Tiedoksi niille, jotka eivät ole Kotikatua katsoneet alusta asti: Piitu Uski on ollut KOTIKADUN 1. tai 2. tuotantokaudella pikkuroolissa. Nyt täytyy kaivaa vanhat matskut esiin ja tsekata, oliko jo silloin viitteitä lesboilusta. Muistaakseni pyöri Lauran jengissä jo silloin... Tosin USKI esiintyi silloin vielä omalla nimellään, joka on Pirjo tai Pirkko jotakin-hyvin-tavallista. Onhan tämä nykyinen taitelijanimi toki paljon raflaavampi. Hyvä Kotikatu!
Piitu on ollut Kotikadussa ennenkin
Mutta eri nimellä!
3
837
Vastaukset
- msaklst
Mun mielestä Piitu näytteli sitä nuorta naista pienen vauvan kanssa, joka tuli Eevan lehden toimitukseen ja sitten Eeva teki siitä jutun... Tästä Laura-kuviosta sen verran, että nyt kyllä sarjassa ehkä liiankin selvästi osoitetaan sormella ja vihjaillaan tuota lesbo-juttua. Ettei sitten vaan oliskin jotain muuta.
- agree
Minäkään en usko että laura todellisuudessa on lesbo
- fgthsfghdfgh
Piitu Uski - Uitu Piski
Oikealta etunimeltään Pirkko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699