Kookoot sai 500€ Sportin fanien rahoja kun kävivät aloittamassa tappelun ja saamassa turpiinsa Vaasassa!
http://www.kuudeskenttapelaaja.net/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=1319
Re: Vieraspelimatka puolivälierään...
Kirjoittaja ToMe1 päivämäärä Ti Helmi 24, 2009 6:38 pm
Oliks toi sillee et 2 vieraspeli matkaa saatii Red Armyn rahat? Ja jos on ni miks? Jotain nimittäin Heinolan reissul puhuttii tollast...
Joku kerjää verta nenästään...
6
356
Vastaukset
Ainoa joka saa verta nenästään on sinä. On ennenkuulumatonta että tuollainen narukäsi inisee täällä 500€ perään.
Tule käymään Savonlinnassa niin minä annan sinulle sen 500e, saat ostaa hattaroita ja tikkareita.- joskus sellaista
Hienoa että joku edes näin uskaltaa liiton taholta näpäyttää mestiksen maineen mustaajia. Harmi homma kunnollisten Sport – kannattajien puolesta, mutta ihan oikein rettelöitsijöille. Muutaman satasen evääminen ei tietenkään estä red armya playoffseissa matkustamasta, mutta jospa se olisi edes merkki, että sikailullakin on seuraukset. Jokaisen kielteisen tapauksen jälkeen, saa aina lukea kuinka vika oli yksipuolisesti vastapuolessa, järjestyksenvalvojissa tai jossain muussa. Kukaan ei koskaan tunne tekijöitä ja kaikki asiat käännetään päälaelleen. Esim. viimeksi Cabanan raukkamainen niskalyönti sivuutettiin ja alettiin haukkumaan uhria filmaajaksi. Monta kertaa kuulee sanottavan, että isoon porukkaan mahtuu aina idiootteja, mikä onkin totta. Taitaa vaan sportin kannattajiin kuulua normaalia suurempi prosenttiosuus näitä aggressiivisia teinejä.
Ainoa arveluttava asia tässä tapauksessa oli, että muiden joukkueiden faniryhmät saivat rahat käyttöönsä.- hallin sisällä
25.10.2008 Sport-KooKooo pelissä olleen rähinän aloitti KOOKOOFANI!!!
- SM-liigaa...
hallin sisällä kirjoitti:
Junttikylä, peräkamarinpoikia täysi.
- Jepjep**
hallin sisällä kirjoitti:
Poliiseja voi jääkiekko kiinnostaa. :-D
- VaasanMaila
"Eli, palaan vielä tohon fanimatkojen sponssi-rahaan, joka siis tulee Veikkaukselta, ja jota Jääkiekkoliitto jakaa. Tää Sportin rahojen evääminen oli ihan oikein ja ilman muuta ne kuulu meille (KooKoon fanit) eikä kellekkään muulle. En tosiaan yhtään tiedä millä perusteella se tehtiin, mutta Pirkka Antilan vastaus meille oli myönteinen, kun koetin vaan kepillä jäätä, että onko lisä-sponsseja mahdollisuus saada play off -peleihin. Ja sehän on totta, että Ruplan arvo on laskenut yli 33 prosenttia viime vuoden puolivälin tasosta. Eli rahaa tosiaan tarvitaan."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271568Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391559Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131363Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121018
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7911- 71836