Itse voisin sanoa joulujakson olleen ensimmäinen herätys et mitä hittoa sarjalle on tapahtunut?
Joulunjaksot ovat olleet aina lämpöisiä, tunnelmallisia ja ihanaa seurattavaa, mutta se oli pettymys. Siitä asti en ole yhtään normaalia jaksoa nähnyt. Ahdistusta, pettämistä, kyräilyä, kieroilua jne jne. Todellakaan ei Kotikatu ole ollut tuollainen sarja!
Ensimmäinen kerta torstaina, kun jätin sarjan katsomisen kesken, en vain jaksanut sitä. Karin ja linnavenkulat olivat liikaa. Oli niin typerä käänne sekin.
Sarja on levoton ja sekava nykyisin!
Milloin Kotikadun taso mielestänne laski?
nainen182
1
481
Vastaukset
- minäkin merkille
Synkkyyttä synkkyyden perään. Lämminhenkisyys katosi taivaan tuuliin, ei tullut hyvä mieli. Olisivat mieluummin lopettaneet sarjan.
Ihan alun perin sarjan taso laski minusta siinä vaiheessa, kun kk siirtyi Kallioon. Ymmärrän tuotannollistekniset syyt, mutta muuttoa ei saatu luontevasti mukaan sarjaan. Mutta katson paljon mieluummin esim. rottaepisodeja tai huru-ukkoja kuin nykymenoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764