Sanotte että jumalanne laittaa uskon ihmiseen, sanotte myös että se ei ole mitään opittua.
Miten tuolla musliimien joukossa ei ilmesty kristin uskoisia?
Onko teidän jumalalla porttikielto niille kulmille?
Kysymys tosi uskovaisille.
20
394
Vastaukset
- Herramme
Tiet.
On olemassa ihmistä suurempi suunitelma.- Kössönöm
siitä suunnitelmasta, kiitos.
- Herramme
Kössönöm kirjoitti:
siitä suunnitelmasta, kiitos.
Tiedossa.
Ihmisen tajunta ei riitä näitä ymmärtämään. - Herramme
weccu kirjoitti:
Tuolla pääsee aina helposti irti kysymyksestä..
On syystä jättänyt ihmisen tiedon ulkopuolelle.
Koska vääräuskoiset yrittäisivät estää suunitelman toteuttamisen. - Herramme
Herramme kirjoitti:
On syystä jättänyt ihmisen tiedon ulkopuolelle.
Koska vääräuskoiset yrittäisivät estää suunitelman toteuttamisen.katsokaa Nimimerkkini!
se on : : Herramme
JI!
jumala on vain kakkakikkara mun rinnal, mää oon : Herramme - Sinua tärkeämpiä
Herramme kirjoitti:
katsokaa Nimimerkkini!
se on : : Herramme
JI!
jumala on vain kakkakikkara mun rinnal, mää oon : HerrammeAsioita.
Et voi ymmärtää asioiden todellisen totuuden. Sinua tärkeämpiä kirjoitti:
Asioita.
Et voi ymmärtää asioiden todellisen totuuden.Enkä nimittele vaan kerron totuuden:
Sinä olet ihan helvetin tyhmä.- Kössönöm
Herramme kirjoitti:
Tiedossa.
Ihmisen tajunta ei riitä näitä ymmärtämään.tuohon komiikkaasi kaivataan.
- Hoitavat
Kössönöm kirjoitti:
tuohon komiikkaasi kaivataan.
Vääräuskoiset olemattomilla yrityksillään häiritä Herreamme Jumalan työtä.
- Totuudesta
edvard74 kirjoitti:
Enkä nimittele vaan kerron totuuden:
Sinä olet ihan helvetin tyhmä.Tiedä mitään koska Jumala ei ole sinulle sitä kertonut.
Totuudesta kirjoitti:
Tiedä mitään koska Jumala ei ole sinulle sitä kertonut.
En kai mä vaan ole uskovainen?
Siis jos en tiedä mitään niin silloin olen varmaan samanlainen kun sinä.
Ei kuule tule ikinä tapahtumaan.
Kristinuskoisia on maailmassa noin 2,1 miljardia
Yhdeksään muuhun uskontoon kuuluvia on noin 3,4 miljardia.
Ateisteiksi itsensä luokittelee noin 1,1 miljardia. Ja kun kaikki pikku uskomuksetkin lasketaan mukaan, niin "helvettiin" on menossa reilu viisi miljardia ihmistä, ja paratiisiin noin kaksi miljardia ihmistä.
Hmmm.. Helvetissä ainakin on tunkua....
Kovin valikoivasti se jumala sitä uskoa ihmiseen laittaa... Niin, ja harvoille. Heidän täytyy olla todella hyviä ihmisiä..- Z100
Siisti tilasto.
Mutta eipä uskiksien puolesta ole kummemmin kommentteja näkynyt.
Onkohan liian vaikea kysymys.
Kokeillaan helpompaa.
Jos uskovainen mies näkee täydellisen vieraan naisen alastomana niin mitä hän ensimäisenä ajattelee?
En tarkoita sitä mitä hän julkisesti väittää ajattelevansa. Z100 kirjoitti:
Siisti tilasto.
Mutta eipä uskiksien puolesta ole kummemmin kommentteja näkynyt.
Onkohan liian vaikea kysymys.
Kokeillaan helpompaa.
Jos uskovainen mies näkee täydellisen vieraan naisen alastomana niin mitä hän ensimäisenä ajattelee?
En tarkoita sitä mitä hän julkisesti väittää ajattelevansa.Hmmm.. Jäin pohtimaan mitä itse ajattelisin.
Todennäköisesti, niin kauan kun kyseinen ilmestys olisi näkyvillä, niin en osaisi mitään ajatella. Katselisin vain, ja ihailisin. Sitten myöhemmin saattaisi tulla jotain tuhmaa mieleen..- Z100
weccu kirjoitti:
Hmmm.. Jäin pohtimaan mitä itse ajattelisin.
Todennäköisesti, niin kauan kun kyseinen ilmestys olisi näkyvillä, niin en osaisi mitään ajatella. Katselisin vain, ja ihailisin. Sitten myöhemmin saattaisi tulla jotain tuhmaa mieleen..Näin varmaan kävisi.
Ei ole koskaan sattunut kohdalle joten muutan kysymystä vähän.
Mikä tulee uskovaisella ensimäiseksi mieleen heti kun taas ajatus kulkee? - väärä tilasto
No mutta, sinähän et ollenkaan huomioinut sitä palstalla jo tuhannesti esillä ollutta väärä kristitty -juttua.
Kuten täällä on jo tuhannesti todistettu, niin katolilaisilla ja ortodokseilla ei esimerkiksi ole mitään tekemistä sen oikean kristinuskon kanssa, vaan he ovat jotain kulttilaisia ja vääriä kristittyjä. Eivät he ole paratiisiin menossa vaan helvettiin ja heitä on yhteensä noin 1,5 miljardia. väärä tilasto kirjoitti:
No mutta, sinähän et ollenkaan huomioinut sitä palstalla jo tuhannesti esillä ollutta väärä kristitty -juttua.
Kuten täällä on jo tuhannesti todistettu, niin katolilaisilla ja ortodokseilla ei esimerkiksi ole mitään tekemistä sen oikean kristinuskon kanssa, vaan he ovat jotain kulttilaisia ja vääriä kristittyjä. Eivät he ole paratiisiin menossa vaan helvettiin ja heitä on yhteensä noin 1,5 miljardia.En tosiaan hokannut tuota.. Näinhän se on..
- Ovat karkoitettu
Tästä keskustelusta koska he eivät kykene vastustamaan Jumalan sanaa.
- Z100
Takaisin helvettiin siitä häiriköimästä vitun vajakki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1052983- 101864
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371855Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3901706Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191277
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039