ateismi on sitä että kakattaa.
totuus ateismista
15
402
Vastaukset
Usko sitä, että on ummessa ja massa siirtyy aivoihin, jossa on sitä tilaa?
- bubastis.tmi
ja ei enää kakata, kuolema on lähellä.
Uskovaisetkin käy paskalla.
No selvis kuitenkin miksi ne kirjoittaa sellaista mitä muut jättää vessaan.- bubastis.tmi
ne tunkee puikuloita perseeseensä, edistääkseen uskoaan.
- sytkäri..
Sinä älymystön edustaja olit valmis pahoinpitelemään kadun naisen. Tunnetko mitään sydämellä. Meistä kahesta muusta lukijasta et edusta kovin syvällistä ateismia tai humanismia
sytkäri.. kirjoitti:
Sinä älymystön edustaja olit valmis pahoinpitelemään kadun naisen. Tunnetko mitään sydämellä. Meistä kahesta muusta lukijasta et edusta kovin syvällistä ateismia tai humanismia
Tavoitteena ollutkaan sinua miellyttää eikä sun kaveriasikaan.
Kadun nainen on kuten jumalasi kumpaakaan ei ole olemassa!
Miten voit väittää jonkun olevan valmis pahoinpitelemään ei mitään?sytkäri.. kirjoitti:
Infona sulle Ja toiselle persoonallesi koska todellisen maailman verauskuvalliset sanonnat eivät ole teille tuttuja.
Päähän potkimis juttu oli kysymys nikille jonka mielestä sääli on sairautta.
Suomeksi viellä. Jos jollakin menee huonosti niin painetaan hänet viellä syvemmälle.
Joko vajakki tajuaa?
- sanoilla pelaamista
ateismi siis kaakattaa ja hähättää, onhan se kuitenkin tullut jo julki. Siitä huolimatta kyse on ihmisyydestä, jotka syyttävät uskovia vajakeiksi
tämä on hauska verranto. Ateistien puheenjohtaja kyllä taipuisi väittelyssä, sen verran on urheiluhenkeä, En usko että kovinkaan suuri osa ihmisistä olisi ateistien puolella.- bubastis.tmi
ihminen on kuollut, vaikka keho kävelee vielä pitkään.
- etsimistä kaikki
bubastis.tmi kirjoitti:
ihminen on kuollut, vaikka keho kävelee vielä pitkään.
puhut nyt ilmeisesti meistä kanoista, se voi olla onnellistakin aikaa liikkua ilman päätä, kuka tietää valaistumisen aikaa peräti
..hähhähhäähttämisessä on? Parkuakko pitäisi. Kyllä tekisi uskovaiselekkin hyvää välillä poistaa sädekehä otsalta ja nauraa.
Nauraminen poistaa kipua, lisää elämänlaatua, lisää mielihyvähormonin eritystä.
Viekää vaikka tuhkatkin pesästä, nauramista en lopeta!- ...lapsi...
Tarkastaja.X kirjoitti:
..hähhähhäähttämisessä on? Parkuakko pitäisi. Kyllä tekisi uskovaiselekkin hyvää välillä poistaa sädekehä otsalta ja nauraa.
Nauraminen poistaa kipua, lisää elämänlaatua, lisää mielihyvähormonin eritystä.
Viekää vaikka tuhkatkin pesästä, nauramista en lopeta!vasta kun naurat itsellesi, löydät totuuden. Hähättämisessä toisille ihmisille on taas kyse narsismista, itseriittoisuudesta ja omahyväisyydestä. Et ole siis antanut itsellesi anteeksi hähättämistä, Narsisti pudotetaan alas
erittäin kovilla lääkkeillä ja sanoilla, sekään ei ole tae mistään onnistumisesta. - bubastis.tmi
etsimistä kaikki kirjoitti:
puhut nyt ilmeisesti meistä kanoista, se voi olla onnellistakin aikaa liikkua ilman päätä, kuka tietää valaistumisen aikaa peräti
en ajattele päättömistä kanoista mitään pahaa. Mulla on yksi ystäväkin, joka jäi orvoksi ja joutui asumaan juopposetänsä ja tätinsä kanssa. He sulkivat ystäväni aina kanahäkkiin juopotellessaan.
Lauloimme yhdessä tätä biisiä hänen kanssaan usein, sillä se toi lapsuuden hänen mieleensä.
Ain´t nobody here but us chickens
http://www.youtube.com/watch?v=zKxj3KbSiYk ...lapsi... kirjoitti:
vasta kun naurat itsellesi, löydät totuuden. Hähättämisessä toisille ihmisille on taas kyse narsismista, itseriittoisuudesta ja omahyväisyydestä. Et ole siis antanut itsellesi anteeksi hähättämistä, Narsisti pudotetaan alas
erittäin kovilla lääkkeillä ja sanoilla, sekään ei ole tae mistään onnistumisesta...turha siellä on puskasta huudella. Et todellakaan minua tunne, et tiedä elämästäni mitään.
Voin kertoa, että minulla on varaa nauraa...ihan kaikelle.
Ps. Osaan nauraa myös itselleni..
Voin kertoa, että en ole narsisti.
Taidan vain ärsyttää sinua muuten...ei haittaa..hähähäähähähähähähähäähähäääähähääähhää!!!Mikäs helvetti se sellainen on? Minua ei ainakaan edusta kukaan muu kuin minä itte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796