Alkoi uusi päivä jälleen :)

miljoonapulu

13 v tyttäremme hukkaa tavaroitaan milloin minnekin. Välillä siis yksi sun toinen tavara on hukassa.
Eilen oli pyyhekumi kadonnut koulussa no, hän haki sitä tänään aamulla kotoa ennen kouluunlähtöä. Mieheni ihmetteli sitä miksi hän hakee sitä kotoa jos kumi katosi koulussa.
Mulle tuli mieleeni sanasta katosi sana katoamisilmoitus. Sitten sanoin miehelleni siinä keittiössämme; pitäisikö kumista tehdä katoamisilmoitus? Ja hän jatkoi; mennään poiliisin puheille?
Sitten remahdimme nauramaan aivan hillittömästi.
No, edelliskesänä kun ko tytär oli saaressa anoppini ja tän avomiehen kanssa ja pikkuveli oli mukana. No, hän unohti rillinsä saareen.
Anoppi soitti siitä kun olivat heille taas tulleet takaisin. Olimme kyllä tuohtuneita mieheni kanssa. Miten se on mahdollista; unohtaa rillit saareen!!!
No, menin hakemaan tyttären ja poikamme anopin luota ja aloin saarnata tyttäreltä aiheesta; silmälaseista NIIN KUIN kaikesta muustakin pitää huolehtia.
Anoppi ja avomies lähtivät sitten sinne samaan saareen uudestaan. Olin todella todella kiitollinen anopille. Tytär muisteli missä ne rillit voisi siellä olla ja kyllä hän sitten muistikin mihin ne laski. Tietysti rillit oli otettu pois ennen uimaan menoa. Lasit löytyivät ihan kunnossa vielä. Kiitin anoppia vuolaasti.

Olemme sitä(kin) opettaneet; omista tavaroista pitää huolehtia eikä hukkailla.

Kyllä ton rillien unohtamisen jälkeen keskustelimme hänen kanssaan TAAS miten huolehditaan niistä omista tavaroista!

8

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N-iCeFlower

tärkeetä se, että tavarat, joita käytetään, laitetaan aina samaan paikkaan takaisin. Muuten en niitä löydä ja saan kyllä raivarin, jos joku lainaa ja jättää sille tielleen. Itsellenikin on käynyt joskus niin, että en ole laittanut takaisin, enkä sitten jälkeenpäin löydä millään.

• miljoonapulu

Sama juttu mullakin; samaan paikkaan tavarat takaisin.

• ..Muuten sekin , äiti on se joka hukkaa tyttären tavarat
      Mun tytär asuu kohta omissa oloissaan ,
      saa siellä sitten potkia seiniä kun tavarat kateissa *nauraa*.

• miljoonapulu

Onko sun tytär sitten tarkempi kuin sä? :)

• Mahogany

mutta olen nähnyt aikuisiakin joilla ei tavarat pysy mukana :D

• miljoonapulu

Mä olen ollut nuorempana kova hukkaamaan mutta kun ikää tullu lisää niin ehkä jopa pientä tarkkuutta havaittavissa. Heh.

• Conan Obrien

vain mieleeni, että tyttäresi kyllä antaa palautetta, sitten kun täytät 75 ja muisti heittää..

Yksi sukulainen, vanhempi nainen, muistaa ehkä 5 minuuttia lähiasioita, sitten unohtaa kaiken..

• miljoonapulu

Tyttäret huomauttaa jo nyt huonosta muististani heh :). En millään muistaa ihan kaikkea mitä ovat jutelleet.
        Keskimmäinen on jo vakuuttunut, että mulla on alkava dementia. Enkä mä tuosta pahastu, tokaisempa vain; jokainen unohtaa joskus jotain.
        Sitten hän katsoo mua pitkään ja sanoo; repesin.
        Heh. Kyllä nuoret ovat hauskoja. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      100
      2873
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1814
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      383
      1681
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1611
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1267
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1176
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe