Tämän palstan Fiksut Kirjoittajat!

***.*.*.*.*.***

-Teotwaki
-Kössönöm
-Tarkastaja X
-Bubastis Tmi.
-puusilimä
-evk
-boxerblock(viimeaikoina hiljainen)
-retrohetero
-Suusej regus kuk(tai sinnepäin)
-ja muita jota en muista juuri nyt!

Suorastaan kumarran viisasta kirjoitustaitoanne! :)
Erityismaininnat tämän palstan vahvoille naiskirjoittajille! :)
jos suomessa olisi eemmän teidänlaisia naisia niin Suomalainen masennus olisi muisto menneistä!

28

820

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et taida

ymmärtää, milloin nolaat itsesi täysin.

• ***.*.*.*.***

Aamusta asti pelkkää valittamista! etkö ole ikinä saanut seksiä kun olet noin katkera?
        vai onko elämäsi mennyt rännistä alas kun olet noin pyllystä!

• huvittava pikku
        ***.*.*.*.*** kirjoitti:

Aamusta asti pelkkää valittamista! etkö ole ikinä saanut seksiä kun olet noin katkera?
        vai onko elämäsi mennyt rännistä alas kun olet noin pyllystä!

kirjaltaja:

1-vaihe: Halpa räkytys ilman ainuttakaan omaa ajatusta. Huutomerkkejä huutomerkkien perään.

2-vaihe: Perseennuoleskelu itseään vanhempia ja joskus fiksumpiakin kohtaan.

Kehitä kolmaskin, niin palataan asiaan.

• ***.*.*.*.****
        huvittava pikku kirjoitti:

kirjaltaja:

1-vaihe: Halpa räkytys ilman ainuttakaan omaa ajatusta. Huutomerkkejä huutomerkkien perään.

2-vaihe: Perseennuoleskelu itseään vanhempia ja joskus fiksumpiakin kohtaan.

Kehitä kolmaskin, niin palataan asiaan.

isossa maailmassa!

minunlaisethan kehittävät asioita kun sinunlaiset niitä tuhoaa! :)

• pillaaaa
    • ***.*.*.*.***

Katkeria 24/7

• bubastis.tmi
    • Kyllä kahvia tarjoillaan tähän pöytään.
      Myös leivoksia on tarjolla...;-D

• ***.*.*.*.***

Harmi että en juo kahvia enkä syö pullaa! :O

mutta jatka olemaan oma itsesi sillä teet hyvää työtä! :)

• ***.*.*.*.*** kirjoitti:

Harmi että en juo kahvia enkä syö pullaa! :O

mutta jatka olemaan oma itsesi sillä teet hyvää työtä! :)

Salmiakkikossua ja nuudeleita???

• ***.*.*.*.***
        Tarkastaja.X kirjoitti:

Salmiakkikossua ja nuudeleita???

Kossua näin aamuisin on vähän kovaa mutta nuudelit kelpaa! :D
        sait minut nauramaan netin kautta! upeaa!!!! :D :D

mutta aamiais olutkaan ei olisi pahasta!

Olet Tarkkis upea!!!!!!

• ***.*.*.*.***
        ***.*.*.*.*** kirjoitti:

Kossua näin aamuisin on vähän kovaa mutta nuudelit kelpaa! :D
        sait minut nauramaan netin kautta! upeaa!!!! :D :D

mutta aamiais olutkaan ei olisi pahasta!

Olet Tarkkis upea!!!!!!

Sinun profiilikuvssa on upean akunis hymy!!!!!

• ***.*.*.*.***
        ***.*.*.*.*** kirjoitti:

Sinun profiilikuvssa on upean akunis hymy!!!!!

Kaunis hymy!

• itse tätä
        ***.*.*.*.*** kirjoitti:

Kaunis hymy!

huomaa, mutta kömpelöhköt nuoleskeluyrityksesi jätetään nuoleskelun kohteen taholta yleensä huomiotta.

• Kirjoittama texti ei ole mistään kotoisin mutta Jumalan kirjoittama Sana on jotain !!

2. Aik. 20:35

Senjälkeen Joosafat, Juudan kuningas, liittoutui Ahasjan, Israelin kuninkaan, kanssa, joka oli jumalaton menoissaan.

2. Aik. 24:7

Sillä jumalaton Atalja ja hänen poikansa ovat murtautuneet Jumalan temppeliin; he ovat myös käyttäneet baaleja varten kaikki Herran temppelin pyhät lahjat."

Job 13:16

Jo sekin on minulle voitoksi; sillä jumalaton ei voi käydä hänen kasvojensa eteen.

Job 34:18

joka sanoo kuninkaalle: 'Sinä kelvoton', ruhtinaille: 'Sinä jumalaton',

Job 34:30

ettei pääse hallitsemaan jumalaton ihminen, ei kukaan niistä, jotka ovat kansalle paulana.

Ps. 10:3

Sillä jumalaton kerskaa omista himoistansa, ja kiskuri kiroaa, pilkkaa Herraa.

Ps. 10:4

Jumalaton sanoo ylvästellen: "Ei hän kosta". "Ei Jumalaa ole" -siinä kaikki hänen ajatuksensa.

Ps. 10:13

Miksi jumalaton pilkkaa Jumalaa? Miksi hän sanoo sydämessään: "Et sinä kosta?"

Ps. 37:12

Jumalaton miettii vanhurskaalle pahaa ja kiristelee hänelle hampaitansa;

Ps. 37:21

Jumalaton ottaa lainan eikä maksa, mutta vanhurskas on armahtavainen ja antelias.

Ps. 37:32

Jumalaton väijyy vanhurskasta ja etsii häntä tappaaksensa.

Ps. 39:1

Veisuunjohtajalle; Jedutunin tapaan; Daavidin virsi.(39:2) Minä sanoin: "Minä pidän vaelluksestani vaarin, etten kielelläni syntiä tekisi. Minä pidän suustani vaarin ja suistan sen, niin kauan kuin jumalaton on minun edessäni."

Ps. 55:3

(55:4) koska vihamies huutaa ja jumalaton ahdistaa; sillä he vyöryttävät minun päälleni turmiota ja vihassa minua vainoavat.

Ps. 109:6

Aseta jumalaton mies häntä vastaan, ja seisokoon syyttäjä hänen oikealla puolellansa.

Ps. 112:10

Jumalaton näkee sen ja närkästyy, hän kiristelee hampaitaan ja pakahtuu. Jumalattomien halut raukeavat tyhjiin.

Sananl. 10:24

Mitä jumalaton pelkää, se häntä kohtaa; mutta mitä vanhurskaat halajavat, se annetaan.

Sananl. 11:5

Nuhteettoman vanhurskaus tasoittaa hänen tiensä, mutta jumalaton sortuu jumalattomuuteensa.

Sananl. 11:8

Vanhurskas pelastetaan hädästä, ja jumalaton joutuu hänen sijaansa.

Sananl. 11:18

Jumalaton hankkii pettäväistä voittoa, mutta joka vanhurskautta kylvää, saa pysyvän palkan.

Sananl. 11:31

Katso, vanhurskas saa palkkansa maan päällä, saati sitten jumalaton ja syntinen.

Sananl. 12:12

Jumalaton himoitsee pahojen saalista, mutta vanhurskasten juuri on antoisa.

Sananl. 13:17

Jumalaton sanansaattaja suistuu turmioon, mutta uskollinen lähetti on kuin lääke.

Sananl. 14:32

Jumalaton sortuu omaan pahuuteensa, mutta vanhurskas on turvattu kuollessaan.

Sananl. 17:23

Jumalaton ottaa lahjuksen vastaan toisen povelta vääristääksensä oikeuden tiet.

Sananl. 18:3

Kunne jumalaton tulee, tulee ylenkatsekin, ja häpeällisen menon mukana häväistys.

Sananl. 21:18

Jumalaton joutuu lunastusmaksuksi vanhurskaan puolesta ja uskoton oikeamielisten sijaan.

Sananl. 21:29

Julkeiksi tekee jumalaton kasvonsa, vakaiksi tekee oikeamielinen tiensä.

Sananl. 24:15

Älä väijy, jumalaton, vanhurskaan majaa, älä hävitä hänen leposijaansa.

Sananl. 25:5

Kun jumalaton poistetaan kuninkaan luota, vahvistuu hänen valtaistuimensa vanhurskaudessa.

Sananl. 28:15

Kuin muriseva leijona ja ahnas karhu on kurjan kansan jumalaton hallitsija.

Sananl. 29:7

Vanhurskas tuntee vaivaisten asian, mutta jumalaton ei siitä mitään ymmärrä.

Saarn. 7:17

(7:18) Älä ole kovin jumalaton, äläkä ole tyhmä: miksi kuolisit ennen aikaasi?

Jes. 26:10

Jos jumalaton saa armon, ei hän opi vanhurskautta; oikeuden maassa hän tekee vääryyttä eikä näe Herran korkeutta.

Jes. 55:7

Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.

Hes. 3:18

Jos minä sanon jumalattomalle: sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä, että pelastaisit hänen henkensä, niin jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.

Hes. 18:21

Ja jos jumalaton kääntyy pois kaikesta synnistänsä, mitä hän on tehnyt, ja noudattaa kaikkia minun käskyjäni ja tekee oikeuden ja vanhurskauden, hän totisesti saa elää; ei hänen ole kuoltava.

Hes. 18:24

Ja jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja tekee vääryyttä, tekee kaikkien niiden kauhistusten kaltaisia, joita jumalaton tekee-saisiko hän tehdä niin ja elää? Ei yhtäkään hänen vanhurskasta tekoansa, jonka hän on tehnyt, muisteta. Uskottomuutensa tähden, johon hän on langennut, ja syntinsä tähden, jota on tehnyt, niiden tähden hänen on kuoltava.

Hes. 18:27

Ja jos jumalaton kääntyy pois jumalattomuudestaan, jota on harjoittanut, ja tekee oikeuden ja vanhurskauden, hän säilyttää sielunsa elossa.

Hes. 21:25

Ja sinä saastutettu, jumalaton, sinä Israelin ruhtinas, jonka päivä on silloin tullut, kun syntivelka on loppumäärässään!

Hes. 33:8

Jos minä sanon jumalattomalle: jumalaton, sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen tiestänsä, niin se jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.

Hes. 33:11

Sano heille: Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra, ei ole minulle mieleen jumalattoman kuolema, vaan se, että jumalaton kääntyy tieltänsä ja elää. Kääntykää, kääntykää pois pahoilta teiltänne; ja minkätähden te kuolisitte, Israelin heimo!

Hes. 33:12

Ja sinä, ihmislapsi! Sano kansasi lapsille: Vanhurskasta ei pelasta hänen vanhurskautensa sinä päivänä, jona hän rikkoo, ja jumalaton pääsee suistumasta turmioon jumalattomuutensa tähden sinä päivänä, jona hän kääntyy pois jumalattomuudestaan, ja vanhurskas ei voi elää vanhurskautensa turvin sinä päivänä, jona hän syntiä tekee.

Hes. 33:15

-antaa takaisin, tuo jumalaton, pantin, korvaa riistämänsä ja vaeltaa elämän käskyjen mukaan, niin ettei vääryyttä tee-niin totisesti hän saa elää; ei hänen ole kuoltava.

Hes. 33:19

Ja jos jumalaton kääntyy pois jumalattomuudestansa ja tekee oikeuden ja vanhurskauden, saa hän sentähden elää.

Dan. 12:10

Monet puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pysyvät jumalattomina, eikä yksikään jumalaton ymmärrä tätä, mutta taidolliset ymmärtävät.

Hab. 1:4

Sentähden on laki heikko, ja oikeus ei tule milloinkaan voimaan. Sillä jumalaton saartaa vanhurskaan; sentähden oikeus vääristetään.

Hab. 1:13

Sinun silmäsi ovat puhtaat, niin ettet voi katsoa pahaa etkä saata katsella turmiota. Minkätähden sinä katselet uskottomia, olet vaiti, kun jumalaton nielee hurskaampansa,

1. Piet. 4:18

Ja "jos vanhurskas vaivoin pelastuu, niin mihinkä joutuukaan jumalaton ja syntinen?"

Aivan niinkuin olis kirjoitettu ateismin vaaroista ??? hmmmm

• Siirry tappelemaan sinne hellareiden helmoihin.
        Sinulle ei tarjoilla kahvia....hyvästi!

• ***.*.*.*.***

Ovat kotoisin sieluttomasta ihmisestä!

vai pitäsisikö sanoa "Sieluxomatta ixmisestxtä"

• Stt (Saatanan tietotoimisto)

Poikasi, Antti-Kristian kertoi panneensa ex-vaimoasi melkein koko yön, siitä touhusta lähti varmasti aikamoiset äänet. Mutta, älä itke, ensi yönä nukut helvetin kellarissa.

• tuo nyt
        ***.*.*.*.*** kirjoitti:

Ovat kotoisin sieluttomasta ihmisestä!

vai pitäsisikö sanoa "Sieluxomatta ixmisestxtä"

käsittää niin, että sinä ateistina omistat sielun? Mielenkiintoista.

• >> -Teotwaki > Suusej regus kuk

• Tähdenlento

vielä esittää perustelut johtopäätöksellesi? Pelkkä luettelo ranskalaisin viivoin riittänee.

• sadkondyloomajkölk

kun et päässy listalle?

• ***.*.*.*.***
        sadkondyloomajkölk kirjoitti:

kun et päässy listalle?

Ei pääse eikä tue pääsemään listoille ennenkuin viisastuu!

jos kirjoitin joittenkin nimimerkit väärin niin olen pahoillani siitä! en tarkoittanut mitään pahaa!

• Tähdenlento
        sadkondyloomajkölk kirjoitti:

kun et päässy listalle?

Minua hymyilyttää, siis ulospäin, mutta sisälläpäin voin jopa ....!

• Tähdenlento
        ***.*.*.*.*** kirjoitti:

Ei pääse eikä tue pääsemään listoille ennenkuin viisastuu!

jos kirjoitin joittenkin nimimerkit väärin niin olen pahoillani siitä! en tarkoittanut mitään pahaa!

piste tähti teki aloituksen, joka ei anna aihetta sen enempään keskusteluun. Aloitushan oli pelkkä 'tyhjä' väittämä ilman minkäänlaisia perusteluja. Eli erittäin subjektiivinen esittämistapa!

Ps. En todellakaan halua tulla listatuksi!

• Perusteluja tarvitset?

Ethän sä edes tajuaa mitä tarkoittaa kun joku sanoo sinulle Terve.
        Jäät viikoksi miettimään mistä saisit tiedon oliko se tervehdys vai terveyden tilan ilmaisu.

• Tähdenlento
        zippo100 kirjoitti:

Perusteluja tarvitset?

Ethän sä edes tajuaa mitä tarkoittaa kun joku sanoo sinulle Terve.
        Jäät viikoksi miettimään mistä saisit tiedon oliko se tervehdys vai terveyden tilan ilmaisu.

nyt ihan niin yksinkertainen ole kuin annat ymmärtää.

Mutta olisihan se tietysti ollut kiva tietää, etenkin kun tällaisia näkemyksiä heittelee, että mikä erityisesti on näiden listattujen henkilöiden se 'jokin'.

Sillä kait sitä sitten olisi ollut helpompi niitä näkemyksiä peilata omiin näkemyksiinsä. Kun ja koska meille kullekin on kuitenkin, ymmärtääkseni, hahmottunut jonkinlainen kuva näistä kirjoittelijoista yleensäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1779
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1141
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      949
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      889
    Aihe