Olin menossa Viihdekeskukseen lauantaina, mutta kuume tuli väliin. Millainen tuo Jorkin ja Riku Niemen pumppu oli? a)kuunneltuna b) tanssittuna?
Kääriäinen ja Riku Niemi Orc
3
666
Vastaukset
Musiikillisesti ja tanssia ajatellen hyvä ilta! Erikoista tosin oli, että vaikka oli kaksi orkesteria, niin alkuillasta oli lisäksi Matti levynpyörittäjänä.
Pääorkka otti taiteilijavapauksia eikä aina soittanut kappalepareja kuten tansseissa voisi ajatella, mutta ei se menoa haitannut. Yksi erikoisuus oli, että ensin tuli ylinopea jive ja sitten ikään kuin rukouksen kuulleena toisena kappaleena tavattoman hidas jive!
Ilta kuitenkin oli niin musiikillisesti kuin tanssilliestikin onnistunut ja väekeä paikalla sopivasti. Riku Niemi ja Kääriäinen oli houkutellut paikalle myös ei-vakioporukkaa.Kuulostaa hyvältä ja on mukavaa tanssia. Itsellä meni vaan suurin osa illasta pienellä puolella, kun siellä oli mielenkiintoinen karaokekisa ja sitten vielä liikaa juttukavereita paikalla.
a) soitannollisesti
Ehdotonta huippuluokkaa
b)tanssillisesti
Jos ajatellaan tanssin olevan pääosassa ja soiton vain tanssin säestystehtävässä, ei Riku Niemen orkesteri ole paras mahdollinen. Soitto valtaa tässä vääjäämättä pääosan.
Virkistävää vaihtelua tavanomaiseen tanssiorkesteritarjontaan!
Riku Niemellä on myös Tijuana- orkesteri. Odotin myös siltä suunnalta numeroa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899