Ateistit tietävät itsekin

ainakin osa

että Jumala on olemassa. Tälläkin palstalla on paljon esitetty todisteita esim. siitä, miten Raamatun profetiat ovat toteutuneet ja toteutumassa tällä hetkellä. Ateisti ei usko, koska ei HALUA uskoa. Elämässä taitaa olla asioita, joiden tietää olevan syntiä ja ajattelee, että sittenhän minä joutuisin luopumaan tuosta ja tuosta "hauskasta". Nämä asiat lupaavat paljon, mutta tuovat aina vain kärsimystä ja pettymystä.

13

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sait meidät kiinni

Ihan oikeassa olet, minä TIEDÄN että Jumala on olemassa, ja haluaa etten söisi katkarapuja enkä poimisi risuja sapattina, mutta olen PÄÄTTÄNYT olla uskomatta häneen, jotta saisin tehdä syntiä. Synti on niin helvetin kivaa. JEESH!

• e.k.v

Palstalla, kuten ei missään muuallakaan koskaan ole esitetty tasan yhtäkään todistetta minkään jumalan olemassaolosta.

Suksi siitä vaikka kuoroharjoituksiin paskaa puhumasta.

• mennä viikolla

ja lähetin sun läslipieruterveiset.. sitä vaan nauratti.

• Aloittaja = Sairas

..mutta pelastaakseen hänet sairaista teoksistaan hän väittää että jumala on olemassa ja että hänen jumnalansa on antanut anteeksi aloittajan rikokset ihmiskuntaa vastaan! aloittaja on väärässä siinä asiassa että hän pääsee karkuun rikosten ja sairautensa kanssa!

sinut tuomitaan oikeudessa rikoksistasi ja vaikka kuinka vannot käsi raamatulla niin sinut tuomitaan oikeudessa!

• "Tälläkin palstalla on paljon esitetty todisteita esim. siitä, miten Raamatun profetiat ovat toteutuneet ja toteutumassa tällä hetkellä."

Äläpä nyt paskat housuissa karkaa minnekkään!

Kaiva esille edes yksi niistä todisteista joita mainitset.

En ole kiinostunut jostain kuulopuheista.
      Todisteita nyt vaan esille.

Ai sulla olikin just nyt vähän kiire?

• ...saisin lottovoiton, en viitsi vain ottaa.
      Osaisin lentää, en vain jaksa juuri nyt.
      Tiedän oikeasti, että joulupukki on totta, en vain vaivaudu uskomaan siihen...tänään.

Siinä illan floppi-trolli...

• Vähän tässä hymyilen

Sun uskosi vaan on pelkkää ilmaa monelle. Et sä sille mitään voi.

"Elämässä taitaa olla asioita, joiden tietää olevan syntiä ja ajattelee, että sittenhän minä joutuisin luopumaan tuosta ja tuosta "hauskasta". "

Ihanko tollasta tuumailet? Oisko vähän lapsellinen yritys? Sööttiä kumminkin.

• ainakin osa

Sata uskovaista eroaa päivässä kirkosta!

• bubastis.tmi

todiste: En usko.
      peruste: Olen ihminen, en satuolento, joten elän ihmisten keskellä, en satuolentojen joukossa sadussa. (Vaikka joskus se on kivaa, jos teemana on vähän viihteellisempi todellisuus kuin kiristinusko).

Species: Homo sapien.ateisti
      Subspecies: Ahihu (inte hihu)
      Name: Bubastis.tmi

• vihtuilija

Empä taida lukea...no luetaas sitten....

"...että Jumala on olemassa."

No eipäspäs ole!

"Tälläkin palstalla on paljon esitetty todisteita esim. siitä, miten Raamatun profetiat ovat toteutuneet ja toteutumassa tällä hetkellä."

Niin no..onhan täällä joitakin mainintoja ollut...tai aika paljonkin on ollut informaatiota ko.aiheesta.

"Ateisti ei usko, koska ei HALUA uskoa. "

Oisko näin, en taida uskoa...mutta kokeillaas..

-oi herrani jeesus kristus. Pyydän Sinulta anteeksi antoa tekemistäni synneistä.-

"Elämässä taitaa olla asioita, joiden tietää olevan syntiä ja ajattelee, että sittenhän minä joutuisin luopumaan tuosta ja tuosta "hauskasta"."

Voi hyvä IHME!!! Kuinka onnistuit lukemaan minun ajatukseni.Olen aina tiennnyt käiken tämän itsepetoksesksi, mutta nyt näen kaiken JEESUKSEN kautta ja VOIN olLA VARMA JUMALAN ARMOSTA. hALÖLlujah. Tämä on todiste selevästi JUMALAN olemassaolossta.

Oi olkoon JEESUS KRISTUS kanssanne vähäuskoisuudessaan PERISYNNILLISET. Kun JEESUS sapuu iin maailma tuhoutuu, täsä tOsdteET:

http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html

• puusilimä

oikein vaivaa? jatkuvasti selitätte jotain typerää mielikuvituskaveristanne..

• Atte Ateisti

"Elämässä taitaa olla asioita, joiden tietää olevan syntiä..."

Synnistä viis, mutta maallista lakia tahdon noudattaa. Synniksi saarnaaja nyt voi määritellä minkä tahansa mikä ei itseä satu miellyttämään tai mitä itse ei ymmärrä. Vaikka rock-musiikin, tanssin, hyvän konjakin ja Salatut Elämät.

• Kyllä

Ateisti ei ole lapsi siinä mielessä kuin uskovainen. Tuo on tyypillisen naiivia ajattelua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe