Johan on taas krapula.

Oolofi

Olin 6 päivää absolutisti ja eilen tuli taas otettua. Prkl. Lueskelin yhtä kirjaa ja se päähenkilö siinä halusi koko ajan ryyppyä, niin tokihan se vaikutti minuunkin. Ja sitten sain myös tietää, että joudun käräjille toukokuussa ja muutenkin oli semmosta pienoista vitutusta ilmassa. Näitä syitähän riittää.

Onneksi on oikea krapula eikä semmosta kun oli viikko sitten, että piti ihan hoitoon hakeutua, kun tuntui että kuolema tulee. Nyt on vaan päänsärkyä ja pientä vitutusta. Tietääpähän juoneensa. Enkä ees juonut muuta kun keskiolutta ja kaupan siideriä, tosin aika monta litukkaa. Otin aamupalaksi yhden situkan ja pari särkypilleriä, mutta eipä ne tainnu mitään auttaa.

Jos ois rahaa, menisin viinakauppaan ja ostasin ison pullon Giniä ja tekisin martineja. Ja oliiveja siihen myös.

11

829

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tippaämpäri

mulla ei krapulaa.
      Mä yritän nyt kyl tosissaan, eikä tee edes mieli.
      On ollu ihana nukkua kunnon yöunet ja ei ole sit niin väsyny.Että näin.
      Mutta varokoon siis se joka luulee seisovansa ettei kaadu.
      Itsevarmuuteen en ala.

• Oolofi

Kun tarpeeksi paine nousee, niin siihen ei auta kuin känni.

Kännissä on myös mukava tehdä rikoksia ja puolustautua jälkeenpäin. ''en minä muista tehneeni semmoista!''

• touholofi
        Oolofi kirjoitti:

Kun tarpeeksi paine nousee, niin siihen ei auta kuin känni.

Kännissä on myös mukava tehdä rikoksia ja puolustautua jälkeenpäin. ''en minä muista tehneeni semmoista!''

lopeta tuo helevetin pellenä oleminen

• jaapasjaaa

Net nuot öljypuun hedelmät ovat loistavaa ravintoa, jopa ilman giniä. Valtavasti energiaa, vitamiinejakin. Eivätkä edes maksa kovin paljoa.

Kankkusessa kun vetää pienen rasian oliiveja, saa sen enenrgian, että jaksaa sairastella loppuun.

Itsellä toinen suosikki on sardiini tomaattisoossissa. Suolukkaa, helppo niellä ja mielestäni hyvän makuistakin. Sitten kun siihen saa alle ujutettua vaikkapa hapankorpun, tietää selviävänsä hengissä.

Marinoituja valkosipulinkynsiä en suosittele. Tahtovat närästää ja jos oksetttaa, tympeä maku jää suuhun.

• jeespokslkjhij

noni!pakko siis nyt syyä oliiveja kun pitkästä aikaa niitä hankin.salmiakkikossua ja oliiveja..mmmm..

• On tyylikästä aloittaa ateria sanomalla:"Kuiva martini". Ryypin maku vain ei sitten niin hieno olekaan; viinaa mikä viinaa.

Tässä muistot palaavat muinaisiin. Toin kerran matkalta taxfreestä tosi hienon viskipullon ja säilyttelin sitä pitkäänsä jotain arvokasta tilaisuutta varten. Se juotiin yhden kaverin kanssa muistamattomassa kännissä pullonsuusta kapakasta tultua klo 02, tai jotain sinnepäin.

• Hehhhe.

Taikka taitaa olla aika yleinen vika.

Voitin kerran yksistä firmantilaisuudesta pullon skumppaa. Keltaista leskeä.

Sitä vaalittiin baarikaapin ylpeytenä.

Kerran käytiin kaverin kanssa paarissa juopottelemassa. Ja illalla meille ja makkaroita uuniin. Hyvältä kait ne makkarat maistui skumppa kyytipoikana.....

• complex-partial

Mutta eihän sitä voi tietää kuinka arvokas tilaisuus on ollut kyseessä, kun ei muista. On kyllä tuttua. Tosin itse join konjakkia. En kyllä edes pidä siitä. Mutta kallista oli. Kapakan jälkeen nautimme kaverin kanssa. Kyytipojaksi keskenkäynyttä kotiviiniä marjoineen päivineen.

• ....

..olemaan hörppimättä niitä litkuja.
      Kokonainen viikko olisi teikäläiseltä jo aikamoinen suoritus.
      Sitä seuraavan käännäämisen jälkeen voisit yrittää viikkoa ja yhtä päivää. Tai ainakin viikkoa ja yhtä tuntia.

• nyt antoi rahaa

kaljoitteluun?

• ninnsku69

Oletko ajatellut lopettavasi kokonaan juomisen,?
      Voin kokemuksesta kertoa,etten ole muuta menettänyt kun kurjuuteni ja elämä on todella ihanampaa selvin
      päin.Rahaa jää siihen mitä olen aina halunnut ostaa ja ihmissuhteetkin on ok.Raittiutta minulla on 17v,mutta sen olen saanut vain päivä kerrallaan ja AAn avulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1548
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1489
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      340
      1316
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      998
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      891
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe