Kerron tässä julkisesti kaikille, että mä oon äijä 43 v. mä olen h.vetin nuori, kuuntelen rokkia, Radiotaajuus on kohdallaan.
Ja tässä se juttu: mä sairastan MS-tautia. Liikun pyörätuolilla. Mä en kerää tällä sympatioita. Mutt mä tunnen itseni paljon nuoremmaksi kuin moni tervein jaloin liikkuva. Nuoruus on asennetta, ei sitä onko terve vai ei.
ps. oon eläkkeellä ja kesällä Metallican konserttiin.
Mitä on nuoruus? :)
66
2188
Vastaukset
- Rattus sp.
Sinut itsensä kanssa :). Silloin jaksaa nauttia asioista, joista todella pitää.
- gg-10
Oli tässä työ oppia elämään. Mutta tänään mennään ja iloitaan. Selvähän se on, että välillä vatuttaakin, ihmisiä kun ollaan.
- Rattus sp.
gg-10 kirjoitti:
Oli tässä työ oppia elämään. Mutta tänään mennään ja iloitaan. Selvähän se on, että välillä vatuttaakin, ihmisiä kun ollaan.
Mistäköhän johtuu, että ongelmien keskellä onnistuu jotenkin paremmin arvostamaan ja tekemään mielekkäitä asioita? Tai ainakin ajattelemaan jotenkin syvällisemmin. Ainakin omalla kohdalla käy näin. Vaikka välillä tuntuu, että olen parhaimmillani, kun kaikki menee päin pe..ttä, niin siitä huolimatta en kaipaa vaikeuksia.
- gg-10
Rattus sp. kirjoitti:
Mistäköhän johtuu, että ongelmien keskellä onnistuu jotenkin paremmin arvostamaan ja tekemään mielekkäitä asioita? Tai ainakin ajattelemaan jotenkin syvällisemmin. Ainakin omalla kohdalla käy näin. Vaikka välillä tuntuu, että olen parhaimmillani, kun kaikki menee päin pe..ttä, niin siitä huolimatta en kaipaa vaikeuksia.
Muistan kun kakskyt vee.Juoksin 15 km lenkin joka toinen päivä, talvella aika kului kiekkotreeneissä. En olisi silloin kuvitellut tätä tulevaisuutta. Enkä ehkä kestänytkään, niin voimakkaasti olin sairastunut vahvuuteen. Aika on opetttanut ja tässä ollaan. Olisinko silloin uskonut, että joku voi sanoa mun sijassani olevansa onnellinen, heh.
Perhe ja kolme lasta, sillä on tietysti osuutensa, eikä mikään pieni. - Rattus sp.
gg-10 kirjoitti:
Muistan kun kakskyt vee.Juoksin 15 km lenkin joka toinen päivä, talvella aika kului kiekkotreeneissä. En olisi silloin kuvitellut tätä tulevaisuutta. Enkä ehkä kestänytkään, niin voimakkaasti olin sairastunut vahvuuteen. Aika on opetttanut ja tässä ollaan. Olisinko silloin uskonut, että joku voi sanoa mun sijassani olevansa onnellinen, heh.
Perhe ja kolme lasta, sillä on tietysti osuutensa, eikä mikään pieni.Elettyä elämää ja yrittämistä eteenpäin. Jopa niinkin pieni asia kuin omat koirat saavat jaksamaan silloin, kun tekisi mieli heittää pyyhkeen kehiin.
Sitä ei todellakaan tiedä, mitä elämä tuo tullessaan.. Myöskään sinun kohdallasi ei tiedä.. Lääketiede kehittyy.. MS-tauti on sellainen tauti, jonka hoidon kehittämiseen panostetaan. Koskettaa aika isoa joukoa ihmisiä jossakin vaiheessa.. - gg-10
Rattus sp. kirjoitti:
Elettyä elämää ja yrittämistä eteenpäin. Jopa niinkin pieni asia kuin omat koirat saavat jaksamaan silloin, kun tekisi mieli heittää pyyhkeen kehiin.
Sitä ei todellakaan tiedä, mitä elämä tuo tullessaan.. Myöskään sinun kohdallasi ei tiedä.. Lääketiede kehittyy.. MS-tauti on sellainen tauti, jonka hoidon kehittämiseen panostetaan. Koskettaa aika isoa joukoa ihmisiä jossakin vaiheessa..Joo mutta mä oon ammattilainen. Aakkosten 13. ja 19. kirjain. Arvaas odotanko enää ihmettä? Hautaan vien sairauden.
Ja nauran koko taudille. :))) - Rattus sp.
gg-10 kirjoitti:
Joo mutta mä oon ammattilainen. Aakkosten 13. ja 19. kirjain. Arvaas odotanko enää ihmettä? Hautaan vien sairauden.
Ja nauran koko taudille. :)))Niin luultavasti tekisin minäkin.
- Rattus sp.
Rattus sp. kirjoitti:
Niin luultavasti tekisin minäkin.
Jatkossa kirjoitan niin, etten saa sinua turhautumaan. Perh.. ei minulla ole tarkoitus latistaa mielialaasi. Oma mielialani on ollut kuitenkin alamaissa. Muutaman viikon sisällä on kaksi iäkkäämpää ihmistä, enoni ja muuten rakas ihminen, kuollut. Samaan aikaan ystäväni on taistellut oman sairautensa kanssa ja olen huolissani seurannut ja valmiina auttamaan tarvittaessa. Onneksi hänen tilansa on nyt parempi :).
- gg-10
Rattus sp. kirjoitti:
Jatkossa kirjoitan niin, etten saa sinua turhautumaan. Perh.. ei minulla ole tarkoitus latistaa mielialaasi. Oma mielialani on ollut kuitenkin alamaissa. Muutaman viikon sisällä on kaksi iäkkäämpää ihmistä, enoni ja muuten rakas ihminen, kuollut. Samaan aikaan ystäväni on taistellut oman sairautensa kanssa ja olen huolissani seurannut ja valmiina auttamaan tarvittaessa. Onneksi hänen tilansa on nyt parempi :).
Moikka Rattus. Sinä et turhauta minua eivätkä sinun mielipiteesi. Jokaisella ihmisellä on omat murheensa.
Olen huomannut tollai siviilielämässä, että monet ihmiset karttavat murheittensa kertomista minulle. Ajattelevat ehkä että mulla on jo niin paljon murhetta. Kuitenkin tän sairauden kanssa on eletty niin pitkään ja tähän on totuttu. Niin paljon kun tähän nyt voi tottua.
Joten en yhtään väheksy toisten ihmisten murheita. Ne ehkä tuntuvat niin pieniltä tän sairauden rinnalla. Mutta totta kai mä haluan kuunnella ja ottaa ne todesta ja elää niissä mukana. Sikäli mikäli vain voin jollekkin olla sillä tavalla avuksi. - gg-10
Rattus sp. kirjoitti:
Kiitos kun uskouduit minulle murheittesi kanssa.
Osanottoni menetystesi johdosta. :( - Rattus sp.
gg-10 kirjoitti:
Moikka Rattus. Sinä et turhauta minua eivätkä sinun mielipiteesi. Jokaisella ihmisellä on omat murheensa.
Olen huomannut tollai siviilielämässä, että monet ihmiset karttavat murheittensa kertomista minulle. Ajattelevat ehkä että mulla on jo niin paljon murhetta. Kuitenkin tän sairauden kanssa on eletty niin pitkään ja tähän on totuttu. Niin paljon kun tähän nyt voi tottua.
Joten en yhtään väheksy toisten ihmisten murheita. Ne ehkä tuntuvat niin pieniltä tän sairauden rinnalla. Mutta totta kai mä haluan kuunnella ja ottaa ne todesta ja elää niissä mukana. Sikäli mikäli vain voin jollekkin olla sillä tavalla avuksi.Olen oppinut karttamaan ongelmien kertomista myös ihan täällä todellisessa elämässä. Tuntuu välillä siltä, että ongelmat kerääntyvät. Helkkari, kävelisivät naapuriin tai ihan mihin tahansa muualle..
Toisaalta kun tarpeeksi koko ajan tapahtuu ikäviä asioita, niin niihin ei jaksa jäädä märehtimään. Pyrkii vastapainoksi löytämään jotakin iloisempaa.. sillä tavalla selviää taas, kun elämä seuravaan kerran yrittää selättää.
Kiitokset kuitenkin myötäelämisestä :).
..luokitella; nuori, keski-ikäinen, vanha.. ties mitä !)
Täytin viimekuussa 50, sehän on 40 , siksi kirjoitan täällä ;)
En ajattele/ole koskaan ajatellu ihmisiä vuosien/kilojen/ties minkä perusteella..
Joskus v...ttaa, mutta syyt vaihtelee..- gg-10
Totta mitä kirjoitit. Ja pakko tulla takaisin ja kysyä onko se mun nuoruus sitä, että on rock. Ehkä se on taistelua stereotypiaa vastaan.
Muistan kun täytin 40 ja kerroin yhdelle kaverille mitä musaa kuuntelen ja että ollaan menossa Audioslaven konserttiin. Kaveri totesi, että mulla on neljänkympin kriisi. Sanoin vain, että toivottavasti jatkuu pitkään.
Siis eläköön kriisi. Ja taistelu. Amen.
- gitta5
Ikä on vain numeroita :) mieli on mitä on :)) kuka nyt haluaisi vanheta ennen aikojaan ...kyllä elämästä nautitaan oli sit minkä ikäinen tahansa aina jotain kivaa ja uusia asioita:)Todellakin jokainen on niin nuori kun tuntee olevansa :)
- gg-10
Joo. Ja nää apuvälineet on monille kauhistus. Ens mullakin oli keppi,sitte kyynärsauvat. Ja nyt tää rullatuoli. Uuups, pääsipäs paha sana.
Hassu juttu kun jotkut rämpylät ei tykkää jos tätä pyörätuolia vahingossa sanoo rullatuoliks. :) - gitta5
gg-10 kirjoitti:
Joo. Ja nää apuvälineet on monille kauhistus. Ens mullakin oli keppi,sitte kyynärsauvat. Ja nyt tää rullatuoli. Uuups, pääsipäs paha sana.
Hassu juttu kun jotkut rämpylät ei tykkää jos tätä pyörätuolia vahingossa sanoo rullatuoliks. :)se haittaa miten sun ferraria sanoo:))) ja ei ihminen siitä muutu onko sil pyörätuoli vai ei:)
Mul oli mahtava ystävä joka oli pyörätuolissa:)
Osasi katsoa elämää aina valoisalta puolelta! en koskaan kuullut et olisi sanonnut pahaa kenestäkään eikä valitellut:) - gg-10
gitta5 kirjoitti:
se haittaa miten sun ferraria sanoo:))) ja ei ihminen siitä muutu onko sil pyörätuoli vai ei:)
Mul oli mahtava ystävä joka oli pyörätuolissa:)
Osasi katsoa elämää aina valoisalta puolelta! en koskaan kuullut et olisi sanonnut pahaa kenestäkään eikä valitellut:)Tää on mun ferrari, joo. Ja sama miksi kärryksi sanotaan.
Kerroit ystävästäsi. Kirjoitit imperfektissä, siis oli-muodossa. Onko hän entinen ystäväsi, vai kenties jo vaihtanut hiippakuntaa? - gitta5
gg-10 kirjoitti:
Tää on mun ferrari, joo. Ja sama miksi kärryksi sanotaan.
Kerroit ystävästäsi. Kirjoitit imperfektissä, siis oli-muodossa. Onko hän entinen ystäväsi, vai kenties jo vaihtanut hiippakuntaa?vaihtoi hiippauntaa:(
- Adria
Miten se metallican konsertti liityi sanomaasi.
- gg-10
Siinä sulle illaksi miettimistä.
- Adria
gg-10 kirjoitti:
Siinä sulle illaksi miettimistä.
Mutta pidä sillä nuoruutesi. Kippis!
- gg-10
Adria kirjoitti:
Mutta pidä sillä nuoruutesi. Kippis!
Asia sovittu. Kippis sullekin.
...Oon ylpee sinusta tässä ja nyt
Nuoruus,sairaus ,asenne ei aina kulje käsikädessä=)- gg-10
Kiitos. Mitä muuta voisin sanoa. :)
- Putkivalo
Ei tuo rokk-juttu, vaan että olet pysynyt noin huumorintajuisena ja valoisena (valo puree aina ;)) ihmisenä sairaudesta huolimatta. Se on minulle ihan käsittämätöntä miten te selviätte arjesta, vaimosi ja sinä!
Siitä nuorekkuudesta.. Otahan hyvä asento, tästä tulee piiiitkä iltasatu ;))
Mä kun nääs luulen että se on niinpäin, että nuorena me ajateltiin että vanhana ollaan tosi vanhoja. Ja nyt kun ollaan tuotanoinniin tulossa vanhoiksi, huomataan ettei me ollakaan oikeesti miksikään muututtu. Samoja hupakoita ja hunsvotteja ollaan kuin silloinkin! Olen kuullut 80vee tädin sanovan, että hänen rinnassaan sykkii vielä 16 vuotiaan neitokaisen sydän :) Siis ei fyysisesti..
En usko että me kovinkaan paljon muututa elämän aikana. Siis jos niin olisi, niin eikö me jo tässä iässä oltais aika viisaita? Emme tekisi virheitä emmekä ainakaan vääryyttä toisillemme. Ja katso tätä maailmaa! Riidellään, ilkeillään, tukahdetaan se saamarin empatia johonkin tyhmään lyhennykseen kuten evvk tai joku muu vielä typerämpi lause.
Vai olenkohan ihan metsässä. Eikä, t-paita päällä eikä palelluta.. jos mä käyn vaan niin kuumana etten huomaa :))
Noniin! Nyt voit herätä :))- gg-10
Kiitos Putkis. Kohta tippa linssissä. :))
Olikos se EVVK = en vaihda viikkoon kalsareita. :) - Putkivalo
gg-10 kirjoitti:
Kiitos Putkis. Kohta tippa linssissä. :))
Olikos se EVVK = en vaihda viikkoon kalsareita. :)Niin on mullakin tippa lähellä, kun te pääsette Metallican konserttiin ja mä en :))))
Heh :)) Sitäkös se olikin! No se ei nettikirjoittelua paljoa haittaa ;)) - gg-10
Putkivalo kirjoitti:
Niin on mullakin tippa lähellä, kun te pääsette Metallican konserttiin ja mä en :))))
Heh :)) Sitäkös se olikin! No se ei nettikirjoittelua paljoa haittaa ;))Mulla on uusi näppis tässä. Vanha putosi kylpyammeeseen, ei ku siihe lorahti vähän vissyä ja meni uusiks. Nyt tää uusi pitäis sietää nestettä hiukka paremmi.
- Oltsu.L
se on kasvamista, tänäänkin se jatkuu :)
Kaikilla omansa, mut tuo nuoruus on ihmisellä parasta mun mielestä, jotenkin se tuo mieleen menkööt tai olkoot sellaista hiukka huoletonta, kuhan "se" ei vanhene !
Metallica heavy, olen kolmekertaa nähny ne, mut enempi kuuntelin :)
Mä olen sen lars ulrichin kans ryypäänny black forest pubissa, mut oli siinä porukassa muitakin... kännissä :))
Mä oon kans eläkkeellä, mut eri syistä.
Mulla lukee papereissä, et ikuinen.
Eli ei siis elämän-ikuinen vaan ikuinen.. niin se on Suomeksi käännetty ja monella muullakin kielellä, eli se tarkoittaa sitä et mä saan eläkkeen minne vain ja ikuisesti.. mut sitä mä en tiedä et tarvitseeko "sielläkin eläkettä.. rahaa, mut toisaalta päättäjät tietää paremmin :))
Heavy kesää sulle gg-10, toki tätäkin aikaa :)- gg-10
Oltsu. Meillä on yhteisiä asioita. Suurimpana niistä: olemme nuoria. Jatketaan näin. Keep on Rock.
Ei syytä huoleen, "se" ei vanhene. :)
Ulrichin kans kaljall, toi on kova juttu... - Oltsu.L
gg-10 kirjoitti:
Oltsu. Meillä on yhteisiä asioita. Suurimpana niistä: olemme nuoria. Jatketaan näin. Keep on Rock.
Ei syytä huoleen, "se" ei vanhene. :)
Ulrichin kans kaljall, toi on kova juttu...no ei siinä mitää kovaa juttua ollu, mut se kans ajeli/ajelee mopella, joskus samoissa jujuissa se ajeli ku mä.. silloin :)
- gg-10
Oltsu.L kirjoitti:
no ei siinä mitää kovaa juttua ollu, mut se kans ajeli/ajelee mopella, joskus samoissa jujuissa se ajeli ku mä.. silloin :)
Ja mä arvostan sitä vaikken tiedä muuta ku sen mitä oon lukenu. Se on -63 syntyny, faija osti sille ekat rummut, Ludwig. Niin ku se diggas Purplea. Jenkeissä tutustui Hetfieldiin. Ja loppu on isoa stooria.
- tretori
nooh - siitä tietää, että nuoruus on takana, kun vastaanhangoittelematta ostaa liput Don Carlos -oopperan 2.kenraaliharjoitukseen... Tulin just kotiin polvet puutuneina 3,5 tunnin kulttuuripläjäyksen jälkeen;) - ja ihmettelin kaiken aikaa, että tästä pitäisi oikeasti nauttia...kyllähän kuoro lauloi upeasti ja solisteilla laulu kulki (?), mutta se laahaus, laahaus, laahaus, ihan kuin olisi katsellut jotakin hidastusta..neljänsadan vuoden takaa... No kotimatkalla autossa rokki soi niin, että kuului varmasti vastaantulevillekin:)
olet juuri niin nuori kun haluat. Lueskelin tuossa noita sairauteesi kuuluvia sivuja ja en ihan kaikkia tajunnut, mutta tsemppiä kuitenkin sinulle.
- ---------------
et on alle 100 vuotias.jepsan.
- miljoonapulu
Hm. Aika monimuotoinen kysymys toi; mitä on nuoruus.
Nuoruus on paljon kaikkea sisällään pitävä juttu.
Ennenkaikkee se on asenne niinku säkin totesit mulla on siitä sama näkemys.
Ja asenteesta se lähtee aika paljolti itsenikin kohdalla ja se vaikuttaa varmasti paljon valintoihini joita teen.
Se on myös sitä mihin samaistuu, oliskohan niin en oo ihan varma tästä. Ainakin omalla kohdallani mun on aika vaikea samaistua ikäisiini tai hieman vanhempiin naisiin varmaan jo senkin takia, että näen tän ikäiset ja varsinkin ehkä vähän vanhemmat naiset ns negatiivisessa valossa. Koska olen niin paljon saanut väärää suhtautumista monilta naisilta.
Enkä siis halua heiltä ottaa oppia tai mallia missään.
Tuo seikka vaikuttaa mulla hyvin paljon siihen, että haluan olla nuori eli nuorenmielinen ja nuorekas.
Tietenkään en yleistä; on niitä ystävällisiäkin ns vanhempia naisia väittäisin heidän olevan muutama poikkeus happamassa joukossa.
Nuoruus on mulle myös suvaitsevaisuutta muita ihmisiä kohtaan.
Nuoruus on sitä musaa jota kuuntelen.
Nuoruus on se tyyli jolla pukeudun.
Nuoruus ei ole keskiluokkaisuutta.
Nuoruus on sitä, että on avoin uusille asioille.
Milestäni on kivempaa olla 41 mitä nyt olen kuin 20 tai 30 tai 35 vuotiaanakaan. Elämä on muuttunut vaan mielenkiintoisemmaksi.- gg-10
Samoilla linjoilla mennään. Mukava lukea. :)
- ?????????
Ihan ymmärrä mikä ihanne ja kenties hyve se ihmisessä on et on niinku nuori?? Minusta tää ikä on ihan ok.Ja sit jos se mitä musiikkia kuuntelet on vielä arvokkuuttasi lisäävä asia niin pieleen mennään mun mielestä. On ihminen sairas tai terve kuka mitenkin ei millään lailla vaikuta ihmisarvoisuuteen. Tai se millaista musiikkia kuuntelee tai on kuuntelematta. Minä ainakin valitsen ne ihmiset joiden kans olen tekemisissä aivan muilla perusteilla.
- gg-10
Kyllä kirjoitit täyttä asiaa. Totta mitä sanoit. Mitäs tohon lisäisin.
- ?????????
gg-10 kirjoitti:
Kyllä kirjoitit täyttä asiaa. Totta mitä sanoit. Mitäs tohon lisäisin.
Avaukseesi ei tullut ihme kyllä minkäänlaisia ylimääräisiä huuteluita herkästä aiheesta huolimatta, joten teen itse johtopäätöseni palstalla pitkään vaikuttaneesta häiriköstä. Tämähän voi tietysti olla omaa vainoharhaisuuttani?
- se eka?????????
näköjään vastasi sulle.Mut kaikkee hyvvee jatkossa mun puolest.Jatketaan elämistä kukin tavallamme.
- gg-10
????????? kirjoitti:
Avaukseesi ei tullut ihme kyllä minkäänlaisia ylimääräisiä huuteluita herkästä aiheesta huolimatta, joten teen itse johtopäätöseni palstalla pitkään vaikuttaneesta häiriköstä. Tämähän voi tietysti olla omaa vainoharhaisuuttani?
Voit aivan vapaasti tehdä omia johtopäätöksiäsi. Vainoharhaa tai ei. Hiukan hymyilyttää vastauksesi, jos sallit. :)))
- gg-10
se eka????????? kirjoitti:
näköjään vastasi sulle.Mut kaikkee hyvvee jatkossa mun puolest.Jatketaan elämistä kukin tavallamme.
Kiitokset siulle. Kun ei aina ota selvää noista kysymysmerkki-nimimerkeistä. Kryptografia ei ole minun alaani.
- se eka??????????
gg-10 kirjoitti:
Kiitokset siulle. Kun ei aina ota selvää noista kysymysmerkki-nimimerkeistä. Kryptografia ei ole minun alaani.
tosi tärkee juttu kyllä suomalainen lehmä on viisas:)
- gg-10
se eka?????????? kirjoitti:
tosi tärkee juttu kyllä suomalainen lehmä on viisas:)
Totta, niin totta. Päiväsi iloksi tämä:
http://www.youtube.com/watch?v=CfSh2MvBDa4
asennetta, sinäpä sen sanoit.
Kun vielä löytäisin tuon sinun mahtavan elämänasenteesi, positiivisuuden ja huumorin, mikä teksteistäsi välittyy, niin nuortuisin varmasti monta vuotta.
Kylläpä ihminen tuntee itsensä joskus niin kovin pieneksi (vielä pienemmäksi kuin jo olen) teidän suurten ja viisaiden ihmisten joukossa.
Nuoruus on myös oppimista. Elämänkoulussa olen vasta ekalla, joten kyllä minullakin on vielä mahdollisuuksia.- gg-10
Kuule, kaukana on päästötodistus itse kullakin. Toivottavasti oma opiskelumotivaatio ei ehdy ennen aikojaan. Muutama vuosi koulussa on tullut tuplattua, kovapäinen kun on.
- Ilolias Rohmantti
"Nuorukaisen" ei tarvitse "kuolla" tullakseen mieheksi. Päinvastoin. Hänen tulee elää ja viedä miehuutensa toimintakauteen nuorukaisiän henkiset erikoisuudet.
Sä voit olla "äijä", vaikka kuuntelisit vivaldia, asenne ratkaisee aina ;)
"on tulossa pitkä kuuma kesä
ja mä aion elää sen..."- gg-10
Mitäs tähänkään enää vois lisätä. Upeeta. Ja uutta näkökulmaa.
"aamuyön raikas tuuli, merenrantaan kuljetaan..."
Kuule hei, on mulla Vivaldin Neljä Vuodenaikaa. Se oli oman aikansa rokkimies toi Vivaldi. - Ilolias Rohmantti
gg-10 kirjoitti:
Mitäs tähänkään enää vois lisätä. Upeeta. Ja uutta näkökulmaa.
"aamuyön raikas tuuli, merenrantaan kuljetaan..."
Kuule hei, on mulla Vivaldin Neljä Vuodenaikaa. Se oli oman aikansa rokkimies toi Vivaldi.niin tota siitä vivaldista tuli nuoruus mieleen ;) tykkäsin tosta linkin biisistä jo aikoinani ihan kybällä ;)
Ei se edlleenkään hassummalta kuullosta, toiset asiat vaan paranee vanhetessaan, kävikös niin myös viinille ja naisille vai miten se nyt oli ;)
http://www.youtube.com/watch?v=ivFM0pYyUcY - gg-10
Ilolias Rohmantti kirjoitti:
niin tota siitä vivaldista tuli nuoruus mieleen ;) tykkäsin tosta linkin biisistä jo aikoinani ihan kybällä ;)
Ei se edlleenkään hassummalta kuullosta, toiset asiat vaan paranee vanhetessaan, kävikös niin myös viinille ja naisille vai miten se nyt oli ;)
http://www.youtube.com/watch?v=ivFM0pYyUcYAaaahh, biisi tuo mieleen kesän ja nuoruuden fiiliksiä. Nuoruus joka jatkuu, vain on hiukka kokemusta enämpi.
Viini ja naiset, joo-o, samat luonnonlait - Ilolias Rohmantti
gg-10 kirjoitti:
Aaaahh, biisi tuo mieleen kesän ja nuoruuden fiiliksiä. Nuoruus joka jatkuu, vain on hiukka kokemusta enämpi.
Viini ja naiset, joo-o, samat luonnonlaitkun jousimies kerran oon ;)
aika hyvin on jouset ja nukkumatti saatu puristettua suomalaiseen unihiekkaan ;)
tätäkö tää ens suvena on, hiekkaa ja metalli-hikkaaa alla paahtavan auringon...
http://www.youtube.com/watch?v=YH1g-pEl_jQ - gg-10
kun jousimies kerran oon ;)
aika hyvin on jouset ja nukkumatti saatu puristettua suomalaiseen unihiekkaan ;)
tätäkö tää ens suvena on, hiekkaa ja metalli-hikkaaa alla paahtavan auringon...
http://www.youtube.com/watch?v=YH1g-pEl_jQAika kuninkaallista vetoa jätkät on jousillaan tehnyt. Vetää vertoja itse bändille jonka cover tämä on.
Ensi kesänä Tampereeella Saunassa, oliko se niiin? - Ilolias Rohmantti
gg-10 kirjoitti:
Aika kuninkaallista vetoa jätkät on jousillaan tehnyt. Vetää vertoja itse bändille jonka cover tämä on.
Ensi kesänä Tampereeella Saunassa, oliko se niiin?suomen mansesterissä kesäkuun viientenä, juu
tuleekohan siellä sauna open airissa hikikin?
mä oon tykästyny niitten biisiin I don't care, et jäpikät osaa heiluttaa tota fledaa tosi siististi ;)
http://www.youtube.com/watch?v=jjiRlIESeOY - gg-10
suomen mansesterissä kesäkuun viientenä, juu
tuleekohan siellä sauna open airissa hikikin?
mä oon tykästyny niitten biisiin I don't care, et jäpikät osaa heiluttaa tota fledaa tosi siististi ;)
http://www.youtube.com/watch?v=jjiRlIESeOYSitä mä vaan oon miettinyt, että miten jätkät järjestää tän homman. Kun tässäkin biisissä (tautisen hyvä) on laulamassa tää Aadami. Että mimmonen konsertti on kun on näitä sooloartisteja. Tuskin saavat haalittua kaikkia joka keikalle.
- ja katselen
pikkukakkosta. Siinä on asennetta!
- gg-10
Hyvä, tää on jo extremeä. Mut sä tsiigaatkin sitä sun jälkikasvus kanssa. :)
- tarkoitat...
gg-10 kirjoitti:
Hyvä, tää on jo extremeä. Mut sä tsiigaatkin sitä sun jälkikasvus kanssa. :)
jalkasientä, niin joo. Muutoin ei.
- gg-10
tarkoitat... kirjoitti:
jalkasientä, niin joo. Muutoin ei.
Jälkikasvua se on sekin. Vaikkei jäljessä kasvakaan.
- Schicksal
...MEININKII...
Näytä muille valittajille uusi suunta, nauttia voi pienestäkin.
Noin sitä pitää....
Metallica rules!!!!OH YEAH!!!
Mua kiusaa joka pv sydämen rytmihäiriöt, mutta sen kans pitää vaan elää, ei ne häviä koskaan...
Enkä anna niiden sotkea mun suunnitelmia.. lääkettä turpaan ja menoksi!!
Kuolen sit suorilta jaloilta...- gg-10
Totta mooses. Tsemppiä sullekin. Ensin eletään, sitten vasta kuollaan.
- keskiyonkehraaja
Mulla on mummo joka on paljon vanhempi kuin minä Uskokaa tai älkää:)) Hitsi ett sait aikaseksi.
Oon haaveillut Metallican konsertista vuosikaudet..
En vaan saa aikaiseksi ja sitt kun saan, on liian myöhäistä..
Ei elämä oo jaloista kiini vaan siitä mitä ihmisellä on korvienvälissä..
Kaikkee hyvää sinne:))
Tässä iässähän ei kyll vielä olla vanhoja, etkä sinä nyt ainakaan.. 957...- gg-10
Jos nyt sit vielä yrittäisit jotain kautta hankkia lipun, ainakin yritys hyvä...
Samoin hyvää siihen suuntaan. :)
- hölmö kysymys
mutta minkä ihmeen takia minun pitäisi tuntea itseni ikäistäni nuoremmaksi?
Olen nainen 45 ja haluan tuntea itseni juuri tämän ikäiseksi. Vietän juuri ikäiseni ihmisen elämää; kuuntelen rokit, hevit, klassiset, käyn konserteissa, keikoilla...Dokaankin joskus.
Joskus meno railakasta, joskus ei...aivan kuin useilla tuntemillani ikätovereilla.- mainita
että frendeissäni on myös muutamia liikuntaesteisiä tai muuten sairauksien takia vajaakuntoisia, ikätovereitanikin, ja viettävät niin aktiivista elämää, että saisi moni nuorempi ottaa mallia.
- gg-10
mainita kirjoitti:
että frendeissäni on myös muutamia liikuntaesteisiä tai muuten sairauksien takia vajaakuntoisia, ikätovereitanikin, ja viettävät niin aktiivista elämää, että saisi moni nuorempi ottaa mallia.
Eikä toivoa ole menetetty. Emme vajoa suohon, ei pelkoa.
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009