Kevään merkkejä!

Putkivalo

1. Mopo
2. Räystäät tippui yölläkin
3. Piha tulvii (saa tehdä pikku-ojia, jee!!)
4. Hanhiparvi (lensi tosin samaan suuntaan kuin syksylläkin)

Pitää kai kaivaa varvastossut esille ja harjoitella kesää varten :P

98

1798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilolias Rohmantti

5.jäät sulaa lasissa
      6.autokuume ;)

mull o jano...

• Putkivalo

Ei ole kevät vielä pitkällä kun täällä näkee tonttujakin! :))) Pitääks susta pitää kiinni ettet lähde jäiden kanssa? Sen verran harvinainen lintua alat olla, rontti!

Sä oot käynyt viihteellä! :)) Kevät rinnassa se on käynyt bongaamassa tipuja, käsi lasilla.. :))

Vai autokuume :) se on selvä kevään merkki se :)) Osta keltainen! Niitä on sen verran harvassa ettei hukkaa parkkihallissa :) Eli kun kävelet autokauppaan sisään, kysyt heti onko heillä keltaisia autoja ;)) saat varmaan erikoiskohteluakin, sua pyydetään istumaan, silutellaan, annetaan kuppi kahvia.. "rauhoittukaas siinä hetken.." :)))

• Ilolias Rohmantti
        Putkivalo kirjoitti:

Ei ole kevät vielä pitkällä kun täällä näkee tonttujakin! :))) Pitääks susta pitää kiinni ettet lähde jäiden kanssa? Sen verran harvinainen lintua alat olla, rontti!

Sä oot käynyt viihteellä! :)) Kevät rinnassa se on käynyt bongaamassa tipuja, käsi lasilla.. :))

Vai autokuume :) se on selvä kevään merkki se :)) Osta keltainen! Niitä on sen verran harvassa ettei hukkaa parkkihallissa :) Eli kun kävelet autokauppaan sisään, kysyt heti onko heillä keltaisia autoja ;)) saat varmaan erikoiskohteluakin, sua pyydetään istumaan, silutellaan, annetaan kuppi kahvia.. "rauhoittukaas siinä hetken.." :)))

"tässä on viisi jekkua
        viisi kaunista heppua
        me soitamme rajulla tavalla
        ja näytämme hyvältä lavalla

on keikka-autossamme KELTAINEN maali,
        siinä lukee että ........
        meillon asiat hyvässä jamassa
        ja pupukuvioita pyjamassa ;) "

kirkuvan keltanen on aina ollu mun lemppari, mutta vain siinä tapauksessa, että kun poljinta painaa ;) niin jossain tapahtuu kirkumista ;)

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=11763565

rahalla saa ja hevosella pääsee...

join sen "karvasen kalkin" eli punasen viinin, pthyi, nyt on kuivempi olo kuin vakuumiin kuivatulla kalalla, evä heiluu tosin vielä ;)

”olen lähelläsi
        silloin kun et minua nää
        olen lähelläsi
        vaikka kaikki muu häviää”...

• Putkivalo
        Ilolias Rohmantti kirjoitti:

"tässä on viisi jekkua
        viisi kaunista heppua

kirkuvan keltanen on aina ollu mun lemppari, mutta vain siinä tapauksessa, että kun poljinta painaa ;) niin jossain tapahtuu kirkumista ;)

join sen "karvasen kalkin" eli punasen viinin, pthyi, nyt on kuivempi olo kuin vakuumiin kuivatulla kalalla, evä heiluu tosin vielä ;)

”olen lähelläsi
        silloin kun et minua nää
        olen lähelläsi

rumpali pupukuvioisessa pyjamassa :)))

Oli ihan hieno Yokohama :)) Kyllä mun keltaisessa tapahtuu kirkumista. Mutta lähinnä sisäpuolelta.

Aijaa! Tulee äkkiseltään mieleen kynttilät ja.. hetkinen! Missä sulla niitä jääpaloja sitten oikein oli ;))

joka päivä täytyy uskaltaa
        jotta voisi murheet unohtaa :)

• Putkivalo

"tässä on viisi jekkua
        viisi kaunista heppua

”olen lähelläsi
        silloin kun et minua nää
        olen lähelläsi

http://www.youtube.com/watch?v=eggVfxybaUk
        Tosin totuus selviää jo alussa, loppua ei kande katsoa :)

Ja voi sitä kirkumista saada pikkuautoonkin. Näköjään mulla vaan kuskissa vikaa ;)
        http://www.youtube.com/watch?v=g1DpaNO4UlQ

• Ilolias Rohmantti
        Putkivalo kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=eggVfxybaUk
        Tosin totuus selviää jo alussa, loppua ei kande katsoa :)

Ja voi sitä kirkumista saada pikkuautoonkin. Näköjään mulla vaan kuskissa vikaa ;)
        http://www.youtube.com/watch?v=g1DpaNO4UlQ

hieno pyssäys sillä pienellä keltasella, ihanko mun kakspyöräsellä kässäritemput konsanaan(ei oo apupuöriä enää).

tota onks sull ihan oikeesti keltanen, miten pystyt, pystytsä?

jos niillä keltasilla ei saa kirkuvaa aikaan, niistä täytyy tehä submarine ;)

kaupungissa, jossa synnyin
        eli mies, joka purjehti merelle
        ja hän kertoi meille elämästään
        sukellusveneiden maassa
        joten purjehdimme aurinkoa kohti
        kunnes löysimme vihreän meren
        ja elimme aaltojen alla
        keltaisessa sukellusveneessämme

• Putkivalo

hieno pyssäys sillä pienellä keltasella, ihanko mun kakspyöräsellä kässäritemput konsanaan(ei oo apupuöriä enää).

tota onks sull ihan oikeesti keltanen, miten pystyt, pystytsä?

jos niillä keltasilla ei saa kirkuvaa aikaan, niistä täytyy tehä submarine ;)

kaupungissa, jossa synnyin
        eli mies, joka purjehti merelle
        ja hän kertoi meille elämästään
        sukellusveneiden maassa
        joten purjehdimme aurinkoa kohti
        kunnes löysimme vihreän meren
        ja elimme aaltojen alla
        keltaisessa sukellusveneessämme

apupyörät on, että peppu painais vähän enempi :))

Ei sieltä auton sisältä paljon huomaa että se on keltainen ;))

No sehän olis poikaa! Jos ei tuo mene katsastuksesta läpi, on jotain käyttöä kuitenkin :))

Niin kaunista maisemaa ei maan päällä koskaan nähdä saa
        Varo vähän ongenkoukkuja, hän sanoi
        Ne on joskus aika pahoja
        Uulalalaa, ulapaa, aallot laivaa keinuttaa
        Tatataa, tatatata, lalalaa, pinnan alla
        meillä oli hauskempaa

• Ilolias Rohmantti
        Putkivalo kirjoitti:

apupyörät on, että peppu painais vähän enempi :))

Ei sieltä auton sisältä paljon huomaa että se on keltainen ;))

No sehän olis poikaa! Jos ei tuo mene katsastuksesta läpi, on jotain käyttöä kuitenkin :))

Niin kaunista maisemaa ei maan päällä koskaan nähdä saa
        Varo vähän ongenkoukkuja, hän sanoi
        Ne on joskus aika pahoja
        Uulalalaa, ulapaa, aallot laivaa keinuttaa
        Tatataa, tatatata, lalalaa, pinnan alla
        meillä oli hauskempaa

aina tykänny merenneidoista, vesipeto ku oon ;)

tuletko tyttö uimaan ;)

mä oon tosin vaan uimakandi, "en uskaltanu hypätä pääedellä korkeelta" tai mitä siihen maisteriin nyt ois tarvinnu hypätäkkään.

kroolaamaan, kroolaamaan...silmät punasena kroolaamaan...

ois kiva taas kisailla kuka lähtee vikana saunasta, mä en oikein siinäkään lajissa oo haka, mutt valmis aina kisaan jos haaste tulee ;)

• Putkivalo

aina tykänny merenneidoista, vesipeto ku oon ;)

tuletko tyttö uimaan ;)

mä oon tosin vaan uimakandi, "en uskaltanu hypätä pääedellä korkeelta" tai mitä siihen maisteriin nyt ois tarvinnu hypätäkkään.

kroolaamaan, kroolaamaan...silmät punasena kroolaamaan...

ois kiva taas kisailla kuka lähtee vikana saunasta, mä en oikein siinäkään lajissa oo haka, mutt valmis aina kisaan jos haaste tulee ;)

neidoista sä et tuotanoinniinkuin tykkäis, vesipeto ;)))

No tulenhan minä! Heti kun saat veden lämmitettyä 18 asteiseksi. No okei, 17. No okei, 16. Mulla mikään kiire uimaan ole :O

Vai sä oletkin lajiltasi saunatonttu! Latinalainen nimi Bastubus Rohmantikus :)) Sulla on ainakin urheiluhenkeä kiitettävästi :))) "ei missään hyvä, mutta kisaan lähden!" :))) Jos sä voitat, se johtuu siitä että mulla pitää olla isompi pyyhe :P Sen verran suomalaista sisua mullakin, että heti pitää vedota välineisiin ;)

• Ilolias Rohmantti
        Putkivalo kirjoitti:

neidoista sä et tuotanoinniinkuin tykkäis, vesipeto ;)))

No tulenhan minä! Heti kun saat veden lämmitettyä 18 asteiseksi. No okei, 17. No okei, 16. Mulla mikään kiire uimaan ole :O

Vai sä oletkin lajiltasi saunatonttu! Latinalainen nimi Bastubus Rohmantikus :)) Sulla on ainakin urheiluhenkeä kiitettävästi :))) "ei missään hyvä, mutta kisaan lähden!" :))) Jos sä voitat, se johtuu siitä että mulla pitää olla isompi pyyhe :P Sen verran suomalaista sisua mullakin, että heti pitää vedota välineisiin ;)

pyyhe,tarkotakko jotain tällast?

http://www.seiska.fi/c/91871/9535_ryhmasauna.jpg

ehei ainut mikä hyväksytään löylyämpärin ja kauhan lisks on vasta, siis ensin saunotaan ja sitten syädään vasta, mitä sie eteläntyttö huijot ;)

sujuuko sull parraiten toi rinta, selkä vai mahauinti eli kahluu eli käsipohja eli "koira"?

vaiko upponalle sukelluksiin meet?

• Putkivalo

pyyhe,tarkotakko jotain tällast?

http://www.seiska.fi/c/91871/9535_ryhmasauna.jpg

ehei ainut mikä hyväksytään löylyämpärin ja kauhan lisks on vasta, siis ensin saunotaan ja sitten syädään vasta, mitä sie eteläntyttö huijot ;)

sujuuko sull parraiten toi rinta, selkä vai mahauinti eli kahluu eli käsipohja eli "koira"?

vaiko upponalle sukelluksiin meet?

Paitsi jotain öhh 30 vuotta vanhempana.. ;))

Meneehän se vastakin alas jos saa maccaraa kyytipojaksi :)) Se onkin kivaa viedä makkarapaketti taloyhtiön saunan kiukaalle, päästää höyryt siellä vapaiksi ja ajatella lämmöllä heitä joilla on saunavuoro meidän jälkeen :))

Parhaiten sujuu mahalasku ja sen eri variaatiot kuten poskilasku ja reisilasku. Niin että sukellan mutten korkealta :) Uimisessa käy kaikki, paitsi kroolausta en ole ikinä oppinut :/ Nuoruudessa sen opetteleminen oli niin epänaisellista räpeltämistä että se jäi kesken ;))

• Ilolias Rohmantti
        Putkivalo kirjoitti:

Paitsi jotain öhh 30 vuotta vanhempana.. ;))

Meneehän se vastakin alas jos saa maccaraa kyytipojaksi :)) Se onkin kivaa viedä makkarapaketti taloyhtiön saunan kiukaalle, päästää höyryt siellä vapaiksi ja ajatella lämmöllä heitä joilla on saunavuoro meidän jälkeen :))

Parhaiten sujuu mahalasku ja sen eri variaatiot kuten poskilasku ja reisilasku. Niin että sukellan mutten korkealta :) Uimisessa käy kaikki, paitsi kroolausta en ole ikinä oppinut :/ Nuoruudessa sen opetteleminen oli niin epänaisellista räpeltämistä että se jäi kesken ;))

puhuttavan, että joku menisi reisille ja poskille, mutta en uintiin liittyen ;)

sulle tuli siis jonkinasteinen keskenmeno kroolauksessa, no nykyään moniasia ei enää ole epänaisellista kuten ennen on seventies.

koitas mennä tekemään ensi kuivaharjottelua pihalle naapureiden iloksi, ekaks teet lapajättiläiset ja sitten vaan huijot niinko offi mies hyttysmainoksessa, hyvä siitä tulee, kattot vaan ettei kukaan osu säteelle ;)

tässä sulle saunomisen mallia, a'la james potkukelkka saunassa rillit kuvissa... ja roppa paskanen& pappa roskanen ;)

http://www.youtube.com/watch?v=7chB5QTBzjo

• Putkivalo

puhuttavan, että joku menisi reisille ja poskille, mutta en uintiin liittyen ;)

sulle tuli siis jonkinasteinen keskenmeno kroolauksessa, no nykyään moniasia ei enää ole epänaisellista kuten ennen on seventies.

koitas mennä tekemään ensi kuivaharjottelua pihalle naapureiden iloksi, ekaks teet lapajättiläiset ja sitten vaan huijot niinko offi mies hyttysmainoksessa, hyvä siitä tulee, kattot vaan ettei kukaan osu säteelle ;)

tässä sulle saunomisen mallia, a'la james potkukelkka saunassa rillit kuvissa... ja roppa paskanen& pappa roskanen ;)

http://www.youtube.com/watch?v=7chB5QTBzjo

varmaan se jäätelö, jotain jälkkärintapaista :))

70luvulla olisin halunnut kiitää kuin tarzan laineilla, mutta kun kaiken pitäisi pystyä oppimaan ilman harjoittelua. Onneksi annoit nyt sen verran hyvä ohjeet, että jos vaikka kesällä... :P

No heh sitä Pomes Jatkukelkkaa :))) Epistä muuten että se sai pitää puimauvun päällä! Huudatko sinäkin apua saunassa?

Tänään on muuten sevätpäivän keisaus!

• Ilolias Rohmantti
        Putkivalo kirjoitti:

varmaan se jäätelö, jotain jälkkärintapaista :))

70luvulla olisin halunnut kiitää kuin tarzan laineilla, mutta kun kaiken pitäisi pystyä oppimaan ilman harjoittelua. Onneksi annoit nyt sen verran hyvä ohjeet, että jos vaikka kesällä... :P

No heh sitä Pomes Jatkukelkkaa :))) Epistä muuten että se sai pitää puimauvun päällä! Huudatko sinäkin apua saunassa?

Tänään on muuten sevätpäivän keisaus!

ilmankos on ollut niin jäykkä olo ;)

em mie huuva apuva, tai no ainoastaan hätä-tappauksessa, jos oon männy naisten puolelle ja en löyvä ulos, saunasta ;)

• norMix evk

-Suksi luistaa huonosti
      -Pilkkijät/pilkkijöiden autot tippuvat jäihin
      -Pajunkissat
      -Talviturkissa tulee kuuma

• Putkivalo

Pitää muistaa vaihtaa turkkia :))

Ja kops kops kuuluu kun sauvakävelijöiden jääpiikeistä kun ne osuukin asvalttiin.

• norMix evk
        Putkivalo kirjoitti:

Pitää muistaa vaihtaa turkkia :))

Ja kops kops kuuluu kun sauvakävelijöiden jääpiikeistä kun ne osuukin asvalttiin.

On juuri oikea aika heittää talviturkki esim. mereen! :))

• Putkivalo
        norMix evk kirjoitti:

On juuri oikea aika heittää talviturkki esim. mereen! :))

Onneksi täällä on jäätä vielä :)))

• norMix evk
        Putkivalo kirjoitti:

Onneksi täällä on jäätä vielä :)))

Tuun tekeen sulle avannon! :))

• Putkivalo
        norMix evk kirjoitti:

Tuun tekeen sulle avannon! :))

... on tositosi paksu täälläpäin. Ettei peräti pohjaanjäätynyt! *toivoo* :))

• Putkivalo kirjoitti:

... on tositosi paksu täälläpäin. Ettei peräti pohjaanjäätynyt! *toivoo* :))

...haaa!!!!!! Räjäytän tynamiitilla keskelle jorpakkoa reijän ja työnnän sut sinne! Mitäs siihen sanot?

PS Alkaa muuten vokaalit käydä vähiin, pitäskö käydä ostamassa jostain lisää? :))

• Putkivalo
        norMix kirjoitti:

...haaa!!!!!! Räjäytän tynamiitilla keskelle jorpakkoa reijän ja työnnän sut sinne! Mitäs siihen sanot?

PS Alkaa muuten vokaalit käydä vähiin, pitäskö käydä ostamassa jostain lisää? :))

Kävin Ruotsista ostamassa parit vokaalit, halvalla sain! Onneksi ei ole tullia :))

Voi olla että siinä vaiheessa kun työnnät, kuuluu huutoa :)) Ei vais, olen joskus harrastanutkin avanto-uintia. Ihme juttu, mutta kyllä mua palelsi kun kamu tuli ekan kerran bikineissä :)) ihan kuin sillä olisi jotain väliä..

• Putkivalo kirjoitti:

Kävin Ruotsista ostamassa parit vokaalit, halvalla sain! Onneksi ei ole tullia :))

Voi olla että siinä vaiheessa kun työnnät, kuuluu huutoa :)) Ei vais, olen joskus harrastanutkin avanto-uintia. Ihme juttu, mutta kyllä mua palelsi kun kamu tuli ekan kerran bikineissä :)) ihan kuin sillä olisi jotain väliä..

...päjöö! Taisitkin tehdä hyvät kaupat! :)) Tiedätkös muuten, mikä on SKH?

Ahaa, oletkin käynyt salaa harjoittelemassa:(( Epäreilua, tästä hommasta meni nyt suurin huv...niin juu joo jos bikineissä! ;))

PS Mistäs päin maailmaa aiot nyt vokaalisi käydä ostamassa? ;D

• Putkivalo
        norMix kirjoitti:

...päjöö! Taisitkin tehdä hyvät kaupat! :)) Tiedätkös muuten, mikä on SKH?

Ahaa, oletkin käynyt salaa harjoittelemassa:(( Epäreilua, tästä hommasta meni nyt suurin huv...niin juu joo jos bikineissä! ;))

PS Mistäs päin maailmaa aiot nyt vokaalisi käydä ostamassa? ;D

Niin tein hyvät kaupat, sain b:n kylkiäisenä!

SKH??
        Putkivalo ruotsiksi? SvensktKloktHuvud :P
        SiksiKummittelenHurjasti?
        SilitäKissaaHellästi?
        SukellusKammoinenHenkilö?

Kävin harjoittelemassa koko illan *valehtelee (jään)kirkkaasti* :))

• Putkivalo kirjoitti:

Niin tein hyvät kaupat, sain b:n kylkiäisenä!

SKH??
        Putkivalo ruotsiksi? SvensktKloktHuvud :P
        SiksiKummittelenHurjasti?
        SilitäKissaaHellästi?
        SukellusKammoinenHenkilö?

Kävin harjoittelemassa koko illan *valehtelee (jään)kirkkaasti* :))

Mutku b rikkoi vaivalla aikaansaadun j-sarjan! :((

Kiitettävällä tarmolla olit paneutunut SKH-arvoituksen ratkaisemiseen, toinen toistaan parempia vaihtoehtoja! ;D Vaan ei nyt valitettavasti löytynyt haettua. Arvoitus liittyi vokaaleihin kuinkas muutenkaan. Edellisen laman aikoihin oli katos Esko Aho Suomen pääministeri. Valtiontalouden syöksykierteessä hän tuli sitten myyneeksi vokaalinsakin, joten jäljelle jäi vain SKH! :))

Taidat vaan pelata aikaa ja odotella vesien lämpenemistä! *panostaa Putkivalon lähijorpakon jääkanteen kunnon kasapanoksen*

• Putkivalo
        norMix kirjoitti:

Mutku b rikkoi vaivalla aikaansaadun j-sarjan! :((

Kiitettävällä tarmolla olit paneutunut SKH-arvoituksen ratkaisemiseen, toinen toistaan parempia vaihtoehtoja! ;D Vaan ei nyt valitettavasti löytynyt haettua. Arvoitus liittyi vokaaleihin kuinkas muutenkaan. Edellisen laman aikoihin oli katos Esko Aho Suomen pääministeri. Valtiontalouden syöksykierteessä hän tuli sitten myyneeksi vokaalinsakin, joten jäljelle jäi vain SKH! :))

Taidat vaan pelata aikaa ja odotella vesien lämpenemistä! *panostaa Putkivalon lähijorpakon jääkanteen kunnon kasapanoksen*

Osoitin vaan että olen muuntautumiskykyinen ;))

Ai sellainen SKH :))) Vähän niin kuin SyöksyKierteessäHelp.

Luulenpa että meidän kunnassa dyna-miitit on kielletyllä listalla, joten ehdottaisin että teet sinne jäälle kunnon pääsiäisroihun :P Paljonpaljon puita ja muuta lämmieikusytykettä :))

• Putkivalo kirjoitti:

Osoitin vaan että olen muuntautumiskykyinen ;))

Ai sellainen SKH :))) Vähän niin kuin SyöksyKierteessäHelp.

Luulenpa että meidän kunnassa dyna-miitit on kielletyllä listalla, joten ehdottaisin että teet sinne jäälle kunnon pääsiäisroihun :P Paljonpaljon puita ja muuta lämmieikusytykettä :))

-vitamiiniakin tarvitaan, vaan eikös sitä saa kätevästi oluesta? *muistelee kanniskellessaan mäyristä*

No syöksykierteessä nyt ei taida paljon muuta olla tehtävissä.... No ehkä SammenKaviaariaHuopealusikassa vois pikipäin napata, ettei jäis tuostakin kokemuksesta paitsi! :))

Vai ei tynamiitti käy ja pääsiäisvalkia pitäs jäälle laittaa! hmmmmmmm....jotenkin taas tuli tunne, että yrität vesittää koko asian! *kaivaa moottorisahan esiin ja alkaa sahata reilua avantoa*

• Putkivalo
        norMix kirjoitti:

-vitamiiniakin tarvitaan, vaan eikös sitä saa kätevästi oluesta? *muistelee kanniskellessaan mäyristä*

No syöksykierteessä nyt ei taida paljon muuta olla tehtävissä.... No ehkä SammenKaviaariaHuopealusikassa vois pikipäin napata, ettei jäis tuostakin kokemuksesta paitsi! :))

Vai ei tynamiitti käy ja pääsiäisvalkia pitäs jäälle laittaa! hmmmmmmm....jotenkin taas tuli tunne, että yrität vesittää koko asian! *kaivaa moottorisahan esiin ja alkaa sahata reilua avantoa*

-tti pois jäästä :)) Muuten! Tärkeä tiedote: Muista seistä keskellä sitä jäätä ja sahaa ympäriltäsi :P Pakkaan jo tarvikkeet ja kamppeet mukaan, kuten videokameran :))

• Putkivalo kirjoitti:

-tti pois jäästä :)) Muuten! Tärkeä tiedote: Muista seistä keskellä sitä jäätä ja sahaa ympäriltäsi :P Pakkaan jo tarvikkeet ja kamppeet mukaan, kuten videokameran :))

..riin voitas mennä lämpimälle rommitotille, kun kerran itsekin tulin tipahtaneeksi avantoon! Nooooh saitkos hyvää videokuvaa? Vaan tuosta kun sahaan jäät sunkin ympäriltä, niin ollaankin tasoissa! :))

• Putkivalo
        norMix kirjoitti:

..riin voitas mennä lämpimälle rommitotille, kun kerran itsekin tulin tipahtaneeksi avantoon! Nooooh saitkos hyvää videokuvaa? Vaan tuosta kun sahaan jäät sunkin ympäriltä, niin ollaankin tasoissa! :))

-hyy! Minähän oon ihan märkä!! Miten tässä näin kävikään :)))

• Putkivalo kirjoitti:

-hyy! Minähän oon ihan märkä!! Miten tässä näin kävikään :)))

...limaljat kuule voisin tarjota lohdutukseksi! ;))

• Putkivalo
        norMix kirjoitti:

... kiitys!! Se on niinkuin kippis ja kulaus vokaaliketjun kunniaksi :)))

• norMix kirjoitti:

...li ei åle lainkaan hassumpaa! Åtetaas tåisetkin våkaalien kunniaksi, sll lmn vklj phmnn ls hnkl! Skål! :))

• Putkivalo
        norMix kirjoitti:

Täytyy sitten tehdä uusi ostosreissu jonnekin :))

• norMix kirjoitti:

Mutta boolimaljan äärellä on hyvä lopettaa, ettei tarvitse lähteä 50 plastalle vokaaleja lainaamaan! :)) Kiitos (putki)valovoimaisesta vokaaliseurasta ja otetaas vielä yhdet perjantai-illan kunniaksi! ;))

• yksi tyhmä

Ihanaakun joku toinenkin odottaa tän elämän kauheksien keskellä kevättä - KYLLÄ SE AURINKO PAISTAA TÄHÄNKIN RISUKASAAN, KUTEN MYÖS SINNE!!!! Tsemppiä.

• Putkivalo

kevät tarkoittaa vaan että on taas tulossa uusi talvi kohta :))) Ei vais, joka vuodenajassa on puolensa. Kivat ja vähemmän kivat :)

• miljoonapulu

Kevään merkkejä on ilmassa selvästi.

Kaupungilla kulkiessa huomaa, että monet ovat heränneet "talviuniltaan".

Ja illat ovat jo valoisampia joka on ihku asia :).

(Ääk nyt käytin tota pissis ilmaisua; ihku. Tyttäreni huomauttavat heti kun käytän sanaa ihku eikä ihana :) heh.)

• Putkivalo

Ihmiset ulkoilee enemmän. Kohta saa taas kelloa siirtää, ei taida olla kuin pari viikkoa siihenkin.

Heh :)) Ota käyttöön muutkin, vaikka "noh, da!" ehkä se onkin sen jälkeen ihan pikkujuttu että äiti sanoo "ihku" :))

• miljoonapulu
        Putkivalo kirjoitti:

Ihmiset ulkoilee enemmän. Kohta saa taas kelloa siirtää, ei taida olla kuin pari viikkoa siihenkin.

Heh :)) Ota käyttöön muutkin, vaikka "noh, da!" ehkä se onkin sen jälkeen ihan pikkujuttu että äiti sanoo "ihku" :))

Joo kellon siirto edessä jälleen. Mun mielestä sama aika voisi olla aina ettei tarttis siirrellä kelloaikoja, sanoo pulu joka myös vastarannan kiiskinä tunnettu on ;). Hah

Kiitti vinkistä! Anna viel joitain muita vinkkejä tyttärien "ilahduttamiseen" mitä kivoi sanontoi voisi käyttää. :)

Sitten tyttäristä on kiva tehdä mulle tarkastus kun oon tehnyt silmämeikkini, että miten se on onnistunut :) . Heh
        Ja yleensähän mulla on liikaa "maalia" mutta heidän on vaan "kestettävä", mä kun oon meikkaustyylini löytänyt johon EI mitkään muotisuuntaukset vaikuta :) .

• Putkivalo
        miljoonapulu kirjoitti:

Joo kellon siirto edessä jälleen. Mun mielestä sama aika voisi olla aina ettei tarttis siirrellä kelloaikoja, sanoo pulu joka myös vastarannan kiiskinä tunnettu on ;). Hah

Kiitti vinkistä! Anna viel joitain muita vinkkejä tyttärien "ilahduttamiseen" mitä kivoi sanontoi voisi käyttää. :)

Sitten tyttäristä on kiva tehdä mulle tarkastus kun oon tehnyt silmämeikkini, että miten se on onnistunut :) . Heh
        Ja yleensähän mulla on liikaa "maalia" mutta heidän on vaan "kestettävä", mä kun oon meikkaustyylini löytänyt johon EI mitkään muotisuuntaukset vaikuta :) .

Heh, uusia sekarotuja :)))

Mun täytyy kysellä naapurista, josko heillä olis parempia sanontoja :) meillä on niin alkutekijöissä nää :)) Silmien pyörittäminen?

Se on hyvä kun on muodin asiantuntijat omasta takaa :)) Minäkin kävin alkuvuodesta treffeillä, enkä salannut asiaa lapsilta mitenkään, ja nehän oli innoissaan mukana :)) Tytär stailasi, enkä minä kuunnellut, varmaan siksi meni mönkään koko juttu ;)))

• miljoonapulu
        Putkivalo kirjoitti:

Heh, uusia sekarotuja :)))

Mun täytyy kysellä naapurista, josko heillä olis parempia sanontoja :) meillä on niin alkutekijöissä nää :)) Silmien pyörittäminen?

Se on hyvä kun on muodin asiantuntijat omasta takaa :)) Minäkin kävin alkuvuodesta treffeillä, enkä salannut asiaa lapsilta mitenkään, ja nehän oli innoissaan mukana :)) Tytär stailasi, enkä minä kuunnellut, varmaan siksi meni mönkään koko juttu ;)))

Aivan uusi sekarotu nimeltä kiiski-pulu. :)

Silmien pyörittäminen on lähinnä nuorison juttu mun kanssani ja mä kun kuvittelin olevani nuorenmielinen :). Jotain kun joskus unohdan niin jo leimaavaat tyttäret mut dementikoksi tai sitten mulla on alkava dementia. Hah :)
        Juu mulla on todellakin muodin asiantuntijat omasta takaa. Heillä on "toivoton" homma kun yrittävät tälle vastarannan kiiskelle jotain ideoitaan kaupata eivät ole vielä onnistuneet. :)
        Mä kun haikailen nahkahousujen perään (en oo viel ostanu) niin tytär 14 v sanoo suorat sanat: nahkahousut sopivat miehille EIVÄT naisille jatkaen ; voi äiti mä en tiennyt että sä olet noin epätoivoinen. En mä oo epätoivoinen mä satun tykkäämään räväkämmästä pukeutumisesta kuin tyttäret :).
        No, jos koko juttu meni mönkään vika EI varmasti ollut sun tyylissä taisi olla junttimies sitten kuitenkin ;).

• Putkivalo
        miljoonapulu kirjoitti:

Aivan uusi sekarotu nimeltä kiiski-pulu. :)

Silmien pyörittäminen on lähinnä nuorison juttu mun kanssani ja mä kun kuvittelin olevani nuorenmielinen :). Jotain kun joskus unohdan niin jo leimaavaat tyttäret mut dementikoksi tai sitten mulla on alkava dementia. Hah :)
        Juu mulla on todellakin muodin asiantuntijat omasta takaa. Heillä on "toivoton" homma kun yrittävät tälle vastarannan kiiskelle jotain ideoitaan kaupata eivät ole vielä onnistuneet. :)
        Mä kun haikailen nahkahousujen perään (en oo viel ostanu) niin tytär 14 v sanoo suorat sanat: nahkahousut sopivat miehille EIVÄT naisille jatkaen ; voi äiti mä en tiennyt että sä olet noin epätoivoinen. En mä oo epätoivoinen mä satun tykkäämään räväkämmästä pukeutumisesta kuin tyttäret :).
        No, jos koko juttu meni mönkään vika EI varmasti ollut sun tyylissä taisi olla junttimies sitten kuitenkin ;).

Oikeastaan tuohan on hyvä lähtökohta mikä teillä on, että lapset joutuvat äiskää pidättelemään :))) Ettei ole toistepäin, meinaan!

Kaikki nuo remppa- ja stailausohjelmat katsotaan meillä silmä tarkkana. Muistatko sellaisen ohjelman missä tytär puki äitiä ja toiste päin? Se oli pikku-typyn lemppari - "äiti mennään mekin!". Juu, kiesus.. olisi ollut ihan kiva jakso, kun muuan äiti nappaa nitroja koko filmauksen ajan ;)

Kiitos! ;D Teet mun itsetunnolle hyvää :)))

• miljoonapulu
        Putkivalo kirjoitti:

Oikeastaan tuohan on hyvä lähtökohta mikä teillä on, että lapset joutuvat äiskää pidättelemään :))) Ettei ole toistepäin, meinaan!

Kaikki nuo remppa- ja stailausohjelmat katsotaan meillä silmä tarkkana. Muistatko sellaisen ohjelman missä tytär puki äitiä ja toiste päin? Se oli pikku-typyn lemppari - "äiti mennään mekin!". Juu, kiesus.. olisi ollut ihan kiva jakso, kun muuan äiti nappaa nitroja koko filmauksen ajan ;)

Kiitos! ;D Teet mun itsetunnolle hyvää :)))

Joo meillä on niinpäin että tyttärillä on hillitympi maku kuin mulla vaatetuksessa ja myös silmämeikissä. Varsinkin vanhemmalla tyttärellä (14 v) on ns klassinen maku, hänellä on jokunen neule ja neuleliivi joissa on salmiakkikuvio. Vielä hän ei pukeudu sentään suoriin housuihin.Mutta klassinen tyyli sopii hänelle hyvin.
        H&M kuvastoa katsoessaan hän ihastelee juuri niitä ns naisellisia asukokonaisuuksia joita taas mä en päälleni pukisi. Jostain asukokonaisuudesta hän kerran sanoi; tuo kokonaisuus sopisi toimistotyöhön ja mua hymyilytti tuo hänen mielipiteensä. :)
        Hän meikkaa hyvin hillitysti ja joka kerta taivuttaa ripsensä ennen ripsivärin laittoa :).
        Mä en viitsi ja mua "pelottaa" :) nuo ripsentaivuttimet.
        Muistan kun kerran Lindexissä innostuin kokeilemaan rocktyylistä nahkaista minihametta ja vanhempi tytär oli mukana silloin niin hän oli kauhuissaan siitä ja pyöritteli silmiään kauhistuneena ja sanoi; äitiii ET KAI sä vaan osta TUOTA hametta. Sanoin haikeana; en koska tämä on vyötäröltä väljä muuten ostaisin. Pukukopissa kun hametta riisuin niin oli mulla hauskaa kun tyttären reaktiota mietin :).
        Muistan tuon mainitsemasi ohjelman myös meillä sitä katsottiin ja nuorempi tytär varsinkin oli aivan innoissaan; mennään tohon ohjelmaan mä HALUUN telkkariin. Samainen neitimme kysyi joskus 5 vuotiaana pikkukakkosta katsoessaan: miten pääsen telkkariin? Mä haluun sinne.
        Ole hyvä vaan. Kiva oli tuo kirjoituksesi viiminen lause, ihana :) .

• Putkivalo
        miljoonapulu kirjoitti:

Joo meillä on niinpäin että tyttärillä on hillitympi maku kuin mulla vaatetuksessa ja myös silmämeikissä. Varsinkin vanhemmalla tyttärellä (14 v) on ns klassinen maku, hänellä on jokunen neule ja neuleliivi joissa on salmiakkikuvio. Vielä hän ei pukeudu sentään suoriin housuihin.Mutta klassinen tyyli sopii hänelle hyvin.
        H&M kuvastoa katsoessaan hän ihastelee juuri niitä ns naisellisia asukokonaisuuksia joita taas mä en päälleni pukisi. Jostain asukokonaisuudesta hän kerran sanoi; tuo kokonaisuus sopisi toimistotyöhön ja mua hymyilytti tuo hänen mielipiteensä. :)
        Hän meikkaa hyvin hillitysti ja joka kerta taivuttaa ripsensä ennen ripsivärin laittoa :).
        Mä en viitsi ja mua "pelottaa" :) nuo ripsentaivuttimet.
        Muistan kun kerran Lindexissä innostuin kokeilemaan rocktyylistä nahkaista minihametta ja vanhempi tytär oli mukana silloin niin hän oli kauhuissaan siitä ja pyöritteli silmiään kauhistuneena ja sanoi; äitiii ET KAI sä vaan osta TUOTA hametta. Sanoin haikeana; en koska tämä on vyötäröltä väljä muuten ostaisin. Pukukopissa kun hametta riisuin niin oli mulla hauskaa kun tyttären reaktiota mietin :).
        Muistan tuon mainitsemasi ohjelman myös meillä sitä katsottiin ja nuorempi tytär varsinkin oli aivan innoissaan; mennään tohon ohjelmaan mä HALUUN telkkariin. Samainen neitimme kysyi joskus 5 vuotiaana pikkukakkosta katsoessaan: miten pääsen telkkariin? Mä haluun sinne.
        Ole hyvä vaan. Kiva oli tuo kirjoituksesi viiminen lause, ihana :) .

noista ripsentaivuttimista! Mikä siinä on, että kun on saanut ripset hyvään otteeseen, räpsytyspakko iskee!

Varmaan sun lapset oppii kuitenkin tuolla tavalla että jokaisella on makunsa, ja oikeus siihen :)

• miljoonapulu
        Putkivalo kirjoitti:

noista ripsentaivuttimista! Mikä siinä on, että kun on saanut ripset hyvään otteeseen, räpsytyspakko iskee!

Varmaan sun lapset oppii kuitenkin tuolla tavalla että jokaisella on makunsa, ja oikeus siihen :)

Sitten meitä on kaksi jotka niitä kammoaa.
        Mun mielestä ripsentaivuttimet näyttää joltain kidutusvälineeltä. Pikkanen pelko iskee puseroon kun ne näen. Hui kauheeta.
        Ja sitten ne nyppii kulmakarvojaan. Aivan käsittämätöntä, no jos haluavat piinata itseään kun pinseteillä nyppivät kulmiaan niin siitä vaan, heh.
        Kokeilin kerran kun utelias olin miltä se sitten tuntuu ja teki niin vatun kipeetä etten enää
        koskaan nypi pinseteillä kulakarvaakaan.
        Ja nuoremman kulmat ovat niin hassun näköiset kun hän nyppii niistä liikaa kummastakin päästä ja sitten laittaa vielä väriä niihin vaikka ovat ihan hyvänväriset.
        Säärikarvojaankin he jo ajavat ja ihmettelevät miksi mä en tee niin.

Juu kyllä ainakin koitan suhtautua suvaitsevaisesti heidän makuihinsa. Nuorempi kyllä laittaisi välillä avokaulaisen paidan josta sanon ettei se oikeen oo sopivaa, olen koittanut selittää. Vahdin kyllä siinä suhteessa.
        Ja vaikka heillä on välillä mitä ihmeellisimpiä värejä se ei mua haittaa koska se on pääasia että tykkäävät itse.
        Vanhempi tytär on jo melkoinen kosmetiikan asiantuntija. Tietää minkäsävyistä värivoidetta on hyvä käyttää. Ja sanoo tietäväisesti mulle miten tärkeää on hyvä laatu. Heh .
        Ja mä pyörittelen silmiäni tossa kohtaa ihan ku mä en tietäisi ettei huonoa kannata käyttää :).

• Putkivalo
        miljoonapulu kirjoitti:

Sitten meitä on kaksi jotka niitä kammoaa.
        Mun mielestä ripsentaivuttimet näyttää joltain kidutusvälineeltä. Pikkanen pelko iskee puseroon kun ne näen. Hui kauheeta.
        Ja sitten ne nyppii kulmakarvojaan. Aivan käsittämätöntä, no jos haluavat piinata itseään kun pinseteillä nyppivät kulmiaan niin siitä vaan, heh.
        Kokeilin kerran kun utelias olin miltä se sitten tuntuu ja teki niin vatun kipeetä etten enää
        koskaan nypi pinseteillä kulakarvaakaan.
        Ja nuoremman kulmat ovat niin hassun näköiset kun hän nyppii niistä liikaa kummastakin päästä ja sitten laittaa vielä väriä niihin vaikka ovat ihan hyvänväriset.
        Säärikarvojaankin he jo ajavat ja ihmettelevät miksi mä en tee niin.

Juu kyllä ainakin koitan suhtautua suvaitsevaisesti heidän makuihinsa. Nuorempi kyllä laittaisi välillä avokaulaisen paidan josta sanon ettei se oikeen oo sopivaa, olen koittanut selittää. Vahdin kyllä siinä suhteessa.
        Ja vaikka heillä on välillä mitä ihmeellisimpiä värejä se ei mua haittaa koska se on pääasia että tykkäävät itse.
        Vanhempi tytär on jo melkoinen kosmetiikan asiantuntija. Tietää minkäsävyistä värivoidetta on hyvä käyttää. Ja sanoo tietäväisesti mulle miten tärkeää on hyvä laatu. Heh .
        Ja mä pyörittelen silmiäni tossa kohtaa ihan ku mä en tietäisi ettei huonoa kannata käyttää :).

nyppimiseen, meinaan. Mää nypin nääs jalatkin :) pysyy vähän kauemmin sileenä. Ekat kerrat sattui ihan sikasti, vieläkin jos nyppisväli on pari viikkoa kauempaa. Kainaloitakin vois vahata, mutta sitä en ole vielä kokeillut :))

• miljoonapulu
        Putkivalo kirjoitti:

nyppimiseen, meinaan. Mää nypin nääs jalatkin :) pysyy vähän kauemmin sileenä. Ekat kerrat sattui ihan sikasti, vieläkin jos nyppisväli on pari viikkoa kauempaa. Kainaloitakin vois vahata, mutta sitä en ole vielä kokeillut :))

Hm. Kainaloiden vahaus? Ei oo tullut mieleeni.

Kainalot saa aika hyviksi tällä konstilla:

levitä miesten partavaahtoa molempiin kainaloihin ja sitten sen partakoneenterän (vai mikä se nyt on nimeltään, se jossa on varsi ja terän saa vaihdettua, kyllä sä tiedät mitä tarkoitan?) kanssa poistat vaahdon ja karvatkin lähtee, ei tarvitse odottaa yhtään eikä kirvele.

Veet on siitä tylsä aine että joutuu 10 min. odottamaan veet haisee pahalle :( .
        Miesten partavaahto on tosi tehokas ja helppokäyttöinen.
        Mieheni halusi kokeilla millaista on ajaa ns vanhanaikaisella menetelmällä partakarvat. Molemmat yllätyimme kun "hoito" oli eka kerta tehty; miten paljon parempaa jälkeä saa tuolla systeemillä. Sitten päätin kokeilla kainaloihini samaa ja tykkäsin :) .

• Putkivalo
        miljoonapulu kirjoitti:

Hm. Kainaloiden vahaus? Ei oo tullut mieleeni.

Kainalot saa aika hyviksi tällä konstilla:

levitä miesten partavaahtoa molempiin kainaloihin ja sitten sen partakoneenterän (vai mikä se nyt on nimeltään, se jossa on varsi ja terän saa vaihdettua, kyllä sä tiedät mitä tarkoitan?) kanssa poistat vaahdon ja karvatkin lähtee, ei tarvitse odottaa yhtään eikä kirvele.

Veet on siitä tylsä aine että joutuu 10 min. odottamaan veet haisee pahalle :( .
        Miesten partavaahto on tosi tehokas ja helppokäyttöinen.
        Mieheni halusi kokeilla millaista on ajaa ns vanhanaikaisella menetelmällä partakarvat. Molemmat yllätyimme kun "hoito" oli eka kerta tehty; miten paljon parempaa jälkeä saa tuolla systeemillä. Sitten päätin kokeilla kainaloihini samaa ja tykkäsin :) .

olen allerginen :)) (sorit kaikille Veeteille, ei henk.kohtaista)

Naisille löytyy ihan omia partavaahtoja :)) Niissä on kuitenkin aika vahva tuoksu. Tietenkin jos yöksi höyläisi... nukkuiskohan hyvin :)))

• miljoonapulu
        Putkivalo kirjoitti:

olen allerginen :)) (sorit kaikille Veeteille, ei henk.kohtaista)

Naisille löytyy ihan omia partavaahtoja :)) Niissä on kuitenkin aika vahva tuoksu. Tietenkin jos yöksi höyläisi... nukkuiskohan hyvin :)))

Ahaa vetille olet allerginen.

En muuten eilen muistanutkaan että semmoinen nimikin on kuin Veeti. :) .

Joo no niin löytyy omat partavaahtonsa mutta monet on niin hajustettuja. Mä en käsitä miksi moniin tuotteisiin pitää laittaa hajut mukaan.
        Mun nenäni ei tykkää jos on liian hajustettuja.
        Joku hillitty tuoksu voi olla mutta ei mitään voimakasta!
        Ihan vaan vinkiksi että Pirkka partavaahto ei tuoksu oikeen miltään, sen mun nenäni kestää.

• Putkivalo
        miljoonapulu kirjoitti:

Ahaa vetille olet allerginen.

En muuten eilen muistanutkaan että semmoinen nimikin on kuin Veeti. :) .

Joo no niin löytyy omat partavaahtonsa mutta monet on niin hajustettuja. Mä en käsitä miksi moniin tuotteisiin pitää laittaa hajut mukaan.
        Mun nenäni ei tykkää jos on liian hajustettuja.
        Joku hillitty tuoksu voi olla mutta ei mitään voimakasta!
        Ihan vaan vinkiksi että Pirkka partavaahto ei tuoksu oikeen miltään, sen mun nenäni kestää.

Mun sormet taisivat toimia hitaammin kuin mun aivot (sitä tapahtuu alvariinsa näköjään :/) Ajattelin että höylää kainalot illalla miesten partavaahdolla ja sitten nukkuu hyvin :)) Miltäköhän näyttää kun käpertyy omaan kainaloonsa ;)) ja miten onnistuu herääminen *niskat nurin*

• miljoonapulu
        Putkivalo kirjoitti:

Mun sormet taisivat toimia hitaammin kuin mun aivot (sitä tapahtuu alvariinsa näköjään :/) Ajattelin että höylää kainalot illalla miesten partavaahdolla ja sitten nukkuu hyvin :)) Miltäköhän näyttää kun käpertyy omaan kainaloonsa ;)) ja miten onnistuu herääminen *niskat nurin*

Ole hyvä :) .

Olipa sulla hassu kirjoitelma :) . Heh .

• on todellakin tänään..Vesi tippuu räystäistä..Ei ihan nii pahasti ku sulla,ku on tippunu räystäät kokonaan..:))

• Putkivalo

selvästi halvempi kevät kuin mulla :)))

• Putkivalo kirjoitti:

selvästi halvempi kevät kuin mulla :)))

Nii on...:))) Mä odotan muutes,että mun syöttöporukka lähtee liikkeelle..Ne on semmosia sulosia siilejä,jotka tepustaa joka kesä hakemaan ruokaa..:)
        Kerran söivät kissan kanssa yhdessä..:)

• Putkivalo
        mii-su kirjoitti:

Nii on...:))) Mä odotan muutes,että mun syöttöporukka lähtee liikkeelle..Ne on semmosia sulosia siilejä,jotka tepustaa joka kesä hakemaan ruokaa..:)
        Kerran söivät kissan kanssa yhdessä..:)

Ne onkin varmaan suloisia :)) Harmi ettei täälläpäin ole siilejä, pitäiskö istuttaa muutama :)

• Putkivalo kirjoitti:

Ne onkin varmaan suloisia :)) Harmi ettei täälläpäin ole siilejä, pitäiskö istuttaa muutama :)

pikku tuhisijoita..;)) Varsinkin ne pienet on tosi ihania,kun ne tulee...:)

Mites teillä ei ole yhtään? Mä voin lähettää sulle pari,nii pääset alkuun..;))

• Putkivalo
        mii-su kirjoitti:

pikku tuhisijoita..;)) Varsinkin ne pienet on tosi ihania,kun ne tulee...:)

Mites teillä ei ole yhtään? Mä voin lähettää sulle pari,nii pääset alkuun..;))

Uno signore uno signorita, per favore :))) Ja sitten tehdään bambinoja :P

• Putkivalo kirjoitti:

Uno signore uno signorita, per favore :))) Ja sitten tehdään bambinoja :P

tuota aattelin..Saat oikeen kunnon katraan sinne..:))

• Putkivalo
        mii-su kirjoitti:

tuota aattelin..Saat oikeen kunnon katraan sinne..:))

teille moikkaamaan mummia ja vaaria :)))

• Putkivalo kirjoitti:

teille moikkaamaan mummia ja vaaria :)))

Muutes,kerran tuli ruokakupille yksi oikein vanha siili.Sen täytyi olla vanha,kun sillä repsotti paljon sellasta harmaata karvaa poskien ympärillä.Vanhus kun saapui,niin nuoremmat lähti heti peruuttamaan pois kupilta.Siellä osataan kunnioittaa vanhuksia..:))

• Putkivalo
        mii-su kirjoitti:

Muutes,kerran tuli ruokakupille yksi oikein vanha siili.Sen täytyi olla vanha,kun sillä repsotti paljon sellasta harmaata karvaa poskien ympärillä.Vanhus kun saapui,niin nuoremmat lähti heti peruuttamaan pois kupilta.Siellä osataan kunnioittaa vanhuksia..:))

Nyt olen jo siilien ykkösfani :)) Taitaa aika harvinaista olla tuo vanhemman kunnioitus eläinmaailmassa! Vai olikohan se vaan äreäksi muuttunut :)))

• Putkivalo kirjoitti:

Nyt olen jo siilien ykkösfani :)) Taitaa aika harvinaista olla tuo vanhemman kunnioitus eläinmaailmassa! Vai olikohan se vaan äreäksi muuttunut :)))

sillä vanhuksella olla kolotuksia,että tulee kärttyseks..:D

Mä oon luullu,että eläimillä on tuollaista arvojärjestystä..Vanhat ensin vaikka heikoille jäille.. ;)

• Putkivalo
        mii-su kirjoitti:

sillä vanhuksella olla kolotuksia,että tulee kärttyseks..:D

Mä oon luullu,että eläimillä on tuollaista arvojärjestystä..Vanhat ensin vaikka heikoille jäille.. ;)

tuuppaa niitä sairaita ja heikkoja laumasta hidastelemasta, niin kuin me muutkin elukat :)) En tiedä, on niitäkin varmaan jotka pitävät toisistaan huolta :) niin kuin meitäkin :))

• Putkivalo kirjoitti:

tuuppaa niitä sairaita ja heikkoja laumasta hidastelemasta, niin kuin me muutkin elukat :)) En tiedä, on niitäkin varmaan jotka pitävät toisistaan huolta :) niin kuin meitäkin :))

vaihtaa lauman johtajaa,kun entinen tulee vanhaks.Niinku kirjoitit..ihan niinku meillä ihmisilläkin..jotku piittaa ja jotku taas ei....:))

• Moottoripyörät on kaivettu talviteloilta ja katot loistaa lumettomina... onko varhais kesä...????

Parkkipaikalle on mukava rakentaa niitä puroja ja uittaa kaarnaveneitä niissä...=))))

Talviturkit ovat naftaliinissa... odottavat ensi talvea...=))))

Talvikiekot auton alla vaihtuu tuota pikaa kesäystävällisempiin...=))))

• Putkivalo

nimeltä kevät :)))

Meillä on samat huvit! Kirveellä pitää hakata purot leveämmiksi jos ei vene mahdu :P

• ..===.......

Nuorempana oli varma kevään merkki, kun pusikoista kuului hillitön poksunta kun kortsut räjähteli.

Nykyään paraiten kevään hokaa siitä kun kissa on mourussa...

=DW=

• Putkivalo

ilotulitus :O

Niinpä, kohta alkaa kissatappelut.

• tretori

..kevät on tulossa, kun ratsutammani on sellaisessa kevätkiimassa, että tarhat ruunat on hätää kärsimässä:)
      ..samoin irtoaa tamman talvikarva, ja tallin sirputtavat tirpat saavat oivaa pesäainesta
      ..niin on kavioissa virtaa, ettei meinaa maastolenkillä näpeissä pysyä!!

• Putkivalo

montakin heppaa? Lisäksi lapsia, työ, yh... täytyy sullakin olla aika lailla virtaa!

• tretori
        Putkivalo kirjoitti:

montakin heppaa? Lisäksi lapsia, työ, yh... täytyy sullakin olla aika lailla virtaa!

Joo riittäähän sitä töihin ja mukaviin vapaa-ajan harrasteisiin, mutta olen jo pitkään ihmetellyt kuka vaihtaisi kukkiin mullat, tekisi kevätsiivoukset ja lumien sulattetua pesisi jopa ikkunat. Noihin em. ei virtaa tunnu koskaan riittävän:))))

• Wagner,
        tretori kirjoitti:

Joo riittäähän sitä töihin ja mukaviin vapaa-ajan harrasteisiin, mutta olen jo pitkään ihmetellyt kuka vaihtaisi kukkiin mullat, tekisi kevätsiivoukset ja lumien sulattetua pesisi jopa ikkunat. Noihin em. ei virtaa tunnu koskaan riittävän:))))

aika ei sit minulla riitä omiin harrastuksiin.

• Putkivalo
        tretori kirjoitti:

varmaan ihan tarpeeksi puuhaa :)

Nythän oli joku parempi versio siitä koti-työllistämistuesta vai mikä lie nimeltään, ota joku muu tekemään nuo kivemmät duunit ;)) Jos olen oikein ymmärtänyt, saa vähentää verotuksesta huomattavasti enemmän kuin aikaisemmin tuon laman takia :)

Tieksää, mua on oikein jänskättänyt että osaanko vastata asiaan sulle ollenkaan ;D mutta hyvinhän tää (vissiin) on sujunut :)) Alan päästä jyvälle tässä lukujutussa :)

• tretori
        Wagner, kirjoitti:

aika ei sit minulla riitä omiin harrastuksiin.

vain osata priorisoida;)

• tretori
        Putkivalo kirjoitti:

varmaan ihan tarpeeksi puuhaa :)

Nythän oli joku parempi versio siitä koti-työllistämistuesta vai mikä lie nimeltään, ota joku muu tekemään nuo kivemmät duunit ;)) Jos olen oikein ymmärtänyt, saa vähentää verotuksesta huomattavasti enemmän kuin aikaisemmin tuon laman takia :)

Tieksää, mua on oikein jänskättänyt että osaanko vastata asiaan sulle ollenkaan ;D mutta hyvinhän tää (vissiin) on sujunut :)) Alan päästä jyvälle tässä lukujutussa :)

Haa - olet siis malttanut lukea vastaukseni - etkä vain otsikoita:))))

• Avenging.Angel

• A A
        tretori kirjoitti:

pitää lukea.Eihän muuten osaa oikein vastata.

• Putkivalo
        tretori kirjoitti:

Mä tavailen tässä ääneen ;D

• Putkivalo
        A A kirjoitti:

pitää lukea.Eihän muuten osaa oikein vastata.

toi oli ihan uutta mulle 8]

• tretori

• Kasvattelen pelastusrenkaita, ettei kevätpuro vie mennessään.
      Söin pizzaa ja mutustelen liköörikonvehteja
      Varvassandaaleja en jalkaan laita,
      nehän hiertää mutta jos jotain positiivista hakee ,
      onneksi *vain* varpaiden välit=)

Kevätsesonki julistetaanko jo alkaneeksi ?=)

• Putkivalo

No me nähdään sitten muutaman kuukauden päästä, vai mihinkäs sieltä päin vesi juoksee :)) Pitää juosta ympäri Suomea ja ottaa koppi ennen kuin joudut Tanskan salmeen :)))

On se hyvä kun jaksaa olla positiivinen ;DD

Juu! Julistetaan vaan! Tosin ei taida koko Suomea koskea, mutta onpa sitten useampi juhlakin :))

• Rattus sp.

1. Kasvimaat. Koostuu herneen versoista.
      2. Pitenevät päivät. Herää aikaisin aamulla ja päivä sen kuin jatkuu ja jatkuu.
      3. Likainen auto. Saa olla vielä pitkään, kun kura lentää.
      4. Miettii jo tulevaa kelloajan siirtämistä, autonrenkaiden vaihtoa..
      5. Tarttee uusia vaatteita! Sellaisia, joissa voi liikkua ihmisten ilmoilla.

Muuten käytin uimahallissa jo varvastossuja, joten se puoli kunnossa :). Muuten onko sinulla sellaisia uskomuksia? Sellaisia, joissa hakkaa päätä seinään uudestaan ja uudestaan? Mä oon aina luullut, että Stockmannin miesten vaateosastolta löytyisi silmäniloa.. Käväisin muuten perjantaina *ja mitään en nähnyt*..

• Putkivalo

On se kevät nyt varmaan tulollaan kun näin monta merkkiä saatiin kasaan :))

Vai sellaista kuvittelit ;)) Täällä ei voi hakata päätä seinään, meillä on kipsilevyt :) Olishan se päälle tietty hellävaraisempaa, mutta lompakolle ei.

Muuten alkoi taas ikäkriisiä pukkaamaan kun tein netti-ostoksia, ja asiakastietoja varten tarvittiin henkilöturvatunnuksen. Olen tottunut siihen että se pitää laittaa muotoon ppkkvv, mutta ei, se piti laittaa (jo!) muotoon ppkkVVV!! Onko 2000-luvulla syntyneet jo niin vanhat, että saavat ostella netissä? Olenko minä niin vanha?? Helll... untai sentään.

• Rattus sp.
        Putkivalo kirjoitti:

On se kevät nyt varmaan tulollaan kun näin monta merkkiä saatiin kasaan :))

Vai sellaista kuvittelit ;)) Täällä ei voi hakata päätä seinään, meillä on kipsilevyt :) Olishan se päälle tietty hellävaraisempaa, mutta lompakolle ei.

Muuten alkoi taas ikäkriisiä pukkaamaan kun tein netti-ostoksia, ja asiakastietoja varten tarvittiin henkilöturvatunnuksen. Olen tottunut siihen että se pitää laittaa muotoon ppkkvv, mutta ei, se piti laittaa (jo!) muotoon ppkkVVV!! Onko 2000-luvulla syntyneet jo niin vanhat, että saavat ostella netissä? Olenko minä niin vanha?? Helll... untai sentään.

Alle 10-vuotiaita.. Toisaalta onhan kerrankin päivitys ajoissa.

• Putkivalo
        Rattus sp. kirjoitti:

Alle 10-vuotiaita.. Toisaalta onhan kerrankin päivitys ajoissa.

on tulevaisuus ollut ajatuksena, mutta shokki-tila oli hetken päällänsä :)) Kuitenkin ne vuodet tulee just tuolla tavalla hiipien, yhtäkkiä silmät rävähtää auki - minäkö???

• Rattus sp.
        Putkivalo kirjoitti:

on tulevaisuus ollut ajatuksena, mutta shokki-tila oli hetken päällänsä :)) Kuitenkin ne vuodet tulee just tuolla tavalla hiipien, yhtäkkiä silmät rävähtää auki - minäkö???

Ei paniikkia. Näin tänään messuilla Aira Samulinin ja noin metrin päästäkin näytti todella hyvältä. Siinä on tavoitetta - oikeaa asennetta elämään.

• miljoonapulu
        Rattus sp. kirjoitti:

Ei paniikkia. Näin tänään messuilla Aira Samulinin ja noin metrin päästäkin näytti todella hyvältä. Siinä on tavoitetta - oikeaa asennetta elämään.

Aira Samulinista. Mun mielestä hän on ihana persoona; valoisa ja räiskyvä. Ja mikä tyyli. :)

• Rattus sp.
        miljoonapulu kirjoitti:

Aira Samulinista. Mun mielestä hän on ihana persoona; valoisa ja räiskyvä. Ja mikä tyyli. :)

Harvoin tapaa ihmisen, joka tekee vaikutuksen. Hänen iässään hän on vielä uskomattoman energinen ihminen.

• miljoonapulu
        Rattus sp. kirjoitti:

Harvoin tapaa ihmisen, joka tekee vaikutuksen. Hänen iässään hän on vielä uskomattoman energinen ihminen.

Tapaat harvoin ihmisen joka tekee vaikutuksen?

Ootko sie kriittinen vai totesitko muuten vain noin?

Joo niin hän on ikäisekseen uskomattoman energinen.
        Ja mun mielestä on ihanaa kun hän on jotenkin niin nuorekas.
        Mun mielestä hän on hyvä esimerkki ns vanhemman ikäisestä naisesta; voi olla värikäs ja tyyliltään muuta kuin mitä muut ikäisensä. Edelläkävijä hän on. Ja lämmin ihminen :) .

• Rattus sp.
        miljoonapulu kirjoitti:

Tapaat harvoin ihmisen joka tekee vaikutuksen?

Ootko sie kriittinen vai totesitko muuten vain noin?

Joo niin hän on ikäisekseen uskomattoman energinen.
        Ja mun mielestä on ihanaa kun hän on jotenkin niin nuorekas.
        Mun mielestä hän on hyvä esimerkki ns vanhemman ikäisestä naisesta; voi olla värikäs ja tyyliltään muuta kuin mitä muut ikäisensä. Edelläkävijä hän on. Ja lämmin ihminen :) .

Pidän useista ihmisistä, mutta tuon Airan kohdalla en ihmettele, miksi hänellä on niin suuri suosio.

• Putkivalo
        Rattus sp. kirjoitti:

Juteltiin tänään töissä siitä, että kun nuorena olisi ollut tämä elämänkokemus.. mutta pitäähän tässä vanhenemisessakin joku bonus olla :)

• miljoonapulu
        Rattus sp. kirjoitti:

Pidän useista ihmisistä, mutta tuon Airan kohdalla en ihmettele, miksi hänellä on niin suuri suosio.

just noin mäkin ajattelen.

• Mysteriet

107. Nokka valuu
      108. Ei ole mitään päällepantavaa
      109. Rantakunto pitää hankkia (kiire jo)
      110. Väsyttää

:P

*laahaa jouluvaloja vintille*

• Putkivalo

Tai siis et vissiin ole :/

Tuo rantakunto on kyllä paha, ittellänikin menossa :) Siis miten voi olla että just näin ennen kuoriutumiskautta ripotellaan kaikenlaisia syömisfestivaaleja? Runebergintorttuja, laskiaispullia, suklaamunia *huoh*, munkkia *tuplahuoh*.... Jatkuuko se sama syksyllä? NO EI!! Silloin on kyllä ihan omillaan kun pitää talven varalta rasvakerros kasvattaa.

*Kököttää vintillä*

• miljoonapulu

keväistä tänään. Ihan auringonpaiste kauniin sininen taivas = josta pululle keväinen olo

• Putkivalo

Meillä oli tuollainen päivä lauantaina, nautinnollinen :) Täällä säät oikutteli, oli pilvistä ja lunta ja aurinkoa.. vaikka mitä.

Mitä pulut muuten tekee keväisin? Ette te turkkiakaan voi vaihtaa :))) Putkivaloja näköjään raahataan vintille :))

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      101
      2900
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1834
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      386
      1692
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1621
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1267
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe