Tunteissa se vain
on niin suurta
kosketuksin
myös suudelmin
suloisin
tuo hetki on
kuitenkin
kohta poissa
vai oliko se
vain ja
ainoastaan
herkkiä mielen
kuvia sydämen
suuresta
toiveesta
Herkkiä mielen kuvia
7
188
Vastaukset
- vergeet-mij-niet
tuota ajatusta itsekin joskus pähkäillyt, ihmiselo koostuu pienistä onnenhetkistä, nuo tärkeät ovat kaiketi niitä, joiden voimalla jaksaa rämpiä päivästä toiseen. Tällainen aatos tästä runostasi.
- *MURUKULTA*
Ja täälläkin aivan uskomattoman hieno aamuinen lukunautinto odottamassa!
Suuri kysymys mietittäväksi,,oliko vain herkkiä mielen kuvia sydämen suuresta toiveesta,,
Kiitos tästä jasnina ja toivotaan, että ne hetket ovat oikeita ja suuria - ainakin sitten joskus! :) Tervehdin - että totean
että vaatimattomuuskin
voi olla jotain suurta
eikä kaikki edes
sitä ymmärrä
ennenkuin kohdalle sattuu
ja osaa lukea itseään
elämäänsä vasten.jasnina kirjoitti:
Mukava kun kävit kurkistamassa...
siitä kaunis kiitos...Sanon vaikka turpiin tulis,kyllä
mielellään kurkkaa kun huomaa
kevään loisteen siellä sädehtivän.
Sanon jo hyvää yötä,etten
saa mustaa silmieni ympärille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652349En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos331745- 101584
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681387- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009