Joko taas jossain suomenkoulussa ovat oppilaat
tulilinjalla. Nyt oli vuoro Saksassa, myös Usassa
ammuttiin viattomia. Tästäkö se taas ratkeaa.
Ovat taas asehullut pitäneet yhteyttä netissä.
Toivottavasti pelkään suotta.
Missä maassa
4
334
Vastaukset
Kaveri taisi vaan suuttua kun Lidlistä ei saanutkaan Mozzarellapizzaa alennuksella.
- kallislahti
mene kuules savojurpo sinne äitisi helmoihin. Sinä helevatin älykääpiö vitsailet nyt väärässä paikassa. Mutta tälläinen onkin sinulle pygmille ominaista.
- huuuuuuhaaaaa
kallislahti kirjoitti:
mene kuules savojurpo sinne äitisi helmoihin. Sinä helevatin älykääpiö vitsailet nyt väärässä paikassa. Mutta tälläinen onkin sinulle pygmille ominaista.
hehhehhe rules puhuu asiaa ei tässä mitään kannata pelätä saksan pelle vaan suuttu kun akka jätti hihihihih ei pojalla hermot kestäny.
Eli naisia tosta tapahtumasta syyttää :)
- Ei tiedetä
Ei koskaan voida edeltä tietää missä kukakin ampuu ja millä. Joten parempi pysyä kotona jos pelkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816