Avaruusolentoja....

pups

Luin juuri, että 92% amerikkalaisista uskoo, että heidän keskuudessaan elää avaruusolentoja (fakta!).
Mitenkäs on; onko näkynyt heitä täällä meillä Suomessa?
Jos on, niin minkälaisia?
Täytyy varmaan alkaa tähyillä ympärilleen sillä silmällä....

40

879

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Putkivalo

vihreät? Loistavat pimeässä.. vaiko poissaolollaan :)) Menen etsimään tyynyn alta :) Kauniita, oliottomia unia!

• pups

Täällä aivan järisyttävän jännityksen vallassa odotan vastausta...
        Höh...eihän ne voi olla vihreitä!!! Muutenhan heidät erottaisi heti, tietysti he ovat naamioituneita. Voi kauhistus, tuli mieleen, että mitäs elävää ja vihreää sitä onkaan...
        Oletko muuten koskaan kuullut botanofobiasta? Se on kasvien pelkoa. Hui.

• Putkivalo
        pups kirjoitti:

Täällä aivan järisyttävän jännityksen vallassa odotan vastausta...
        Höh...eihän ne voi olla vihreitä!!! Muutenhan heidät erottaisi heti, tietysti he ovat naamioituneita. Voi kauhistus, tuli mieleen, että mitäs elävää ja vihreää sitä onkaan...
        Oletko muuten koskaan kuullut botanofobiasta? Se on kasvien pelkoa. Hui.

Voit lakata järisyttämästä, ei sieltä mitään löytynyt :)) ainakaan mitään vihreetä.. joten taidat olla oikeassa naamioitumisen suhteen.. vai sammuinko liian aikaisin..?

Jösses! Botanofobia? Onneksi ei ole tuttua! Tosin Grönlanti on kyllä kiehtova maa :)

• pups
        Putkivalo kirjoitti:

Voit lakata järisyttämästä, ei sieltä mitään löytynyt :)) ainakaan mitään vihreetä.. joten taidat olla oikeassa naamioitumisen suhteen.. vai sammuinko liian aikaisin..?

Jösses! Botanofobia? Onneksi ei ole tuttua! Tosin Grönlanti on kyllä kiehtova maa :)

Oletkos koskaan kuullut kionofobiasta? Minulla on varmaan se...
        Se on lumikammo!

• Putkivalo
        pups kirjoitti:

Oletkos koskaan kuullut kionofobiasta? Minulla on varmaan se...
        Se on lumikammo!

se kuurankukka :)

No onpas niitä fobioita! Mulla voisi korkeintaan olla joku albinoursusfobia :)

Kuulostaa muuten vähän kinokselta se kionofobia :)) Se on kuule kohta loppu sekin vaihe tältä keväältä! Olin kuulevinani punarinnan eilen. Pitäis kai tarkastuttaa kuulo :)

• pups
        Putkivalo kirjoitti:

se kuurankukka :)

No onpas niitä fobioita! Mulla voisi korkeintaan olla joku albinoursusfobia :)

Kuulostaa muuten vähän kinokselta se kionofobia :)) Se on kuule kohta loppu sekin vaihe tältä keväältä! Olin kuulevinani punarinnan eilen. Pitäis kai tarkastuttaa kuulo :)

Et ole kuullut väärin!!!! Ja kaikki muutkin linnunlaulut...totta ne on:-)
        Äkkiä vaan tuo valkoinen moska pois tuolta, niin elämä hymyilee jälleen koko naamallaan :-))
        Unohtuu kaikki fobiat ja muut hömpötykset.

• Nyt uskovat ihan mihin vain.
      Uskomaton takapajula on se....

• pups

nyt ihan mihin vaan...Ainakaan enemmistö amerikkalaisista ei usko evoluutioteoriaan :-)

• Mutta moni varmaan sanoo että anoppi, mitä huhuihin on kuulemista...=)))) Omastani ehdokkaasta en sitä voi sanoa.

• pups

"Puhelias huhu mielellään totuutta valheilla rasvaa, se pienestä alusta suuremmaksi valheiden avulla kasvaa"

Eihän me nyt huhuihin uskota...kai? Vai semmosia ne on pojat puhelleet, että anoppi. Tykkäävät kuitenkin niistä anopeistaan! Ainakin useimmat.

• gg-10

Täytyy tosiaan alkaa katella noita kaduntallaajia... Tiedä mistä ovat...

• pups

Kannattaa katsoa "sillä silmällä", vähän epäluuloisesti tarkkailla lajitovereitaan, ei voi koskaan tietää... Ovelia ovat nimittäin, ne avaruusoliot!

• gg-10
        pups kirjoitti:

Kannattaa katsoa "sillä silmällä", vähän epäluuloisesti tarkkailla lajitovereitaan, ei voi koskaan tietää... Ovelia ovat nimittäin, ne avaruusoliot!

Katsoa kannattaa kyllä. Myös näitä tekstejä pitää ruveta lukemaan ihan eri tavalla. Mistä tiedän näidenkään tekstien alkuperästä. Jospa vastaan avaaruusolion kirjoittamaan viestiin. :)

• pups
        gg-10 kirjoitti:

Katsoa kannattaa kyllä. Myös näitä tekstejä pitää ruveta lukemaan ihan eri tavalla. Mistä tiedän näidenkään tekstien alkuperästä. Jospa vastaan avaaruusolion kirjoittamaan viestiin. :)

Minua ei tarvitse epäillä...
        Luottamuksenosoituksena voin laittaa sinulle tähän vaikka kuvani. En ole sitä tänne julkisesti tohtinut esille laittaa, kun olen hieman arkajalka... Kuva on tosin otettu jo joitain vuosia sitten, nuoruudenkuva :-), mutta aika hyvin olen säilynyt samanlaisena

http://paranormaaliblogi.files.wordpress.com/2007/12/luukku18.jpg

• gg-10
        pups kirjoitti:

Minua ei tarvitse epäillä...
        Luottamuksenosoituksena voin laittaa sinulle tähän vaikka kuvani. En ole sitä tänne julkisesti tohtinut esille laittaa, kun olen hieman arkajalka... Kuva on tosin otettu jo joitain vuosia sitten, nuoruudenkuva :-), mutta aika hyvin olen säilynyt samanlaisena

http://paranormaaliblogi.files.wordpress.com/2007/12/luukku18.jpg

Pahin kauhuskenaarioni toteutui. :)

• pups
        gg-10 kirjoitti:

Pahin kauhuskenaarioni toteutui. :)

Tuli joskus noissa kansikuvissa esiinnyttyä :-)
        Nyt on jo kiilto himmentynyt ja muutenkin ruvennut vartalo rupsahtelemaan sieltä sun täältä, ei enää ole ihan noin hehkeässä kuosissa.

• tretori

Minäkin olen bittiavaruudesta ja täällä jo keskuudessanne:)

• pups

Nyt kun sattui asiantuntija paikalle, niin voi käyttää tilaisuutta hyväkseen ja esittää kysymyksiä. Että jos jollakulla vain on jotain kysyttävää, niin rohkeasti vaan...
        Muuten, ihan kysyisin, että miten siellä teillä bittiavaruudessa nuo ruokajutut...syödäänkö sielläkin torstaisin hernekeittoa ja pannaria?

• tretori
        pups kirjoitti:

Nyt kun sattui asiantuntija paikalle, niin voi käyttää tilaisuutta hyväkseen ja esittää kysymyksiä. Että jos jollakulla vain on jotain kysyttävää, niin rohkeasti vaan...
        Muuten, ihan kysyisin, että miten siellä teillä bittiavaruudessa nuo ruokajutut...syödäänkö sielläkin torstaisin hernekeittoa ja pannaria?

Olen nimittäin juuri lähdössä lounastauolle. Kyllä hernekeittoa ja pannukakkua torstaisin täälläkin syödään - tosin vain nollina ja ykkösinä. Ja kun nuo nollat ja ykköset ovat minulle rasvapitoisuuksina aivan riittämätömiä, niin joudun tekemään galagsisiirtymän. Jotkun käyttävät siirtymiseen ns."madonreikiä" ,mutta itse olen huomannut hiiren persauksille lyömisen kätävämmäksi. Klik ja Bon Apetit;)

• pups
        tretori kirjoitti:

Olen nimittäin juuri lähdössä lounastauolle. Kyllä hernekeittoa ja pannukakkua torstaisin täälläkin syödään - tosin vain nollina ja ykkösinä. Ja kun nuo nollat ja ykköset ovat minulle rasvapitoisuuksina aivan riittämätömiä, niin joudun tekemään galagsisiirtymän. Jotkun käyttävät siirtymiseen ns."madonreikiä" ,mutta itse olen huomannut hiiren persauksille lyömisen kätävämmäksi. Klik ja Bon Apetit;)

Minulle ne nollat ja ykköset olisivat kai sitten sopivaa ravintoa...saakohan niitä tältä planeetalta ollenkaan?
        Väkivallattomuuden puolestapuhujana en oikein voi tuota hiiriressuakaan takamuksille lätkiä, joten on kai käytettäviä niitä madonreikiä. Galaksista toiseen siirtyminen käy ainakin leffoissa aika kätevästi...katselen josko netistä löytyisi jokin kätevä konsti...

• Buteo.lagopus

Mä oon parikymmentä vuotta epäilly jotta oon naimisissa sellasen kanssa.

Mistä lie ufon ilmastointiluukusta tipahtanu tänne...
      Ei tuo vihreä ole mutta logiikka on välillä Jupiterin takapihalta.

Pääosin aivan passeli.

• pups

Niin, ei sitä kai aina huomaa päältä päin :-)
        Ei sitä voi tietää, jos on suunnilleen normaali näärä käsiä ja silmiä ja korvia ja muita...Tietysti voisi vaivihkaa yrittää tiedustella. Tai vaikka kysyä ihan suoraan.
        Toisaalta, jos muuten on ihan kelvollinen, mitä nyt logiikka joskus kuin toiselta planeetalta, niin kannattaako tilannetta muuttaa mitenkään? Ehkä kuitenkin on parasta, että et ole huomaavinasi :-)

• hyvä herra

Missään maailmankaikkeuden osassa ei VOI olla muuta kuin avaruusolioita.
      Näitä ovat eläimet, ihmiset siinä mukana, hyönteiset, puut, vesieläimet.

Kun aurinko joskus miljardien vusien jölkeen sippaa, Maan paikalla Linnunrataa
      ei elä edes Karhukainenkaan(google kertoo oliosta)

• pups

se karhunkainen :-)
        "hyvä herra", pahoitteluni, olin todellakin huolimaton käyttäessäni tuota avaruusolento-sanaa. Ilman muuta olisi pitänyt kirjoittaa maan ulkopuolisesta elämästä ja maan ulkopuolisista olennoista. Tai oikeastaan ei olennoista vaan eliöistä tai organismeista. Joskus tulee oltua epätarkka; tulee puhuttua mansikoista marjoina, vaikka hyvin tietää, että eivät ne mitään marjoja ole. Tai tummasta sekaleivästä ruisleipänä, vaikka on enimmäkseen aivan muuta...
        Yritän parantaa tapani.

• capt.cöpenick <
        pups kirjoitti:

se karhunkainen :-)
        "hyvä herra", pahoitteluni, olin todellakin huolimaton käyttäessäni tuota avaruusolento-sanaa. Ilman muuta olisi pitänyt kirjoittaa maan ulkopuolisesta elämästä ja maan ulkopuolisista olennoista. Tai oikeastaan ei olennoista vaan eliöistä tai organismeista. Joskus tulee oltua epätarkka; tulee puhuttua mansikoista marjoina, vaikka hyvin tietää, että eivät ne mitään marjoja ole. Tai tummasta sekaleivästä ruisleipänä, vaikka on enimmäkseen aivan muuta...
        Yritän parantaa tapani.

Harvoin täällä näkee noin korrektia nettikäyttäytymistä.

Niin tämä karhukainen. On se selviäjien huonetta ja heimoa.
        Kaveri on pistetty laboratoriossa ns "hallan puolelle"
        Mittarissa oli -123C 'varjossa'. Jääklöntti sulatettiin.
        Karhukainen lähti kohta etsimään päivällistään.

• pups
        capt.cöpenick < kirjoitti:

Harvoin täällä näkee noin korrektia nettikäyttäytymistä.

Niin tämä karhukainen. On se selviäjien huonetta ja heimoa.
        Kaveri on pistetty laboratoriossa ns "hallan puolelle"
        Mittarissa oli -123C 'varjossa'. Jääklöntti sulatettiin.
        Karhukainen lähti kohta etsimään päivällistään.

Minä luulen, että moni ei tiedä tuosta otuksesta yhtään mitään. En minäkään tiennyt aiemmin. Usein kuulee puhuttavan vain niistä rotista ja torakoista selviytyjinä, mutta tämä karhukainenhan se vasta todellinen selviytyjä on. Sehän on selviytynyt vaikka mistä; äärilämpötiloista, paineesta, kuivuudesta, painottomuudesta, jokunen yksilö myös avaruuden säteilystä. Aika metkannäköinen olento... Oli mukava tutustua karhukaiseen, kiitos.

• jotka menee
      • pups

sitä tietäää, mikä luikertelija sitä on minunkin sisimpäni ottanut valtaansa....
        Kannattaa olla tarkkana.

• jotka

jenkeissä ovat myös sitä mieltä USA on Jumalan valittu kansa?

• pups

samat 90 %
        Siellä on suuressa maassa kaikki niin suurta ja mahtavaa...noita mielipidetutkimuksiakin kun lukee, niin otanta saattaa olla jotain huikeat 465, kyllähän sillä porukalla jo hyvinkin pystyy tutkimaan tuollaisen reilun kolmensadanmiljoonan kansalaisen mielipiteet

• täälläkin

Melkoisia humanoideja täällä keskustelupalstoillakin pyörii.

• pups

niitäkö ne onkin...;-))

• \\ihminen\

Olen avaruusolento. Asun tässä universumissa Tellus nimisellä planeetalla, joka kiertää aurinkoa Linnunrata nimisessä galaksissa.

• pups

By the way...Oletko muuten sinä sattumoisin törmännyt mihinkään universumin muista kuin Telluksesta lähtöisin oleviin elollisiin olentoihin??

• pups
        pups kirjoitti:

By the way...Oletko muuten sinä sattumoisin törmännyt mihinkään universumin muista kuin Telluksesta lähtöisin oleviin elollisiin olentoihin??

siis muista paikoista...:-)

• capt.cöpenick <

Oli helpotus tietää olevansa avaruusolento. Siksi, ettei kukaan ihminen voi olla muuta.
        Tieto antaa itseluottamusta, asettaa fundamentteja kohdilleen.

Tänäisessä tähtitiedettä julkaisevassa lehdessä oli huima arvio Aurinkokunnastamme.
        Me kierretään Linnunradan keskustaa aivan mielikuvitusmaisella nopeudella.

Onhan tämä tiedetty jo kauankin, mutta uudemmat tutkimustulokset osoittavat
        galaksimme paljon suuremmaksi, mitä tähän asti on laskettu.
        Tästä johtuu myös lisääntynyt nopeus.

Heippa vaan avaruudenoliot!

• mustaksimaalattu

Hollywood aivo pesee kyllä sinutkin.Kyllä täällä yksi avaruus oliokin olisi jos vain sattuisit tykkäämään minusta.Kuvanikin näet kunhan saan kamerani johdon takaisin,smile,,.

• pups

Jos olisi elänyt siinä ilmapiirissä ja kulttuurissa, niin varmaan ajatukset olisivat aika toisenlaisia ja asioilla toisenlainen tärkeysjärjestys...siis Hollywoodissa tarkoitan...
        Iso maa, sinne mahtuu monenlaisia paikkoja ja monenlaisia ihmisiä, on siellä paljon niitäkin, jotka ajattelevat ihan omillakin aivoilla.
        Suomessa on hyvä olla, vaikka olisi avaruusoliokin...
        Se kuva onkin tosi tärkeä...minun kuvanihan löytyy tästä ketjusta...

• miljoonapulu

Hyvä aihe sulla avaruusolennoista.

No siinä selitys sille kun välillä silloin tällöin joku vastakkaista sukupuolta oleva otus tulee puhelemaan mulle levottomia tai joku viheltää niin sehän viheltää ufon lähemmäksi että saisi kaapattua mut avaruuteen mukaansa :).

Täytyykin olla entistä varovaisempi kun kevät aivan lähellä, että tuleeko niitä avaruusolentoja enemmän sieltä avaruudesta.

Tarttee käydäkin muuten ostamassa Lasermiekka, sellanen samanlainen jota Tähtien sota leffoissa käytetään niin on sitten ase jolla puolustautua.
      Sellanen kokoontaitettava voisi olla hyvä Lasermiekka joka mahtuu käsilaukkuun ja kun sen avaa niin se onkin paljon kookkaampi mitä uskoisikaan.

Lasermiekka voisi olla muuten hyvä idea. Täytyy muuten laittaa mietintämyssy päähän ja miettiä tämä ilta ja huominen päivä mikä muu voisi olla tuon lisäksi.
      Ja sitten maanantaina pistäydyn lasten leluosastolla tekemässä hankintoja.

• pups

Joillain käy flaksi...Siis tarkoitan tietenkin, että jotkut ihmiset kiinnostavat avaruusolioita enemmän kuin jotkut toiset :-))

Minä muuten tunnen erään ihmisen, joka tekee säännöllisesti avaruusvierailuja, niillä matkoilla tapahtuu monenlaista, mutta ei siitä sen enempää...
        Kivoja reissuja tuntuvat olevan.

Retkimallinen lasermiekka voi olla hyvä ajatus. Onko värillä suurta merkitystä? Minusta se sininen olisi oikein nätti. Onkos sinulla se "Voima" myös, eikös ne kaksi yhdessä (lasermiekka ja voima) ole aika lyömätön yhdistelmä?
        Ehkä ei sitä kannata sieltä leluosastolta kysellä kuitenkaan....
        Ja sitten vain harjoittelemaan. Se voi olla äkkinäisen käsissä aika tuhoisa, se lasermiekka. Johonkin puistoon vaan rohkeasti miekan kanssa treenaamaan...
        Minä kun olen tällainen vanhanaikainen ihminen enkä oikein luota kaikkiin nykyajan hömpötyksiin, ajattelin selvitä ihan vain jousipyssyllä, ritsalla ja puhalluspillillä. Tosin ei minua kyllä avaruusoliot pahemmin ole häirinneet. Jaa, pitäisikö kuitenkin hankkia sellainen lamautin? Jos joskus saisi sellaisen avaruusolennon kiikariinsa, niin voisi....:-))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      105
      2983
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1864
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1855
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      390
      1706
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1621
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1277
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe