikkeaisi sinun vastaavista. Sinun lausuntosi ei siinä paljon paina. Hellaripiireistä ja perheistä löytyy myös kaikenlaista mielenkiintoista, mutta niistä ei vaan puhuta julkisesti, kuten suurempien ryhmien tapahtumista. Sähän olit hellari, vai?
hellari.olen Kristitty.Shalom
Tuo liittyy Ateismiin?
Onko sulla jotain tietoja joita viranomaisilla ei ole?- taikausko on ratkaisu
Jos jossain tehdään jotain mitä tahansa uskontokuntaa vastaan, se johtuu aina ateisteista, jotka vainoavat viattomia uskovaisia. Kukaan muu ei moista ikinä ole tehnyt. Esimerkiksi keskiajalla julmat ateistijesuiitat vainosivat juutalaisia!
- eikkari7
koko viestiä.
- Puke_Skywanker
asialla on yhtä hyvin voinut olla kännisiä kristittyjä, tai muslimeja, eikä sillä välttämättä ole mitään tekemistä bussimainosten kanssa. kunhan sait taas syyn puhua paskaa "vääräuskoisista".
- Geenis
eikkari7 kirjoitti:
http://bwanajoe.blogspot.com/2009/02/uusi-mainoskampanja-lontoon-busseissa.html
Olet eikkari valehtelija,rienaaja ja mielenterveydeltäsi huojuva!
- Puke_Skywanker
eikkari7 kirjoitti:
http://bwanajoe.blogspot.com/2009/02/uusi-mainoskampanja-lontoon-busseissa.html
ennemmin hikipediasta, siinä on enemmän järkeä.
http://hikipedia.info/wiki/Bwanajoe
banaanijoe olisi melkein hauska, jos ei olisi niin helvetin tyhmä.
eikä sinulla vieläkään ole muuta kuin harhasi siitä kuka on rikkonut mitäkin. - eikkari7
Geenis kirjoitti:
Olet eikkari valehtelija,rienaaja ja mielenterveydeltäsi huojuva!
et käytät sanaa rienaaja.kuinka mä voin rienaa sun uskontoo jos sulla ateistina ei sitä ole?Shalom
- Kuk regus susej
eikkari7 kirjoitti:
et käytät sanaa rienaaja.kuinka mä voin rienaa sun uskontoo jos sulla ateistina ei sitä ole?Shalom
omaa uskontoasi kun valehtelet täällä?
- Kössönöm
Ihmisuhreja, verellä lotrausta, vihollisten tappamista jne. Tuollaista sontaako ei saisi vastustaa?
- Apostoli_Tz
"Ihmisuhreja, verellä lotrausta, vihollisten tappamista jne."
tuollaista pitää vastustaa. Puhuitko nyt saatananpalvonnasta vai kristinuskosta? - olekaan
Apostoli_Tz kirjoitti:
"Ihmisuhreja, verellä lotrausta, vihollisten tappamista jne."
tuollaista pitää vastustaa. Puhuitko nyt saatananpalvonnasta vai kristinuskosta?raamattua lukenut? Siinä vasta väkivaltainen kirja.
- Ristinkaataja
Kristinusko on sadistista huuhaata, jolla ei ole toivon kanssa mitään tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889