Se kai liittyy jotenkin tuohon teidän jeesukseen tai johonkin sen oletettuun tekoon.
Mistä johtuu että sen ajankohta heiluu melkein kuukauden marginaalilla?
Luulisi että mielestäänne noin tärkeän henkilön tekemisien ajankohdat olisi tarkistettu.
Onko yksinkertaisesti niin että ette vaan ole tarpeeksi kiinostuneita asiasta?
Nuo pitäisi olla nyt tarpeeksi asiallisesti esitettyjä kysymyksiä jotta hihhuleiden ei tarvitse rääkyä niin vitusti.
Pääsiäinen?
13
330
Vastaukset
- konna
kuunkiertoa, joten kristityt eivät pääse ulvomaan jessen perään, jos kuu ei ole sopivassa asennossa.
Kristityt ovat siis eräänlaisia ihmissusia:) - Kössönöm
joka ei ole ihan muistissa. Kai se netistä löytyy.
Mutta uskikset sen ovat kuitenkin ympänneet NOIN kevätpäiväntasauksen ajankohtaan, jota on muinoin vietetty ihan ilman jumaluhreja.- Enhydra_Lutris
Ensimmäinen pääsisäispäivä on kevätpäivän tasauksen jälkeisen täydenkuun jälkeinen sunnuntai. Kivaan maaginen määrittely, kun siihen on ympätty se täysikuukin.
- .-.-.
Pääsiäistä vietetään, jotta lapset sais popsia pääsiäismunia. Pääsiäisenä palvotaan suklaata ja muistetaan pääsiäispupua.
- Kössönöm
Sen takia en sitten varmaan pääsiäistä vietäkään, koska en syö suklaata kuin hyvin harvoin ja munia vielä harvemmin.
- ........
Kössönöm kirjoitti:
Sen takia en sitten varmaan pääsiäistä vietäkään, koska en syö suklaata kuin hyvin harvoin ja munia vielä harvemmin.
Se kristillinen juhla missä lapset imevät munaa ja nuolevat suklaareikää????
- Kössönöm
........ kirjoitti:
Se kristillinen juhla missä lapset imevät munaa ja nuolevat suklaareikää????
että sellainen juhla. Miksi siihen joku uskomus sitten on ympätty mukaan?
- .-.-.
Kössönöm kirjoitti:
että sellainen juhla. Miksi siihen joku uskomus sitten on ympätty mukaan?
Eihän pääsiäinen liity mitenkään kirkkoon. Pikkulapset kiertää pupuina ja noitina, keräämässä karkkia naapureilta. Ehkä noitien ja supersankarien rinnalle, kirkko päätti nostaa oman satuhahmonsa.
.-.-. kirjoitti:
Eihän pääsiäinen liity mitenkään kirkkoon. Pikkulapset kiertää pupuina ja noitina, keräämässä karkkia naapureilta. Ehkä noitien ja supersankarien rinnalle, kirkko päätti nostaa oman satuhahmonsa.
Kaiken tietävistä kirkonorjista väitti että jesse joko kuoli tai heräs, en jaksa muistaa kumpaa mutta hehkutti kuiténkin että olis niiden pyhä.
Saisihan Googlella noita satuja näkyviin mutta uskisten eri versiot on hauskempi lukea.- tosikon laulu
zippo100 kirjoitti:
Kaiken tietävistä kirkonorjista väitti että jesse joko kuoli tai heräs, en jaksa muistaa kumpaa mutta hehkutti kuiténkin että olis niiden pyhä.
Saisihan Googlella noita satuja näkyviin mutta uskisten eri versiot on hauskempi lukea.älykästä ja jopa viisasta keskustelua, juuri sellaista mitä tämän ketjussa olevien olettaakin puhuvan.
- älä..
tosikon laulu kirjoitti:
älykästä ja jopa viisasta keskustelua, juuri sellaista mitä tämän ketjussa olevien olettaakin puhuvan.
ole tosikko:)
tosikon laulu kirjoitti:
älykästä ja jopa viisasta keskustelua, juuri sellaista mitä tämän ketjussa olevien olettaakin puhuvan.
No mikään muu kuin rankka huumori ei oikein riitä selittämään miten virpominen, pääsiäisnoidat, rairuoho, suklaamunat, ristiinnaulitseminen, jeesus ja täysikuu liittyvät yhteen. Ei vain älli riitä hoksaamaan asiayhteyttä, niin pitää pistää leikiksi.
Minulla on tapana tehdä kebabia pääsiäisenä. Lammastahan on tapana pääsiäisenä syödä. Teen lampaan jauhelihasta kebab-pötkön ja paistelen sen uunissa ja herkuttelen koko pääsiäisviikonlopun...- Kössönöm
tosikon laulu kirjoitti:
niin miten siihen mitään asiallista saa sopimaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899