SaPKo aikoo hävitä tänään HeKille. Näin SaPKo saa karsintoihin mukaansa loukkaantumisten runteleman ja talousongelmien kanssa painivan Titaanit.
HeKin kerroin on mukava ja se kannattaa käyttää. Onnea HeKille sarjapaikan säilymisestä vaikka se nyt tuleekin SaPKon avulla. Ensi kaudella kyyti on sitten kylmää, SaPKo on runkosarjassa silloin neljän sakissa.
Vihje vedonlyöntiin
7
382
Vastaukset
- Yllättynyt...
Ainoa järkevä viesti,minkä olet koskaan ulostanut tälle palstalle. Meinaatko, että SaPKo pelaa Mestistä ensi kaudella? Se jää nähtäväksi...
- Nyt naurattaa
meni rahas ja vielä SaPKon ja HeKin pelissä. Ai ai heh...pelasit omaa joukkuettasi vastaan.
- Hummani Hei
Ottakaa vaan lisää lörtsyjä me korkataan konjamiikkia..mikäs tätä maiskutellessa.
SaPKo pelasi puolivaloilla ja voitti HeKin 4-1!
Kyllä on HeKi onneton rupusakki ei voi muuta sanoa. Tai sitten SaPKo on nykykunnossaan vaan niin vitun hyvä. Ei tipu SaPKo mihinkään, helpot karsinnat edessä.- hoidettu eilinen
sapko.
Ihan sääliksi käy vanhana pelaajana tuo tahallinen häviö.
Sääli että tulospalvelu ei toimi ku näyttää tulosta väärinpäin.
Tsemppiä karsintoihin pässipaidat. Ei ole hyvä jos tiputte. - mies savosta
Ensi kesänä ei kannata rasittaa SaPKon pelaajia mansikanpoiminnalla ja laatikoiden nostelulla. Kuten kuluneella kaudella nähtiin, niin pelajien toipuminen siitä rasituksesta kesti todella kauan. Syökööt vaan reilusti mansikoita niin sitten joukkue on iskussa heti kauden alussa.
- p.tirkkinen
hmm.. vähän heikko oli meidän esitys kun jumboksi jäädään joka vuosi.mut suomisarjassa kyllä ollaan varmasti kympin sakissa,sen kyllä lupaan ja vannon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796